- Μηνύματα
- 17.707
- Reaction score
- 25.475
Με προσδόκιμο ζωής κάτι χιλιάδες ώρες και μοναδική συντήρηση τα ρουλεμάν μετά από επίσης χιλιάδες ώρες .Μάλλον σου διαφεύγει ο ρότορας του κινητήρα καθώς και το σαζμάν , που έχουν .
Με προσδόκιμο ζωής κάτι χιλιάδες ώρες και μοναδική συντήρηση τα ρουλεμάν μετά από επίσης χιλιάδες ώρες .Μάλλον σου διαφεύγει ο ρότορας του κινητήρα καθώς και το σαζμάν , που έχουν .
30 secs unwatchableΕίδατε 30 λεπτά βίντεο;
Γιατί ? το προσδόκιμο ζωής των ice πόσο είναι ρε κρόκο? Λιγότερο? ΠΛάκα μας κάνεις?Με προσδόκιμο ζωής κάτι χιλιάδες ώρες και μοναδική συντήρηση τα ρουλεμάν μετά από επίσης χιλιάδες ώρες .
με μηδενική συντήρηση , ούτε να καν καθάρισμα. τίποτα απολύτως. ρουλεμάν κλειστού τύπου με 30000 ώρες mtbfΓιατί ? το προσδόκιμο ζωής των ice πόσο είναι ρε κρόκο? Λιγότερο? ΠΛάκα μας κάνεις?
Δε διαφωνούμε πως υπάρχουν αξιόπιστα αυτοκίνητα. Αλλά όπως και να το κάνεις υπάρχει διαφορά έστω και στο τυπικό σέρβις με το σχεδόν καθόλου.Χωρίς να θέλω να γίνω φορτικός κάτι χοντάκια που έχουν κλείσει 1.000000 μίλια τα έχεις δεί ποτέ?
Το ίδιο έχει γίνει και με μία αρχαιολογία βόλβο 1800s σαν αυτό που είχε ο Αγιος.
Μιλάμε για αυτοκίνητο του 60 έτσι?
Για το δικό μου η HONDA προτείνει κάθε 20 , και τα αλλάζω στα 15 , πάντα μαζί με φίλτρο.πλέον κάθε 7500...
η mazda προτείνει κάθε 15000 αλλά δεν αποτελεί καλή τακτική.
η διαφορά μας δεν είναι αν κάποια μεκ βγάζουν 1εκ χλμ , αλλά στο ότι τα ηλεκτρικά όλα μπορούν να βγάλουν τα ίδια χωρίς τακτική συντήρηση.
καλύτερα και από τα δύο είναι τα υδραυλικά μοτέρ. αθάνατα , δουλεύουν για πάντα . θέλουν όμως πεντακάθαρο λαδάκι , φίλτρα , αλλαγές , αναλύσεις κλπ
2. Από το 2030 οι επόμενες προδιαγραφές είναι μόνο μηδενικών ρύπων. Ζίρο. Μηδέν. Καμία καύση, τίποτα.
Ούτε υβριδικό, ούτε τίποτα, μόνο μηδενικών ρύπων.
Κάνεις λάθος.Συγκρινουμε το ότι το συμβατικό κοστίζει 17000 και το αντίστοιχο ηλεκτρικό 30000.