- Μηνύματα
- 17.707
- Reaction score
- 25.474
Και να ανοίγει η οροφή , το πιο σημαντικό
Να πως θα ήταν σε μαύρο, πάρτο μαύρο εσύ:Καλά τα γράφεις αλλά αυτό το άσπρο για κάθε μέρα με ανατριχιάζει.
Εντάξει, μη την καταλαβαίνεις, δε πειράζει.Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω, γιατί αυτή η προπαγάνδα υπέρ των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Και κάτι άλλο. Τα EV είναι μακράν πιο οικονομικά για τις εταιρίες στο aftersales κομμάτι. Δεν έχουν σχεδόν τίποτα που να θέλει μάστορα. Ότι αλλάζει είναι καθαρά θέμα οδηγού. Τα μόνα κινούμενα μέρη είναι οι τροχοί και οι αναρτήσεις. Αν οδηγάς σαν άνθρωπος δε θα τα αλλάξεις ποτέ. Τώρα έχεις ένα εκατομμύριο άλλα "μπιχλιμπίδια" να ασχοληθείς. Πόσες φορές έχεις ακούσει για ανακλήσεις νέων μοντέλων λόγω βλαβών σε αντλίες, ιμάντες κτλ. Εδώ τα ξεχνάς. Πρόσφατο δικό μου παράδειγμα. Στην εταιρία που δουλεύω αγοράστηκε το Χειμώνα νέο αυτοκίνητο diesel. Αμέσως έβγαλε βλάβη το DPF. Εγώ το έμαθα στα 9000 χλμ. Σκέψου ότι πιθανόν να το είχε καιρό πριν.Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω, γιατί αυτή η προπαγάνδα υπέρ των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Ας γινόταν μια σοβαρή προσπάθεια (άρα με κόστος.....) για αντικατάσταση όλων των οχημάτων, με θερμικούς κινητήρες euro 6 και ας το συζητούσαμε τότε ξανά. Πόσο θα έπεφταν οι ρύποι, πόσο η κατανάλωση καύσιμου, εκτός φυσικά από την ασφάλεια που θα προσέφεραν τα σύγχρονα οχήματα .Το να μιλάμε στην χώρα μας για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, είναι το λιγότερο αστείο....... ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην Κυψέλη και στα Πατήσια......
Τα μόνα κινούμενα μέρη είναι οι τροχοί και οι αναρτήσεις.
Μάλλον σου διαφεύγει ο ρότορας του κινητήρα καθώς και το σαζμάν , που έχουν .Και κάτι άλλο. Τα EV είναι μακράν πιο οικονομικά για τις εταιρίες στο aftersales κομμάτι. Δεν έχουν σχεδόν τίποτα που να θέλει μάστορα. Ότι αλλάζει είναι καθαρά θέμα οδηγού. Τα μόνα κινούμενα μέρη είναι οι τροχοί και οι αναρτήσεις. Αν οδηγάς σαν άνθρωπος δε θα τα αλλάξεις ποτέ. Τώρα έχεις ένα εκατομμύριο άλλα "μπιχλιμπίδια" να ασχοληθείς. Πόσες φορές έχεις ακούσει για ανακλήσεις νέων μοντέλων λόγω βλαβών σε αντλίες, ιμάντες κτλ. Εδώ τα ξεχνάς. Πρόσφατο δικό μου παράδειγμα. Στην εταιρία που δουλεύω αγοράστηκε το Χειμώνα νέο αυτοκίνητο diesel. Αμέσως έβγαλε βλάβη το DPF. Εγώ το έμαθα στα 9000 χλμ. Σκέψου ότι πιθανόν να το είχε καιρό πριν.
Και επειδή οι ηλεκτροκινητήρες λόγω σχεδίασης ελέγχονται άμεσα από ηλεκτρονικά είναι και πιο εύκολη η όποια διαχείριση βλάβης. Πχ αν κάτι είναι σοβαρό πιθανόν να μην ξεκινάει καν. Τώρα μπορείς άνετα να πας ταξίδι με τους μισούς κυλίνδρους εκτός.
Τι σε κάνει να απορείς; Έχεις δει ποτέ ηλεκτροκινητήρα; Τον έχεις συγκρίνει με ICE; Ένα σύγχρονο αυτοκίνητο έχει αμέσως αμέσως:
Α ναι και το κιβώτιο. Το ξέχασα. ΟΚ ένα επιπλέον σύνθετο μηχάνημα. Κι πάλι όμως οι διαφορές είναι συντριπτικές.Μάλλον σου διαφεύγει ο ρότορας του κινητήρα καθώς και το σαζμάν , που έχουν .