- Μηνύματα
- 58.250
- Reaction score
- 143.880
Αυτή είναι η γνώμη σου, με την οποία διαφωνώ, αλλά αυτό είναι άσχετο με τον σχολιασμό μου περί efficiency.Εσύ κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις ότι με τις αυτονομίες που έχουν η Λέξους καμία βαρύτητα δεν έχει το εφίσιενσι.
Σημασία έχει η πραγματική αυτονομία.
Αν δε σε ενδιαφέρει το efficiency, είσαι πολύ άπλας και μη κοιτάς κιόλας.




Εμένα με ενδιαφέρει το efficiency, και το σχολιάζω. Και δε σε λένε Ρίζο απ'οτι θυμάμαι.



ΥΓ. Το ποιος κάνει πως δε καταλαβαίνει ή όντως δε καταλαβαίνει, είναι πλέον κωμικό. Δε συνεχίζω μαζί σου διάλογο.

Τετρακίνητο συγκρίνεις με τετρακίνητο.Λες; Μήπως να το δω και αυτό.... φαίνεται εξαιρετικό, με τα έξτρα που θέλω βγαίνει ίδια τιμή με το model 3 LR. Με καινούργιο software και διαχείριση μπαταρίας.
Πλεονεκτήματα το HUD, matrix φώτα. Μειονεκτήματα: κίνηση σε 2 τροχούς και δεν έχει το δίκτυο superchargers.
Τόσο σε επιδόσεις, όσο και σε τιμές.

Ιδίως στα EV (αλλά όχι μόνον), λόγω αυξημένου βάρους και μεταξόνιου, η τετρακίνηση είναι σπουδαία υπόθεση.
Αν βάλεις ίδια προς σύγκριση, τετρακίνητα ή πισωκίνητα, τότε δες τιμές και ξανασυζηταμε.
Ωραίο το iD.7 και μεγάλο. Μ'αρεσει.
Ο νέος κινητήρας επίσης είναι ωραίος.
Ωστόσο έχει πολύ υψηλότερη τιμή από το model 3, σε οποιαδήποτε αντίστοιχη (πισωκίνητη ή 4-κίνητη) έκδοση.
Και θα πληρώνεις σέρβις, τζάμπα κι αδίκως.
ΥΓ. Το 4-κινητο iD.3 θα είναι επίσης ακριβότερο από το model 3 LR.




Last edited: