Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
4.406
Reaction score
9.581
Δεν έχω ψάξει πρόσφατα, αλλά η διαφορά LR και performance έχω την εντύπωση ότι ήταν κάτω απο 10K.
Την κάνεις που την κάνεις τη κίνηση, πήγαινε στο 2ο για να μην ζεις με το γ@μημένο το αν ...
Ολόκληρη ανάλυση έγραψε βρε 1-2 σελίδες πιο πίσω, με το γιατί -μετά από test drive- δεν θα πρότεινε την αγορά του performance.
 

Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.713
Reaction score
79.225
Αφού ταξιδεύει με 110, παραπάνω είναι ανήθικη και αντικοινωνική συμπεριφορά και θα έπρεπε να τιμωρείται παραδειγματικά με κατάσχεση και αφαίρεση διπλώματος. :biggrin:
 

Ndis

Titika
Μηνύματα
2.015
Reaction score
4.876
Ολόκληρη ανάλυση έγραψε βρε 1-2 σελίδες πιο πίσω, με το γιατί -μετά από test drive- δεν θα πρότεινε την αγορά του performance.
Δεν το είδα, θα τη διαβάσω. Ευχαριστω!
 

gstriftos

gilectronikos
Μηνύματα
17.742
Reaction score
4.437
Αφού ταξιδεύει με 110, παραπάνω είναι ανήθικη και αντικοινωνική συμπεριφορά και θα έπρεπε να τιμωρείται παραδειγματικά με κατάσχεση και αφαίρεση διπλώματος. :biggrin:
Με αυτά που διαβάζουμε από τις προτάσεις τις Ε.Ε έρχεται η προφητεία σου. :roflmao:

Δεν αλλάζεις τίτλο σε Seer Calhas καλού κακού;



Υ.Γ. Οι Κινέζοι ποντάρουν όντως πολύ στην ηλεκτροκίνηση ως παραγωγοί. Θα προλάβουν ή θα τους πάρει μπάλα μια ενδεχόμενη στεγαστική κρίση;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.554
Reaction score
145.943
Αφού ταξιδεύει με 110, παραπάνω είναι ανήθικη και αντικοινωνική συμπεριφορά και θα έπρεπε να τιμωρείται παραδειγματικά με κατάσχεση και αφαίρεση διπλώματος. :biggrin:
Και ανασκολοπισμό.

Αντε να πούμε...


😜





😁😂😜
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.554
Reaction score
145.943
Το LR πιάνει μέχρι 220, άμα θες να τρέχεις παραπάνω, πάρε περφορμανς, σιγά, 4 χιλιάρικα διαφορά.

Γενικά άμα θες να τρέχεις, πάρε τεσλα.
Τρέχουν, παν σφαίρα.

Το περφορμανς σε κολλάει στο κάθισμα μέχρι τα 253. Αηδία.

Άμα σε βάλω συνεπιβάτη και κάνω 3-4 απότομα γκαζια κι αφημα γκαζιού, σου βγαίνει το κεφάλι από το λαιμό. Μλκα δεν αντέχεται. Αλήθεια.

Τρέχουν τα ρημάδια, τρέχουν πολύ.
Με χακ, ξεπερνούν και τα 300 χλμ/ω.


Εγώ θα το πηγαίνω μέχρι 130. Να πα να γμηθει.😂😜🤣


ΥΓ. Πάντως είναι εθιστικο το βρωμόγκαζο του Τεσλα, είναι απόλυτα ελεγχόμενο, ασφαλεστατο, γραμμικό, ακαριαίο, θα θελα κι άλλο. Χίλια άλογα. Πλαντ. 😁



ΥΓ2. Το ev database λέει 440 άλογα το LR και 560 άλογα το περφορμανς..
Άκου κει 560...🤣😂😜



ΥΓ3. Καπάκι μετά το περφορμανς μπήκα στο id3 και τα 204 άλογα που έχει, μου φάνηκαν 30 γαϊδούρια. Σα να μη τραβούσε καθόλου, τίποτα, μηδέν.
Τερατωδης η διαφορά... ❤
Εντάξει, πρακτικά το 0-100 το κάνει στο μισό χρόνο! 😂🤣😜
Ή πες πως είναι ανάποδα τα νούμερά τους, σε 3,7" το ένα και σε 7,3" το άλλο. 🤣😂😜



ΥΓ4 το id3 είμαι σίγουρος πως με το νέο σοφτγουερ 3 θα γίνει ρουκέτα

FB_IMG_1657121438041.jpg


, 🤣😂😜
 
Last edited:


K

kalitsouni

Guest
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.554
Reaction score
145.943
H νέα BMW X1 έρχεται στις 9&10 Ιουλίου στην Αθήνα, τρεις μήνες πριν από το επίσημο λανσάρισμα! Δείτε τη από κοντά, σε ένα event γεμάτο εκπλήξεις και δραστηριότητες για όλη την οικογένεια! ⁣

Κλείστε τώρα τη θέση σας εδώ👉 https://bit.ly/TheNewX1Event ή στο www.bmw.gr



ΥΓ. Αυτοκινητάρα..
 
  • Like
Reactions: Gio


exile

Videocameras
Μηνύματα
6.087
Reaction score
4.517
Ένα χρόνο μετά...


 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.554
Reaction score
145.943
Χμ, χμ, τσουχτερές:

Hyundai Ioniq 5 RWD High Battery 217 PS Distinctiv: 51.715 ευρώ (ΛΤΠΦ: 41.706 ευρώ)

Hyundai Ioniq 5 AWD High Battery 305 PS BSLK: 62.715 ευρώ (ΛΤΠΦ: 50.577 ευρώ)

Hyundai Ioniq 5 AWD High Battery 305 PS DVRS: 63.815 ευρώ (ΛΤΠΦ: 51.464 ευρώ)




ΥΓ.
Ωραίο κι αυτό το ποστ, από τη μεριά του πρώην κατόχου ev, που μόλις το πούλησε (ήθελε πρώτα να πάρει τα λεφτά για να προχωρήσει μετά στην παραγγελία του επόμενου ev):

Screenshot_20220705_230410_com.facebook.katana.jpg
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.554
Reaction score
145.943
Λετ μι τελ γιου γουάι γιου αρ χίαρ (8:58")



Όντως, έτσι ακριβώς πάει αυτό το πράμα με τα πεντακοσχιαφεύγα αλόγατά του, το ένιωσα και γω, μπορείς να κάνεις κάθε σύζυγο να τσιρίζει. 😁🤣😂😜
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.701
Reaction score
33.550


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.554
Reaction score
145.943

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.701
Reaction score
33.550

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.701
Reaction score
33.550
Η Silence ανακοίνωσε το S01+.

2021-09-21-Silence-S01-Grey-9.jpg


Ένα upgrade του S01 σε περιορισμένη παραγωγή στα 7500€ στην Ισπανία. Στην Ιταλία το βρήκα 8270€. :oops:

Τελική στα 110. Το S01 έχει 95.
137 χλμ αυτονομία στο eco mode, 133χλμ το S01.
Ρυθμιζόμενη ανάρτηση.
Πλήρη φόρτιση maximum 8 ώρες. Το S01 λέει 1 ώρα για κάθε 20χλμ.

Με αυτές τις επιδόσεις αυστηρά εντός πόλης.

Αν ήταν στα 6000€ - 6500€ με αυτή την τελική και 170 - 180χλμ αυτονομία θα ήταν λουκούμι. Είναι και όμορφο.

Υγ: Ένας στο YouTube που έχει ΤMax 300 λέει ότι το S01 εντός του range του το έχει το TMax. :oops:
 
Last edited:

Μηνύματα
30.246
Reaction score
30.051
Δεν υπάρχει μηχανάκι που να μην το έχει το TMAX.
Τόχει μέχρι και ο ανηψιός με XR 400 .
Κάτι τέλος πάντων τέτοιο .
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.670
Μηνύματα
3.059.054
Members
38.589
Νεότερο μέλος
dark2030@
Top