Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

Μηνύματα
17.707
Reaction score
25.474
Μάλλον σου διαφεύγει ο ρότορας του κινητήρα καθώς και το σαζμάν , που έχουν .
Με προσδόκιμο ζωής κάτι χιλιάδες ώρες και μοναδική συντήρηση τα ρουλεμάν μετά από επίσης χιλιάδες ώρες .
 


Μηνύματα
29.867
Reaction score
29.546
Με προσδόκιμο ζωής κάτι χιλιάδες ώρες και μοναδική συντήρηση τα ρουλεμάν μετά από επίσης χιλιάδες ώρες .
Γιατί ? το προσδόκιμο ζωής των ice πόσο είναι ρε κρόκο? Λιγότερο? ΠΛάκα μας κάνεις?
 

Μηνύματα
1.507
Reaction score
2.329
o κινητήρας εσωτερικής καύσης είναι μια πολύπλοκη κατασκευή,
εξίσου πολύπλοκο είναι όλο το σύστημα τροφοδοσίας
και επίσης πολύπλοκο αλλά λιγότερο το σύστημα εξαγωγής (με καταλύτη κλπ)

ο ηλεκτροκινητήρας είναι πολύ φθηνότερος σε κατασκευή και πολύ περισσότερο φθηνότερος σε συντήρηση
τις μπαταρίες πληρώνει κανείς σήμερα,
όταν φθηνύνουν, δεν θα συμφέρει πλέον να κατασκευάζονται ICE
 

Μηνύματα
17.707
Reaction score
25.474
Γιατί ? το προσδόκιμο ζωής των ice πόσο είναι ρε κρόκο? Λιγότερο? ΠΛάκα μας κάνεις?
με μηδενική συντήρηση , ούτε να καν καθάρισμα. τίποτα απολύτως. ρουλεμάν κλειστού τύπου με 30000 ώρες mtbf
τι σχέση έχει η μεκ με αυτό;
ένα πράγμα πρέπει να γίνει σωστά , το πάντρεμα του vfd με τον κινητήρα και ένα σωστό λογισμικό που θα τον προστατεύει.
αν έχει γίνει αυτό στο στάδιο της μελέτης , το μόνο που μένει είναι να αλλάξεις τα υγρά του κυκλώματος ψύξης.
για τον μειωτήρα/διαφορικό ισχύει οτι ίσχυε μέχρι σήμερα. αλλαγή λαδιών κάθε 70-100 χιλιάδες χιλιόμετρα και όριο ζωής στον αιώνα τον άπαντα.
 

Μηνύματα
29.867
Reaction score
29.546
Χωρίς να θέλω να γίνω φορτικός κάτι χοντάκια που έχουν κλείσει 1.000000 μίλια τα έχεις δεί ποτέ?
Το ίδιο έχει γίνει και με μία αρχαιολογία βόλβο 1800s σαν αυτό που είχε ο Αγιος.
Μιλάμε για αυτοκίνητο του 60 έτσι?
 

D

Deleted member 35

Guest
Χωρίς να θέλω να γίνω φορτικός κάτι χοντάκια που έχουν κλείσει 1.000000 μίλια τα έχεις δεί ποτέ?
Το ίδιο έχει γίνει και με μία αρχαιολογία βόλβο 1800s σαν αυτό που είχε ο Αγιος.
Μιλάμε για αυτοκίνητο του 60 έτσι?
Δε διαφωνούμε πως υπάρχουν αξιόπιστα αυτοκίνητα. Αλλά όπως και να το κάνεις υπάρχει διαφορά έστω και στο τυπικό σέρβις με το σχεδόν καθόλου.
 

Μηνύματα
17.707
Reaction score
25.474
ναι και κάτι μερσεντάκια και όλα θέλανε ΤΑΚΤΙΚΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ κάθε 7-15 χιλιάδες ΤΟ ΠΟΛΥ χλμ .
εδώ μιλάμε για αλλάγή ψυκτικού κάθε 2 χρόνια και λαδιών στα διαφορικά κάθε 5.
τι σκατά συγκρίνουμε πραγματικά;
 

Μηνύματα
29.867
Reaction score
29.546
Εγώ δεν μίλησα για μερσεντάκια .
Πέραν τούτου λέω ότι υπάρχουν ice που βγάζουν ένα εκατομμύριο χιλιόμετρα , αγόγγυστα , και ότι δεν είναι σωστό να τα τσουβαλιάζουμε όλα .
Αλήθειά ρε συ Πάνο στο mazda κάθε πότε αλλάζεις λάδια ? πότε προτείνει η μαζντα?
 

Μηνύματα
17.707
Reaction score
25.474
πλέον κάθε 7500...
η mazda προτείνει κάθε 15000 αλλά δεν αποτελεί καλή τακτική.

η διαφορά μας δεν είναι αν κάποια μεκ βγάζουν 1εκ χλμ , αλλά στο ότι τα ηλεκτρικά όλα μπορούν να βγάλουν τα ίδια χωρίς τακτική συντήρηση.

καλύτερα και από τα δύο είναι τα υδραυλικά μοτέρ. αθάνατα , δουλεύουν για πάντα . θέλουν όμως πεντακάθαρο λαδάκι , φίλτρα , αλλαγές , αναλύσεις κλπ
 

Μηνύματα
14.062
Reaction score
7.089
Συγκρινουμε το ότι το συμβατικό κοστίζει 17000 και το αντίστοιχο ηλεκτρικό 30000. Σαφώς όταν γίνουν προσιτά και υπαρχουν παντου ταχυφορτιστες,θα είναι καλύτερη επιλογή.......απλά αυτό να γίνει ο ομαλά και σε βάθος 20ετιας και όχι με το ζόρι και στο πόδι.Διαφορετικα θα περπατάς βράδυ στο κέντρο και θα σκοντάφτεις σε μπαλαντεζες,ενώ στο Εθνικό οδικό δίκτυο θα περιμένεις δίωρο για να βρεις φορτιστή.
 

Μηνύματα
29.867
Reaction score
29.546
πλέον κάθε 7500...
η mazda προτείνει κάθε 15000 αλλά δεν αποτελεί καλή τακτική.

η διαφορά μας δεν είναι αν κάποια μεκ βγάζουν 1εκ χλμ , αλλά στο ότι τα ηλεκτρικά όλα μπορούν να βγάλουν τα ίδια χωρίς τακτική συντήρηση.

καλύτερα και από τα δύο είναι τα υδραυλικά μοτέρ. αθάνατα , δουλεύουν για πάντα . θέλουν όμως πεντακάθαρο λαδάκι , φίλτρα , αλλαγές , αναλύσεις κλπ
Για το δικό μου η HONDA προτείνει κάθε 20 , και τα αλλάζω στα 15 , πάντα μαζί με φίλτρο.
 

Μηνύματα
17.707
Reaction score
25.474
όλα αυτά τα διαστήματα αλλαγής λαδιών τύπου 20Κ , 30Κ είναι να το πω απλά ΠΙΠΕΣ
μαρκετίστικα κόλπα για να πουλάνε χαμηλό κόστος συντήρησης .
για 100Κ χλμ καλά είναι , αν το θες για μια ζωή όμως απλά μεταθέτεις το κόστος συντήρησης παρακάτω.
επίσης αν δεις για να καλύψουν τις προδιαγραφές ρύπων και να ρίξουν την κατανάλωση πάνε σε πιο λεπτά λάδια και με προδιαγραφές που δίνουν έμφαση στη χαμηλότερη τριβή και λιγότερο στην προστασία.
πχ από προδιαφή Α3 πήγαμε σε Α5 . αν το συνδυάσεις και με αραιά διαστήματα αλλαγής το στέλνεις για βρούβες στα χέρια σου.
 

Μηνύματα
29.867
Reaction score
29.546
Συνθετικά .
Του σαζμάν τα άλλαξα στα 60 χλμ, η honda έλεγε στα 120 , και το σαζμάν έγινε βουτυρο πάλι.
 

Μηνύματα
17.707
Reaction score
25.474
είναι μεγάλη κουβέντα η λαδοϊστορία, όπως και το κεφάλαιο "συνθετικά" .
γενικά αν θέλεις να κρατήσεις το αυτοκίνητο πολλά χρόνια η καλύτερη στρατηγική είναι να κρατήσεις τις προδιαγραφές του κατασκευαστή στο λάδι και να το αλλάζεις συχνότερα (αφού τελειώσει η εγγύηση γιατί αλλιώς στα κάνουν τσουρέκια) .
για δε λάδια κιβωτίων , διαφορικών κλπ ΜΟΝΟ του κατασκευαστή ΜΟΝΟ , τίποτα άλλο ούτε για αστείο
 


rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
48.706
Reaction score
102.577
Να υπενθυμίσω ότι τα Χοντάκια ΔΕΝ είναι το θέμα μας εδώ.


2. Από το 2030 οι επόμενες προδιαγραφές είναι μόνο μηδενικών ρύπων. Ζίρο. Μηδέν. Καμία καύση, τίποτα.

Ούτε υβριδικό, ούτε τίποτα, μόνο μηδενικών ρύπων.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.285
Reaction score
144.000
Συγκρινουμε το ότι το συμβατικό κοστίζει 17000 και το αντίστοιχο ηλεκτρικό 30000.
Κάνεις λάθος.

Απλώς με 17 χιλιάρικα παίρνεις ένα κουβαδακι να κάνεις τη δουλειά σου, ένα κουβαδακι όμως, που ούτε καλές επιδόσεις έχει στην επιτάχυνση, ούτε στα φρένα, ούτε έξτρα δεν έχει φορτωμένα, κσι μάλλον δεν έχει σοβαρή ασφάλεια στα κρας τεστ, ενώ κάνει αρκετή φασαρία στο δρόμο και τελειώνεις ταξίδι με πονοκέφαλο από τη φασαρία του.

Με αντίστοιχα να συγκρίνεις, αντίστοιχα σε όλα όμως, όχι όπου σε βολεύει, πχ στο μήκος..

Το Τεσλα πλέιντ μπορεί να είναι το ακριβότερο Τεσλα και να σου φαίνεται αδικαιολογητα ακριβό, αλλά δυστυχώς φιλαράκι κοστίζει κλάσμα του κόστους αντίστοιχων επιδόσεων ICE, ενώ ταυτόχρονα προσφέρει πολλά περισσότερα από αυτά τα ice, και όμοια παραδείγματα έχω άπειρα να σου δώσω.

Απλώς δεν υπάρχουν διαθέσιμες επιλογές ev σε πολύ χαμηλά κοστολογια.

Βρες μου ένα ICE φτηνότερο από το δικό μου id3, προφανώς αυτόματο, κατά προτίμηση πισοκινητο όπως το id3, που να διαθέτει τουλάχιστον 204 άλογα ώστε να κάνει 0-100 σε 7, να έχει τους χώρους που έχει το id3, πανοραμική ηλιοροφη, head up display, keyless entry, εξελιγμένο cruise control με lane assist, ρύθμιση κλιματισμού από μακριά, χάρτες πλοήγησης, Android auto, και 63 ντεσιμπέλ στα 130χλμ/ωρα. Με 5 αστέρια στην ασφάλεια, μη ξεχνιέσαι, να έχει αερόσακους και για τις φτερνες.
Για να σε δω μάστορα.. :tongue: 😂:rofl:

Έχω μετρήσεις από μεγάλες μερτσέντες που βγάζουν περισσότερα ντεσιμπέλ στα 130χλμ/ω, και με υποδεεστερες επιδόσεις, κι ας κοστίζουν τα τριπλάσια.

Επίσης έχει ένα σωρό πίνακες σύγκρισης με αντίστοιχων δυνατοτήτων suv, όπου βγαίνει φτηνότερο το id4 ανάμεσα σε όλα τα υπόλοιπα ice.

Ομοίως για το μικρό suv της μερτσεντες, είναι φτηνότερο από το ίδιο μερτσεντες σε ice με ίδιες επιδόσεις και ίδια έξτρα φορτωμένο.
Βεβαίως το Dacia duster είναι πιο φτηνό σουβ και κάνεις τη δουλειά σου, αλλά μερτσεντες δεν είναι μάστορα, και 2 αστέρια έχει στα κρας τεστ.

Όπως είπα, απλώς δεν έχει σοβαρές επιλογές ev σε χαμηλά κοστολογια, δηλαδή κάτω από 20 χιλιάρικα, ενώ υπάρχει μεγάλη ποικιλία ice σε τέτοια ποσά.

Ή, για να το πω αλλιώς, τα ev αποτελούν σοβαρές επιλογές σε υψηλά κοστολογια, αλλά ιδιαίτερα ανταγωνιστές αντίστοιχων δυνατοτήτων ice, και προσφέρουν περισσότερα στα λεφτά τους από τα αντίστοιχα ice.

Γι'αυτό η ηλεκτρική πόρσε έχει γ@μηθει να πουλάει, και πουλάει πολύ περισσότερο από όλα τα υπόλοιπα ice πόρσε, τα οποία είναι τυπικά ακριβότερα από το ηλεκτρικό, αλλά το ηλεκτρικό πάει καλύτερα, είναι πιο ήσυχο στο δρόμο, και για πόρσε η μηδενικού κόστους συντήρηση, εινσι βάλσαμο. Βάλσαμο.

Βεβαίως πόρσε με 17 χιλιάρικα δε παίρνεις ούτε ηλεκτρική ούτε ice. Με 17 είπαμε, κουβαδακι. Great news, the Dacia sandero.
No Porsche.
 
Last edited:

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
5.100
Reaction score
11.249
Δεν υπάρχει αμφιβολία. Σε μια 5ετια θα είναι σχεδόν όλα με μπαταρίες και μέχρι το τέλος της δεκαετίας αναγκαστικά όλα. Για την πόλη ποτέ δεν είχαν θέμα αυτονομίας. Πρίζες θα μπουν παντού και βάση νόμου. Ολλανδία θα γίνουμε. Θα παρκάρεις και στο πεζοδρόμιο θα έχει φορτιστή.
Στην Εθνική που είναι τα ζόρια ακόμα και η Χιουνται σε προσιτό κοστολόγιο πήγε στα 800V. Άρα η μπάλα πάει στις υποδομές. Με 75ΚW μπαταρία θα φορτίζεις στο 15' και λύθηκε και αυτό το πρόβλημα.
 



Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.884
Μηνύματα
3.032.354
Members
38.514
Νεότερο μέλος
bmavroeidis
Top