Akis_G
Τηγανιτοειδές (κόντρα πλακέ) μπάσο!
- Μηνύματα
- 2.420
- Reaction score
- 8.206
Ακριβώς. Και περιγράφω ακριβώς τι θέλω. Το Leaf δεν μου κάνει, είναι μακρύ για καθημερινή χρήση στις σύντομες διαδρομές μέσα στην πόλη.Άμα το τιγκαρεις 100% θα βγάλει τη διαδρομή που λες, αλλά θα φτάσεις με την ψυχή στο στόμα, με τη μπαταρία πρακτικά άδεια, θα την φθείρεις με τέτοια χρήση, και σε ακραίες θερμοκρασίες δεν θα σου φτάσει.
Πάρε δυοΑκριβώς. Και περιγράφω ακριβώς τι θέλω. Το Leaf δεν μου κάνει, είναι μακρύ για καθημερινή χρήση στις σύντομες διαδρομές μέσα στην πόλη.
Δεν υπάρχει (προς ώρας) αυτοκίνητο μικρότερο του iD.3/Leaf (με την 44-αρα μπαταρία) με το WLTP αυτών των 2. Μήκος 4,3μ.Το Leaf δεν μου κάνει, είναι μακρύ για καθημερινή χρήση στις σύντομες διαδρομές μέσα στην πόλη.
Μπα. η μαούνα μού κάνει για τις μακρινές διαδρομές, δεν πρόκειται να κάνει ποτέ απόσβεση με τη χρήση που έχει. Φέτος προβλέπω να φτάσω απόσταση ρεκόρ: 13k χιλιόμετρα, μπορεί και 15!Πάρε δυο
Ακριβώς επειδή ο συντελεστής οπισθέλκουσας είναι η μία παράμετρος που επηρεάζει, δεν παίζει ΤΟΣΟ μεγάλο ρόλο, ειδικά αν μιλάμε για μικρότερα αυτοκίνητα που έχουν μικρότερη μετωπική επιφάνεια.Η κατανάλωση στα 130 εξαρτάται από την αεροδυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου στις υψηλές ταχύτητες, το οποίο είναι ανάλογο του συντελεστή οπισθέλκουσας και του εμβαδού της πρόσθιας επιφάνειας.
Τιπ: Ο χαμηλός συντελεστής οπισθέλκουσας είναι ευκολότερο να επιτευχθεί σε μεγάλου μήκους αυτοκίνητα, παρά σε μικρά.
Τέλος πάντων, ένα μικρό αυτοκίνητο που κυρίως χαρακτηρίζεται ως "πόλης", συνήθως έχει κακή αεροδυναμική σχεδίαση, πράγμα που σημαίνει πως σε υψηλές ταχύτητες κίνησης θα εμφανίζει υψηλότερη κατανάλωση από πολύ μεγαλύτερα αυτοκίνητα, σχεδιασμένα κατά κύριο λόγο για ταξίδια σε αυτοκινητόδρομους.
Θα διαφωνήσω. Στο κέντρο της Αθήνας, όπου όλοι οδηγούν σαν τρελοί, η ζημιά μπορεί να γίνει και σε χαμηλές ταχύτητες, όπου άλλωστε γίνονται τα περισσότερα ατυχήματα. Εκεί η διαφορά ανάμεσα σε ένα παιχνίδι σαν το αμι και ένα αυτοκίνητο μπορεί να είναι σωτήρια.Για κυκλοφορία στο κέντρο της Αθήνας μια χαρά είναι, από κει και πέρα σε ανοιχτές λεωφόρους τύπου Κύμης, Κηφισίας, Συγγρού κ.λ.π. θεωρώ ότι είναι επικίνδυνο να βρίσκεται κανείς σε ένα τέτοιο όχημα, δεν μιλάω για παραλιακή ή Κηφισό…
Επίτηδες, είναι το ίδιο κομμάτι μπρος πίσω, ακριβώς για μείωση του κόστους παραγωγής. Όπως και οι πόρτες, είναι το ίδιο ανταλλακτικό αριστερά - δεξιά. Μέρος του ιδιοφυούς σχεδιασμού.Κι αυτό το καημένο σαν παραμορφωμένος κύκλος είναι… το κοιτάς και δεν ξέρεις ποιο είναι το μπροστά κ ποιο το πίσω
Εμένα με εκπλήσσει πόσο λιγότερα Born πωλούνται από iD3. Ενώ το Born είναι ομορφότερο κι ετοιμοπαραδοτο.Μπράβο η Volvo
Δεν ξέρω αν το έχω ξαναγράψει:Εμένα με εκπλήσσει πόσο λιγότερα Born πωλούνται από iD3. Ενώ το Born είναι ομορφότερο κι ετοιμοπαραδοτο.
αχου το μωρε τι καλούλι φτου φτου φτου
Η στρουμφίτα και ο γκρινιάρηςΑυτά είναι μόνο για γκολφ
Όσο υπάρχει η επιδότηση μόνο για καινούργια δεν βλέπω πώς συμφέρει να αγοράσει κανείς μεταχειρισμένο ηλεκτρικό.Προς ώρας, ως οικονομική πρόταση, θα πρότεινα μεταχειρισμένο iD.3 με τη μικρή μπαταρία.
Αν ένα καινούργιο κοστίζει π.χ. 50.000€ αρχική, οπότε με την επιδότηση το αγοράζει ο οποιοσδήποτε με 43.000 (ή όσο είναι πλέον η επιδότηση), αν την άλλη μέρα το πουλήσεις ως μεταχειρισμένο θα το πουλήσεις =< 43.000€. Η επιδότηση διαμορφώνει προφανώς και την τιμή μεταπώλησης ως μεταχειρισμένο.Όσο υπάρχει η επιδότηση μόνο για καινούργια δεν βλέπω πώς συμφέρει να αγοράσει κανείς μεταχειρισμένο ηλεκτρικό.
Αυτό ίδιο είναι μπάρμπα, εσύ γέρασες! Ααααχ, να 'ταν τα νιάτα δυο φορές....Τώρα, σχεδόν ένα χρόνο μετά, προτιμώ το VW. Είναι πιο κλασικό, λιγότερο in your face. Δεν το μετάνιωσα. Βλέπω κάθε μέρα ένα Born στο parking του νοσοκομείου, και πλέον μου αρέσει λιγότερο απο πέρσι.