Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.953
Reaction score
90.126
Τα VW είναι καλύτερο παράδειγμα ως προς αυτό, καθώς όπως είπε και ο Αλέξης υπάρχει ένα σωρό κόσμος με VW που είχαν ένα κάρο (αστεία για σύγχρονα αυτοκίνητα) προβλήματα, αλλά παρόλα αυτά ήταν ευχαριστημένοι και μάλιστα πολύ.
Οπότε τι;
Όλος ο πλανήτης κάνει λάθος; Όλοι οπαδοί;
Δείτε το λίγο ψύχραιμα.
Δεν γίνεται να είναι πάντα στο τοπ 3 των πωλήσεων παγκοσμίως χωρίς λόγο.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
4.110
Reaction score
9.043
Οπότε τι;
Όλος ο πλανήτης κάνει λάθος; Όλοι οπαδοί;
Δείτε το λίγο ψύχραιμα.
Δεν γίνεται να είναι πάντα στο τοπ 3 των πωλήσεων παγκοσμίως χωρίς λόγο.
Εγώ δεν είπα "χωρίς λόγο", μην μου βάζεις λόγια.

Οι πωλήσεις των αυτοκινήτων όμως προκύπτουν από ένα μείγμα λόγων, όπως:
- Ποιότητα υλικών
- Αξιοπιστία
- Design
- Οδηγική συμπεριφορά
- Marketing/Brand loyalty
- Prestige
- Τιμή/VFM
- Γκάμα
κ.α.

Η κάθε μάρκα παίρνει έναν βαθμό σε κάθε κατηγορία και αναλόγως του τελικού μείγματος βρίσκει απήχηση σε ένα συγκεκριμένο κοινό, μικρότερο ή μεγαλύτερο.

Έτσι, δεν είναι καθόλου απίθανο η μάρκα που βρίσκεται για παράδειγμα στο Νο. 3, να είναι αρκετά χειρότερη σε ποιότητα ή σε αξιοπιστία από τη μάρκα που είναι στο Νο. 10, γιατί έχει άλλους λόγους που την ανεβάζουν παραπάνω.

Δεν νομίζω για παράδειγμα να μπορεί να βρεθεί έστω ένας να υποστηρίξει ότι η VW είναι πιο αξιόπιστη από τη Honda. Αλλά δες τις πωλήσεις της μίας και τις πωλήσεις της άλλης. Είναι "χωρίς λόγο" τόσο μεγαλύτερες οι πωλήσεις της VW; Φυσικά και όχι. Αλλά δεν αποδεικνύουν και κάτι ως προς την ποιότητα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.766
Reaction score
32.736
Παιδικός φίλος με Seat Cupra άλλαξε 2 κινητήρες και όλοι έκαιγαν λάδια. Τρείς κινητήρες (μαζί με αυτόν που ήρθε το όχημα) έκαιγαν λάδια. Αφού το έφτιαξε ένας μηχανικός στην Ελλάδα, μετά από όλο αυτό που είχε περάσει και το αμάξι που πλήρωσε και δεν είχε καθώς του είχαν δώσει άλλο υποδεέστερο, αφού το έφτιαξε, το κράτησε κάποιο διάστημα και μετά το πούλησε. Τι πήρε; VW. :headbang::punish:

Επίσης, το ότι "πουλάει" μια μάρκα δεν σημαίνει απολύτως τίποτα καθώς το 60% είναι Leasing. Στοιχεία από ACEA. Έξι στα δέκα είναι leasing. Οπότε παίρνει ότι θέλει από θέμα εμφάνισης και τα υπόλοιπα εκεί που δεν πιάνει μελάνι. Κάνει το κομμάτι του, δεν πληρώνει μια ότι και να πάθει και σε 4 χρόνια άλλο.
 
Last edited:

melina

Cargo 200
Μηνύματα
24.918
Reaction score
45.019
Το ότι είναι leasing τι μπορεί να σημαίνει;
Και πολλά και τίποτα.
Για παράδειγμα η δική μας περίπτωση, είναι leasing της εταιρείας που εργάζεται η κυρά και της το δίνουν ως παροχή. Λόγω της πολιτικής που έχουν σε αυτό το λεβελ κάθε φορά επιλέγουμε εμείς τι θέλουμε και μέχρι του ποσού που προβλέπεται για το μίσθωμα. Αρα η επιλογή γίνεται από τους τελικούς χρήστες οι οποίοι προφανώς και θέλουν να έχουν αυτοκίνητο να κάνουν τη δουλειά τους και όχι να τρέχουν στα συνεργεία. Ας δεχτούμε ότι η μακροχρόνια συμπεριφορά δεν μας πολυνοιάζει αλλά την ίδια στιγμή αυτή η καταγεγραμμένη με στοιχεία μακροχρόνια "συμπεριφορά" της μάρκας παίζει στο ρόλο της να γίνεται τσεκ το κουτάκι αξιοπιστίας. Εχω γράψει πολλές φορές ότι για αυτόν τον λόγο δεν θα έπαιρνα ποτέ VAG, άντε ίσως κανά porsche (όχι ότι είναι αξιόπιστα αλλά αν φτάσως ποτέ εκεί νομίζω θα είναι τελευταίο κουτάκι στη λίστα).

Σε άλλες εταιρείες έχει γίνει προεπιλογή από την εταιρεία, συνήθως τη leasing, και επιλέγεις από 4-5 διαθέσιμα μοντέλα. Ούτε εξοπλισμός έξτρα που θες ούτε τίποτα. Επίσης, όπως και στη δική μας περίπτωση όταν η εταιρεία leasing δεν θέλει να συνεργαστεί για δικούς της λόγους με μια μάρκα σου δίνει τέτοια προσφορά για το μίσθωμα που είναι σαν να σου λέει πάρε άλλο. Για συγκεκριμένο μοντέλο, ιαπωνικό, δεν έδωσαν καν προσφορά (CRV).

Εν ολίγοις, οι εταιρείες leasing δεν νομίζω να μην κυττάνε δείκτες αξιοπιστίας για τα αυτοκίνητα που αγοράζουν σωρηδόν, τα δίνουν σε χρήστες και τα παίρνουν πάλι πίσω και πρέπει να τα μεταπουλήσουν για να τους μείνουν στο χέρι. Σίγουρα θα παίζουν ρόλο και οι οικονομικές συμφωνίες που κάνουν με τις εμπορικές εταιρείες αλλά δεν βλέπω πως θα κατέληγα στο συμπέρασμα ότι αφού το προτιμούν οι εταιρείες leasing δεν σημαίνει τίποτα ο όγκος πωλήσεων.
Και δεν βάζω μέσα άλλα στοιχεία που σημαίνει ο όγκος πωλήσεων όπως μεγάλη βάση χρηστών για άντληση στοιχείων για βελτίωση σε επόμενες γενιές μοντέλων κλπ κλπ
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.766
Reaction score
32.736
Κανένα όχημα, ακόμη και VAG θέλω να πιστεύω, δεν θα βγάλει κάτι στην τετραετία. Σπάνιο. Οπότε από αυτό είναι καλυμμένοι. Τόσο οι οδηγοί όσο και οι εταιρείες. Μετά την τετραετία, είναι άλλη μεγάλη ιστορία.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.133
Reaction score
143.595
Η Πόρσε δεν είναι στη λίστα.


Πολλά πουλούσε κι η μπιενταμπλεγιου. Σούπερ ηχεία.
🤪🤣😂🤣🤪😁

Μεγαλύτερες πωλήσεις τυπικά εμφανίζουν μικρά και φτηνά μοντέλα της φολγκζβάγκεν και Τογιότα, όπως και της ντατσια. Αυτά πουλάνε μύρια, επειδή είναι πολύ φτηνά. Μέχρι εκεί.

Ήταν τρελή εξαίρεση που ένα ακριβό αυτοκίνητο (μοντελ Υ) έφτασε στην κορυφή σε παγκόσμιες πωλήσεις. Τυπικά, είναι πάμφτηνα τα πρώτα 3-4 μοντέλα σε πωλήσεις.

Η ποσότητα λοιπόν, δεν αντιστοιχεί υποχρεωτικά σε ποιότητα. Συντρέχουν πολλοί λόγοι, και σίγουρα κάτι κάνει σωστά αυτός που πουλάει πολλά, αυτό δεν το συζητάμε καν.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.752
Μηνύματα
3.026.505
Members
38.490
Νεότερο μέλος
c01l
Top