Nelsy
Ιεράπετρα
- Μηνύματα
- 5.206
- Reaction score
- 2.882
Απάντηση: Επαναληψεις
Contrast ratio η' αλλοιως λογος αντιθεσης;;
Contrast ratio η' αλλοιως λογος αντιθεσης;;
πόσα τετράγωνα μπορούμε να δούμε.[/U]Τι μετραμε χρησιμοποιωντας το παρακατω πατερν?
![]()
Το θέμα με τον χρωματικό τροχό και την επίδραση της ταχύτητας του στη συχνότητα λειτουργίας των καθρεφτών είναι αρκετά πολύπλοκο και η πολυπλοκότητα αυξάνει ακόμα περισσότερο αν συνυπολογίσουμε τις παραλλαγές που έχουν εισάγει οι διάφοροι κατασκευαστές (διάφοροι τρόποι διαχωρισμού του τροχού σε περιοχές, διαφορετικοί συνδυασμοί υποπεδίων διαβάθμισης, κτλ.).Αν δεν κάνω λάθος ανάλογα με την ταχύτητα του τροχού, αλλάζει και η ταχύτητα των μικροκαθρεπτών.
Υποτίθεται ότι ένας τροχός π.χ. 5 περιοχών (χρωμάτων) και 4Χ ταχύτητας, καθώς γυρνάει σε μια πλήρη περιστροφή κάθε χρώμα που έρχεται μπροστά στο τσιπάκι DMD κάποια καθρεπτάκια κινούνται και παίρνουν θέση οn για να δείξουν το ανάλογο χρώμα.
Στο επόμενο χρώμα κάποια άλλα κινούνται για να δείξουν κι αυτά το ανάλογο.
4Χ ταχύτητα σημαίνει ότι ο χρωματικός τροχός παίρνει 200 στροφές το δευτερόλεπτο (50 ΗΖ επί 4)
Αυτό επί 5 περιοχές σημαίνει 1000 ανά δευτερόλεπτο.
Άρα και τα καθρεπτάκια κινούνται με 1000 ανοιγοκλεισίματα το δευτερόλεπτο.
Δηλ. 60000 το λεπτό.
Έτσι δεν είναι ή κάνω λάθος;
To false contouring είναι γνωστό και με τις ονομασίες posterization ή color banding και αποτελεί ένα φαινόμενο, κατά το οποίο μία εικόνα με α βάθος χρώματος, προβάλλεται από ένα μέσο προβολής ή έναν επεξεργαστή εικόνας με μικρότερο βάθος χρώματος από α. Το αποτέλεσμα θα είναι όπως στην ακόλουθη φωτό:Παρεπιπτόντως Γιάννη, μιας και το ανέφερες, έχει καμία σχέση το dynamic false contour του τσιπ DMD με το φαινόμενο του false contouring, έτσι όπως εκδηλώνεται αυτό στην προβαλλόμενη εικόνα; Είναι το ίδιο πράγμα ή πρόκειται για κάτι διαφορετικό;
Και όσον αφορά ειδικά τους προβολείς DLP, το φαινόμενο του false contouring εκδηλώνεται περισσότερο και σε εντονότερο βαθμό όπως υποψιάζομαι ή εκδηλώνεται το ίδιο και στις υπόλοιπες τεχνολογίες προβολής;...
Αυτή δεν ήταν παρένθεση, ήταν ολόκληρο βιβλίο!Κλείνει η παρένθεση...
Αν οφείλεται σε software ή σε θέμα επεξεργασίας της πληροφορίας από τον ίδιο τον προβολέα, είναι απλό false contouring που έχει να κάνει με πραγματική μείωση του βάθους χρώματος.Να ρωτήσω κάτι αν και φοβάμαι ότι επεκτείνω την παρένθεση; Το false contour, όπως το περιγράφεις (dynamic δηλαδή ορατό σε κίνηση) μπορεί να είναι και θέμα software; Ή για να το πούμε σε προβολείς θέμα επεξεργασίας της πληροφορίας από τον ίδιο τον προβολέα;
To ρωτάω γιατί στις ρυθμίσεις της κάρτας γραφικών που έχω συμβαίνει ακριβώς αυτό (false contour) όταν επιλέγω ρυθμίσεις πιο smooth σε κίνηση.
Αν οφείλεται σε software ή σε θέμα επεξεργασίας της πληροφορίας από τον ίδιο τον προβολέα, είναι απλό false contouring που έχει να κάνει με πραγματική μείωση του βάθους χρώματος.
Στο dynamic, δεν έχουμε ποτέ μείωση του πραγματικού βάθους χρώματος, απλώς το μάτι μας το αντιλαμβάνεται έτσι λόγω του "κλειδώματος" σε λάθος υποπεδία.
Απ' ό,τι φαίνεται, η κάρτα σου για να ανταπεξέλθει στο αυξημένο pixel drawing rate που χρειάζεται η πιο ομαλή κίνηση, μάλλον ρίχνει το βάθος χρώματος...