Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)



Μηνύματα
17.692
Reaction score
25.445
στο θεμα της προβολης/παρουσιασης ειναι θεοι οι πουστηδοι.
δηλαδη αν ειχα λεφτα πανω μου το αγοραζα για το βιντεακι και μονο
ανατριχιασα ναουμ
ευτυχως δεν ειχα πανω μου ψηλα και θα ξαναπαρω απωνεζικο
 


TGD

Μηνύματα
10.935
Reaction score
10.488
Και φαντάσου ότι το πρατήριο έχει λέει 40 φορτιστές!

Το αστείο είναι ότι το επόμενο βίντεο που μου έβγαλε είναι αυτό:
Φαντάζεστε να το βλέπατε με αθόρυβα ηλεκτρικά;
 

Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.526
Reaction score
78.556
Φαντάζεστε να το βλέπατε με αθόρυβα ηλεκτρικά;
Τέλειο θα είναι.

Στο νέο μου αυτοκινητάκι αφαίρεσα με app (μεταξύ άλλων) τους τεχνητούς ήχους κινητήρα απ' τα ηχεία, κι αν μπορούσα θα έβαζα πιο ήσυχο τελικό καζανάκι. Στο προηγούμενο όπου η βελτιωμένη εξάτμιση δεν είχε καν τελικό, πρόσθεσα. :p
 


rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
48.701
Reaction score
102.554



Για την Porsche Taycan, λοιπόν οι δείκτες ήταν επιεικώς μέτριοι. Η EPA πιστοποίησε την Taycan Turbo στα 201 μίλια στον συνδυασμένο κύκλο, δηλαδή λίγο πάνω από 323 km. Ένα απογοητευτικό ρεκόρ για τις μπαταρίες των 93,4 kWh, ειδικά δεδομένου ότι στην αγορά βρίσκει εμπρός της το Tesla Model S, σχεδόν στη μισή τιμή και πιστοποιημένο για λίγο λιγότερο από 600 km στον κύκλο EPA.
 

Μηνύματα
17.692
Reaction score
25.445
Η Tesla έχει θέσει πολύ ψηλά τον πήχη.
Αν θα έχει νόημα αργότερα να μελετάμε την ιστορία της αυτοκίνησης η Tesla δικαιούται ξεχωριστό κεφάλαιο
 


Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.526
Reaction score
78.556
when the thermometer dropped to 20 degrees Fahrenheit, range fell by an average of 41 percent on the five models it tested.
20°F = -6,5°C

Πολύ σημαντικός παράγοντας η ανάγκη παραγωγής θερμότητας για την καμπίνα επιβατών σε σύγκριση με τα εσωτερικής καύσης όπου αυτή ήδη υφίσταται (και πάντα περισσεύει).
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.906
Reaction score
32.867
20°F = -6,5°C

Πολύ σημαντικός παράγοντας η ανάγκη παραγωγής θερμότητας για την καμπίνα επιβατών σε σύγκριση με τα εσωτερικής καύσης όπου αυτή ήδη υφίσταται (και πάντα περισσεύει).
Το είδα.
Παραμένει πρόβλημα πάντως.
 


Μηνύματα
29.861
Reaction score
29.536
Παραμένει πρόβλημα πάντως.
Ιδίως το dcfc, ακόμη περισσότερο.
Το θέμα με τα Buffers, βέβαια δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί από κανένα χρήστη.
Ως εκ τούτων , δεν με βλέπω ακόμα για EV.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
4.146
Reaction score
9.110
Παραμένει πρόβλημα πάντως.
Ιδίως το dcfc, ακόμη περισσότερο.
Το θέμα με τα Buffers, βέβαια δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί από κανένα χρήστη.
Ως εκ τούτων , δεν με βλέπω ακόμα για EV.
Πάντως αν πιστέψουμε τα data, βλέπουμε πως ακόμα και σε ζεστό κλίμα και με "συχνή" DCFC φόρτιση, στα 10 χρόνια θα έχεις χάσει λιγότερο από 25% της χωρητικότητας και στα 18 χρόνια (αν ζει ακόμα το αυτοκίνητο) θα έχεις ακόμα το 60% της μπαταρίας σου. Δεν το θεωρώ αποτρεπτικό. Για να μην αναφέρουμε φυσικά και την περίπτωση να αλλάξεις/επισκευάσεις την μπαταρία, κάτι που σε 10 χρόνια δεν αναμένεται να είναι απαγορευτικό σαν κόστος.

Εμένα βέβαια ούτως ή άλλως δεν με αφορά και πολύ το παραπάνω γιατί το 99% της φόρτισης θα γίνεται στο σπίτι, αλλά καταλαβαίνω ότι για πολλούς δεν είναι εφικτό αυτό.

Σε αυτό που λες για τα buffers δεν κατάλαβα τι εννοείς.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.254
Reaction score
143.906
Μια χαρά είναι η εποχή για να αγοράσουμε ηλεκτρικό.

Τυχεροί όσοι έχουν την ευχέρεια φόρτισης στο σπίτι, και κλειστού πάρκινγκ για τις ζεστές μέρες του μεγάλου ελληνικού καλοκαιριού..
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
4.146
Reaction score
9.110
Μια χαρά είναι η εποχή για να αγοράσουμε ηλεκτρικό.

Τυχεροί όσοι έχουν την ευχέρεια φόρτισης στο σπίτι, και κλειστού πάρκινγκ για τις ζεστές μέρες του μεγάλου ελληνικού καλοκαιριού..
Αναρωτιέμαι πάντως αν παίζει ρόλο αυτό που λες, δηλαδή αν το αυτοκίνητο είναι εκτεθειμένο στη ζέστη όσο βρίσκεται σε στάση. Θα φανταζόμουν πως όχι, δεν νομίζω ότι οι μπαταρίες μπορούν να ζεσταθούν τόσο πολύ ώστε να επηρεαστούν.

Αυτό που υποθέτω πως είναι το πρόβλημα, είναι οι θερμοκρασίες που αναπτύσσουν όταν το αυτοκίνητο κινείται και επικρατούν υψηλές θερμοκρασίες. Δεν ψύχονται δηλαδή τόσο πολύ όσο όταν η εξωτερική θερμοκρασία είναι χαμηλότερη. Είναι όπως τα laptops που αναπτύσσουν πολύ μεγαλύτερες θερμοκρασίες το καλοκαίρι γιατί ο αέρας που τραβάει ο ανεμιστήρας δεν είναι αρκετά ψυχρός για να ψύξει το σύστημα.

Σίγουρα τα υδρόψυκτα επηρεάζονται λιγότερο (φαίνεται και από τα data) αλλά θα επηρεάζονται και αυτά λίγο από την εξωτερική θερμοκρασία.

Εγώ πάντως έκανα το reservation μου σήμερα για το πρώτο μου EV και μέχρι τώρα δεν το έχω μετανιώσει :)
 

Μηνύματα
29.861
Reaction score
29.536
Πάντως αν πιστέψουμε τα data, βλέπουμε πως ακόμα και σε ζεστό κλίμα και με "συχνή" DCFC φόρτιση, στα 10 χρόνια θα έχεις χάσει λιγότερο από 25% της χωρητικότητας και στα 18 χρόνια (αν ζει ακόμα το αυτοκίνητο) θα έχεις ακόμα το 60% της μπαταρίας σου. Δεν το θεωρώ αποτρεπτικό. Για να μην αναφέρουμε φυσικά και την περίπτωση να αλλάξεις/επισκευάσεις την μπαταρία, κάτι που σε 10 χρόνια δεν αναμένεται να είναι απαγορευτικό σαν κόστος.

Εμένα βέβαια ούτως ή άλλως δεν με αφορά και πολύ το παραπάνω γιατί το 99% της φόρτισης θα γίνεται στο σπίτι, αλλά καταλαβαίνω ότι για πολλούς δεν είναι εφικτό αυτό.

Σε αυτό που λες για τα buffers δεν κατάλαβα τι εννοείς.
Το εξηγεί το λινκ για τα buffers. Εκεί το είδα και εγώ. Εχει να κάνει με το πόση φόρτιση και πόσο ξεφόρτιστη μπαταρία μπορείς να έχεις και να λειτουργεί το αυτοκίνητο. Δλδ το επάνω άνω όριο και αντίστοιχα το κάτω όριο.
Τα ορίζει όπως θέλει ο κατασκευαστής στο λογισμικό και δεν σου αφήνει εκμεταλεύσιμο όλο το περιθώριο των μπαταριών , από 100% έως 10% ας πούμε, αλλά αντί για αυτό σου δίνει από 20% έως 90% , τα όρια πάνω και κάτω από το 20-90 τα έχει reserve.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
4.146
Reaction score
9.110
Το εξηγεί το λινκ για τα buffers. Εκεί το είδα και εγώ. Εχει να κάνει με το πόση φόρτιση και πόσο ξεφόρτιστη μπαταρία μπορείς να έχεις και να λειτουργεί το αυτοκίνητο. Δλδ το επάνω άνω όριο και αντίστοιχα το κάτω όριο.
Τα ορίζει όπως θέλει ο κατασκευαστής στο λογισμικό και δεν σου αφήνει εκμεταλεύσιμο όλο το περιθώριο των μπαταριών , από 100% έως 10% ας πούμε, αλλά αντί για αυτό σου δίνει από 20% έως 90% , τα όρια πάνω και κάτω από το 20-90 τα έχει reserve.
ΟΚ, όμως γιατί είναι θέμα αυτό;

Η αυτονομία που δίνει ο κάθε κατασκευαστής έχει λάβει υπόψιν τα buffers, το ίδιο και το "real range" που δίνουν διάφορα tests και στατιστικά χρηστών.

Άρα το αν και πόσο buffer έχει βάλει ο κατασκευαστής δεν σε επηρεάζει πρακτικά όταν αποφασίσεις να πάρεις ένα αυτοκίνητο που ξέρεις ότι έχει ένα συγκεκριμένο range. Ίσα ίσα, θες να είναι μεγάλο γιατί αυτό αυξάνει την μακροβιότητα της μπαταρίας.
 

Μηνύματα
29.861
Reaction score
29.536
Γιατί αν το διάβασα καλά , τα Buffers προέκυψαν μετά από firmware update, και ως εκ τούτου ο διαθέσιμος χρόνος χρήσης μειώθηκε , και αναγκάζεσαι να καταφύγεις σε DCFC.
 


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.866
Μηνύματα
3.031.371
Members
38.508
Νεότερο μέλος
koskef
Top