Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

Μηνύματα
434
Reaction score
588
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις τώρα κατάλαβα
Βρήκα αυτον το φορτιστή έχω και μια δωροεπιταγή από τον Κωτσόβολο 350 € και θα πάρω αυτόν
Έχει και 8 m καλώδιο βολεύει μια χαρά
 

Attachments



Μηνύματα
1.497
Reaction score
2.308
αν το αυτοκίνητο έχει φορτιστή (οτιδήποτε) το να πάρεις άλλον είναι πεταμένα λεφτά,
ειδικά εφόσον μιλάμε για plug-in,
θα προτιμούσα με τα ίδια λεφτά
να πάρω audiophile switch για να παίζουν καλύτερα τα mp3 του youtube από το ηχειάκι της οθόνης του υπολογιστή :p
 




Μηνύματα
434
Reaction score
588
Ακριβός για σούκο.
Στα ίδια λεφτά παίρνεις type2 φορτιστή που αξίζει και το τελευταίο του ευρώ, τον go-e gemini.
Δεν έχω τριφασικό ρεύμα
Στην ουσία σαν να σκίζεις τη δωροεπιταγή των 350 ευρώ εγώ το βλέπω.
Έχεις δίκιο δεν το έχω ψάξει καθόλου.
Γι’ αυτό και ρώτησα το αυτοκίνητο 2 - 3μέρες το έχω
Η δεύτερη επιλογή μια χαρά φαίνεται και φθηνό
 

Μηνύματα
7.096
Reaction score
5.614
Για μονοφασικό είναι το συγκεκριμένο μοντέλο go-e, κι εγώ go-e έχω.
Τον ρυθμίζεις στα 16Α από το app του και τελειώνεις.
Αν είναι να δώσεις 500 ευρώ, σίγουρα καλύτερα αυτόν. Τον έχεις και για τώρα και για πάντα.

Κορυφαία εταιρία, αυστριακή, παίρνει βραβεία, δεν πρόκειται για κινεζιά.
 


Μηνύματα
7.096
Reaction score
5.614
Το μοντέλο 22kW είναι καθαρά τριφασικό.

Το μοντέλο 11kW που έβαλα στο link είναι καί τα δύο:
1-/3-phase switching via app - even during the charging process
 

Μηνύματα
7.096
Reaction score
5.614
To συνδέει όπως θέλει ο ηλεκτρολόγος, ανάλογα αν υπάρχει μονοφασικό ή τριφασικό στο σπίτι.
Δεν βγάζει μοντέλο καθαρά για μονοφασικό η go-e.

Google translate
(The go-e Charger Gemini can be connected in one and three phases. If necessary, lay additional supply lines.
When designing the cable cross-section, pay attention to the simultaneity factor and installation method. We recommend the following cable cross-sections.
The electrician must decide according to the local conditions)


gemini.jpg
 
Last edited:




alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.777
Reaction score
32.747

Άρχισαν τα όργανα και σε νέα αυτοκίνητα.......
Που το είδες το νέο. Το i3 είναι νέο αυτοκίνητο;
Όσο αφορά το συγκεκριμένο που αναφέρεται το άρθρο, πρόκειται για ένα REX του 2015, και δεν υπάρχει περίπτωση ούτε μια στο εκατομμύριο να είναι η πραγματική τιμή της μπαταρίας. Υπερκοστολόγηση για να μην κάνουν την δουλειά. Όσο ακριβή και να είναι η μπαταρία λόγω παλαιάς τεχνολογίας, αποκλείεται να έχει τόσα. Πολλοί έχουν αλλάξει μπαταρίες στα i3 του 2018-19 με 10k.
 

Μηνύματα
988
Reaction score
1.030
Που το είδες το νέο. Το i3 είναι νέο αυτοκίνητο;
Όσο αφορά το συγκεκριμένο που αναφέρεται το άρθρο, πρόκειται για ένα REX του 2015, και δεν υπάρχει περίπτωση ούτε μια στο εκατομμύριο να είναι η πραγματική τιμή της μπαταρίας. Υπερκοστολόγηση για να μην κάνουν την δουλειά. Όσο ακριβή και να είναι η μπαταρία λόγω παλαιάς τεχνολογίας, αποκλείεται να έχει τόσα. Πολλοί έχουν αλλάξει μπαταρίες στα i3 του 2018-19 με 10k.
Τώρα κάνεις πλάκα, 15κ ζητούν για την υβριδική σε s-class, προχθές ρώτησα, δεν υπάρχει καμία εταιρεία με νέα μπαταρία κάτω από 30κ με τοποθέτηση! Γιαυτό όλες οι εταιρείες Leasing ακύρωσαν παραγγελίες ηλεκτρικών! Όποιος ενδιαφέρεται έχει ένα σωρό η Hertz μεταχειρισμένα και δεν τα παίρνει κανείς! Ποιός θα πάρει ηλεκτρικό όταν η αξία του πάει στο μισό στα 2 χρόνια; Το 2024 ξαναγυρίζουμε στα κανονικά σύμφωνα με τις έως τώρα πωλήσεις!

 
Last edited:


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.777
Reaction score
32.747
15κ ζητούν για την υβριδική σε s-class
Άσε τι κάνει η Mercedes ρε Κώστα. 15 χιλιάρικα για μια μπαταρία που βγάζει 90χλμ. Τι να σου πω τώρα. Ας πρόσεχε όποιος τα δίνει. Αν και, ο ιδιοκτήτης μιας S-Class δεν έχει κανένα θέμα αν ήταν και 20k ή 25k, ε; ;)

Η Mercedes είναι Mercedes. Θέλει +40k για την μπαταρία της EQB. Tώσα ζήτησαν από ταξιτζή. Όποιος θέλει Mercedes θα πληρώσει. Για τους λόγους που καταλαβαίνει μόνο η Mercedes, και αυτός που την αγόρασε, τη Mercedes EQB. Εγώ πάλι δεν καταλαβαίνω γιατί θέλει +40k, και η Tesla θέλει 10k για του Model Y. 8-) Το ότι η Mercedes βαράει στο κεφάλι δεν σημαίνει ότι τόσο έχουν όλες.

Αυτό που λες για την Hertz δεν έχει καμία σχέση με όσα λέμε. Καμία. Έχουμε γράψει για αυτό. Πήγαινε πίσω να τα δεις.

Σχετικά με το video, η Αγγλία είναι μια διαφορετική αγορά. Δεν έχουμε σχέση ούτε σαν Ελλάδα ούτε σαν Ευρώπη, οπότε δεν μας ενδιαφέρει τι γίνεται εκεί. Ξεχνάς επίσης πως λόγω της θέσης του τιμονιού, τα οχήματα της είναι άχρηστα σαν μεταχειρισμένα στην ΕΕ. Μόνο ότι φύγει για Ιρλανδία και Κύπρο. Για αλλού δεν συζητάμε καν. Οπότε ότι υπάρχει εκεί, πρέπει να φύγει γρήγορα αλλιώς θα τα κοιτάνε μέχρι να τα δώσουν μισή τιμή. Όσο κάθονται και χάνουν αξία, και τους κρατάνε χώρο από άλλα οχήματα που θα έφευγαν ίσως και γρηγορότερα, οπότε χάνουν κέρδος. Πάρε για παράδειγμα το πρώτο που έχουν στην λίστα. Εκεί η I-Pace έπεσε στα 35.000 Euro, και στην Ευρώπη με τα ίδια χαρακτηριστικά δεν υπάρχει κάτω από 46.000 Εuro. To δεύτερο όχημα στη λίστα είναι με Chademo. Σκότωμα να φύγει τα ταχύτερο δυνατό. Το Chademo για την δύση έχει πεθάνει. Και πάει λέγοντας.

Βάλε και την πίεση της Τesla, δεν θέλει και πολύ. Πολύ πιεσμένο το πακέτο used cars στο UK.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
24.921
Reaction score
45.025
Θέλει +40k για την μπαταρία της EQB. Tώσα ζήτησαν από ταξιτζή.
Που έγινε αυτό; ξέρεις λεπτομέρειες; τρακάρισμα ή βλάβη; δεν νομίζω να ήταν πάνω από ένα στην Αθήνα τέτοιο (EQB) και αυτό κυκλοφόρησε πρόσφατα, σίγουρα είναι εντός εγγύησης.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.151
Reaction score
143.620
Εγώ πάλι δεν καταλαβαίνω γιατί θέλει +40k, και η Tesla θέλει 10k για του Model Y. 8-)
Γιατί η Μερτσέντες είναι Μερτσέντες.

Τιδεγκαταλαβαίνς.

Και 10 χρόνια να περάσουν, η Μερτσέντες θα ζητάει +40k για αλλαγή στις μπαταρίες, ενώ η Τέσλα σε 10 χρόνια θα ζητάει λιγότερα από τα μισά του σημερινού κόστους (~5k).

Άμα είσαι τσίπης, παίρνεις Τέσλα. 😜🤪😁
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.756
Μηνύματα
3.026.773
Members
38.491
Νεότερο μέλος
Δημήτριος Φάβας
Top