Επιλογη μεταξύ 2 class D modules Μια επείγουσα βοήθεια παρακαλω

Μηνύματα
436
Reaction score
460
Το δίλημμά μου ειναι απλό και δεν θα σας κουρασω . Θελω να παρω ενα απο τα 2 . Να παρω το icepower ως εχει ( εχω το μικροτερο μοντελο και παιζει υπεροχα ) ή να παρω τα hypex και να φτιαξω δυο πολυ καλα linear τροφοδοτικα , με ξεχωριστους τοροιδής ανα καναλι ( τους εχω ιδη) , καλους πυκνωτες κτλ . Γνωμη θελω για το ηχητικό κομματι , οχι το οικονομικο κτλ Τα μοντελα ειναι:
ICEpower 1200AS2
ΚΑΙ :
Hypex UcD400HG HxR
Screenshot_1.jpg
Screenshot_3.jpg

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
 



Μηνύματα
1.440
Reaction score
776
Το ucd ειδικά με τα regulators δεν συγκρίνεται με το ice. Το ice ήταν θεός όταν ειχε πρωτοβγεί και λόγω δύναμης και ήταν από τα λίγα class d. Μετά βγήκε το ucd, άλλο ζώο, αλλά με linear τροφοδοτικό είναι ένα βήμα μπροστά και δύο πίσω. Το ice 125 (στερεο), είναι εντελώς διαφορετικό ηχητικά από το 1200άρι.ΙΜΗΟ
 

platon

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
2.448
Reaction score
1.491
Ακριβως.........τα Ucd με τα HxR, ειναι πολυ καλυτερα απο τα ice.
 

Μηνύματα
436
Reaction score
460
Ακριβως.........τα Ucd με τα HxR, ειναι πολυ καλυτερα απο τα ice.
ωραια ... μου κανατε την καρδια περιβολι...ημουν σιγουρος σχεδον οτι το ice στα λεφτα του ( κρινοντας με αυτο που ιδη εχω (200 AS2) που ειναι οτι καλυτερο εχω ακουσει ... και εχω ακουσει πολλα)... οτι θα εκανα μια μικρη αναβαθμιση ισως στα χαμηλα . Δηλαδη που μπορει να φτασει η ποιοτητα; Τωρα βαδιζω με τον ice , που πολλοι πιστευουν οτι ειναι ο καλυτερος class D στον κοσμο , μεσα σε αυτους και εγω . Επειδη εχω ιδη τους τοροιδης για τους HYPEX , θα δοκιμασω στο αμεσο μελλον και αυτο το combo και θα σας πω
avsite 2.jpg
 

Μηνύματα
1.440
Reaction score
776
Εντάξει μην το παίρνεις και κατάκαρδα δεν σημαίνει ότι το ένα τραγουδάει και το άλλο βήχει. Έζησα με τα 1200άρια τουλάχιστον 3 χρόνια με προ τον Lyngorf που είχε τον αλγόριθμο Room Perfect και οδηγούσε τα Arcos X του Τζωρτζάκη. Χωρίς τον αλγόριθμο ειδικά στις υψηλές στρογγύλευε πολύ, με τον αλγόριθμο βελτιώνονταν. Με τίποτα δεν έφθανε όμως τον usher και τοn music reference rm200. Μετά ήρθαν τα 400ucd HxR καινούρια ακούσματα πολύ καλλίτερα, μετά τα ncore που πλέον δεν κοιτούσες πίσω και τώρα τα eigentakt που πλέον δεν ξανασχολούμε, δεν ξέρω όμως αν όντως αξίζει να φύγεις από τα ncore. Και τώρα τώρα ενεργά και ψηφιακή ισοστάθμιση.
Αλλά αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι αυτά τα modules είχαν τροφοδοτικό δικό τους ενσωματωμένο. Όσες φορές έβαλα linear τροφοδοτικό η πίττα χαλούσε.
*Υπόψιν ότι τα 400άρια δεν έφυγαν, 10 από αυτά οδηγούν τα Linkwitz LX521, από τα woofers μέχρι τα tweeters.
 

Μηνύματα
70
Reaction score
47
Η Β&Ο έχει ανανεώσει την τοπολογία της στην "Conductor" και την παραδίδει αθόρυβα, αργά και βασανιστικά. Μάλλον σε μια προσπάθειά της να πιάσει στα "χαρτιά" τους λοιπούς. Πρόσφατα ανακοίνωσε οτι τα 50ASX2 – 125ASX2 – 700AS1 – 700AS2 θα αναβαθμιστούν σε αυτή την τοπολογία σταδιακά και αργότερα τα υπόλοιπα. Χρονοδιαγράμματα ούτε γι αστείο, απλά ένα 25Q3 σε ένα βίντεο στο youtube. Στα γνωστά fora του εξωτερικού έχει κακή φήμη τουλάχιστον σε diyάδες και λοιπούς καταναλωτές για τις αργές, μονολεκτικές και καθόλου βοηθητικές απαντήσεις. Ξεκάθαρα τους ενδιαφέρει το επαγγελματικό κομμάτι γι αυτό και όπως τονίζουν αργούν τα ανανεωμένα μοντέλα γιατί είναι εμφανησιακά και σε διαστάσεις τα ίδια ώστε να μπορούν να τα ενσωματώσουν στα προϊόντα τους χωρίς αλλαγές. Προς το παρόν μόνο το 125ASX2 κυκλοφορεί με αυτή την τοπολογία. Πώς το καταλαβαίνουμε; Πολύ απλά μπαίνουμε στο site της και βλέπουμε το PDF με τα τεχνικά χαρακτηριστικά και τις αλλαγές στο πινακάκι στην αρχή. Το ice 200AS2 χρησιμοποιεί το TI TPA3255 και όχι κάποιο ICCx της B&O. Κατα τ' άλλα ο musiclistener νομίζω τα 'πε όλα... Όντας και 'γώ χρήστης του 125ASX2 για χρόνια είναι αυτό που περιγράφει για τα ice. Ισχύς αστεία για το μέγεθος, στρογγυλός και smooth ψηλά, σχεδόν σκοτεινός θα 'λεγα, τα μεσαία πίσω και φυσικά τα μπάσα "χτενισμένα". Όχι, όταν τον σύγκρινα (δύο γεφυρωμένα 125ASX2 απευθείας οδηγούμενα απο το HiFIberry XLR σε raspberry Pi3) δίπλα σε έναν Yamaha A-S2100 & CD-S2100 φίλου, δεν ήταν με καμία δύναμη "καλύτερος". Είχε να κάνει με τον συνδυασμό ηχείου και πηγής. Ο Class D δεν ήταν ο ice αλλά ο Yamaha... Εκτός απο το Harbeth P3-ESR που απλά ο ice ήταν τελείως 2D, τα ATC SCM 11 ταίριαξαν καλύτερα με τον ice, τα KEF LS 50 αδιάφορα με τον ice και πολύ καλύτερα με τον Yamaha, ενώ τα Harbeth C7ES-3 κάπου στη μέση. Στα Monitor Audio RX8 που έχω για καθημερινή χρήση ο 125ASX2 είναι οτι καλύτερο. Σε όλες τις εντάσεις τα ηχεία συμπεριφέρονται γραμμικά και δεν κουράζουν. Με τους ΑΒ ενισχυτές εάν ξεπεράσεις ένα όριο το ηχείο χάνει τη γραμμικότητά του και θες να χαμηλώσεις την ένταση. Υπόψη ο γεφυρωμένος 125ASX2 (όχι ο νέος Conductor) έχει 9w στο idle με τον 1200AS2 στα 38w. Για τα γραμμικά τροφοδοτικά, κάποτε τα πούλαγε η Hypex σαν kit ή ξεχωριστά με τοροειδής, πυκνωτές και soft start. Όταν είχαν ρωτήσει τον Bruno στο diyaudioforum γιατί δεν έχει ακόμη SMPS είχε πεί οτι τα δοκίμασαν και τους άρεσαν πολύ καλύτερα τα UcD με γραμμικά. Όταν παρουσίασαν τελικά τα SMPS άλλαξε το αφήγημα... Τέλος μου κάνει θετική εντύπωση που ο κατασκευαστής του υβριδκού Bilie Amp στο site του κάνει σύγκριση στα ηχητικά χαρακτηριστικά το νέο mk3 μοντέλο που μπορείς να το επιλέγεις με icepower 200as2 ή Hypex NC252MP. Το αναφέρω απλά και μόνο για σύγκριση των χαρακτηριστικών του ήχου των δύο κατασκευαστών¨.
1749062364340.png
1749062364340.png
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.476
Μηνύματα
3.012.964
Members
38.456
Νεότερο μέλος
citizen$
Top