Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.188
Reaction score
32.229
Τα Tesla Giga factories είναι για τα Megapacks & Powerwalls τα οποία πάνε τρένο.

Τα υπόλοιπα δεν αφορούν ΟΕΜs καθώς οι μπαταρίες πάνε μόνο σε Tesla.
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.999
Reaction score
11.080
Με λένε Ρίζο και όπως θέλω τα γυρίζω,
Σε λίγο θα μας πούνε ότι είναι για smart watches.
 


Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.999
Reaction score
11.080
Μάλλον δεν τα παρακολουθούσες τότε.

Το φοβερό σχέδιο για 100 ΓιγαΦάκτορι που θα κάλυπταν την παγκόσμια ζήτηση
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.188
Reaction score
32.229
Σύμφωνα με δημοσιεύματα η Ford εγκατέλειψε την προσπάθεια της να φτιάξει ένα "Tesla like" software. Μου αρέσει που υπεύθυνος του project ήταν πρώην executive της Apple και της Tesla.

Στόχος ήταν να δημιουργηθεί ζωνική αρχιτεκτονική που διαιρεί τον έλεγχο του οχήματος σε αρθρωτά τμήματα, και διαχειρίζεται ένας κεντρικός υπολογιστής. Το τελικό προϊόν θα πήγαινε τόσο σε ηλεκτρικά όσο και σε θερμικά σύνολα, ενώ είχε βλέψεις και για ....... ηλεκτρονικά βοηθήματα οδήγησης με συνδρομή.

Πάει περίπατο το project, μαζί με τα 10δις $ που στοίχησε μέχρι σήμερα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.188
Reaction score
32.229
Μάλλον δεν τα παρακολουθούσες τότε.

Το φοβερό σχέδιο για 100 ΓιγαΦάκτορι που θα κάλυπταν την παγκόσμια ζήτηση
Δεν νομίζω. Ο Musk ποτέ δεν είπε ότι η Tesla θα φτιάξει 100 Giga factories για μπαταρίες. Είχε πει, παλιά πριν το 2020, ότι χρειαζόμαστε 100 Giga factories σαν το Giga Nevada. Όχι ότι θα φτιάξει 100 Giga Nevada. Είπε επίσης πως ελπίζει να δώσει το έναυσμα και σε άλλους για τέτοια εργοστάσια, καθώς η μετάβαση στον εξηλεκτρισμό θα τα χρειαστεί (τα 100). Η Tesla ΔΕΝ θα φτιάξει πάνω από 10, άντε 12 τέτοια.
 

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
9.640
Reaction score
32.605


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.188
Reaction score
32.229
Δεν έχω βρει έναν να λέει συνολικά άσχημα λόγια για το 4. Νομίζω πάει καρφί για Car of the Year. Αν γίνει πάμε για 3 στα 3. Τρεις συνεχόμενες Renault, τρεις συνεχόμενες ηλεκτρικό.

Σχόλια του παρουσιαστή στο δεύτερο video.
- Stellantis και VW πρέπει να ζηλεύουν, μέχρι και μισούν την Renault τα τελευταία χρόνια.
- Ποιότητα κατασκευής ίσως και καλύτερη από VW.



Έλαβε και τα 'Electric Car of the Year' και 'Best Compact EV' από το TopGear.

1000025660.jpg
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.188
Reaction score
32.229

Μηνύματα
275
Reaction score
314
Καλό το 4αρι αλλά τα εξοπλισμένο φλερτάρει τα 40. Εκεί παίζουν και άλλα πιο μεγάλα πιο εξοπλισμένα και με περισσότερες δυνατότητες
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.188
Reaction score
32.229
Αν τα θες και βολεύει και το μέγεθος ναι. Αν όχι, πας στο R4.

Κάποια στοιχεία πάντως για HB, που έδωσε ένας σε κάποιο video, το 80% των παραγγελιών R5 είναι με τη μεγάλη μπαταρία, και η πλειοψηφία αυτών το Iconic, που είναι το ακριβότερο όλων.
 

Μηνύματα
693
Reaction score
1.264
Δεν έχω βρει έναν να λέει συνολικά άσχημα λόγια για το 4. Νομίζω πάει καρφί για Car of the Year. Αν γίνει πάμε για 3 στα 3. Τρεις συνεχόμενες Renault, τρεις συνεχόμενες ηλεκτρικό.

Σχόλια του παρουσιαστή στο δεύτερο video.
- Stellantis και VW πρέπει να ζηλεύουν, μέχρι και μισούν την Renault τα τελευταία χρόνια.
- Ποιότητα κατασκευής ίσως και καλύτερη από VW.



Έλαβε και τα 'Electric Car of the Year' και 'Best Compact EV' από το TopGear.

View attachment 366916
Εγώ πάντως δύο γαλλικά αμάξια είχα, Peugeot 406 και Renault Laguna, και τα δύο είχαν αδιόρθωτα προβλήματα με τα ηλεκτρικά τους.....
Δε θα ρισκάριζα να πάρω ηλεκτρικό Γάλλου κατασκευαστή.....
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.188
Reaction score
32.229
Εγώ πάλι κανένα. Όπως και άλλοι.

Εξάλλου ο σχεδιασμός ενός θερμικού με ένα ηλεκτρικό δεν έχουν καμία σχέση. Στα σωστά ηλεκτρικά πάντα.
 
Last edited:


Μηνύματα
693
Reaction score
1.264
Εγώ πάλι κανένα. Όπως και άλλοι.

Εξάλλου ο σχεδιασμός ενός θερμικού με ένα ηλεκτρικό δεν έχουν καμία σχέση. Στα σωστά ηλεκτρικά πάντα.
Προφανώς και δεν είναι όλα λεμόνια, είναι θέμα πιθανοτήτων.

Ίσως είμαι επηρεασμένος από τα χρόνια που εργάστηκα σε κεντρική αντιπροσωπεία γαλλικών αυτοκινήτων ως διπλωματούχος μηχανολόγος μηχανικός , και θυμάμαι πως έβαζε ο κατασκευαστής τις προδιαγραφές αξιοπιστίας όταν έδινε τα τεύχη δημοπράτησης στους ΟΕΜ (Valeo, Bosch, Magneti Marelli, VDO κλπ.) για τα ηλεκτρικά εξαρτήματα.
Υπήρχε κεντρικός πίνακας οργάνων που μας έδινε ποσοστό αστοχίας 20% στο 12μηνο!
Δύο στους πέντε αγοραστές άλλαζαν πίνακα οργάνων μέσα στην περίοδο εγγύησης , και από εκεί και πέρα το χέρι στην τσέπη!!
Και εγκέφαλος που λόγω ελλιπούς θωράκισης , στη διαδρομή Αθήνα - Λάρισα ανάγκαζε πολλύς ιδιοκτήτες να το φορτώσουν στην ΕΛΠΑ όταν πέρναγε κάτω από γραμμές υψηλής τάσης της ΔΕΗ.
Εννιά μήνες κάνανε στη Γαλλία μέχρι να στείλουν ειδικό κλωβό θωράκισης για όλα τα αυτοκίνητα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.188
Reaction score
32.229
Που να σου πω τι μου έχει πει άνθρωπος που είχε πολύ υψηλή θέση σε Γερμανό κατασκευαστή στη Γερμανία. Όχι εδώ, δεν δούλευε εδώ. Εκεί. Άσε.

Όσο για την Renault, έχω δει με τα μάτια μου και εγώ διάφορα, καθώς δεν άφηνα ποτέ το αμάξι και έφευγα. Και ας ήταν αντιπροσωπεία. Εκεί, και ας με έδιωχναν. Έχω δει πολλά, αλλά τα περισσότερα δεν ήταν θέματα των οχημάτων αλλά της ασχετοσύνης τους. Για αυτό έχω βαφτίσει τις αντιπροσωπείες ανταλακτικατζίδες. Βγάλε βάλε. Μόνο για αυτό είναι ικανοί.

Citroen - Peugeot δεν τις πάω μια. Χρόνια . Έχει και η αδελφή μου Citroen και ο σύζυγος της είχε Peugeot και τώρα Opel. Από το κακό στο χειρότερο. Ειδικά το Citroen για τα χλμ που έχει είναι απαράδεκτο να έχει γίνει τόσο παρτάλι και με τόσες ζημιές.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.188
Reaction score
32.229
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.188
Reaction score
32.229
To Γαλλικό κανάλι ΤF1 μπήκε στο χώρο εξέλιξης του Renault Twingo, o οποίος βρίσκεται στο Guyancourt, στην περιοχή Yvelines στη βόρια Γαλλία. Video στο Link.

"It's a car that has left its mark on generations. The future small electric Renault Twingo, priced under €20,000, will go into mass production starting in late 2025. And for the occasion, the diamond-shaped brand is going back to basics. With its round headlights and rounded rear, this electric Twingo takes on the lines of the "frog" , the iconic original model launched in 1993 and sold over 2.5 million units.
In the past, in Europe, we developed a car in 4 years and now we are going to develop the Twingo in 2 years.
Gilles Vidal, Design Director at Renault

Concretely, this mini electric car was designed at the Technocentre in Guyancourt (Yvelines) where the TF1 news was able to discover the behind the scenes of its design. Only two seats and a steering wheel are visible on camera, but when the journalist puts on virtual reality glasses, a completely different face of the vehicle emerges. "If you open the door, you can get in," says Gilles Vidal, the design director, while specifying, "what we see in our masks is the virtual car." Comfortably seated inside, Gilles Vidal continues: "You are on board the future Twingo at 95%. The screens are there, they are almost the right seats, it is not exactly the final shape ," he says, in the report above.

This is a revolution in the automotive industry, because virtual reality is now ultra-realistic. Gone are the days of time-consuming models that need to be manufactured and modified; almost everything is now done in 3D. "We see all the volumes, details, and buttons in a very realistic way," argues the design director. Thanks to this, the time savings are precious. "In the past, in Europe, we developed a car in four years, and now we're going to develop the Twingo in two years ," he emphasizes. As a result, after barely a year of work, a first prototype, which can be seen below and is almost identical to the future production car, has already been manufactured. This is unprecedented speed in Renault's history.

The world's largest driving simulator
To produce the Twingo in two years, Renault also has a secret weapon, a huge black machine that the TF1 news was able to film exclusively, and which can be seen in the photo below. It is the largest driving simulator in the world. Much more powerful than anything available in aeronautics, it is capable of accelerating, braking, and tilting. Inside, it is a 360-degree cinema, with a fake car connected to artificial intelligence to simulate, as if on a real road, the behavior of any new model. "There, you feel the movements of the simulator as if you were in a real car ," says Jacques Perot, "Roads" simulator engineer, who will evaluate the behavior of the adaptive cruise control for the future Twingo vehicle.

The goal is to force the car to initiate emergency braking. "We were able to see a small defect. We clearly felt the braking in two stages, which is not normal. We should have had continuous braking. We will ask the engineering teams to correct it , of course," says the engineer. This machine is so powerful that it had to be anchored tens of meters deep. "We had to make a concrete slab 1.50 meters thick. That's 1,400 tons of concrete resting on pillars 30 meters deep so that when the simulator starts, the building does not move," describes Olivier Colmard, vice-president of digital transformation. And he assures us: " Before, we were forced to do tests on the track. Some tests were even dangerous."

In another room, dashboards are being tested virtually. "We can now test the ergonomics of the driver's seat and the ergonomics of the dashboard. Before, we had to wait for physical prototypes. We've saved months on our development," concludes Sabine Calvo, Vice President of Engineering. Even crash tests are affected by this revolutionary machine. As a result, around ten cars have actually been broken, compared to ten times as many previously."


 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.248
Μηνύματα
3.006.215
Members
38.436
Νεότερο μέλος
damian111
Top