Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.773
Reaction score
32.743
Ξέχασες το καμπανάκι στο τέλους του 2019 από τη Wuhan, πάλι κοιμόντουσαν οι δυτικοί.
Άσχετο. Είναι της ίδιας λογικής " δεν παίρνω Tesla επειδή δεν μου αρέσει ο Musk".
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
24.920
Reaction score
45.022
Άσχετο
Γιατί; δεν έχουν εδώ εφαρμογή η προνοητικότητα, τα 5ετή πλάνα, η μεθοδικότητα και σοφία των Κινέζων που προβάλεις; Τα εξάντλησαν όλα στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μόνο;
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.773
Reaction score
32.743
Διάβασα πως το iD2 πάει για 2027. Καλά κρασιά. Ακόμα και οι Γάλλοι τους ξεπέρασαν. Οι δε Κινέζοι θα έχουν δεύτερης γενιάς μέχρι τότε.

Σε ένα από τα videos στην Ντόιτσε Βέλε η πρώην επίτροπος εμπορίου της ΕΕ λέει πως η Ευρώπη έχασε την θέση της στην Λατινική Αμερική από τους Κινέζους. Πρέπει να βρεί άλλες περιοχές. Στο ίδιο video αναφέρει πως οι φόροι που έβαλε ο Τραμπ στη θητεία του στα Κινέζικα αύξησαν το ετήσιο κόστος ζωής της μέσης Αμερικανικης οικογένειας κατά $2.600.
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.146
Reaction score
143.612
Οι δε Κινέζοι θα έχουν δεύτερης γενιάς μέχρι τότε.
Τρίτης.


Διάβασα πως το iD2 πάει για 2027. Καλά κρασιά.
Ναι, good wines.

Στο iD.3 την παλεύουν με μειώσεις τιμής, σημαντικές μειώσεις, φαίνονται τώρα μόνον στο γερμανικό site, αναμένονται και δω.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.146
Reaction score
143.612
Να μην ξεχνάμε πως η VW group είναι 4η στον κόσμο σε πωλήσεις ηλεκτρικών.
24η θες να πεις.

Εκτός κι αν δεν συμπεριλαμβάνεις την Κίνα όταν λες "στον κόσμο". 😁🤣
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.773
Reaction score
32.743
Να μην ξεχνάμε πως η VW group είναι 4η στον κόσμο σε πωλήσεις ηλεκτρικών.
Δεν ξέρω τι είναι, αλλά μπαίνει μέσα σε κάθε πώληση. Οι εταιρείες που έχουν κέρδος από τα ηλεκτρικά είναι Tesla, BYD, και από λένε και LI Auto. Και πως να μην μπαίνουν, όταν μόνο για μια μικρή μπαταρία έχουν κόστος πάνω από $10.000, ενώ στην Ελλάδα η BYD πουλάει 9000€ την 60αρα Blade τοποθετημένη. Τα ίδια πάνω κάτω και η Tesla.

Αμφιβάλλω βέβαια για την 4η θέση, καθώς στην Κίνα (με τις περισσότερες πωλήσεις ηλεκτρικών στον κόσμο) μπαίνει δεν μπαίνει στο top 20.

Μην ξεχνάμε βέβαια πως το software των iDs που πωλούνται στην Κίνα δεν είναι το ίδιο με αυτό της Ευρώπης, αλλά ανώτερο.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.146
Reaction score
143.612
Δεν βάζουν την αγορά της Κίνας τα περισσότερα στατιστικά που θα βρεις διαθέσιμα.

Ακόμα κι αυτό, δεν τα υπολογίζει, διότι υπολογίζουν τα οχήματα που πουλιούνται σε όλο τον πλανήτη, κι όχι όσα πωλούνται τοπικά, μόνον μέσα στην Κίνα:

All-electric car registrations in Q1 2024 (vs. previous year):

  1. Tesla: 386,825 and 19% share (vs. 23.6%)
  2. BYD Group: 300,124 and 14.8% share (vs. 14.7%)
  3. Geely-Volvo: 149,647 and 7.4% share (vs. 5.7%)
  4. SAIC (incl. SAIC-GM-Wuling): 149,290 and 7.3% share (vs. 7.4%)
  5. Volkswagen Group: 136,949 and 6.7% share (vs. 7.5%)

Από το ανωτέρω, βλέπουμε απλώς μια μικρή πτώση των ποσοστών του VW γκρουπ, που τη γνωρίζουμε (κλείνει εργοστάσια λέμε, απολύσεις προσωπικού, κατάργηση συμβάσεων, κλπ).

Αν δεις μέσα στην αγορά της Κίνας τους αριθμούς των ηλεκτρικών οχημάτων που πουλιούνται, τότε θα καταλάβεις τι παίζει. Εκεί το VW γκρουπ, είναι άφαντο, σα να μην υπάρχει.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.773
Reaction score
32.743
Ναι αυτό λέω. Το πρώτο δυτικό ηλεκτρικό είναι μετά το Top15, και δεν είναι VW αλλά BMW. Τώρα θυμήθηκα ένα πίνακα στην Κίνα, όπου το πρώτο VW, και δεύτερο δυτικό, είναι 24ο. Και είναι σε αυτή τη θέση επειδή έχει $12.000 - $15.000. Όχι 40.000€ που έχει εδώ. Δεν θα είχε καμία τύχη. Θα τα πετούσαν στη θάλασσα.

Πάντως η Tesla τα πάει εκπληκτικά καλά στην Κίνα αν σκεφτεί κανείς τις επιλογές. Στην ουσία δύο μοντέλα πουλάει, έναντι των άλλων με 5-10 ο καθένας.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.146
Reaction score
143.612
Το επόμενο βήμα, είναι να πουλάει κι εδώ τα iD.3 όσο τα πουλάει στην Κίνα.

Κι αυτός είναι ο στόχος τους, με μειώσεις εξόδων.


ΥΓ.
Για να καταλάβετε τα μεγέθη στην Κίνα:

Between January and August, China recorded 6.2 million EV registrations, up from the 4.7 million units seen 12 months ago.

Καλημέρα σας. 😁🤣

Επί της ευκαιρίας, στην πρώτη 20-αδα δεν υπάρχει περίπτωση να μπει οτιδήποτε από VW στην Κίνα:

1000013043.png



Όσον αφορά το 2023, χωρίς βεβαίως να υπολογίζουν την τοπική αγορά της Κίνας, οκ, το VW γκρουπ ήταν 5ο στην κατάταξη, αλλά τα νούμερα είναι αστεία:

1000013041.png


Ολόκληρο το 2023, όλες οι μάρκες μαζί του VW γκρουπ, πούλησαν συνολικά 200 χιλιάδες EV, ενώ μόνη της η Τέσλα, μια μάρκα, πούλησε σχεδόν 2 μύρια EV! Χαχαχαχαχαχαχαχαχα

Εν ολίγοις, η Τέσλα πούλησε τα διπλάσια EV από το σύνολο των γκρουπ που κατέλαβαν την 3η έως την 7η θέση!

Στο τέλος του 2024 τα πράγματα θα είναι ακόμα πιο δυσοίωνα..
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.146
Reaction score
143.612
Πολύ χλομό. Πως θα γίνουν τα 40, 15;
Όπως τα έκανε στην Κίνα.

Αυτοματοποίηση παραγωγής, με ρομπότ κι όχι με χιλιάδες ανθρώπους, απόλυση όλων, απόλυση αυτών που ασχολούνται με το σοφτγουερ (έδωσε πολλά λεφτά κι εκεί, και πολύ προσωπικό που δε τα κατάφερε) κι αγορά του έτοιμου από Κίνα, ε, κάποιες εκπτώσεις σε υλικά, κλπ.

Η κατάργηση των συμβάσεων και η έξοδος από τα συνδικάτα έχει δρομολογηθεί ήδη και προχωράει. Ειδάλλως, θα κλείσει.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.773
Reaction score
32.743
Έβλεπα μια συζήτηση που συμμετείχε και ο Bob Lutz. Έλεγε πως για να ζήσει ο δυτικός που έχει πρόβλημα σήμερα, θα πρέπει να βρει το 20% των εργαζομένων που δουλεύουν σκληρά και αποδίδουν, και να απειλήσει το υπόλοιπο 80%.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.959
Reaction score
90.132
Στην Κίνα πωλούνται και κάτι τετράτροχες ηλεκτρικές κλασομπανιέρες, δεν ξέρω ποια στατιστικά μετράνε τι, εγώ βλέπω να βγαίνει παντού 4ο-5ο το VW group, χωρίς αστερίσκους στα διάφορα στατιστικά.
Και όταν κλείνει ένα εργοστάσιο η VW είναι καταστροφή ενώ όταν απολύει η Tesla το 10% των εργαζομένων είναι εξυγείανση.
:lolsign:

Έχει μαζευτεί πολύ οπαδισμός στο θέμα. Χαλαρώστε.
 

Μηνύματα
1.492
Reaction score
2.305
κάντο όπως στην Κίνα,

απολυταρχικό καθεστώς για να κόβεις κεφάλι όποιου έχει αντίρρηση,
δουλειά 12 ώρες τη μέρα, 6 μέρες την εβδομάδα για 200 ευρώ το μήνα,
τρως τα πάντα για να μην πεθάνεις από την πείνα,
ανακυκλώνεις ότι μπορείς να ξαναφάς (πχ gutter oil, spit oil κλπ),
κρατική πρόνοια όπως στην άγρια δύση,
και κυρίαρχη κοινωνική νοοτροπία ο σώζων ευαυτώ σωθήτω και οι άλλοι γαμηθήτw

και νάτο το ηλεκτρικό με 10 χιλιάρικα
(προφανώς και με εκπτώσεις στην ποιότητα)

βέβαια θες και ένα μεγααααόλο μέγεθος εσωτερικής αγοράς, για να γράφεις στα @@@@@@ σου τη διεθνή αγορά και διεθνείς κανόνες, όταν φτιάχνεις κλεψιμέικα αντίγραφα καταξιωμένων προϊόντων για να αρχίσουν να δουλεύουν τα εργοστάσια και να μαθαίνεις σιγά σιγά
 

Μηνύματα
2.660
Reaction score
2.556
Γι αυτό με κάθε αγορά μας ψηφίζουμε.
Και βλέπουμε ότι η πλειοψηφία δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα με όλα αυτά.
(αν και το κατά κεφαλήν ΑΕΠ έχει αυξηθεί πολύ στην Κίνα, δεν είναι 200 ευρώ το μήνα (αλλά τα 2/3 του ελληνικού σε όρους αγοραστικής δύναμης))

Πηγή: chat GDP

Κατά κεφαλήν ΑΕΠ (PPP) 2023:
  • Κίνα:
    Το κατά κεφαλήν ΑΕΠ της Κίνας με όρους αγοραστικής δύναμης (PPP) εκτιμάται γύρω στα $24,400 USD.
  • Ελλάδα:
    Το κατά κεφαλήν ΑΕΠ της Ελλάδας με όρους αγοραστικής δύναμης (PPP) εκτιμάται γύρω στα $36,000 USD.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.773
Reaction score
32.743
Το ότι είναι άγνωστες μάρκες στη δύση δεν συνεπάγεται ότι είναι και κλασομπανιέρες. Όχι όλες πάντως. Για παράδειγμα τα Zeekr είναι καλύτερα από τα Volvo. Αν η XPENG ήταν σκουπίδι δεν θα πετούσε μερικά δις η VW για να αγοράσει τεχνολογία της. Δεν μιλάμε καν για BYD, που πριν την μάθουμε εμείς ο Γουόρεν Μπάφετ αγόραζε δις μετοχών και η Mercedes άνοιγε συνεργασίες 50%-50%. Προφανώς δεν έχετε δει δυτικούς δημοσιογράφους να πηγαίνουν στην Κίνα μόνο για αυτό και να φεύγουν με το στόμα ανοιχτό. Να θυμίσω tear down ανάλυση αμερικανικης εταιρείας για το Seagull των $10.000. Η έκθεση λέει πως δεν του λείπει τίποτα. Να θυμίσω επίσης πως στο EURO NCAP δεν υπάρχει ούτε ένα κινέζικο ηλεκτρικό που να πωλείται στην Ευρώπη και να μην έχει 5 αστέρια. Από την άλλη θα βρείς δυτικά με 3 αστέρια. Είμαι βέβαιος πως έρχονται και άλλα ανάλογης βαθμολογίας.

Επίσης, οι Κινέζοι έχουν εντελώς διαφορετικά κριτήρια επιλογής οχημάτων. Χωρίς να σημαίνει πως αυτά είναι λάθος επειδή δεν συμφωνούμε.

Edit: με 200€ μισθό δεν αγοράζεις όχημα των $20.000 - $25.000 - $30.000. Μη με κάνετε να ψάχνω πάλι τη λίστα με το Top 10 στην Κίνα.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.753
Μηνύματα
3.026.647
Members
38.490
Νεότερο μέλος
c01l
Top