- Μηνύματα
- 17.647
- Reaction score
- 25.360
ναι δεν έχει , οι θερμοκρασίες που κολλάνε;
Στην Ελλάδα τα οχήματα ανά φορτιστή είναι τραγικά λιγότερα από ότι στη Νορβηγία.Το δίκτυο φόρτισης στην Νορβηγία δεν έχει καμία σχέση με το αντίστοιχο της Ελλάδας.
τα νουμερα σωστα ειναι. στην αραχωβα ομως που ισως πηγαν πανω απο 30 EV ποσους φορτιστες εχει για να τα εξηπηρετησει και με τι ταχυτητα φορτισης;Στην Ελλάδα τα οχήματα ανά φορτιστή είναι τραγικά λιγότερα από ότι στη Νορβηγία.
Για να στο πω με νούμερα στην Ελλάδα έχουμε 7120 φορτιστές για σκάρτα 20.000 ηλεκτρικά. Δηλαδή έχουμε με το ζόρι 2.8 ηλεκτρικά ανά φορτιστή. Στην Νορβηγία το αντίστοιχο νούμερο είναι 32 ηλεκτρικά ανά φορτιστή.
Ένας φορτιστής για:
- 2.8 BEVs στην Ελλάδα
- 32 BEVs στην Νορβηγία
H Ελλάδα έχει ένα από τα καλύτερα ratios στον πλανήτη σε αυτό το θέμα.![]()
Διασκεδάζω, δεν συγχύζομαι καθόλουΔεν υπάρχει λόγος να συγχύζεσαι, δεν περιστρέφονται όλα γύρω από εσένα. Το δίκτυο φόρτισης στην Νορβηγία δεν έχει καμία σχέση με το αντίστοιχο της Ελλάδας.
Μπερδεύτηκα! Δηλαδή θέλεις... μεταπτυχιακό για να αγοράσεις ηλεκτρικό; Αμ, δεν τα είπατε αυτά, άντε να τρέχουμε τώρα στα γεράματα!Το πόσοι άσχετοι έχουν ή θέλουν να αγοράσουν ηλεκτρικό δεν περιγράφεται. Νομίζουν ότι με τις γνώσεις ενός θερμικού θα αγοράσουν ηλεκτρικό. Αμ δε. Τους υπογράφω και με τα δύο χέρια ότι θα κάνουν λάθος αγορά. Αν τώρα η αξία του οχήματος είναι κάτω από 30k υπογράφω και με τα πόδια ότι πάνε καρφί για λάθος αγορά.
Για παράδειγμα ένας ρωτούσε προχθές σε πόση ώρα γεμίζει το τάδε όχημα και πόση απόσταση κάνει, καθώς "είναι έτοιμος να το παραγγείλει για να μην χάσει την προσφορά και την επιδότηση". Εκεί καταλαβαίνεις πως δεν ξέρει τι του γίνεται.
Παλαιότερα κάποιος άλλος (ιδιοκτήτης) ρωτούσε ποιος είναι ο ταχύτερος τρόπος ταξιδιού με ένα ηλεκτρικό. Και αρχίζω να του μιλάω για καμπύλες φόρτισης κ.α. και πρέπει να τον έκαψα. Δεν είχε ιδέα.
Μη πως τι ερωτήσεις κάνουν οι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών. Άσε τι απαντάνε άλλοι ιδιοκτήτες.
Εμ που πας βρε καραμήτρο αν δεν ξέρεις ούτε τα βασικά;
Δεν θες μεταπτυχιακό. Θες όμως διάβασμα καθώς αν πας άμπαλος θα πάρεις ακατάλληλο όχημα για τις ανάγκες σου. Αυτό είναι έως και βέβαιο, με μοναδική πιθανότατα να μην την πατήσεις αυτή του να πάρεις κάτι ακριβό ή Tesla.Μπερδεύτηκα! Δηλαδή θέλεις... μεταπτυχιακό για να αγοράσεις ηλεκτρικό; Αμ, δεν τα είπατε αυτά, άντε να τρέχουμε τώρα στα γεράματα!![]()
![]()
Σημεία φόρτισης | 2850 |
Φορτιστές | 7133 |
Συνολική Εγκατεστημένη Iσχύ | 209.42ΜW |
Mέσος Όρος | 29.35kW/ φορτιστή |
Ισχύς ανά τύπο σύνδεσης | |
AC | 130.39MW (62.26%) |
DC | 79.028MW (37.74%) |
Μέσος όρος ανά AC φορτιστή | 21.64kW |
Μέσος όρος ανά DC φορτιστή | 72.36k |
<=22 kW | 84.45% (6024 φορτιστές) |
23 - 49 kW | 2,14% (153 φορτιστές) |
50 - 99 kW | 9,81% (700 φορτιστές) |
100 - 199 kW | 1,91% (136 φορτιστές) |
200 - 299 kW | 0% (0 φορτιστές) |
+300 kW | 0.72% (51 φορτιστές) |
unknkown | 0,97% (69 φορτιστές) |
24ώρη λειτουργεία | 70.35% |
Λειτουργικοί | 85.95% (6131 φορτιστές) |
Μη λειτουργικοί | 6.89% (491 φορτιστές) |
Μελλοντικές εγκαταστάσεις | 3.49% (249 φορτιστές) |
Άγνωστοι | 3,67% (262 φορτιστές) |
Λειτουργικοί | Μη λειτουργικοί | Μελλοντικές εγκαταστάσεις | Άγνωστοι | |
<=22 kW | 86.90% | 5.93% | 3.92% | 3.25% |
23-49 kW | 68.63% | 24.18% | 1.96% | 5.23% |
50-99 kW | 81.57% | 11.71% | 1.14% | 5.57% |
100-199 kW | 86.76% | 8.82% | 0% | 4.41% |
200-299 kW | 0% | 0% | 0% | 0% |
+300 kW | 92.16% | 0% | 3.92% | 3.92% |
Άγνωστοι | 79.71% | 4.35% | 0% | 15.97% |