Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.905
Reaction score
143.078
Αυτό είναι υποκειμενική "μέτρηση", user experience απο κάποιους, αορίστως. Δεν είναι τεχνολογική μέτρηση
Λάθος.

Είναι η πιο αντικειμενική τεχνοκρατική μέτρηση σε οτιδήποτε βγάζει φωτογραφίες

 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.755
Reaction score
89.689
Sorry guys, αλλά το λέει: quality of the user experience.

Και στα ψιλά γράμματα: "Our range of acceptable renderings for all attributes in various light conditions are based on the findings gathered from our multi-cultural focus groups."

Και στο κάτω κάτω, αυτό αφορά μόνο την λειτουργία ως φωτογραφική μηχανή του smartphone, όχι την επεξεργαστική ισχύ.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
4.080
Reaction score
8.978
Άρα σαν να λέμε ότι μόλις ακύρωσες όλη την ψυχοακουστική. ΟΚ.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.595
Reaction score
32.588
Μη λες μεγάλα λόγια γιατί αν πάρεις Μ3 σε βλέπω με Samsung ή κινέζο. :biggrin:
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.618
Reaction score
11.626
Κοιτάξτε, το να είναι κανείς φανμπόι της έιπλ ή της τεσλα έχει βρε αδερφέ έναν αέρα, φανμπόι της χιουαγουέι συγγνώμη αλλά μου ακούγεται σαν γιουσουφάκι. Ντεκαντανς.
Δεν είμαι σίγουρος ότι εννοούμε το ίδιο, αλλά συμφωνώ απόλυτα με αυτό που γράφεις! :roflmao:
 

Μηνύματα
2.472
Reaction score
2.367
Ούτε για πλάκα. Δεν βγαίνουν ούτε οι χρόνοι ούτε το κόστος.

Αλλά έτσι και αλλιώς η Ευρώπη πρέπει να αποκτήσει βιομηχανία ΑΠΕ, και άμεσα θα έλεγα.
Είχε (αλλά μετά ήρθαν οι κινέζοι):
Η κορυφαία γερμανική εταιρεία θα είναι η Q-cells, που ιδρύθηκε στα τέλη του 1999. Με έδρα το Thalheim, μια πόλη περίπου 80 μίλια από το Βερολίνο, η εταιρεία άρχισε να παράγει ηλιακά κύτταρα το 2001 με μόλις 19 υπαλλήλους. Μόλις οκτώ μήνες αργότερα, το πρώτο εργοστάσιό τους έσπασε με 17,3 εκατομμύρια ευρώ σε πωλήσεις.

Η εταιρεία κλιμακώθηκε γρήγορα και το 2004 πουλούσε περίπου 75 μεγαβάτ ηλιακών κυψελών. Αυτό τους κατέταξε στην τέταρτη θέση με μερίδιο 6,3% του κλάδου, πίσω από τις Sharp, Kyocera και BP Solar και ισοβαθμώντας με τη Mitsubishi Electric.


Όλο το άρθρο εδώ.
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
23.755
Reaction score
39.936
Δεν είμαι σίγουρος ότι εννοούμε το ίδιο, αλλά συμφωνώ απόλυτα με αυτό που γράφεις! :roflmao:

σημασία έχει που θεωρήσαμε ότι συμφωνούμε, αδιάφορο το σε τι!
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.595
Reaction score
32.588
Είχε (αλλά μετά ήρθαν οι κινέζοι):
Χρεοκόπησε και την αγόρασαν Κορεάτες. Τα κεντρικά πλέον είναι Κορέα, ενώ η παραγωγή της δεν ξεπερνά τα 8GW ετησίως, όταν μόνο η Κινεζική Longi για παράδειγμα έχει πάνω από 200GW.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.755
Reaction score
89.689
Άρα σαν να λέμε ότι μόλις ακύρωσες όλη την ψυχοακουστική. ΟΚ.
Σαν. Αλλά δεν το λέμε.
Συγκρίνεις πορτοκάλια με μήλα και κάνεις τεράστια λογικά άλματα, έσκισες και τον Τεντόγλου:
Υποστηρίζεις πως η χαλιαουειοαου είναι τεχνολογικά μπροστά από την Apple, βασιζόμενος σε multicultural focus groups ratings μόνο του τμήματος της φωτογραφικής μηχανής, και όχι στα benchmarks του hardware.
Και στο τέλος βάζεις και την ψυχοακουστική μέσα.

Και έχουμε και τον άλλο που παίρνει ιαπωνεζικη τηλεόραση, αμερικανογερμανικό αυτοκίνητο, γερμανικά ηχεία, αμερικάνικα σαμπς, κτλ κτλ, αλλά λέει πως το κινέζικα είναι πάρα πολύ καλά. Για τους άλλους όμως, όχι για τον ίδιο:
Άλλο εγώ, άλλο εσείς. 😁🤪🤣
Όλα καλά παιδιά, πάρτε κινέζικα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.595
Reaction score
32.588
Ξέχασα. Η Apple ξόδεψε 10δις ντάλαρς για να φτιάξει ηλεκτρικό όχημα και πήρε τα .........,

ενώ η Huawei έχει ήδη.

:biggrin:
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.595
Reaction score
32.588
Έλα να σας δω καμάρια μου. Καπέλο 17%-20% στο Model 3. Bye bye επιδότηση.

17% δασμοί στην BYD, 20% στην Volvo και 38% στην MG. Καληνύχτα και αντίο all together. Δεν θα πατήσει άνθρωπος σε αυτούς.

 
Last edited:




Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.755
Reaction score
89.689
Έλα να σας δω καμάρια μου. Καπέλο 17%-20% στο Model 3. Bye bye επιδότηση.
Δυο σενάρια:
Θα αρχίσει να παράγει και στην Γερμανία.
Θα φέρνει από ΗΠΑ.

Και αν δεν γίνει άμεσα τίποτα από τα δυο, θα κατεβάσει την τιμή μέχρι να γίνει.

Και ακόμα και τίποτα από αυτά να μην γίνει, δεν με νοιάζει. :roflmao:
Θα πάρω Υ ή S. Ή Mercedes.
Κινέζικο πάντως φαίνεται πως τελικά δεν θα πάρει κανείς :roflmao:
Καλά, πάρε πρώτα και άσε τα στοιχήματα, σε βλέπω με TCL κινητό.
Και ο άλλος έβλεπε πως δεν θα γίνει μπρέξιτ.
Αυτή η σιγουριά με σκοτώνει
:lolsign:
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.595
Reaction score
32.588
Δυο σενάρια:
Θα αρχίσει να παράγει και στην Γερμανία.
Θα φέρνει από ΗΠΑ.

Και αν δεν γίνει άμεσα τίποτα από τα δυο, θα κατεβάσει την τιμή μέχρι να γίνει.

Και ακόμα και τίποτα από αυτά να μην γίνει, δεν με νοιάζει. :roflmao:
Θα πάρω Υ ή S. Ή Mercedes.
Κινέζικο πάντως φαίνεται πως δεν θα πάρει κανείς :roflmao:
Εσύ. Οι υπόλοιποι γιατί να μην πάρουν; Γιατί να μην έχουν την επιλογή να αγοράσουν σύμφωνα με τις δυνατότητες τους; Γιατί θα πρέπει να πάρει το απαράδεκτο eC3 και να μη μπορεί να πάρει το 10 φορές καλύτερο BYD Dolphin;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.905
Reaction score
143.078
Θα πάρω Υ ή S. Ή Mercedes.
Κινέζικο πάντως φαίνεται πως τελικά δεν θα πάρει κανείς :roflmao:
Έλα μωρέ καλά είναι.
Τα BYD εγώ τα ξεχωρίζω από τα υπόλοιπα κινέζικα, τα έχω σε μεγάλη εκτίμηση.
Όπως είπα, είναι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής στον πλανήτη, και στις μπαταρίες και στα EV (πλέον νομίζω θα περάσει την Τέσλα σε αριθμό παραγωγής, αν δε την πέρασε ήδη).

Και τα ζικρ είναι πολύ καλά αυτοκίνητα, αλλά να πάρεις ζικρ; Και τι θα λες; Έχω ζικρ; Δε παιζ.

(Πάρε Υ)
 

Μηνύματα
17.548
Reaction score
25.186
πολύ ελαφρά τι καρδία παίρνετε το τεχνολογικό "προβάδισμα" των κινεζικών προϊόντων.
είναι εμφανές οτι δεν γνωρίζετε πως λειτουργεί το κινεζικό παραμύθι.
αν πιάσουμε πχ τα κινητά τι ακριβώς προσφέρει παραπάνω το κορυφαίο προϊόν σήμερα από το 30ο πχ της λίστας ώστε να είναι κρίσιμη η επιλογή του για τον καθημερινό χρήστη ή έστω τον απαιτητικό καθημερινό χρήστη;
είναι σοβαρή παράμετρος δηλαδή ΣΗΜΕΡΑ το 2024 η κορυφαία επίδοση όταν η μέση επίδοση υπερκαλύπτει όλες τις απαιτήσεις;
είναι δηλαδή κρίσιμος παράγοντας να πάρεις κινεζικό τηλέφωνο που έστω οτι είναι κορυφαίο (που δεν είναι αλλά έστω) και να φορτωθείς το bloatware της κινεζικής κυβέρνησης ;
ομοίως για τα οχήματα ισχύει τουλάχιστον όσον αφορά το software, θα βάλει κάποιος συνειδητά στην ζωή του ένα προϊόν που έχει δυνατότητες καταγραφής εικόνων, ήχων θέσεων και απομακρυσμένου χειρισμού με τις ευλογίες της κινεζικής κυβέρνησης ;

εκτός αν πιστεύετε οτι δεν απαιτεί η κινεζική κυβέρνηση δυνατότητα πλήρους ελέγχου οποιοδήποτε τεχνολογικού προϊόντος παράγεται στην κίνα και δεν έχει βλέψεις τέτοιες ώστε να απαιτούν δυνατότητα κατασκοπίας στα πάντα.

(παρεμπιπτόντως όταν περνάς από έλεγχο διαβατηρίων σαν πλήρωμα πλοίου σου ζητάνε το κινητό για έλεγχο, το πριζόνουν και εγκαθιστούν λογισμικό παρακολούθησης , αν είναι λίγο παλιό το τηλέφωνο παίζει να τρώει κολλήματα οπότε το καταλαβαίνεις και κάνεις hard reset. όταν το μάθεις αυτό τους δίνεις μια μλκ που κουβαλάς μαζί σου για δεύτερο με μια κινεζοκάρτα και βγάζεις την υποχρέωση)
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.755
Reaction score
89.689
Οι υπόλοιποι γιατί να μην πάρουν;
Εννοώ πως εάν μπουν οι δασμοί, και οι τιμές ανεβούν, η ζήτηση για τα Κινέζικα θα πέσει κάθετα. Εκ των πραγμάτων, όχι τι θέλω εγώ να γίνει. Θα πέσει γιατί όλοι (όσοι μπορούν) θα προτιμούν να αγοράσουν κάτι καλό, αν η τιμή με το κινέζικο είναι ίδια.

Αν πάμε λίγες σελίδες πίσω, διέκρινα μια σιγουριά πως η ΕΕ δεν θα τολμήσει να βάλει δασμούς γιατί την κρατάνε όμηρο οι Κινέζοι με διάφορους τρόπους. Τελικά τολμάει, και η σιγουριά κάποιων φαίνεται να βγάζει φτερά.

Και όμως δεν έχει λήξει το θέμα. Οι Κινέζοι μπορεί να είναι άσχετοι, αλλά δεν είναι μλκες. Θα διαπραγματευτούν, θα μπουν πολλά στο τραπέζι τις επόμενες μέρες, και θα δούμε που θα καταλήξει αυτό. Είναι πολύ κρίσιμο για όλους.

Και πάρτε και το original για να μην διαβάζετε από τους άσχετους ανθυποδημοσιγραφισκους, και δείτε και για την Tesla:

Following a substantiated request, one BEV producer in China – Tesla – may receive an individually calculated duty rate at the definitive stage.

Δηλαδή δεν ξέρουν τι θα κάνουν με την Tesla, γιατί έχει καταθέσει τεκμηριωμένη αίτηση. Τι σημαίνει αυτό σε ποσοστό; Άγνωστο προς το παρόν.
 
Last edited:


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.638
Μηνύματα
3.020.869
Members
38.473
Νεότερο μέλος
Shawsounds
Top