Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.962
Reaction score
90.134
Τα VW είναι καλύτερο παράδειγμα ως προς αυτό, καθώς όπως είπε και ο Αλέξης υπάρχει ένα σωρό κόσμος με VW που είχαν ένα κάρο (αστεία για σύγχρονα αυτοκίνητα) προβλήματα, αλλά παρόλα αυτά ήταν ευχαριστημένοι και μάλιστα πολύ.
Οπότε τι;
Όλος ο πλανήτης κάνει λάθος; Όλοι οπαδοί;
Δείτε το λίγο ψύχραιμα.
Δεν γίνεται να είναι πάντα στο τοπ 3 των πωλήσεων παγκοσμίως χωρίς λόγο.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
4.111
Reaction score
9.045
Οπότε τι;
Όλος ο πλανήτης κάνει λάθος; Όλοι οπαδοί;
Δείτε το λίγο ψύχραιμα.
Δεν γίνεται να είναι πάντα στο τοπ 3 των πωλήσεων παγκοσμίως χωρίς λόγο.
Εγώ δεν είπα "χωρίς λόγο", μην μου βάζεις λόγια.

Οι πωλήσεις των αυτοκινήτων όμως προκύπτουν από ένα μείγμα λόγων, όπως:
- Ποιότητα υλικών
- Αξιοπιστία
- Design
- Οδηγική συμπεριφορά
- Marketing/Brand loyalty
- Prestige
- Τιμή/VFM
- Γκάμα
κ.α.

Η κάθε μάρκα παίρνει έναν βαθμό σε κάθε κατηγορία και αναλόγως του τελικού μείγματος βρίσκει απήχηση σε ένα συγκεκριμένο κοινό, μικρότερο ή μεγαλύτερο.

Έτσι, δεν είναι καθόλου απίθανο η μάρκα που βρίσκεται για παράδειγμα στο Νο. 3, να είναι αρκετά χειρότερη σε ποιότητα ή σε αξιοπιστία από τη μάρκα που είναι στο Νο. 10, γιατί έχει άλλους λόγους που την ανεβάζουν παραπάνω.

Δεν νομίζω για παράδειγμα να μπορεί να βρεθεί έστω ένας να υποστηρίξει ότι η VW είναι πιο αξιόπιστη από τη Honda. Αλλά δες τις πωλήσεις της μίας και τις πωλήσεις της άλλης. Είναι "χωρίς λόγο" τόσο μεγαλύτερες οι πωλήσεις της VW; Φυσικά και όχι. Αλλά δεν αποδεικνύουν και κάτι ως προς την ποιότητα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.777
Reaction score
32.746
Παιδικός φίλος με Seat Cupra άλλαξε 2 κινητήρες και όλοι έκαιγαν λάδια. Τρείς κινητήρες (μαζί με αυτόν που ήρθε το όχημα) έκαιγαν λάδια. Αφού το έφτιαξε ένας μηχανικός στην Ελλάδα, μετά από όλο αυτό που είχε περάσει και το αμάξι που πλήρωσε και δεν είχε καθώς του είχαν δώσει άλλο υποδεέστερο, αφού το έφτιαξε, το κράτησε κάποιο διάστημα και μετά το πούλησε. Τι πήρε; VW. :headbang::punish:

Επίσης, το ότι "πουλάει" μια μάρκα δεν σημαίνει απολύτως τίποτα καθώς το 60% είναι Leasing. Στοιχεία από ACEA. Έξι στα δέκα είναι leasing. Οπότε παίρνει ότι θέλει από θέμα εμφάνισης και τα υπόλοιπα εκεί που δεν πιάνει μελάνι. Κάνει το κομμάτι του, δεν πληρώνει μια ότι και να πάθει και σε 4 χρόνια άλλο.
 
Last edited:

melina

Cargo 200
Μηνύματα
24.920
Reaction score
45.023
Το ότι είναι leasing τι μπορεί να σημαίνει;
Και πολλά και τίποτα.
Για παράδειγμα η δική μας περίπτωση, είναι leasing της εταιρείας που εργάζεται η κυρά και της το δίνουν ως παροχή. Λόγω της πολιτικής που έχουν σε αυτό το λεβελ κάθε φορά επιλέγουμε εμείς τι θέλουμε και μέχρι του ποσού που προβλέπεται για το μίσθωμα. Αρα η επιλογή γίνεται από τους τελικούς χρήστες οι οποίοι προφανώς και θέλουν να έχουν αυτοκίνητο να κάνουν τη δουλειά τους και όχι να τρέχουν στα συνεργεία. Ας δεχτούμε ότι η μακροχρόνια συμπεριφορά δεν μας πολυνοιάζει αλλά την ίδια στιγμή αυτή η καταγεγραμμένη με στοιχεία μακροχρόνια "συμπεριφορά" της μάρκας παίζει στο ρόλο της να γίνεται τσεκ το κουτάκι αξιοπιστίας. Εχω γράψει πολλές φορές ότι για αυτόν τον λόγο δεν θα έπαιρνα ποτέ VAG, άντε ίσως κανά porsche (όχι ότι είναι αξιόπιστα αλλά αν φτάσως ποτέ εκεί νομίζω θα είναι τελευταίο κουτάκι στη λίστα).

Σε άλλες εταιρείες έχει γίνει προεπιλογή από την εταιρεία, συνήθως τη leasing, και επιλέγεις από 4-5 διαθέσιμα μοντέλα. Ούτε εξοπλισμός έξτρα που θες ούτε τίποτα. Επίσης, όπως και στη δική μας περίπτωση όταν η εταιρεία leasing δεν θέλει να συνεργαστεί για δικούς της λόγους με μια μάρκα σου δίνει τέτοια προσφορά για το μίσθωμα που είναι σαν να σου λέει πάρε άλλο. Για συγκεκριμένο μοντέλο, ιαπωνικό, δεν έδωσαν καν προσφορά (CRV).

Εν ολίγοις, οι εταιρείες leasing δεν νομίζω να μην κυττάνε δείκτες αξιοπιστίας για τα αυτοκίνητα που αγοράζουν σωρηδόν, τα δίνουν σε χρήστες και τα παίρνουν πάλι πίσω και πρέπει να τα μεταπουλήσουν για να τους μείνουν στο χέρι. Σίγουρα θα παίζουν ρόλο και οι οικονομικές συμφωνίες που κάνουν με τις εμπορικές εταιρείες αλλά δεν βλέπω πως θα κατέληγα στο συμπέρασμα ότι αφού το προτιμούν οι εταιρείες leasing δεν σημαίνει τίποτα ο όγκος πωλήσεων.
Και δεν βάζω μέσα άλλα στοιχεία που σημαίνει ο όγκος πωλήσεων όπως μεγάλη βάση χρηστών για άντληση στοιχείων για βελτίωση σε επόμενες γενιές μοντέλων κλπ κλπ
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.777
Reaction score
32.746
Κανένα όχημα, ακόμη και VAG θέλω να πιστεύω, δεν θα βγάλει κάτι στην τετραετία. Σπάνιο. Οπότε από αυτό είναι καλυμμένοι. Τόσο οι οδηγοί όσο και οι εταιρείες. Μετά την τετραετία, είναι άλλη μεγάλη ιστορία.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.151
Reaction score
143.619
Η Πόρσε δεν είναι στη λίστα.


Πολλά πουλούσε κι η μπιενταμπλεγιου. Σούπερ ηχεία.
🤪🤣😂🤣🤪😁

Μεγαλύτερες πωλήσεις τυπικά εμφανίζουν μικρά και φτηνά μοντέλα της φολγκζβάγκεν και Τογιότα, όπως και της ντατσια. Αυτά πουλάνε μύρια, επειδή είναι πολύ φτηνά. Μέχρι εκεί.

Ήταν τρελή εξαίρεση που ένα ακριβό αυτοκίνητο (μοντελ Υ) έφτασε στην κορυφή σε παγκόσμιες πωλήσεις. Τυπικά, είναι πάμφτηνα τα πρώτα 5 μοντέλα σε πωλήσεις.

Η ποσότητα λοιπόν, δεν αντιστοιχεί υποχρεωτικά σε ποιότητα. Συντρέχουν πολλοί λόγοι, και σίγουρα κάτι κάνει σωστά αυτός που πουλάει πολλά, αυτό δεν το συζητάμε καν.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.962
Reaction score
90.134
Εγώ δεν είπα "χωρίς λόγο", μην μου βάζεις λόγια.

Οι πωλήσεις των αυτοκινήτων όμως προκύπτουν από ένα μείγμα λόγων, όπως:
- Ποιότητα υλικών
- Αξιοπιστία
- Design
- Οδηγική συμπεριφορά
- Marketing/Brand loyalty
- Prestige
- Τιμή/VFM
- Γκάμα
κ.α.

Η κάθε μάρκα παίρνει έναν βαθμό σε κάθε κατηγορία και αναλόγως του τελικού μείγματος βρίσκει απήχηση σε ένα συγκεκριμένο κοινό, μικρότερο ή μεγαλύτερο.

Έτσι, δεν είναι καθόλου απίθανο η μάρκα που βρίσκεται για παράδειγμα στο Νο. 3, να είναι αρκετά χειρότερη σε ποιότητα ή σε αξιοπιστία από τη μάρκα που είναι στο Νο. 10, γιατί έχει άλλους λόγους που την ανεβάζουν παραπάνω.

Δεν νομίζω για παράδειγμα να μπορεί να βρεθεί έστω ένας να υποστηρίξει ότι η VW είναι πιο αξιόπιστη από τη Honda. Αλλά δες τις πωλήσεις της μίας και τις πωλήσεις της άλλης. Είναι "χωρίς λόγο" τόσο μεγαλύτερες οι πωλήσεις της VW; Φυσικά και όχι. Αλλά δεν αποδεικνύουν και κάτι ως προς την ποιότητα.
Συμφωνώ.
Αυτό που περιγράφεις εννοώ και εγώ όταν λέω πως κάτι κάνουν σωστά.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.777
Reaction score
32.746
Το ηλεκτρικό Dacia πουλούσε (δεν ξέρω αν πουλάει ακόμα) σαν καραμέλες στην Ευρώπη. Μάλιστα υπήρχαν μήνες που έπαιζε κοντρίτσες με το Model Y. Μπήκα μέσα όταν ήταν στην έκθεση. Και χάρισμα να ήταν δεν είμαι καθόλου βέβαιος ότι θα το έπαιρνα. Για να μπω να πάω κάπου ούτε για αστείο. Και δεν είναι μόνο το design και τα υλικά στο εσωτερικό. Όλο το αμάξι σου έδινε την αίσθηση πως αν έρθει μια μοτοσυκλέτα από τα πάγια, πλακωμένη, θα το κόψει στα δύο. Φαντάσου να πέσει αμάξι. Κανένα βαρύ SUV. Και όμως, αυτό το αμάξι όχι απλά πουλούσε, πήγαινε και στην κορυφή που και που.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.151
Reaction score
143.619
Με την πάροδο των ετών, οι 2 μεγάλοι παραδοσιακοί κατασκευαστές έχουν χτίσει σοβαρό δίκτυο πωλήσεων, κάνουν εξαιρετικές έως αχτύπητες προσφορές στα Λίζινγκ, και έχουν μεγάλο οπαδικό κοινό, όπως ο Ολυμπιακός κι ο ΠΑΟΚ εδώ πάνω ΟΕ οεοεοέ οεεεε οεεεε.

Μπάοκ. Καμία λογική, απλώς μπάοκ.
Το κάνει καλά ο μπάοκ; Να, αυτό.

Το όμοιο οι ταρίφες για οκτάβια, και ντίζελ Μερτσέντες. Τους κουβάδες. Καμία λογική, απλός οπαδισμός. Μπάοκ αγκάπη μου.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.962
Reaction score
90.134
Το ηλεκτρικό Dacia πουλούσε (δεν ξέρω αν πουλάει ακόμα) σαν καραμέλες στην Ευρώπη
Ηταν πολύ φτηνό.
Καμία λογική, απλός οπαδισμός.
IMG_9243.jpeg

Ταιριάζει και η κόμμωση
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
5.088
Reaction score
11.234
Ναι μωρε , καμία λογική.
Τι μπάοκ ;;

Μόνο Τεσλάο και Ελον Θεέ

:headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:

Τι διαβάζω ρε φίλε πρωί πρωί .
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.777
Reaction score
32.746
Το όμοιο οι ταρίφες για οκτάβια, και ντίζελ Μερτσέντες. Τους κουβάδες. Καμία λογική, απλός οπαδισμός. Μπάοκ αγκάπη μου.
Το ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ έχει μια εκπομπή το βράδυ, και κάθε Παρασκευή αν δεν κάνω λάθος την κάνει παρέα με ταξιτζήδες μέσα στο Studio. Μια φορά είχαν μιλήσει για τα ηλεκτρικά TAXI. By the way και οι δύο καλεσμένοι οδηγοί, και μάλλον κάτι σαν εκπρόσωποι, έχουν ηλεκτρικά TAXI. Στην ερώτηση για τα ηλεκτρικά ΤΑΧΙ είπαν ότι "δεν θα απαντήσουμε εμείς αλλά ο πρώτος ταξιτζής με ηλεκτρικό TAXI στην Ελλάδα". Ο συγκεκριμένος οδηγός ήταν πάντα ταξιτζής, όπως και όλη η οικογένεια, και όλοι είχαν, και κάποιοι έχουν, μόνο ακριβά Γερμανικά οχήματα συγκεκριμένης εταιρείας όπως είπε. Τι κάνει νιάου νιάου. Αυτός λοιπόν πήρε Model Y LR. H μπαταρία φτάνει για πλάκα, έχει καλύτερη ποιότητα οδήγησης και ησύχασε από τα συνεργία και τα καύσιμα. Δικά του λόγια. Τα έβλεπε η μάνα του, είπε, και κάποια μέρα του λέει "ως εδώ. Βαρέθηκα με τα συνεργεία κλπ........ θα πάρω και εγώ".
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.151
Reaction score
143.619
Γίνεστε παρανοϊκοί ρε! 🤣😁😂🤪

Ο "οπαδισμός" θέλει πολλά χρόνια για να χτιστεί, δεν γίνεται από τη μια μέρα στην άλλη.

Ο τυπικός οπαδός των μπεμβέ, έχει περάσει ένα σωρό μπεμβέ από τα χέρια του, και δε κοιτάζει άλλες μάρκες. Πολύ δύσκολα θα παρασυρθεί σε ένα non BMW αυτοκίνητο.

Ομοίως ο τογιοτάκιας, ο μερσεντάκιας, κλπ.

Κοιτάξτε λοιπόν τα χάλια σας, κι αφήστε τον Αλέξη που δεν έχει καν ένα Τέσλα, ή εμένα που μόλις 2 χρόνια έχω ένα.

Μια ζωή ήμουν χωρίς κολλήματα στα ΙΧ.
Δεν υπήρξα "οπαδός" καμίας μάρκας.
Πάντα διάλεγα το ΙΧ που ικανοποιούσε καλύτερα τις ανάγκες μου, χωρίς να λέω "θέλω γερμανικό" ή "θέλω γιαπωνέζικο", όπως μερικοί μερικοί από σας, ονόματα δε λέμε. 😁🤣🤪😂

Είχα και γερμανικά, και γιαπωνέζικα, και κορεάτικα, και γαλλικά αυτοκίνητα στα χέρια μου, και ford και Citroen, και Toyota, και seat, και Skoda, και Audi, και ένα σωρό αυτοκίνητα πέρασαν από τα χέρια μου και ξέρω καλά πως πάνε, και οι καλύτερες εντυπώσεις μου ήταν από το Skoda, το πιο αξιοπρεπές ήταν. Επίσης έχω πολύ καλές αναμνήσεις από τα 2 Citroen που πέρασαν από τα χέρια μου, εξαιρετικά αυτοκίνητα.

Και επι της ευκαιρίας, η Skoda απουσιάζει από την ανωτέρω λίστα, που την κάνετε γαργάρα εσείς οι γερμανόπληκτοι. 😎

Και δεν είναι τυχαίο το ότι είμαι ενθουσιασμένος με το Τέσλα, είναι εκπληκτικά καλύτερο προϊόν από όσα είχα εγώ ως τώρα. Είναι απλώς ένα κορυφαίο ΙΧ. Τα κάνει όλα εξαιρετικά, όχι απλά "καλά", εξαιρετικά. 😎

Με κανένα άλλο ΙΧ μου δεν υπήρξα τόσο ενθουσιασμένος, τόσο ευχαριστημένος. Η διαφορά είναι τρελή..


ΥΓ. Ξυδάκι γερμανόφιλα παιδάκια μου: 😂


Από Yahoo το άρθρο, λέτε να είναι φιλικό στον Έλον; 🤪😁😎😎🤣

ΥΓ. Το ότι δεν είμαι "οπαδός" των Τέσλα, αποδεικνύεται πανευκολα από όσα έχω ήδη πει: εάν το Μακάν έβγαινε στα λεφτά που είχαν πει αρχικά ότι θα είχε βγει, θα το είχα πάρει. Επίσης, εάν βγει μπόξστερ σε λογικά λεφτά, επίσης θα το πάρω. Όχι για τον εσωτερικό διάκοσμο, και τέτοιες ανοησίες, αλλά καθαρά για θέματα τεχνολογίας.

Επίσης, δεν αλλάζω το μοντελ Υ με το φρέσκο, δεν έχω τέτοια κολλήματα, ούτε παίρνω ακριβότερο (και καλύτερο) Τέσλα (S ή Χ), δεν δίνω τόσα λεφτά για 4 ροδες, ασχέτως αν θα το άντεχα οικονομικά. Σε καμία μάρκα δε θα δώσω τόσα λεφτά, για κανένα λόγο.

Επίσης, αν μου χαρίσετε ένα Μακάν με τον εξοπλισμό που θέλω, σας χαρίζω το Τέσλα μου. 😁😎🤪

Αλλά με Μερτσέντες, δεν το αλλάζω. 😎
Πολύ πλουμιστά από μέσα, επιτηδευμένο καρακιτσαριό έχουν καταντήσει. Αισχρότητες. Χωρίς να είναι κακά ηλεκτρικά αυτοκίνητα όμως, εφόσον έχουν σπουδαίες αμιγώς ηλεκτρικές πλατφόρμες. Είναι θέμα προσωπικού γούστου.

Ούτε με τα διαθέσιμα BMW. Άμα βγει στην αγορά η αμιγώς ηλεκτρική πλατφόρμα της BMW, ναι, το συζητάω. 😎

Αναλόγως κόστους, το καθαρόαιμα ηλεκτρικό BMW, μπορεί να το προτιμήσω και από πόρσε, αλλά δε περιμένω λογικό κοστολόγιο από κανένα τους, είναι απελπισία η κατάσταση στο κόστος κατασκευής των Γερμανών.
 
Last edited:


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.962
Reaction score
90.134
Και δεν είναι τυχαίο το ότι είμαι ενθουσιασμένος με το Τέσλα, είναι εκπληκτικά καλύτερο προϊόν από όσα είχα εγώ ως τώρα
Φυσικά και είναι, μιας και
οι καλύτερες εντυπώσεις μου ήταν από το Skoda
Αν το καλύτερο που είχες ήταν Skoda, το Tesla είναι
εκπληκτικά καλύτερο προϊόν
Ε ναι
Με κανένα άλλο ΙΧ μου δεν υπήρξα τόσο ενθουσιασμένος, τόσο ευχαριστημένος. Η διαφορά είναι τρελή..
Φυσικά. Είναι ακριβώς όπως τα λες. Και έτσι εξηγούνται όλα.

Αλλά ξέρεις, υπάρχουν κάποιοι που είχαν καλύτερα αυτοκίνητα από το Skoda μέχρι τώρα, οπότε έχουν άλλα κριτήρια.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.151
Reaction score
143.619
Αλλά ξέρεις, υπάρχουν κάποιοι που είχαν καλύτερα αυτοκίνητα από το Skoda μέχρι τώρα, οπότε έχουν άλλα κριτήρια.
Ναι, φυσικά.

Θεωρητικά και γω είχα "καλύτερο" ΙΧ από το Skoda Octavia, το Audi A3, που βασίζεται στο ίδιο σασί του γκρουπ, αλλά ήταν χειρότερο το Audi.

Ο φίλος μου ο Γιάννης, που είχε ένα Tesla model S, και κατόπιν πήρε το taycan GTS με πλούσιο εξοπλισμό (έφτασε τα 160 χιλιάρικα), είπε πως το taycan ήταν χαοτικά καλύτερο αυτοκίνητο από το Τέσλα, αλλά το Τέσλα ήταν από τα πολύ παλιά, από τα πρώτα model S που είχαν βγει, το 80-άρι, με αρκετά προβλήματα, κυρίως στη φόρτιση. Βέβαια είχε δωρεάν φόρτιση φορέβε. 😎

Ωστόσο, ο ίδιος είχε ένα σωρό Μερτσέντες και μπεμβέ πριν το Τέσλα, όλα πολύ ακριβά αυτοκίνητα (όπως και το Τέσλα, καθώς έχει εξαιρετική οικονομική άνεση), και είχε να λέει πόσο καλύτερο ήταν το Τέσλα από τα Μερτσέντες και μπεμβέ που είχε.

Τεράστια η διαφορά υπέρ του Τέσλα, σε όλους τους τομείς, ιδίως οδηγικά.

Ο Γιάννης έχει σπουδαία οδηγική ικανότητα, το έχει σκίσει το πόρσε σε πίστες, και στις Σέρρες αυτός είναι που έκανε ρεκόρ πίστας στο ιβεντ που οργάνωσε η μπεμβέ.

ΥΓ. Για τη γυναίκα του, πήρε ένα BMW i4. 🤪😂🤣
 
Last edited:



Μηνύματα
2.661
Reaction score
2.556
Κι αν την αποκληρώσει;
Στόχευσε κατευθείαν στο Γιάννη καλύτερα.
Δεν πιστεύω να 'σαι κάνας συντηρητικός.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.151
Reaction score
143.619
Άλλη μιά χρήσιμη αντιπαράθεση απόψεων που θα βοηθήσει τον επίδοξο αγοραστή ηλεκτρικού να περιμένει 1-2 χρόνια ακόμη. :biggrin:
Η ηλεκτροκίνηση δυστυχώς προωθείται πλέον κυρίως από κινεζικές φίρμες, που έχουν πιο οικονομικές επιλογές.

Το τι προτιμούν και τι θα αγοράσουν οι 2 φαλακροί γιατροί, δεν επηρεάζει την εξάπλωση στην ηλεκτροκίνηση, είναι ένας μόνιμος χαβαλες μεταξύ μας.

Η Τέσλα δεν έχει οικονομικές επιλογές (δεν υλοποιήθηκε ποτέ η υπόσχεση για αυτοκίνητο στα 25 χιλιάρικα) και βεβαίως BMW και Μερτσέντες απέχουν πολύ από τέτοιες επιλογές.

Η δε Τογιότα, είναι η ντροπή της κενωνίας. 😂🤣

Δυστυχώς για την ηλεκτροκίνηση.


ΥΓ. Θα ήθελα πολύ να υπάρχει ένα διαθέσιμο φουλ ηλεκτρικό "γιάρις" από την Τογιότα στα 25 χιλιάρικα, να το αγοράσω για μέσα στην πόλη. Με την υποστήριξη των συνεργείων της Τογιότα, με μεγάλο δίκτυο παντού (εκεί η Τέσλα είναι προβληματική). Αλλά που..
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.755
Μηνύματα
3.026.698
Members
38.491
Νεότερο μέλος
Δημήτριος Φάβας
Top