Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.712
Reaction score
89.570
Είδα τα βιντεάκια, τις φωτό, τα χαρακτηριστικά και μου αρέσει. Και αισθητικά, και ως μέγεθος, και είναι πολύ σύγχρονο τεχνολογικά.
Ως fan boy, ψηφίζω CLA τετρακίνητο, και είμαι πλέον με το χέρι στην σκανδάλη μόλις ανοίξουν οι παραγγελίες.
Ακόμα και αν φύγει ο Έλον από CEO, πάλι το προτιμώ κατά πολύ από τα Tesla και ας περιμένω λίγο παραπάνω, κι ας δώσω και 15Κ παραπάνω. Αξίζει σαφώς.
Έκλεισα, τώρα συζητάμε πλέον για το χρώμα μόνο.
:party:
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.712
Reaction score
89.570
Δεν ξέρουμε. Γράφτηκαν κάτι εικασίες αλλά είναι πολύ καλές για να είναι αληθινές.
Υπολογίζω αρκετά κάτω από την EQE, και πάνω από το model 3.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.850
Reaction score
142.969
Βρε ωραίο φαίνεται, αλλά κάτσε να δούμε τα λεφτά του, με μια καλά "γεμάτη" διαμόρφωση (αυτά τσούζουν στη φίρμα).
 

TGD

Μηνύματα
10.473
Reaction score
10.187
Άντε, να βγει το νέο eUP.
Ακόμα δεν έχω ηρεμήσει με τη γυναίκα μου που δεν με άφησε να αγοράσω ένα από τα τελευταία κομμάτια που τα έδιναν με έκπτωση όταν καταργήθηκε (για δεύτερη φορά).
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.712
Reaction score
89.570
Βρε ωραίο φαίνεται, αλλά κάτσε να δούμε τα λεφτά του, με μια καλά "γεμάτη" διαμόρφωση (αυτά τσούζουν στη φίρμα).
Στο EQE το διαμόρφωνα λιγότερο από 100Κ.
Εδώ μιλάμε για μικρότερη σειρά, πες να φτάσω 75. Άντε 80.
 


Μηνύματα
1.459
Reaction score
2.229
σχόλια πάνω στις διαφορές των ρουλεμάν στα συστήματα μετάδοσης ανάμεσα σε VW και Tesla
αλλά και αυτά του cybertruck που είναι πιο φτηνιάρικα από άλλα Tesla


γιατί έχουμε ξεχάσει ότι αυτοκίνητο δεν είναι μόνο μπαταρία και πόσες ευκολίες έχει το infotainment
αλλά και μηχανικά μέρη μετάδοσης, φρένα, αναρτήσεις κλπ
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.850
Reaction score
142.969
σχόλια πάνω στις διαφορές των ρουλεμάν στα συστήματα μετάδοσης ανάμεσα σε VW και Tesla
αλλά και αυτά του cybertruck που είναι πιο φτηνιάρικα από άλλα Tesla


γιατί έχουμε ξεχάσει ότι αυτοκίνητο δεν είναι μόνο μπαταρία και πόσες ευκολίες έχει το infotainment
αλλά και μηχανικά μέρη μετάδοσης, φρένα, αναρτήσεις κλπ
Το efficiency των Τέσλα, μέχρι και στον κινητήρα, δεν το φτάνουν οι Γερμανοί, κι αυτό φαίνεται εύκολα και στο ανωτέρω βίντεο, από την πολύ μεγαλύτερη μάζα των εξαρτημάτων των γερμανικών και τον μεγαλύτερο αριθμό εξαρτημάτων, που βεβαίως συνοδεύονται και από υψηλότερο κόστος.

Σε αυτά τα πράγματα, η ανθεκτικότητα των εξαρτημάτων αποτελεί άλλη μια σημαντική παράμετρο, και όσο πιο πολλά τα εξαρτήματα, τόσο μεγαλύτερες πιθανότητες να υπάρχει ένα εξάρτημα που να χρειάζεται αντικατάσταση.

Η συνολική ανθεκτικότητα του κινητήρα, ώστε να μη χρειαστεί σέρβις ή αντικατάσταση, είναι άλλη μια σημαντική παράμετρος, και δεν ξέρω εκεί τι ψάρια πιάνουν τα γερμανικά, θέλει μερικά χρόνια ακόμα για να βγουν συμπεράσματα (και δεν ισχυρίζομαι ότι θα έχουν πρόβλημα τα γερμανικά), αλλά στα Τέσλα τα πράγματα έχουν περάσει σε next level, χαρακτηριστικό προσωπικό παράδειγμα η υγεία των δικών μου κινητήρων, μετά από 50.000 χλμ, που βρίσκεται στο 99,9% της αρχικής τους κατάστασης.
 

Μηνύματα
1.459
Reaction score
2.229
αυτό που δείχνει από Tesla είναι μικρότερο τμήμα (του συστήματος μετάδοσης) αυτού που δείχνει από VW,
αυτός λέει ότι ο τύπος των ρουλεμάν στην Tesla πλεονεκτούν στο ότι έχουν μικρότερες τριβές και αυτά της VW πλεονεκτούν στο ότι είναι μεγαλύτερης αντοχής
κάνει επίσης διάκριση σε αυτά του cybertruck που λέει ότι είναι φθηνότερο κατασκευαστικά και χαμηλότερης ποιότητας από τα άλλα Tesla

θα είχε ενδιαφέρον να δούμε και από άλλους κατασκευαστές τι βάζουν
 

Μηνύματα
17.535
Reaction score
25.171
Το efficiency των Τέσλα, μέχρι και στον κινητήρα, δεν το φτάνουν οι Γερμανοί, κι αυτό φαίνεται εύκολα και στο ανωτέρω βίντεο, από την πολύ μεγαλύτερη μάζα των εξαρτημάτων των γερμανικών και τον μεγαλύτερο αριθμό εξαρτημάτων, που βεβαίως συνοδεύονται και από υψηλότερο κόστος.

Σε αυτά τα πράγματα, η ανθεκτικότητα των εξαρτημάτων αποτελεί άλλη μια σημαντική παράμετρο, και όσο πιο πολλά τα εξαρτήματα, τόσο μεγαλύτερες πιθανότητες να υπάρχει ένα εξάρτημα που να χρειάζεται αντικατάσταση.

Η συνολική ανθεκτικότητα του κινητήρα, ώστε να μη χρειαστεί σέρβις ή αντικατάσταση, είναι άλλη μια σημαντική παράμετρος, και δεν ξέρω εκεί τι ψάρια πιάνουν τα γερμανικά, θέλει μερικά χρόνια ακόμα για να βγουν συμπεράσματα (και δεν ισχυρίζομαι ότι θα έχουν πρόβλημα τα γερμανικά), αλλά στα Τέσλα τα πράγματα έχουν περάσει σε next level, χαρακτηριστικό προσωπικό παράδειγμα η υγεία των δικών μου κινητήρων, μετά από 50.000 χλμ, που βρίσκεται στο 99,9% της αρχικής τους κατάστασης.
Μπλα μπλα μπλα , αν τα spec της cla είναι αληθινά στείλε χαιρετίσματα στο efficiency του Tesla . Σε κάνα δυο χρόνια θα πέσει πολύ γέλιο με αυτά που έχετε γραψει κατά καιρούς
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.559
Reaction score
32.552
Τα νούμερα που έχουν ανακοινώσει, ας πούμε οι δημοσιογράφοι γιατί αυτά τους έσωσαν, δεν βγαίνουν.

Η μεγάλη μπαταρία, και με την κατανάλωση που έχουν δώσει, δεν βγάζει ούτε 600χλμ. Και κάνουν λόγο για 800χλμ.

Εγώ λέω μακάρι να βγάζει 550χλμ. Μια χαρά θα είναι.

Ενδιαφέρον θα έχει να δούμε πόσο θα ξεκινά με την 60αρα LFP. Με την 85αρα NMC ξέρουμε θα είναι αρκετά ακριβό.
 




melina

Cargo 200
Μηνύματα
24.790
Reaction score
44.815
Ανακοίνωσε η MB τεχνικά στοιχεία για το νέο μοντέλο ή γράφει ο καθένας ότι θέλει για να πάρει κλικς;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.850
Reaction score
142.969
Μπλα μπλα μπλα , αν τα spec της cla είναι αληθινά στείλε χαιρετίσματα στο efficiency του Tesla . Σε κάνα δυο χρόνια θα πέσει πολύ γέλιο με αυτά που έχετε γραψει κατά καιρούς
Είναι πιο βαρύ από το αντίστοιχο model 3, και με μεγαλύτερη μπαταρία πλησιάζει την αυτονομία του model 3.

Προς ώρας τα στοιχεία που βλέπω στα λινκ, δείχνουν υποδεέστερο efficiency του model 3, αλλά ας περιμένουμε περισσότερες μετρήσεις.

1000015588.png


1000015587.png

Δείχνει πάντως εξαιρετικό, και σε πολύ ανταγωνιστική τιμή (εκκίνησης, γιατί με τα έξτρα...τα γνωστά, αλλά αυτά είναι και τα θετικά της πλούσιας διαμόρφωσης).

Τα 800 βολτ αρχιτεκτονικής, είναι σοβαρό πλεονέκτημα (κάποτε το κορόιδευαν μερικοί μερικοί, ονόματα δε λέμε).

ΥΓ. Οι επιδόσεις επιτάχυνσης είναι υποδεέστερες του model 3.

ΥΓ. 2. Κόστος σέρβις δεν έχει το Τέσλα, το άλλο πόσο έχει άραγε;
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.607
Μηνύματα
3.019.384
Members
38.473
Νεότερο μέλος
Shawsounds
Top