- Μηνύματα
- 58.158
- Reaction score
- 143.634
Το μεγαλύτερο πρόβλημα των Γερμανών, και εν γένει των ευρωπαϊκών EV, είναι το σοφτγουερ.
Άμα δείτε τι κάνουν κινέζικα σοφτγουερ, θα πάθετε Ταμ τιριρί.
Άσε το Τέσλα, αυτό έχει ξεφύγει.
Στην οθόνη που βλέπεις 15 αυτοκίνητα μπροστά σου και 2 πίσω, και 3 λωρίδες κυκλοφορίας δεξιά κι άλλες τόσες αριστερά (κι ας έρχονται, αντίθετο ρεύμα), δείχνει και πότε πατάει φρένο ο καθένας, και αν έχει βγάλει αλαρμ ή φλας, ακόμα κι αν είναι εκτός δρόμου, παρκαρισμένο.
Φαίνεται πολύ ευκρινώς να αναβοσβήνει κανονικά το φλας όλων των αυτοκινήτων που το έχουν αναμμένο, και αναμμένα τα φώτα φρένων σε όσους τα πατάνε.
Να δεις λεωφορείο στην οθόνη του Τέσλα με αναμμένα φρένα και αλαρμ και μετά φλας, και στο καπάκι να μπεις στο id.3 που ακόμα θέλει κάθε φορά να δηλώσεις στο σπίτι τι ώρα θα ξεκινήσει φόρτιση, ειδάλλως ξεκινάει επιτόπου, δε δουλεύει ούτε ο πιο βασικός προγραμματισμός.



Άσε το regenerative braking, στο id.3 είναι στάνταρ, μια συγκεκριμένη δύναμη φρένου, πιάνει απότομα και δε το σταματάει κιόλας.
Στο τέσλα είναι επιστήμη. Ξεκινάει γλυκά γλυκά να φρενάρει, και όμορφα, σιγά σιγά, αυξάνει η δύναμη πέδησης, και στο τέλος γλυκά γλυκά σταματάει. Και μειώνει ταχύτητα με ακριβώς τον ίδιο ρυθμό, είτε είναι ανηφόρα είτε κατηφόρα είτε ευθεία, δηλαδή δεν πρόκειται για μια σταθερή δύναμη πέδησης, είναι συνεχώς μεταβαλλόμενη αναλόγως απαιτήσεων, εάν έχεις μπροστά σου όχημα που πατάει φρένο, είναι πιο ισχυρό, ξέρει τι θες να κάνεις. Σε μεγάλες ταχύτητες που δεν έχεις εμπόδια, ξεκινάει πολύ πολύ χαλαρά, σα να μην υπάρχει regenerative braking, κι αν επιταχύνεις, αφήνει πρώτα να ησυχάσει η επιτάχυνση και μετά να ξεκινήσει να φρενάρει, μιλάμε έχει ευφυία το φρένο, δεν είναι απλώς ένα regenerative braking.
Στο id.3 δε σταματάει είπαμε.




Το χάσμα. ΤΟ.
Άμα δείτε τι κάνουν κινέζικα σοφτγουερ, θα πάθετε Ταμ τιριρί.
Άσε το Τέσλα, αυτό έχει ξεφύγει.
Στην οθόνη που βλέπεις 15 αυτοκίνητα μπροστά σου και 2 πίσω, και 3 λωρίδες κυκλοφορίας δεξιά κι άλλες τόσες αριστερά (κι ας έρχονται, αντίθετο ρεύμα), δείχνει και πότε πατάει φρένο ο καθένας, και αν έχει βγάλει αλαρμ ή φλας, ακόμα κι αν είναι εκτός δρόμου, παρκαρισμένο.


Φαίνεται πολύ ευκρινώς να αναβοσβήνει κανονικά το φλας όλων των αυτοκινήτων που το έχουν αναμμένο, και αναμμένα τα φώτα φρένων σε όσους τα πατάνε.
Να δεις λεωφορείο στην οθόνη του Τέσλα με αναμμένα φρένα και αλαρμ και μετά φλας, και στο καπάκι να μπεις στο id.3 που ακόμα θέλει κάθε φορά να δηλώσεις στο σπίτι τι ώρα θα ξεκινήσει φόρτιση, ειδάλλως ξεκινάει επιτόπου, δε δουλεύει ούτε ο πιο βασικός προγραμματισμός.




Άσε το regenerative braking, στο id.3 είναι στάνταρ, μια συγκεκριμένη δύναμη φρένου, πιάνει απότομα και δε το σταματάει κιόλας.
Στο τέσλα είναι επιστήμη. Ξεκινάει γλυκά γλυκά να φρενάρει, και όμορφα, σιγά σιγά, αυξάνει η δύναμη πέδησης, και στο τέλος γλυκά γλυκά σταματάει. Και μειώνει ταχύτητα με ακριβώς τον ίδιο ρυθμό, είτε είναι ανηφόρα είτε κατηφόρα είτε ευθεία, δηλαδή δεν πρόκειται για μια σταθερή δύναμη πέδησης, είναι συνεχώς μεταβαλλόμενη αναλόγως απαιτήσεων, εάν έχεις μπροστά σου όχημα που πατάει φρένο, είναι πιο ισχυρό, ξέρει τι θες να κάνεις. Σε μεγάλες ταχύτητες που δεν έχεις εμπόδια, ξεκινάει πολύ πολύ χαλαρά, σα να μην υπάρχει regenerative braking, κι αν επιταχύνεις, αφήνει πρώτα να ησυχάσει η επιτάχυνση και μετά να ξεκινήσει να φρενάρει, μιλάμε έχει ευφυία το φρένο, δεν είναι απλώς ένα regenerative braking.
Στο id.3 δε σταματάει είπαμε.





Το χάσμα. ΤΟ.