- Μηνύματα
- 2.290
- Reaction score
- 3
Χαιρετώ τους αγαπητούς φίλους του αυτοκινήτου.
Μια και προσωπικά , έχω ιδιαίτερη συμπάθεια στην εφεύρεση που ονομάζεται "αυτοκίνητο",
θα θεωρούσα ειλικρινά πολύ χρήσιμη για όλους μας (και για λόγους οδηγητικής συμπεριφοράς, αλλα και για λόγους ασφαλείας , ως γνωστόν) την άποψή σας ή και την εμπειρία σας εαν θέλετε, σχετικά με τους τροχούς μετάδοσης της κίνησης στο αυτοκίνητο.
Από ότι θα γνωρίζετε ήδη, στο μεγαλύτερο ποσοστό των αυτοκινήτων που κατασκευάζονται, βγαίνουν "ως επι το πλέιστον" με μπροστινή κίνηση...
Γεγονός είναι ότι απο τη μία πλευρά κάποιοι θεωρουν την μπροστινή κίνηση πλεονεκτικότερη ,μιας και οι κινητήριοι τροχοί είναι ταυτοχρόνως και κατευθυντήριοι, με συνέπεια την καλύτερη θα έλεγα "αίσθηση" του τιμονιού.
Εδω , στις περισσότερες περιπτώσεις το αυτοκίνητο με ένα ελαφρύ πάτημα του γκαζιού πάνω στις στροφές, δεν υποστρέφει σχεδόν ποτέ.
Από την άλλη πλευρά, στο χώρο των δοκιμών της συμπεριφοράς του αυτοκινήτου , παρατηρώ μία προτίμηση των έμπειρων οδηγών (και οδηγών αγώνων ακόμη εαν θέλετε) στην πίσω κινηση...
Προσωπικα , και σε παλαιότερες εποχές, ως κάτοχος πισωκίνητου αυτοκινήτου (Mitsubishi Lancer 1982) διέκρινα η αλήθεια πολλές φορες την έντονη τάση για υποστροφή, εκμεταλλευόμενος επίσης το γεγονός του ότι το αυτοκίνητο έστριβε πιό "κοφτά" (είχε μικρότερο κύκλο) από ότι τα εμπροσθοκίνητα...
Είχε επίσης μία ελαφριά αστάθεια σε πλευρικούς ανέμους , ακόμη και με την ταχύτητα των 100 χλμ/ώρα. ϊσως διότι το σύστημα διεύθυνσης του αντί για κρεμαγιέρα είχε ατέρμονα κοχλία... (βεβαια αυτό είναι ίσως και θέμα συνήθειας διότι μετά από καιρό , ως οδηγό, δεν με ενοχλούσε καθολου)
Βέβαια η σύγρονη τεχνολογία με την τετρακίνηση ή τα συστήματα ESP κλπ, θα είχε ίσως την τάση να εκμηδενίσει αυτές τις διαφορές...
Παρ' ολα αυτά, και για να μη σας κουράζω περισσότερο, δεν σας κρύβω την επιθυμία μου στο να "ακούστούν" εδώ στο φόρουμ μας, κάποιες χρήσιμες γνώμες ή συμβουλές απο την εμπειρία του καθενός μας, αλλά ακόμη περισσότερο από την εμπειρία και τη γνώση των ανθρώπων που ασχολήθηκαν πιο συστηματικά και ακόμη περισσότερο στον χώρο του αυτοκινήτου...
Βασιζόμενοι λοιπόν αφ΄ενός σε θεωρητικό αλλά αφ΄ετέρου κυρίως σε πρακτικό επίπεδο, θα μου δίνατε ιδιαίτερη χαρά , εαν δικαιολογούσατε και τεκμηριώνατε την προτίμησή σας σχετικά με την μπροστά... ή την πίσω κίνηση... στο αυτοκίνητο που θα επιλέγατε...
Παρακαλώ, τα σχόλια είναι δικά σας...
Με εκτίμηση
Μια και προσωπικά , έχω ιδιαίτερη συμπάθεια στην εφεύρεση που ονομάζεται "αυτοκίνητο",
θα θεωρούσα ειλικρινά πολύ χρήσιμη για όλους μας (και για λόγους οδηγητικής συμπεριφοράς, αλλα και για λόγους ασφαλείας , ως γνωστόν) την άποψή σας ή και την εμπειρία σας εαν θέλετε, σχετικά με τους τροχούς μετάδοσης της κίνησης στο αυτοκίνητο.
Από ότι θα γνωρίζετε ήδη, στο μεγαλύτερο ποσοστό των αυτοκινήτων που κατασκευάζονται, βγαίνουν "ως επι το πλέιστον" με μπροστινή κίνηση...
Γεγονός είναι ότι απο τη μία πλευρά κάποιοι θεωρουν την μπροστινή κίνηση πλεονεκτικότερη ,μιας και οι κινητήριοι τροχοί είναι ταυτοχρόνως και κατευθυντήριοι, με συνέπεια την καλύτερη θα έλεγα "αίσθηση" του τιμονιού.
Εδω , στις περισσότερες περιπτώσεις το αυτοκίνητο με ένα ελαφρύ πάτημα του γκαζιού πάνω στις στροφές, δεν υποστρέφει σχεδόν ποτέ.
Από την άλλη πλευρά, στο χώρο των δοκιμών της συμπεριφοράς του αυτοκινήτου , παρατηρώ μία προτίμηση των έμπειρων οδηγών (και οδηγών αγώνων ακόμη εαν θέλετε) στην πίσω κινηση...
Προσωπικα , και σε παλαιότερες εποχές, ως κάτοχος πισωκίνητου αυτοκινήτου (Mitsubishi Lancer 1982) διέκρινα η αλήθεια πολλές φορες την έντονη τάση για υποστροφή, εκμεταλλευόμενος επίσης το γεγονός του ότι το αυτοκίνητο έστριβε πιό "κοφτά" (είχε μικρότερο κύκλο) από ότι τα εμπροσθοκίνητα...
Είχε επίσης μία ελαφριά αστάθεια σε πλευρικούς ανέμους , ακόμη και με την ταχύτητα των 100 χλμ/ώρα. ϊσως διότι το σύστημα διεύθυνσης του αντί για κρεμαγιέρα είχε ατέρμονα κοχλία... (βεβαια αυτό είναι ίσως και θέμα συνήθειας διότι μετά από καιρό , ως οδηγό, δεν με ενοχλούσε καθολου)
Βέβαια η σύγρονη τεχνολογία με την τετρακίνηση ή τα συστήματα ESP κλπ, θα είχε ίσως την τάση να εκμηδενίσει αυτές τις διαφορές...
Παρ' ολα αυτά, και για να μη σας κουράζω περισσότερο, δεν σας κρύβω την επιθυμία μου στο να "ακούστούν" εδώ στο φόρουμ μας, κάποιες χρήσιμες γνώμες ή συμβουλές απο την εμπειρία του καθενός μας, αλλά ακόμη περισσότερο από την εμπειρία και τη γνώση των ανθρώπων που ασχολήθηκαν πιο συστηματικά και ακόμη περισσότερο στον χώρο του αυτοκινήτου...
Βασιζόμενοι λοιπόν αφ΄ενός σε θεωρητικό αλλά αφ΄ετέρου κυρίως σε πρακτικό επίπεδο, θα μου δίνατε ιδιαίτερη χαρά , εαν δικαιολογούσατε και τεκμηριώνατε την προτίμησή σας σχετικά με την μπροστά... ή την πίσω κίνηση... στο αυτοκίνητο που θα επιλέγατε...
Παρακαλώ, τα σχόλια είναι δικά σας...
Με εκτίμηση