- Μηνύματα
- 30.953
- Reaction score
- 90.124
Ρε παιδιά, εκεί πουλάνε και κάτι αυτοκινητάκια μικροκινητικότητας από εταιρίες παντελώς άγνωστες, αυτά είναι οι κλασομπανιέρες, με το ζόρι μπαίνεις μέσα και αν τρακάρεις με γάτα πας εντατική. Ποια στατιστική μου λέτε; τα μετράνε αυτά για πώληση ηλεκτρικού αυτοκινήτου; στα εκατομμύρια κομμάτια; Μετράνε για αυτοκίνητα;
Δεν ξέρω, εγώ βλέπω τις στατιστικές που έγραψα.
Σαφώς υπάρχουν και πολύ ισχυρές εταιρίες όπως η BYD, που πουλάνε κανονικά αυτοκίνητα. Διαφορετικά βέβαια στην Κίνα από αυτά που πουλάνε στην Ευρώπη, με άλλες προδιαγραφές.
Πάντως η VW group δεν είναι καταστραμμένη, όπως κάποιοι δημοσιογραφίσκοι (κατά πάσα πιθανότητα sponsored
) γράφουν. Κορυφή είναι. Αλλάζει απλώς το target group της. Θα πουλάει μεγαλύτερα και καλύτερα αυτοκίνητα προς το παρόν, και πιθανότατα αυτό το παρόν θα κρατήσει για πολύ. Αυτοκίνητα των 40Κ+. Σε όσους θέλουν να δώσουν τόσα.
Οι Κινέζοι μπορεί να θέλουν να ποντάρουν στην αγορά των 30Κ, και εκεί θα πουλήσουν, ναι. Αλλά κάποιος που θέλει να δώσει παραπάνω από 40Κ, δεν νομίζω να κοιτάξει κατα Κίνα. Tesla-VW group-BMW-Mercedes.
To οδήγησα το Dolphin. Το είδα καλά. Σούπερ για 20Κ. Αλλά η τιμή του δεν είναι αυτή, είναι 26+6 της επιδότησης. 32Κ. Εκεί να δω τι θα πουλάει. Και σαν αυτοκίνητο, οδήγηση δηλαδή, στον δρόμο δηλαδή, όχι software σταματημένος σε φανάρι δηλαδή, είναι πολύ πίσω από το ID3. Πολλά ψωμιά πρέπει να φάνε ακόμα οι Κινέζοι για να ανταγωνιστούν την VW group.
Δεν ξέρω, εγώ βλέπω τις στατιστικές που έγραψα.
Σαφώς υπάρχουν και πολύ ισχυρές εταιρίες όπως η BYD, που πουλάνε κανονικά αυτοκίνητα. Διαφορετικά βέβαια στην Κίνα από αυτά που πουλάνε στην Ευρώπη, με άλλες προδιαγραφές.
Πάντως η VW group δεν είναι καταστραμμένη, όπως κάποιοι δημοσιογραφίσκοι (κατά πάσα πιθανότητα sponsored
Οι Κινέζοι μπορεί να θέλουν να ποντάρουν στην αγορά των 30Κ, και εκεί θα πουλήσουν, ναι. Αλλά κάποιος που θέλει να δώσει παραπάνω από 40Κ, δεν νομίζω να κοιτάξει κατα Κίνα. Tesla-VW group-BMW-Mercedes.
To οδήγησα το Dolphin. Το είδα καλά. Σούπερ για 20Κ. Αλλά η τιμή του δεν είναι αυτή, είναι 26+6 της επιδότησης. 32Κ. Εκεί να δω τι θα πουλάει. Και σαν αυτοκίνητο, οδήγηση δηλαδή, στον δρόμο δηλαδή, όχι software σταματημένος σε φανάρι δηλαδή, είναι πολύ πίσω από το ID3. Πολλά ψωμιά πρέπει να φάνε ακόμα οι Κινέζοι για να ανταγωνιστούν την VW group.