Ε-κλαίγοντας Album

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Reaction score
O δημιουργός αυτού του album είχε ξεκινήσει από το χώρο της Κλασσικής αλλά δεν άντεχε να ερμηνεύει συνθέσεις χωρίς το στοιχείο του αυτοσχεδιασμού.

Εδώ δίνει εμψυχωτικές περιστροφές στο γνωστό πορτογαλικό ιδίωμα.
1679329213575.png

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Reaction score
Εαρινή Ισημερία και Ημέρα Ποίησης.
Σαν σήμερα, το 1961, στη σκηνή του Κάβερν Κλαμπ του Λίβερπουλ ανεβαίνει για πρώτη φορά ένα άγνωστο συγκρότημα με το περίεργο όνομα... «Beatles».
Εδώ οι στίχοι από το εμβληματικό (και ένα από τα καλύτερα ροκ -ναι ολόκληρο εκείνο το ιστορικό LP ήταν ροκ, όχι ποπ- κομμάτια) "A Day in the Life", αφιερωμένοι στη διαχρονική αστική μελαγχολία.

I read the news today, oh boy
About a lucky man who made the grade
And though the news was rather sad
Well, I just had to laugh
I saw the photograph

He blew his mind out in a car
He didn't notice that the lights had changed
A crowd of people stood and stared
They'd seen his face before
Nobody was really sure if he was from the House of Lords

I saw a film today, oh boy
The English Army had just won the war
A crowd of people turned away
But I just had to look
Having read the book
I'd love to turn you on

Woke up, fell out of bed
Dragged a comb across my head
Found my way downstairs and drank a cup
And looking up, I noticed I was late
Found my coat and grabbed my hat
Made the bus in seconds flat
Found my way upstairs and had a smoke
And somebody spoke and I went into a dream

I read the news today, oh boy
Four thousand holes in Blackburn, Lancashire
And though the holes were rather small
They had to count them all
Now they know how many holes it takes to fill the Albert Hall
I'd love to turn you on

Μπορεί να μην ήταν ποτέ το αγαπημένο μου συγκρότημα, κανείς όμως δεν γνωρίζει τι θα είχε γίνει χωρίς αυτούς.
Μπορεί να μην ήταν ποτέ το αγαπημένο μου συγκρότημα, ωστόσο δεν μπορώ να μην αναγνωρίσω ότι χωρίς αυτό το άλμπουμ η μετέπειτα ιστορία του ροκ θα ήταν εντελώς διαφορετική

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Reaction score
Ο πιανίστας Joachim Kuhn είναι εξέχουσα μορφή στην Ευρωπαϊκή Jazz εδώ και πάνω από μισό αιώνα. Από τον κατάλογο των σύγχρονων album του επιλέγεται το παρόν EP στο οποίο διασταυρώνεται με τον μάστορα των ηλεκτρονικών εφέ Klaus Schauermann σε μια σύντομη αλλά επιβλητική fusion αμαρτία.

1679594171202.png

Reaction score
Θα πόσταρα πιο συχνά φίλε Bhutia αλλά αυτό το νήμα με παιδεύει, για κάποιο λόγο κάνει freeze συχνά στο Safari μου.

Για να μην νομίζεις ότι δεν ακούγαμε και εμείς αβαντγκάρντ χα χα. Ανάλογα, την αβαντγκάρντ όπως έχουμε ξαναπεί. Σου βάζω απο το spotify ενδεικτικά γιατί δεν έχει την δισκογραφία τους (μόνο playlists) αλλά και τους δικούς μου δίσκους που μου αρέσουν. Αντίθετα με το youtube, που έχει πολύ πιο πολλά και πιο σπάνια (γενικά μιλώντας).
https://open.spotify.com/album/595Nf1dEAR6o330L0lDzEX?si=bS87QnSkRH2z8hwHU_aYyQ

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Reaction score

O τρομπετίστας John Daversa ερμηνεύει σε ρόλο σολίστα κι ενορχηστρωτή συνθέσεις του επίσης συμμετέχοντα κιθαρίστα Justin Morell αφιερωμένες στη σχέση με τον αυτιστικό του γιο Loren... Τα κομμάτια εξελίσσονται σαν κινήσεις κοντσέρτου με μεγάλη ορχήστρα και παρά τον χαρακτηριστικό ρόλο από τα έγχορδα ο τρόπος που ενσωματώνονται στο ολικό άκουσμα ξεφεύγει από τυποποιημένες πινελιές.

Αυτή είναι μια μουσική που απαλύνει την ψυχή σε δύσκολες περιστάσεις, αφού μας υποβάλλει με έντονες αποχρώσεις σε ιδιαίτερους όρους επικοινωνίας μ'ένα αγαπημένο πρόσωπο που δεν θα είχε λεκτική ευχέρεια. Η παραγωγή υπηρετεί διακριτικά χωρίς να καπελώνει το υπόγειο μουσικό μήνυμα και η solo τρομπέτα ανάγεται σε στοργική φωνή.

Last edited:

Decembered

Μαϊμού
Reaction score
..ο καιρος της σποράς, της συγκομιδής, της σιωπης.
IMG_20230409_150747.jpg
IMG_20230409_150932.jpg

Composer, clarinetist, singer and educator Angel Bat Dawid announces the release of a new work, Requiem For Jazz. A 12-movement suite composed, arranged, and inspired in part by dialogue from Edward O. Bland’s 1959 film The Cry of Jazz, the album is a wide-ranging treatise on the African American story from one of its most astute narrators.

Itself an incisive critique of racial politics in the USA, The Cry of Jazz draws formal comparisons between the structure of jazz music and the African American experience - as one of freedom and restraint, of joy and suffering - that manifests in the triumph of spirit over the crushing prejudice of daily life.

Cutting together archive reels from Black neighborhoods in Chicago with live performance footage from Sun Ra and his Arkestra among others, the film remains a radical and prescient evocation of Black pride and its roots in the history of jazz, from spirituals to blues and beyond.

As South African writer Nombuso Mathibela captures in the album’s liner notes:

[Music is our weapon of struggle]
that radiantly holds our positive aspiration, group pride and determination as Black people. Sonics! our beautiful fire that gave light to the world.
And a world that gave us blues. The blues that gave us Black in jazz

Drawing a through line to today’s vibrant avant-garde, Angel Bat Dawid’s Requiem For Jazz picks up the liberation work laid out by Bland’s film, taking the message of joy and suffering within the Black classical tradition into a contemporary setting.

Music from the project was originally premiered at the Hyde Park Jazz Festival in Chicago in 2019, where Angel conducted a multigenerational fifteen-piece instrumental ensemble of Black musicians from across Chicago’s creative community, alongside a four-person choir (featuring singers from Black Monument Ensemble) as well as dancers and visual artists.

Recordings from the performance were then mixed and post-produced by Angel, who added interludes, vocals and additional sounds. As well as transcribing a piece from the film, Requiem For Jazz also alludes to The Cry of Jazz through contributions from the Sun Ra Arkestra’s Marshall Allen and Knoel Scott on the album’s final movement, which were recorded remotely at the historic Arkestral Institute of Sun Ra in Philadelphia in late 2020.

“I want us to have this very wonderful conversation that Ed Bland started over 50 years ago and I want to continue the conversation; because this is a loving conversation that we need to have with each other” - Angel Bat Dawid, Feb 2023
IMG_20230409_151857.jpg

Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Reaction score
Alex Cameron : "Live in San Francisco"
1682505155229.png

Σε αυτήν τη live εμφάνιση τα κομμάτια του Alex Cameron ΄΄φοράνε τα καλά τους΄΄ κρατώντας το διαταραγμένο πνεύμα που τα διακατέχει. Οι εκτελέσεις διανθίζονται και με μαύρη χιουμοριστική πρόζα . Αυτό το album πρέπει ν'αρέσει αρκετά στον Decembered...

(Στον υποφαινόμενο θυμίζει πάντως Mark Sandman & Morphine)

Last edited:

Decembered

Μαϊμού
Reaction score
Screenshot_2023-04-26-13-47-39-543_com.brave.browser.jpg

..πραγματι φερνει στον Mr Sandman (rip).
-
..και μια παραθεση απο πλευρας μου, το κομματι River, ξεχωριζει.. και βρέθηκε σε μια συλλογή που εβαλα τις προάλλες (language lessons vol.1).

Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Reaction score
1683273549831.png

O William Tyler πλαισιώνεται με ΄΄θανατερή΄΄ μπάντα μουσικών από το Nashville χωρίς να παίζει country αλλά εκτείνοντας τα όρια στη δική του ροκ ψυχεδέλεια με απόηχους από Hawkwind, Kraftwerk & Bob Dylan.

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Reaction score
1685197422921.png

Ο τίτλος του album είναι σημαδιακός. Η Natalie Merchant λίγο πριν την έναρξη των περιοριστικών μέτρων για την πανδημία το 2020 είχε υποβληθεί σε εγχείριση στη σπονδυλική στήλη. Επιπλέον είχε χάσει τη φωνή της ενώ υπέστη και νευρική βλάβη στο δεξί της χέρι. Εδώ επανέρχεται ακατάβλητη με ωραίες μελωδικές συνθέσεις και φωνή με πιο μεστή χροιά διατηρώντας το χαρακτηριστικό της vibrato ενώ αρέσει περισσότερο τουλάχιστον στον γράφοντα από τα πρώτα χρόνια με τους 10000 Maniacs.

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Reaction score
1685531210498.png

Συνέργεια σπουδαίων μουσικών από διαφορετικά πεδία προς πρωτότυπη ανάγνωση στην κλασσική συλλογή κομματιών που είχε συνθέσει ο Bela Bartok υπό την επίδραση ρουμανικών δημοτικών σκοπών.

Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
Members
Νεότερο μέλος
Nardo