- Μηνύματα
- 8.916
- Reaction score
- 12.128
Απάντηση: Εσεις τι θα προτιμούσατε, εμπρός ή πισω κίνηση στο αυτοκίνητο...
Λόγω των επιπλέον ενισχύσεων που απαιτούνται για να διορθωθεί κάπως αυτό το πρόβλημα αλλά και των μηχανισμών αναδίπλωσης της οροφής, κατά κανόνα είναι βαρύτερα -που επίσης είναι αρνητικό.
Τα station-wagon έχουν επιπλέον φερόμενη μάζα στο πίσω μέρος -και μάλιστα εκτός των ορίων του μεταξονίου- κάτι που μόνο θετικό δεν είναι, αν λάβουμε υπόψη και τις αναπτυσσόμενες στροφορμές (Giovanni τ'ακούς; :137
. Επίσης, δεν είναι καθόλου δεδομένο ότι η μάζα τους είναι καλύτερα ζυγισμένη απ'ότι στο αντίστοιχο σεντάν.
Όπως καταλαβαίνεις, τα αρχικά φαινόμενα συχνά απατούν. :126:
Ατυχώς τα κάμπριο στερούνται του στοιχειώδους χωροδικτυώματος που σχηματίζουν οι κολώνες και ο ουρανός του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα η στρεπτική τους ακαμψία να είναι υποδεέστερη σε σχέση με ένα σεντάν.Συμφωνα με αυτά τα οποία συζητάμε και φυσικά είναι σαφή και απολύτως κατανοητά,
συμπεραίνω ότι μάλλον ένα cabrio (οποιοδήποτε cabrio αυτοκίνητο , έτσι γενικά το λέω), το οποίο έχει πολύ χαμηλά το κέντρο βάρους του , θα πρέπει να έχει την καλύτερη οδηγητική συμπεριφορα σε "επαρχιακό" δρόμο με συνεχείς στροφές...
Και πάλι συμπερασματικά, πιθανόν ακόμη και ένα station wagon , λογω της (σχεδόν) ισης κατανομής μάζας εμπρός-πίσω, θα πρέπει κι αυτό να "κραταει" καλύτερα στον "επαρχιακό" δρόμο με τις συνεχείς στροφές, από ότι ένα αντίστοιχο σε sedan ή hatchback ή liftback έκδοση. (εδω ίσως παίζει σημαντικό ρόλο η θέση των αξόνων πάνω στο "σασί", ή "καροτσερί" του αυτοκινήτου...)
(υποθέτω...)
Λόγω των επιπλέον ενισχύσεων που απαιτούνται για να διορθωθεί κάπως αυτό το πρόβλημα αλλά και των μηχανισμών αναδίπλωσης της οροφής, κατά κανόνα είναι βαρύτερα -που επίσης είναι αρνητικό.
Τα station-wagon έχουν επιπλέον φερόμενη μάζα στο πίσω μέρος -και μάλιστα εκτός των ορίων του μεταξονίου- κάτι που μόνο θετικό δεν είναι, αν λάβουμε υπόψη και τις αναπτυσσόμενες στροφορμές (Giovanni τ'ακούς; :137
Όπως καταλαβαίνεις, τα αρχικά φαινόμενα συχνά απατούν. :126: