Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.281
Reaction score
143.985

Μηνύματα
1.003
Reaction score
3.880

"Tesla just reported first-quarter vehicle production and delivery numbers for 2021. In total, it delivered 184,800 vehicles and produced 180,338 cars.
Analysts were expecting Tesla to deliver around 168,000 vehicles during this period, according to estimates compiled by FactSet as of April 1. Estimates ranged from 145,000 to 188,000 deliveries.
The Q1 deliveries beat Tesla’s previous record of 180,570 deliveries in Q4 2020."
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.281
Reaction score
143.985
Όσα φτιάχνει, πουλιούνται σα στραγάλια.

Η δυνατοτητα παραγωγής των εργοστασίων της Τεσλα προς ώρας είναι ~180.000 αυτοκίνητα το τρίμηνο, δηλαδή max <750.000 το έτος.

Ωστόσο εντός του 21 (δεύτερο εξάμηνο λεν) θα λειτουργούν 2 ακόμα εργοστάσια, ένα στη Γερμανία κι ένα στο Τέξας, με δυναμική 500.000/έτος έκαστο, οπότε θα εκτιναχθεί η δυνατότητα παραγωγής μέσα στο καλοκαίρι.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.281
Reaction score
143.985
Άντε να παραγγείλουμε του χρόνου
Τα Τεσλα από το εργοστάσιο της Γερμανίας θα είναι υψηλότερων προδιαγραφών από τα υπόλοιπα, ώστε να ανταγωνιστεί το κατασκευαστικό επίπεδο της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας (βάψιμο & συναρμολογηση, αλλά και άνεση - ηχομόνωση).

Επίσης αναμένεται να ενσωματώσει στα γερμανικά Τεσλα τη νέα μπαταρία που παρουσίασε πέρσι, η οποία θα δώσει αυξημένες επιδόσεις & αυτονομία, αλλά και δομική ακαμψία).

Αυτό περιμένουν πολλοί. :)
 



vasilisnt

Golden Boy!
Μηνύματα
2.121
Reaction score
2.763
Όνειρα θερινής νυχτός!

Όνειρα θερινής νυχτός!
Σκέφτομαι να μην πάρω δεύτερο αμάξι ένα mini cooper s και να παω για Tesla , καλα να είμαστε να το σκεφτούμε ώριμα

Προς ενημέρωση η Attiki bank δίνει μειωμένο επιτόκιο δανεισμού για αγορά ηλεκτρικού η υβριδικού
 



Μηνύματα
324
Reaction score
460
Η αληθεια ειναι οτι τα ηλεκτρικα προς το παρον τουλαχιστον ειναι ουτοπια. Μονο για χρηση μες την πολη, αρα αυστηρα μιλαμε για δευτερο αυτοκινητο. Απευθυνεται μονο σε οσους διαθετουν κλειστο παρκινγκ για φορτιση. Δηλαδη για ελιτ. Εκτος αν τραβηξεις μπαλαντεζα απο το μπαλκονι σου εκει που εχεις παρκαρει....η αν κανονιζεις τα δρομολογια σου βασει των σταθμων φορτισης. Αστεια πραγματα. Χιπστεριες.....

Αν διεθετα μονοκατοικια με παρκινγκ ισως και να το εκανα. Ετσι για το fun τουλαχιστον οσο κυκλοφορω στην Αθηνα.... Αλλα και με ενα μπακαπ αμαξι για εκδρομες. Ολα τα αλλα ειναι πασατεμπο.

Μπορειτε να αρχισετε τωρα να ειρωνευεστε αλλα αυτη ειναι η αληθεια. Τωρα για εταιρειες leasing και τα συναφη θα συμφωνησω οτι συμφερει αλλα ποσοι απο εμας εχουν αυτην την δυνατοτητα....
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
5.100
Reaction score
11.249
Στα εταιρικά είναι ακόμα πιο μπέρδεμα.
Ποιος θα πληρώνει το ρεύμα του υπαλλήλου αν το φορτίσει σπίτι; Έχουν όλοι πρόσβαση σε πρίζες για φόρτιση ή θα τους γίνει η ζωή κόλαση για το που θα φορτίζουν το τιμημένο;
 

TGD

Μηνύματα
10.964
Reaction score
10.520
Τρία σχετικά άρθρα για τις υποδομές της χώρας, που έχουν και σχέση με την ηλεκτροκίνηση




Δηλαδή:
  1. Επιδοτίσεις της ΕΕ για ορυκτά καύσιμα μας τελειώσαν. Αυτό περιλαμβάνει και το δίκτυο φυσικού αερίου.
  2. Το ταμείο επιχορήγησης των ανανεώσυμων πηγών είναι προβληματικό και πάει για φούντο.
  3. Η ηλεκτρική διασύνδεση της Κρήτης μέσω Πελοποννήσου έγινε μεν, αλλά μπορεί να μην δουλέψει δε.
 

Μηνύματα
17.705
Reaction score
25.468
Η αληθεια ειναι οτι τα ηλεκτρικα προς το παρον τουλαχιστον ειναι ουτοπια. Μονο για χρηση μες την πολη, αρα αυστηρα μιλαμε για δευτερο αυτοκινητο. Απευθυνεται μονο σε οσους διαθετουν κλειστο παρκινγκ για φορτιση. Δηλαδη για ελιτ. Εκτος αν τραβηξεις μπαλαντεζα απο το μπαλκονι σου εκει που εχεις παρκαρει....η αν κανονιζεις τα δρομολογια σου βασει των σταθμων φορτισης. Αστεια πραγματα. Χιπστεριες.....

Αν διεθετα μονοκατοικια με παρκινγκ ισως και να το εκανα. Ετσι για το fun τουλαχιστον οσο κυκλοφορω στην Αθηνα.... Αλλα και με ενα μπακαπ αμαξι για εκδρομες. Ολα τα αλλα ειναι πασατεμπο.

Μπορειτε να αρχισετε τωρα να ειρωνευεστε αλλα αυτη ειναι η αληθεια. Τωρα για εταιρειες leasing και τα συναφη θα συμφωνησω οτι συμφερει αλλα ποσοι απο εμας εχουν αυτην την δυνατοτητα....
Και σε πολυκατοικία με κλειστό χώρο στάθμευσης φορτίζεις , αλλά μεταξύ μας, μιλάμε για 40 φεύγα χιλιάρικα οχήματα.
Ποιος φυσιολογικός άνθρωπος θα δώσει 40 φεύγα χιλιάρικα για όχημα όταν δε θα είναι σε οικονομική κατάσταση τέτοια ώστε να έχει σπίτι με ιδιόκτητη θέση στάθμευσης;
Δηλαδή υπάρχει περίπτωση να αγοράσει κανείς gla πχ και να την σταθμεύει στο δρόμο;
 

Μηνύματα
324
Reaction score
460
Γι αυτο λεω ουτοπια. Η για ελιτ...

Προσωπικα σαν δευτερο αμαξι ισως και να αντεχα οικονομικα να εκανα την υπερβαση. Λογω της αποσβεσης σε βαθος χρονου. Αλλα λογω ανοιχτου παρκινγκ πυλωτης δε θα το επιχειρουσα. Θα αλλαζα καλωδια/φορτιστες καθημερινα. Εδω στο κεντρο Αθηνα μεχρι και τους παλιους σωληνες φυσικου αεριου μας εχουν ξηλωσει 3 φορες.
Επισης στο κεντρο που μενω πολλα ακριβα αμαξια παρκαρονται εξω. Δεν ειναι σπανιο φαινομενο. Απο gla και x1 να φαν και οι κοτες
 

gid

Μηνύματα
8.862
Reaction score
10.143
Και σε πολυκατοικία με κλειστό χώρο στάθμευσης φορτίζεις , αλλά μεταξύ μας, μιλάμε για 40 φεύγα χιλιάρικα οχήματα.
Ποιος φυσιολογικός άνθρωπος θα δώσει 40 φεύγα χιλιάρικα για όχημα όταν δε θα είναι σε οικονομική κατάσταση τέτοια ώστε να έχει σπίτι με ιδιόκτητη θέση στάθμευσης;
Δηλαδή υπάρχει περίπτωση να αγοράσει κανείς gla πχ και να την σταθμεύει στο δρόμο;
Πάντως ένα είναι βέβαιο όπως μας ενημέρωσε νωρίτερα σήμερα ο Κωσταυτιάς:

Στα περισσότερα lidl έχει δωρεάν σταθμούς φόρτισης, όσο κανεις τα ψώνια σου:
Ελληναρά μου, σήκωσε ένα ανεπανάληπτο μεσαίο δάκτυλο στο κατεστημένο: Πάρε ηλεκτρικό των 40+Κ και ψώνιζε στα Lidl. :fuckyou:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.281
Reaction score
143.985
Σε 3 αντιπροσωπείες που συζήτησα για τις πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων, όλοι τους μου είπαν ότι αγοράζονται στη συντριπτική πλειοψηφία από εταιρείες.

Η VW έχει και 5% έκπτωση επί της ΛΤΠΦ μόνο αν αγοράζεται από εταιρεία.
Ο ιδιώτης δεν έχει έκπτωση.

Πες τώρα πως έχεις κάνει εταιρεία τη δουλειά σου, και μπορείς να πάρεις το αυτοκίνητο στην εταιρεία.

Τιμή αγοράς με το κλειδί στο χέρι 50.000€.

Στην εφορία θα περαστεί ως έξοδο 75.000€ (έχει 50% προσαύξηση) οπότε με το καλημέρα σβήνεις τα 37.500 που θα έδινες έτσι κι αλλιώς στην εφορία.

Και 5.500€ επιδότηση, οπότε 37.500+5.500= 43.000€

Δηλαδή το αυτοκίνητο των 50.000€ σου κοστίζει πρακτικά 7 χιλιάρικα.

Τα οποία θα τα κερδίσεις από βενζίνες και έξοδα συντήρησης,τελη κυκλοφορίας, διάφορα. Ακόμα και με το τζάμπα ρεύμα στα lidl, όπου αντί να δίνεις ένα 50€ για γεμισμα του ice στο βενζινάδικο, το βάζεις το ηλεκτρικό σου στα λιντλ κι αντε γειά.

Τες πα, αν έχεις εταιρεία τη δουλειά σου, το ev θα σου κοστίσει 5-6 χιλιάρικα.
Αυτά.
Τζάμπα βγαίνει, καταλάβετέ το.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
4.149
Reaction score
9.114
Γιατί; Όταν έρθει η ώρα να το πουλήσεις δεν θα βρεις να το δώσεις με 5-6 χιλιάρικα; Νομίζω θα βρεις.
Άρα δεν θα σου κοστίσει 5-6 χιλιάρικα, αλλά... τίποτα!

ΟΚ, στην πράξη δεν είναι ακριβώς έτσι βέβαια.

Η προσαύξηση στην απόσβεση που λες, δυστυχώς ισχύει μόνο στην περίπτωση του leasing και όχι της αγοράς. Αν κάνω λάθος διορθώστε με (θα χαρώ ΠΟΛΥ να κάνω λάθος), αλλά απ'όσο έχω ψάξει, έτσι είναι.

Οπότε αν το αγοράσεις (π.χ. στο παράδειγμα των 50Κ που λες) δεν αποσβαίνεις 75Κ, αλλά 44,5Κ (γιατί σίγουρα δεν αποσβαίνεις και την επιδότηση). Άρα γλιτώνεις 22Κ και όχι 37,5, μια αρκετά σημαντική διαφορά. Και αυτό βέβαια μόνο ΑΝ μιλάμε για ατομική εταιρεία (γιατί αν π.χ. μιλάμε για ΟΕ ο φόρος είναι 24% και όχι 50%) και ΑΝ μιλάμε για εταιρεία που δηλώνει ήδη κέρδη στην ανώτερη κλίμακα.

Αν τώρα το πάρεις με leasing, ναι μεν έχεις την υπεραπόσβεση, αλλά έχεις να πληρώσεις και όλο το έξτρα κόστος του leasing.

Σε κάθε περίπτωση όμως, ναι, μπορεί να μην είναι ακριβώς έτσι ή να υπάρχουν κάποιοι περιορισμοί, αλλά υπάρχουν περιπτώσεις που μπορείς να αγοράσεις ηλεκτρικό των 50Κ και να σου κοστίσει σε βάθος χρόνου λιγότερο από ότι θα σου κόστιζε να αγοράσεις ένα συμβατικό των 20 χιλιάδων.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.281
Reaction score
143.985
Η προσαύξηση στην απόσβεση που λες, δυστυχώς ισχύει μόνο στην περίπτωση του leasing και όχι της αγοράς. Αν κάνω λάθος διορθώστε με (θα χαρώ ΠΟΛΥ να κάνω λάθος)
Κανεις λάθος. Να χαρείς.

Το έχω επιβεβαιώσει.

Δες:


<<Για τη δαπάνη απόσβεσης εταιρικού επιβατικού αυτοκινήτου μηδενικών ρύπων, με μέγιστη Λιανική Τιμή Προ Φόρων (Λ.Τ.Π.Φ.) έως τις σαράντα χιλιάδες (40.000) ευρώ, χορηγείται στην επιχείρηση δυνατότητα έκπτωσης από τα ακαθάριστα έσοδά της, προσαυξημένη κατά ποσοστό πενήντα τοις εκατό (50%) και για το υπερβάλλον ποσό ποσοστό εικοσιπέντε τοις εκατό (25%). Τα αντίστοιχα ποσοστά για αυτοκίνητα χαμηλών ρύπων έως 50 γρ. CO2/χλμ. είναι τριάντα (30%) και δεκαπέντε (15%) τοις εκατό.>>


Στα νησιά η προσαύξηση υπεραποσβεσης είναι 75%.
Λινκ:


Υπάρχει και 500€ επιδότηση για φορτιστή.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
4.149
Reaction score
9.114
Κανεις λάθος. Να χαρείς.

Το έχω επιβεβαιώσει.
Καλά, αυτό είναι τέλειο, το κάνει ακόμα πιο συμφέρον. Αρχικά είχε γραφτεί σε διάφορα άρθρα κλπ. ότι θα ισχύει μόνο για τη μίσθωση. Το οποίο ήταν μεν κουλό, αλλά στην Ελλάδα συμβαίνουν διάφορα κουλά οπότε δεν μου έκανε εντύπωση!
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.881
Μηνύματα
3.032.110
Members
38.514
Νεότερο μέλος
bmavroeidis
Top