Ζητώ την άδεια

Μηνύματα
8.334
Reaction score
3.619
Να συμπληρώσω ότι όλα αυτά τα πειράματα αποδεικνύουν για άλλη μια φορά πόσα πολλά λάθη κάνουν οι λυχνίες σε άμεση σύγκριση με τα μοντέρνα transistors υψηλής ταχύτητας και χαμηλού θορύβου. Nα όμως που σε εμένα αλλά και σε πολλούς άλλους αρέσουν αυτά τα λάθη της λυχνίας !!!
Μήπως μας αρέσουν τελικά αυτού του είδους οι χρωματισμοί όταν ακούμε μουσική ;
 


Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Όντως αυτό το θέμα θα μπορούσε να συνδεθεί άμεσα όπως είπε ο Κώστας, με το θέμα των συστημάτων αναφοράς και γενικότερα των μεθοδολογιών συγκριτικών δοκιμών. Θα εξαιρετικά χρήσιμο, αν μπορέσουμε να το αναπτύξουμε επαρκώς.
 

Μηνύματα
8.334
Reaction score
3.619
Θα πρέπει φυσικά όλοι μας να αποδεχτούμε ότι η μέθοδος και το μετρητικό μας σύστημα είναι απόλυτα σωστό και σε καμία περίπτωση δεν προσθέτει τα δικά του λάθη στην μέτρηση που κάνουμε.

Με τα ηχεία προφανώς δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι προς το παρόν, εκτος κι αν βρούμε έναν τρόπο να καταγράψουμε την εκπομπή τους χωρίς την χρήση μικροφώνου :wink:

Κώστα, αν είχαμε χρόνο θα μπορούσαμε να πάμε μια βόλτα στο Παν/μιο της Πάτρας. Αλλα μας βλέπω να τρώμε όλα τα κοκόρια της περιοχης με μακαρονάδα :lol: :lol: :lol:

Γιατί όμως αργείς ? Είσαι αργός και στο sex ? :oops:
 

Μηνύματα
2.868
Reaction score
250
Για 1002 λόγους κάποιοι από τους οποίους αναφέρθηκαν από τον G.kar το

φιλόδοξο project του Κ.Κόγια μάλλον είναι ουτοπικό!

Στο παρελθόν απέτυχαν παταγωδώς σε αυτό ο Μουρτζόπουλος και ο Σαλαμούρης !

Μακάρι να διαψευστώ !

Ο Moncrieff επίσης όχι απλά απέτυχε αλλά γελοιοποιήθηκε κιόλας!

Γιώργο G.Kar ξέρεις πολύ καλά ότι οι ενισχυτές "στερεάς κατάστασης" εισάγουν

άλλου είδους παραμορφώσεις και δεν νομίζω ότι κάνουν καλύτερη διαχείριση

του σήματος από τους λαμπάτους .

Και φυσικά ξέρεις επίσης γιατί τουλάχιστον εσύ "ακούς"

ότι οι σύγχρονοι καλοί λαμπάτοι δεν έχουν "ευφωνικές" παραμορφώσεις.....
 

Μηνύματα
5.581
Reaction score
298
Ας μην προτρέχουμε. Πάντα μπορούν να βγουν συμπεράσματα από μία σωστά δομημένη πειραματική διάταξη, ακόμα και αν αυτά τα συμπεράσματα δεν είναι (εκ πρώτης όψεως) χρήσιμα. Όπου οι φράσεις "σωστά δομημένη" και "εκ πρώτης όψεως" είναι οι φράσεις-κλειδιά.
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
RDoherty said:
Ας μην προτρέχουμε. Πάντα μπορούν να βγουν συμπεράσματα από μία σωστά δομημένη πειραματική διάταξη, ακόμα και αν αυτά τα συμπεράσματα δεν είναι (εκ πρώτης όψεως) χρήσιμα. Όπου οι φράσεις "σωστά δομημένη" και "εκ πρώτης όψεως" είναι οι φράσεις-κλειδιά.
Συμφωνώ απόλυτα.
 

Μηνύματα
5.581
Reaction score
298
Χμμμμ, μουμπλε, μουμπλε, Science Citation Index, μουμπλε, μουμπλε, search, "Tsarouchas", μουμπλε, μουμπλε, "0 results", μουμπλε, μουμπλε, "Tsarouhas", μουμπλε, μουμπλε, "0 results", μουμπλε, μουμπλε, μιλάνε όλοι, μιλάνε και οι άκαπνοι :p
 

Μηνύματα
8.334
Reaction score
3.619
Βασίλη, το θέμα με τις λάμπες με απασχολεί πολύ τα τελευταία χρόνια. Οι συμβατικές μετρήσεις δείχνουν ότι τα τρανσίστορς μετράνε πολυ καλύτερα από τις λάμπες. Δεν γνωρίζω αν είναι αυτό το ζητούμενο και να σου πω την αλήθεια δεν με απασχολεί τόσο πολύ όταν ακούω μουσική.

Σίγουρα υπάρχουν και άσχημα στοιχεία στα transistpors. Το φυσικό compression που διαθέτουν οι λυχνιες δεν το έχουν τα τρανσίστορς. Πολύ ακριβά και θρυλικά μικρόφωνα χρησιμοποιούν λυχνία. Τα ποιο οικονομικά μικρόφωνα του ιδίου κατασκευαστη χρησιμιποιούν Field Effect Transistors (FETs). To ιδιο ισχύει και για τους λαμπάτους προενισχυτές μικροφώνων.

Εγώ σε ότι αφορά τα πρωτα σταδια ενίσχυσης προτιμώ την λυχνία. Για τελικό ενισχυτή προτιμώ τα τρανσίστορς κυρίως για θέματα ισχύος, αξιοπιστίας και κόστους.
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
RDoherty said:
Χμμμμ, μουμπλε, μουμπλε, Science Citation Index, μουμπλε, μουμπλε, search, "Tsarouchas", μουμπλε, μουμπλε, "0 results", μουμπλε, μουμπλε, "Tsarouhas", μουμπλε, μουμπλε, "0 results", μουμπλε, μουμπλε, μιλάνε όλοι, μιλάνε και οι άκαπνοι :p
- Άντε σιχτίρι κι εσύ ρε, άκαπνε δις... 8) :lol: :lol: :lol:
 

Μηνύματα
5.581
Reaction score
298
Δε μου λες, μου "την πέφτεις"? Άντε μην "τα πάρω"! Μία απλή, απλούστατη αποστολή σου ανέθεσα και όλο στο μπίρι-μπίρι είσαι.
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Μόνον για αναθέσεις είσαι. Κάνε κι εσύ κάτι... 8) :lol: :lol:


- Αλλά ας μην ξεφύγουμε από το θέμα pls... :wink:
 


Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Ξεκινάς με την όπισθεν. Μέχρι να φτάσουμε στα αυτιά Μαρίνε υπάρχουν πολλά βήματα. Και επειδή μπορεί τα αυτιά να κάνουν λάθος, καλό είναι αυτά τα βήματα να τα μάθουμε όλοι πολύ καλά, έτσι ώστε να ελαχιστοποιήσουμε το λάθος. Επειδή κάποιοι δεν τα γνωρίζουν ή σε κάποιους δεν συμφέρει να γίνουν γνωστά, δεν θα τα απορρίψουμε, ειδικά σε μια κατηγορία hi end, όπου αν μη τι άλλο, η γνώση πρέπει να είναι σε υψηλά επίπεδα.

Και τελικά, δεν νομίζω ότι ενοχλούν κανέναν αυτά τα... λίγο παραπάνω τεχνικά θέματα. Όποιος θέλει (και μπορεί) συμμετέχει). Οι υπόλοιποι ας διαβάζουν, αν θέλουν και να μην προσπαθούν να τα απαξιώσουν.

- Είναι πολύ απλό και νομίζω ότι θα συμφωνήσεις μαζί μου. Αλλά αν θέλεις να το συζητήσουμε άνοιξε ένα νέο θέμα σε παρακαλώ.
 

Μηνύματα
8.334
Reaction score
3.619
LUXMAN said:
Τελικα τ αυτια του τα εμπιστευεται κανεις ;;
Εξαρτάται πόσο εμπιστοσύνη έχει κάποιος στον ευατό του και πόσο μετράει την γνώμη των άλλων πριν προβεί σε αγορά κάποιου μηχανήματος. Μου έχουν τύχει περιπτώσεις που κάποιος αγοράζει αυτό που αρέσει περισσότερο στους άλλους . Και μην μου πείτε ότι αυτό δεν ισχύει και με το Hi-End :lol:

Διαβάζοντας τα περιοδικά του ειδικού τύπου δεν ακούμε τα ίδια τα μηχανήματα, απλώς διαβάζουμε τις απόψεις των reviewers, δηλαδή ακούμε δια μέσου των αυτιών τους 8)
 

Μηνύματα
5.581
Reaction score
298
http://www.zaphaudio.com/evaluation.html

To make a point, some statements could have many different translations. Here's a bunch of examples. We'll start with a single statement made by folks that have been listening to crap.
# This tweeter sounds dull. Translation: "I've been listening to a speaker without baffle step compensation for 10 years, and this new design sounds different than my personal standard."
# This tweeter sounds dull. Translation: "My last system had Dynaudio D21 tweeters, and now anything without a peak at 10kHz sounds recessed and doesn't have sizzle I need."
# This tweeter sounds dull. Translation: "My current speaker has a woofer that did not have the breakup node properly filtered, and now I've accepted that type of sound as normal."
Then we'll try the statements made by folks with well trained ears but other problems.
# This tweeter sounds dull. Translation: "I misunderstood the crossover diagram, hooked the tweeter up with the polarity reversed and now I have a broad 40dB null at 2.5kHz."
# This tweeter sounds dull. Translation: "My living room is very sound absorbtive, and any system with a flat response just isn't enough to overcome the lack of room reflection."
# This tweeter sounds dull. Translation: "Oops, my kid pulled the treble knob off my preamp, put it back rotated 45 degrees to the right, and then adjusted it so it visually centered."
 

Μηνύματα
2.868
Reaction score
250
Θα ήθελα και την γνώμη του COSTAS EAR!

Με ενδιαφέρει γιατί θεωρώ ότι έχει και την στοιχειώδη επιστημονικη γνώση

και ξέρει τι σημαίνει κολλητήρι και κυρίως έχει το πιο σημαντικό ! Εμπειρία ακροάσεων

και γνώση των μη προβλέψιμων από την θεωρία συμπεριφορών των audio συσκευών!
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Εντάξει ρε Βασίλη πες κι εσύ την άποψή σου και να την πει και όποιος άλλος θέλει-εις. Αλλά μήπως δεν είναι εδώ το κατάλληλο thread?...

- Κάποιος ξεκίνησε ένα θέμα και μια προσπάθεια. Πρέπει εδώ να συζητήσουμε οτιδήποτε άλλο εκτός από το ίδιο το θέμα? Αν μη τι άλλο είναι τρομερή αγένεια. Τέλος, δεν είναι υποχρεωτική η συμμετοχή σε όλα τα θέματα...
 

Μηνύματα
2.868
Reaction score
250
Μέχρι την στιγμή που θα έχουμε κάτι χειροπιαστό

έχουμε κάθε δικαίωμα να σχολιάζουμε θέματα σχετικά με τα αναμενόμενα !

Δεν νομίζω ότι κανείς παρέκλινε υπέρ το δέον !

Το τρομερή αγένεια είναι στην καλύτερη περίπτωση υπερβολή !
 

Μηνύματα
111
Reaction score
0
Έχοντας διαφωνήσει πολλές φορές με κριτικές ακόμα και ξένων "έγκυρων" περιοδικών πάντα είχα την απορία εαν εκτός της εκ του πονηρού σκοπιμότητας επισέρχται και ένας άλλος παράγων.
Παρατηρώ οτι όλοι κριτικοί των περιοδικών έχουν πολλές τεχνικές γνώσεις και μου γεννήθηκε η απορία αν το να έχεις τεχνικές γνώσεις αρκεί για να κάνεις έγκυρη κριτική. Δηλαδή ένας τεχνικός ακούει σωστότερα απο έναν μουσικό. Νομίζω οτι πέρα απο ζητήματα αξιοπιστίας του μηχανίματος όπου προγματικά χρειάζονται γνώσεις εγώ θα εμπιστευόμουν καλύτερα την γνώμη ενός μουσικού για την ποιότητα της μουσικής αναπαραγωγής (και οχι του ήχου απλά - γιατί η μουσική είναι κάτι περισσότερο απο ήχους - δεν συμφωνείτε!) Γιατί δεν με απασχολεί εαν το χ ηχείο βγάζει πιο πιστά τον ήχο της σφυρίχτρας ή της καμπάνας αλλά αν μπορεί να μου μεταφέρει το μήνυμα ή το συναίσθημα του καλλιτέχνη. Ίσως είναι διαφορετικά τα κριτίρια στις δύο περιπτώσεις. Δεν ξέρω εαν είναι σαφές αυτό που θέλω να πω Υπάρχει κανείς να έχει αντίστοιχες απόψεις!
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.202
Μηνύματα
3.045.212
Members
38.539
Νεότερο μέλος
jabe
Top