Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.309
Reaction score
32.367
Θα μπορούσε να υποχρεώσει τον έμπορο να ζητά ενημερότητα. Όποιος δεν έχει θα αγοράζει στην κανονική τιμή καθώς αν τον πιάσει, πελάτη και έμπορο, θα τους κόψει τον κ......

Υπάρχουν τρόποι. Αν υπάρχει νομοθετικό κόλλημα, να αλλάξει.
 

Μηνύματα
17.424
Reaction score
24.967
δεν υπάρχει κανένας λόγος για ΚΗ4 για ΙΧ οχήματα.
αυτό που πρέπει να γίνει είναι να ηλεκτροκινηθεί ο επαγγελματικός στόλος, τα σιχαμερά ταξί, τα φορτηγά διανομών, οχήματα που γράφουν 30+ χιλιάδες χλμ κάθε χρόνο μέσα στην πόλη - μόνα αυτά αλλά με τρόπο να είναι σχεδόν υποχρεωτική η μετάβαση. κατ ελάχιστον υβριδική λειτουργεία με ηλεκτρική αυτονομία 70+ χλμ όχι mild hybrid και ππρς.
η ζωή όλων μας θα γίνει καλύτερη όταν τα οχήματα που βρίσκονται στο δρόμο κάθε μέρα για ώρες κινούνται αποκλειστικά ή με βοήθεια ηλεκτροκινητήρα χωρίς χρήση υλικών τριβής (συμπλέκτης/φρένα) και δυνατότητα πλήρους ηλεκτρικής λειτουργίας όταν είναι ακινητοποιημένα στο φανάρι.
 


TGD

Μηνύματα
10.136
Reaction score
9.986
δεν υπάρχει κανένας λόγος για ΚΗ4 για ΙΧ οχήματα.
αυτό που πρέπει να γίνει είναι να ηλεκτροκινηθεί ο επαγγελματικός στόλος, τα σιχαμερά ταξί, τα φορτηγά διανομών, οχήματα που γράφουν 30+ χιλιάδες χλμ κάθε χρόνο μέσα στην πόλη - μόνα αυτά αλλά με τρόπο να είναι σχεδόν υποχρεωτική η μετάβαση. κατ ελάχιστον υβριδική λειτουργεία με ηλεκτρική αυτονομία 70+ χλμ όχι mild hybrid και ππρς.
η ζωή όλων μας θα γίνει καλύτερη όταν τα οχήματα που βρίσκονται στο δρόμο κάθε μέρα για ώρες κινούνται αποκλειστικά ή με βοήθεια ηλεκτροκινητήρα χωρίς χρήση υλικών τριβής (συμπλέκτης/φρένα) και δυνατότητα πλήρους ηλεκτρικής λειτουργίας όταν είναι ακινητοποιημένα στο φανάρι.
Ναι αλλά πόσα ταξί ηλεκτρικά αγοράστηκαν; Αφού δεν ενδιαφέρονται, ας πάρουν τα λεφτά οι υπόλοιποι.
 

Μηνύματα
17.424
Reaction score
24.967
υπάρχει τρόπος, μέχρι πχ το 2028 για να κυκλοφορείς ταξί στην Αττική θα πρέπει να είναι υποχρεωτικά μέχρι 120γρ CO2
αλλιώς ανακαλείται η άδεια κυκλοφορίας.
άρα ή αγοράζεις ηλεκτρικό ή corolla hybrid ή κατεβαίνουν σε απεργία διαρκείας και γλυτώνουμε μια καλή από τους γύφτους της ασφάλτου
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.309
Reaction score
32.367
Ας κάνουν τουλάχιστον το απλό. Κυκλοφορία σε λεωφορειολωρίδα μόνο σε ηλεκτρικά ΤΑΧΙ. Οι υπόλοιποι μόνο επιβίβαση - αποβίβαση, και έξω.
 
  • Like
Reactions: TGD

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.309
Reaction score
32.367
Ξεκίνησα να βλέπω ξανά τον τρελάρα Ewan McGregor και τα ταξίδια του με μοτοσικλέτα ανά τον κόσμο. Έφτασα στο ταξίδι που είχαν κάνει με ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες το 2019, από Παταγονία μέχρι Los Angeles. 21.000χλμ σε 100 ημέρες. Η διαδρομή

<iframe title="vimeo-player" src="" width="640" height="360" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Μοτοσυκλέτες είχαν ένα πρωτότυπο της Harley Davidson, που έγιναν μετατροπές για τις ανάγκες του ταξιδιού. Την εποχή εκείνη ήταν η μοναδική ηλεκτρική μηχανή που μπορούσε να διανύσει πάνω από 120-130χλμ με μια φόρτιση όπως λέγεται μέσα στη σειρά. Έφτανε τα 155-160χλμ στο πολύ κρύο ενώ ξεπερνούσε τα 200χλμ σε ζεστά κλίματα. Οχήματα υποστήριξης ήταν δύο Rivian, τα πρώτα που κυκλοφόρησαν ποτέ σε δημόσιο δρόμο. Φαίνεται πως η Rivian εκτός από τα οχήματα τοποθέτησε και 150 φορτιστές για τις ανάγκες του ταξιδιού. Βέβαια υπήρξαν και περιπέτειες, καθώς τόσο οι μοτοσυκλέτες όσο και τα Rivian έμεναν από ρεύμα στη μέση του πουθενά. Ο cameraman που τους ακολουθούσε ήταν με θερμική Harley Davidson, ενώ τα οχήματα είχαν και ένα θερμικό Mercedes VAN με πάνελς και μπαταρίες.

Συστήνεται. Apple TV+

 
Last edited:

Μηνύματα
287
Reaction score
318
αυτό που πρέπει να γίνει είναι να ηλεκτροκινηθεί ο επαγγελματικός στόλος, τα σιχαμερά ταξί, τα φορτηγά διανομών, οχήματα που γράφουν 30+ χιλιάδες χλμ κάθε χρόνο μέσα στην πόλη - μόνα αυτά αλλά με τρόπο να είναι σχεδόν υποχρεωτική η μετάβαση. κατ ελάχιστον υβριδική λειτουργεία με ηλεκτρική αυτονομία 70+ χλμ όχι mild hybrid και ππρς.
τα επαγγελματικα οχηματα και τα ταξι εχουν τα 70χιλ για πλακα. πιστευεις οτι θα σταματησουν σε φορτιστη για να γεμισουν μπαταρια; οχι βεβαια. και φυσικα ξερεις οτι αυτα τα οχηματα ειναι πολλυ πιο ρυπογονα οταν δουλευει μονο ο κινητηρας οταν εξαντληθει μπαταρια.
 


Μηνύματα
17.424
Reaction score
24.967
τα επαγγελματικα οχηματα και τα ταξι εχουν τα 70χιλ για πλακα. πιστευεις οτι θα σταματησουν σε φορτιστη για να γεμισουν μπαταρια; οχι βεβαια. και φυσικα ξερεις οτι αυτα τα οχηματα ειναι πολλυ πιο ρυπογονα οταν δουλευει μονο ο κινητηρας οταν εξαντληθει μπαταρια.
Τα υβριδικά ; Πιο ρυπογόνα; Σε ποιο σύμπαν;
Μη γράφετε πράγματα για τα οποία έχετε πλήρη άγνοια
 


Μηνύματα
287
Reaction score
318
Τα υβριδικά ; Πιο ρυπογόνα; Σε ποιο σύμπαν;
Μη γράφετε πράγματα για τα οποία έχετε πλήρη άγνοια
οταν στα PHEV εξαντληθει ηη μπαταρια ο κινητηρας πρεπει να λειτουργει για να κινησει το αυτοκινητο και να φορτισει τη μπαταρια. Σωστα;; Στο διαστημα αυτο εχει μεγαλυτερο φορτιο αρα περισσοτερους ρυπους. Σε ενα επαγγελματικο αυτοκινητο αυτο το διαστημα θα ειναι σιγουρα πανω απο 50% της ημερησιας λειτουργιας.
Γιαυτο ειδικα για αυτο το τυπο υβριδικων αλλαξανε τα νουμερα γιατι οι εταιριες υπολογιζανε με γαματη μπαταρια ενω η χρηση τις περισσοτερες φορες ειναι με αδεια
 


Μηνύματα
17.424
Reaction score
24.967
οταν στα PHEV εξαντληθει ηη μπαταρια ο κινητηρας πρεπει να λειτουργει για να κινησει το αυτοκινητο και να φορτισει τη μπαταρια. Σωστα;; Στο διαστημα αυτο εχει μεγαλυτερο φορτιο αρα περισσοτερους ρυπους. Σε ενα επαγγελματικο αυτοκινητο αυτο το διαστημα θα ειναι σιγουρα πανω απο 50% της ημερησιας λειτουργιας.
Γιαυτο ειδικα για αυτο το τυπο υβριδικων αλλαξανε τα νουμερα γιατι οι εταιριες υπολογιζανε με γαματη μπαταρια ενω η χρηση τις περισσοτερες φορες ειναι με αδεια
Απίστευτη ανακρίβεια αυτό που λες , ειλικρινά βαριέμαι παρά πολυ να εξηγήσω γιατί ένα hev καίει τρομακτικά λιγότερο στην πόλη , η λογική σου είναι κοντά σε αυτήν των ταξιτζήδων.
Επίσης δεν έχει κανένα απολύτως νόημα να μιλάμε για bhev επαγγελματικό όχημα , μόνο hev η bev τίποτα άλλο.
Ρώτα στους που αγοράζουν πλέον Corolla hybrid για ταξί να σου πουν αν καίει λιγότερο από το βρωμοοκταβια
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.309
Reaction score
32.367
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.309
Reaction score
32.367
Έχει και ένας στη Αττική. Η λογική του είναι πως όταν έρθει η ώρα για Service ευκαιρία για ταξίδι.
 

Μηνύματα
287
Reaction score
318
Απίστευτη ανακρίβεια αυτό που λες , ειλικρινά βαριέμαι παρά πολυ να εξηγήσω γιατί ένα hev καίει τρομακτικά λιγότερο στην πόλη , η λογική σου είναι κοντά σε αυτήν των ταξιτζήδων.
Επίσης δεν έχει κανένα απολύτως νόημα να μιλάμε για bhev επαγγελματικό όχημα , μόνο hev η bev τίποτα άλλο.
Ρώτα στους που αγοράζουν πλέον Corolla hybrid για ταξί να σου πουν αν καίει λιγότερο από το βρωμοοκταβια
Για hev & rev συμφωνούμε. Όταν όμως εσύ έγραψες για αυτονομία 70 χιλιόμετρα αυτή την έχουν τα Phev. Και σε αυτό απάντησα.
Και όσο αφορά τα επαγγελματικά δε γίνεται να γίνουν όλα ηλεκτρικά. Ειδικά αυτά με ψυκτικό θάλαμο.
 
Last edited:


Μηνύματα
17.424
Reaction score
24.967
Για hev & rev συμφωνούμε. Όταν όμως εσύ έγραψες για αυτονομία 70 χιλιόμετρα αυτή την έχουν τα Phev. Και σε αυτό απάντησα.
Και όσο αφορά τα επαγγελματικά δε γίνεται να γίνουν όλα ηλεκτρικά. Ειδικά αυτά με ψυκτικό θάλαμο.
οι μπαταρίες στα HEV 5ηε γενιάς της Toyota είναι κοντά στις 10kwh πλέον, αρκούν για 60-70χλμ EV υπο κάποιες συνθήκες αλλά δεν είναι αυτό το κύριο πλεονέκτημά τους.
τα ψυκτικά ας γίνουν hev ή ας μείνουν ως έχουν, όλα τα άλλα όμως δεν γίνεται να μείνουν άλλο με συμπλέκτη και μεκ, μόνο τα υλικά τριβής που εκλύονται από φρένα και συμπλέκτες είναι σοβαρή πηγή ρύπανσης.
 


Τελευταια Μηνυματα

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.421
Μηνύματα
3.011.345
Members
38.453
Νεότερο μέλος
Xatzisjim
Top