Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.184
Reaction score
32.219
Τα Tesla Giga factories είναι για τα Megapacks & Powerwalls τα οποία πάνε τρένο.

Τα υπόλοιπα δεν αφορούν ΟΕΜs καθώς οι μπαταρίες πάνε μόνο σε Tesla.
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.999
Reaction score
11.080
Με λένε Ρίζο και όπως θέλω τα γυρίζω,
Σε λίγο θα μας πούνε ότι είναι για smart watches.
 


Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.999
Reaction score
11.080
Μάλλον δεν τα παρακολουθούσες τότε.

Το φοβερό σχέδιο για 100 ΓιγαΦάκτορι που θα κάλυπταν την παγκόσμια ζήτηση
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.184
Reaction score
32.219
Σύμφωνα με δημοσιεύματα η Ford εγκατέλειψε την προσπάθεια της να φτιάξει ένα "Tesla like" software. Μου αρέσει που υπεύθυνος του project ήταν πρώην executive της Apple και της Tesla.

Στόχος ήταν να δημιουργηθεί ζωνική αρχιτεκτονική που διαιρεί τον έλεγχο του οχήματος σε αρθρωτά τμήματα, και διαχειρίζεται ένας κεντρικός υπολογιστής. Το τελικό προϊόν θα πήγαινε τόσο σε ηλεκτρικά όσο και σε θερμικά σύνολα, ενώ είχε βλέψεις και για ....... ηλεκτρονικά βοηθήματα οδήγησης με συνδρομή.

Πάει περίπατο το project, μαζί με τα 10δις $ που στοίχησε μέχρι σήμερα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.184
Reaction score
32.219
Μάλλον δεν τα παρακολουθούσες τότε.

Το φοβερό σχέδιο για 100 ΓιγαΦάκτορι που θα κάλυπταν την παγκόσμια ζήτηση
Δεν νομίζω. Ο Musk ποτέ δεν είπε ότι η Tesla θα φτιάξει 100 Giga factories για μπαταρίες. Είχε πει, παλιά πριν το 2020, ότι χρειαζόμαστε 100 Giga factories σαν το Giga Nevada. Όχι ότι θα φτιάξει 100 Giga Nevada. Είπε επίσης πως ελπίζει να δώσει το έναυσμα και σε άλλους για τέτοια εργοστάσια, καθώς η μετάβαση στον εξηλεκτρισμό θα τα χρειαστεί (τα 100). Η Tesla ΔΕΝ θα φτιάξει πάνω από 10, άντε 12 τέτοια.
 

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
9.632
Reaction score
32.576


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.184
Reaction score
32.219
Δεν έχω βρει έναν να λέει συνολικά άσχημα λόγια για το 4. Νομίζω πάει καρφί για Car of the Year. Αν γίνει πάμε για 3 στα 3. Τρεις συνεχόμενες Renault, τρεις συνεχόμενες ηλεκτρικό.

Σχόλια του παρουσιαστή στο δεύτερο video.
- Stellantis και VW πρέπει να ζηλεύουν, μέχρι και μισούν την Renault τα τελευταία χρόνια.
- Ποιότητα κατασκευής ίσως και καλύτερη από VW.



Έλαβε και τα 'Electric Car of the Year' και 'Best Compact EV' από το TopGear.

1000025660.jpg
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.184
Reaction score
32.219

Μηνύματα
272
Reaction score
312
Καλό το 4αρι αλλά τα εξοπλισμένο φλερτάρει τα 40. Εκεί παίζουν και άλλα πιο μεγάλα πιο εξοπλισμένα και με περισσότερες δυνατότητες
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.184
Reaction score
32.219
Αν τα θες και βολεύει και το μέγεθος ναι. Αν όχι, πας στο R4.

Κάποια στοιχεία πάντως για HB, που έδωσε ένας σε κάποιο video, το 80% των παραγγελιών R5 είναι με τη μεγάλη μπαταρία, και η πλειοψηφία αυτών το Iconic, που είναι το ακριβότερο όλων.
 

Μηνύματα
693
Reaction score
1.263
Δεν έχω βρει έναν να λέει συνολικά άσχημα λόγια για το 4. Νομίζω πάει καρφί για Car of the Year. Αν γίνει πάμε για 3 στα 3. Τρεις συνεχόμενες Renault, τρεις συνεχόμενες ηλεκτρικό.

Σχόλια του παρουσιαστή στο δεύτερο video.
- Stellantis και VW πρέπει να ζηλεύουν, μέχρι και μισούν την Renault τα τελευταία χρόνια.
- Ποιότητα κατασκευής ίσως και καλύτερη από VW.



Έλαβε και τα 'Electric Car of the Year' και 'Best Compact EV' από το TopGear.

View attachment 366916
Εγώ πάντως δύο γαλλικά αμάξια είχα, Peugeot 406 και Renault Laguna, και τα δύο είχαν αδιόρθωτα προβλήματα με τα ηλεκτρικά τους.....
Δε θα ρισκάριζα να πάρω ηλεκτρικό Γάλλου κατασκευαστή.....
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.184
Reaction score
32.219
Εγώ πάλι κανένα. Όπως και άλλοι.

Εξάλλου ο σχεδιασμός ενός θερμικού με ένα ηλεκτρικό δεν έχουν καμία σχέση. Στα σωστά ηλεκτρικά πάντα.
 
Last edited:


Μηνύματα
693
Reaction score
1.263
Εγώ πάλι κανένα. Όπως και άλλοι.

Εξάλλου ο σχεδιασμός ενός θερμικού με ένα ηλεκτρικό δεν έχουν καμία σχέση. Στα σωστά ηλεκτρικά πάντα.
Προφανώς και δεν είναι όλα λεμόνια, είναι θέμα πιθανοτήτων.

Ίσως είμαι επηρεασμένος από τα χρόνια που εργάστηκα σε κεντρική αντιπροσωπεία γαλλικών αυτοκινήτων ως διπλωματούχος μηχανολόγος μηχανικός , και θυμάμαι πως έβαζε ο κατασκευαστής τις προδιαγραφές αξιοπιστίας όταν έδινε τα τεύχη δημοπράτησης στους ΟΕΜ (Valeo, Bosch, Magneti Marelli, VDO κλπ.) για τα ηλεκτρικά εξαρτήματα.
Υπήρχε κεντρικός πίνακας οργάνων που μας έδινε ποσοστό αστοχίας 20% στο 12μηνο!
Δύο στους πέντε αγοραστές άλλαζαν πίνακα οργάνων μέσα στην περίοδο εγγύησης , και από εκεί και πέρα το χέρι στην τσέπη!!
Και εγκέφαλος που λόγω ελλιπούς θωράκισης , στη διαδρομή Αθήνα - Λάρισα ανάγκαζε πολλύς ιδιοκτήτες να το φορτώσουν στην ΕΛΠΑ όταν πέρναγε κάτω από γραμμές υψηλής τάσης της ΔΕΗ.
Εννιά μήνες κάνανε στη Γαλλία μέχρι να στείλουν ειδικό κλωβό θωράκισης για όλα τα αυτοκίνητα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.184
Reaction score
32.219
Που να σου πω τι μου έχει πει άνθρωπος που είχε πολύ υψηλή θέση σε Γερμανό κατασκευαστή στη Γερμανία. Όχι εδώ, δεν δούλευε εδώ. Εκεί. Άσε.

Όσο για την Renault, έχω δει με τα μάτια μου και εγώ διάφορα, καθώς δεν άφηνα ποτέ το αμάξι και έφευγα. Και ας ήταν αντιπροσωπεία. Εκεί, και ας με έδιωχναν. Έχω δει πολλά, αλλά τα περισσότερα δεν ήταν θέματα των οχημάτων αλλά της ασχετοσύνης τους. Για αυτό έχω βαφτίσει τις αντιπροσωπείες ανταλακτικατζίδες. Βγάλε βάλε. Μόνο για αυτό είναι ικανοί.

Citroen - Peugeot δεν τις πάω μια. Χρόνια . Έχει και η αδελφή μου Citroen και ο σύζυγος της είχε Peugeot και τώρα Opel. Από το κακό στο χειρότερο. Ειδικά το Citroen για τα χλμ που έχει είναι απαράδεκτο να έχει γίνει τόσο παρτάλι και με τόσες ζημιές.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.232
Μηνύματα
3.005.797
Members
38.433
Νεότερο μέλος
free77
Top