Most visitors online was 2716 , on 5 Dec 2023
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Χθες είχα την ατυχία να πέσω σε πολύωρη διακοπή της ΔΕΗ. Το μηχάνημα ήταν σε λειτουργία σε σχετικά χαμηλή ένταση, ξαφνικά γίνεται η διακοπή και εισπράττω ένα μεγαλόπρεπο γκρουπ στα ηχεία μου. Θέλω να ρωτήσω αν τέτοιου είδους διακοπές είναι ικανές να απορυθμίσουν τον ενισχυτή και αυτός στην συνέχεια να βγάζει ένδειξη protection?Καλημέρα, τι επιπτώσεις στην ασφάλεια των ενισχυτών μπορεί να έχει η απότομη διακοπή ρεύματος? Τα μηχανάκια κινδυνεύουν περισσότερο από την διακοπή του ρεύματος η από την επαναφορά του εφόσον παραμείνουν σε κατάσταση λειτουργίας.?
Δεν είναι κανόνας.συνηθως στην επαναφορα γινετε η ζημια για αυτο χρειαζομαστε ενα AVR (Automatic Voltage Regulation) για να κοψει τα παραπανω volt πουθαείναι πιθανό να μας στειλει η καλη μας ΔΕΗ.
Είναι ο τελικός SPA2-150 της ATCΣοφο θα ηταν να ξερουμε ποιος ενισχυτης ειναι γιατι δεν εχουν ολοι οι ενισχυτες τις ιδιες διαδικασιες ασφαλους επανεκινησης
Γενικα ολοι οι consumer ενισχυτες εχουν μια διαδικασια για αυτο το πραγμα καποιοι εχουν δωσει σοβαροτητα σε αυτο και καποιοι αλλοι οχι
ξεκιναμε απο εκει
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, προς το παρών τον έχω υπό παρακολούθηση, παίζει κανονικά, αν το ξανακάνει θα κοιτάξω να τον δει κάποιος ειδικός.Ο συγκεριμενος ενισχυτης δεν εχει σοβαρους λογους να εχει καποιο θεμα κατω απο τις συνθηκες που εχεις περιγραψει Κυκλωματικα και σχεδιαστικα εχουν προβλεψει τα απαραιτητα ωστε γενικα να μην εχεις καποιο θεμα μεσα σε ενα νορμαλ πλαισιο και μιας φυσιολογικης καταστασης διακοπης ρευματος
Αυτα περι αυξημενης τασης μετα την διακοπη εχουν μια αρκετα μεγαλη δοση μυθου μεσα τους γιατι για να σου δωσει η ΔΕΗ μια πολυ αυξημενη ταση μετα την διακοπη ( και τσπ εξω απο τα συνηθιμσμενα ορια ) πρεπει καπου να την βρει και αυτο συνηθως δεν ειναι εφικτο ....Δλδ χαλασε το εργοστασιο και αντι για 230 στελνει 260 ? αυτο δεν παιζει . Συν οτι στην απιθανη περιπτωση που κατι τετοιο εχει συμβει προφανως και θα ειχες και αλλες ζημιες στο χωρο σου εκτος απο αυτη .
Αληθεια ειναι οτι πολλοι ενισχυτες λογο προχειρης σχεδιασης του συστηματος εκκινησης δεν μπορουν να διαχειριστουν το πηγαινε ελα του ρευματος σε μια κατασταση διακοπης η βλαβης οπου το ρευμα παει και ερχεται επανηλημενα Αυτο ομως ειναι μια αλλη κατασταση το οποιο δεν εχει σχεση με το ρευμα κοπηκε και ξαναηρθε .
Τελος ο συγκεριμενος ενισχυτης ενω απο πλευρας κυκλωματος και απο πλευρας σχεδιασης εχει αυτα που πρεπει , αλλα η κατασκευη ειναι λιγο λαιτ και μετα απο μια τετοια κατασταση ειναι πιθανον να εχει βλαβη στο κυκλωμα εκκινησης η και βλαβη στην επιμερους τροφοδοσια .... θα πρεπει καποιος να τον δει
Δεν ξερω εαν οι ενισχυτες εχουν διαφορετικη προστασια σε περιπτωση επαναφορας, αλλα εχουν καει αρκετες αντλιες αρδευσης οταν το επαναφερθεν ρευμα ανεβηκε πανω απο 370v (αν θυμαμαι καλα, περασαν και καποια χρονια). Θελω να πω οτι κατα την επανατροφοδοτηση του δικτυου η ταση ανεβαινει, για πολυ λιγο μα αρκετο για να ...καρβουνιασουν οι περιελιξεις. Γιατι να μην συμβαινει και στο οικιακο μας ρευμα;
Καλημέρα, ο προενισχυτής είναι το ταίρι του τελικού δηλαδή ο SCA2 της ATCΚανεις τραγικα μεγαλο λαθος
Οι τριφασικες αντλιες πρεπει να συνοδευονται απο ενα πολυ συγκριμενο αυτοματισμο ο οποιος συνηθως ειναι αστεροτριγωνικο που σημαινει οτι με συγκεκριμενο αυτοματισμο εκινει την αντλια πρωτα σε αστερα και μετα την μεταγαγει σε τριγωνο σε συγκεκριμενο χρονικο διαστημα ( χρονικο ) αναλογως φορτιου , αναλογως αντλιας κλπ
Στην διαταξη που συνηθως ειναι πινακας ολοκληρος σε διαφορα σημεια υπαρχουν επισης αυτοματισμοι οι οποιοι κανουν επιτηρηση στα ρευματα ( θερμικα ) που περνανε μεσα απο αυτο το κυκλωμα και φροντιζουν για τις περιελιξεις ωστε αν το ρευμα υπερβει ενα συγκεριμενο οριο διακοπτουν το κυκλωμα ακριβως για αυτο τον λογο και τελικα να προστατευθει η αντλια απο το καψιμο
Σαφως μεσα σε αυτο το κυκλωμα υπαρχει επιτηρηση φασης που σημαινει οιτ εαν μια απο τις τρεις φασεις λειψει η χαμηλωσει ( ΝΟΥΜΕΡΟ 1 ΑΙΤΙΑ ΚΑΨΙΜΑΤΟΣ ΣΕ ΜΟΤΕΡ ΙΙΙ ) τοτε διακοπτει το κυκλωμα για να προστατευσει και παλι την περιελιξη .
Αρα λοιπον οι αντλιες δεν καιγονται ποτε και οταν καιγονται φταινε μονο η παρακατω λογοι :
1) ρουλεμαν και κουζινετα οπου υπαρχουν και γενικα μηχανικοι λογοι
2) Αδυναμια ψυξης του κινητηρα και η θερμοτητα που παραγεται δεν μπορει να αποβληθει ( η και χαλασμενη φτερωτη )
3) Προβληματα στεγανοτητας και υγρασιας
4) Πληρης ανυπαρξια πινακα αστερος τριγωνου με επιτηρηση φασης
5) πεπαλαιωμενος πινακας λειτουργιας/ ανεπαρκης ρυθμιση θερμικων και επιτηρησης φασης ....
Ομως για να γινω και 100% χρηστικος μπορω να σου επιβεβαιβεωσω εμπρακτως οποτε θες οτι κατα κανονα μια οποιαδηποτε αντλια μπορει ευκολα να λειτουργησει με ενα 10-20% παραπανω ταση για παρα πολλες ωρες Σιγουρα και με 30% παραπανω αλλα το ποσες ωρες εξαρταται απο την ποιοτητα κατασκευης και την ψυξη της ...
Εμπρακτως επισης μπορω να σου βεβαιωσω οτι μια αντλια ΙΙΙ θα καει σε ελαχιστο χρονικο διαστημα αν λειψει η αν χαμηλωσει μια απο τις 3 φασεις
με εκτιμηση
Σακης Πετροπουλος
[DOUBLEPOST=1532003657][/DOUBLEPOST]Αυτο που συνεβηκε μαλλον στον φιλο μας ειναι οτι ενισχυτης και προενισχυτης πηραν ρευμα την ιδια ακριβως στιγμη ο τελικος ανοιξε πριν ο προενισχυτης ειναι ετοιμος ( εδω καλο θα ηταν να ξερουμε ποιος ειναι και ο προενισχυτης ωστε να μαθουμε εαν εχει ρελε και καθυστερηση στην εξοδο )
Ειναι γνωστο οτι πρωτα ανοιγουμε τις πηγες μετα τον προ αν υπαρχει και μετα τον τελικο ..... Σε μια διακοπη και επανεκινηση προφανως αυτο δεν εγινε
Αρα το γντουπ που ακουστηκε ειναι απο τον προενισχυτη Ορθα ο ενισχυτης μπηκε σε προστασια προφανως απο υπεροδηγηση στην εισοδο και αρα δεν εχει καποια βλαβη
Πες μας ποιος ειναι ο προενισχυτης
Ποιοί; Δεν μου έχει τύχει.Επισης, οταν η διακοπη υπερβαινει τις 2-3 ωρες οι ενισχυτες AV (τουλαχιστον οσοι εχουν περασει απο μενα) χανουν τις ολες ρυθμισεις τους και πρεπει να κανεις το set up απο την αρχη παλι. Πολυ σπαστικο αυτο......
Χίλια ευχαριστώ για την απάντηση, όπως προείπα, το μηχάνημα προς το παρών παίζει χωρίς προβλήματα αν ξαναβγάλει για κάποιο λόγο protection Θα τα ξαναπούμε προκειμένου να ελεγχθεί. Ευχαριστώ και πάλι, καλό Σαββατοκύριακο.Εγω, στην περιπτωση διακοπης ρευματος με το συστημα σε λειτουργια, φοβαμαι για τα ηχεια, ειδικα αν τη στιγμη της διακοπης παιζουν σε υψηλη ενταση.
Επισης, οταν η διακοπη υπερβαινει τις 2-3 ωρες οι ενισχυτες AV (τουλαχιστον οσοι εχουν περασει απο μενα) χανουν τις ολες ρυθμισεις τους και πρεπει να κανεις το set up απο την αρχη παλι. Πολυ σπαστικο αυτο......
MARANTZ & YAMΑΗA, μοντελα παραγωγης προ του 2010. Δεν ξερω αν στα νεωτερα το εχουνε λυσει το προβλημα.Ποιοί; Δεν μου έχει τύχει.