- Μηνύματα
- 17.494
- Reaction score
- 25.090
δεν υπάρχει κανένας λόγος για ΚΗ4 για ΙΧ οχήματα.
αυτό που πρέπει να γίνει είναι να ηλεκτροκινηθεί ο επαγγελματικός στόλος, τα σιχαμερά ταξί, τα φορτηγά διανομών, οχήματα που γράφουν 30+ χιλιάδες χλμ κάθε χρόνο μέσα στην πόλη - μόνα αυτά αλλά με τρόπο να είναι σχεδόν υποχρεωτική η μετάβαση. κατ ελάχιστον υβριδική λειτουργεία με ηλεκτρική αυτονομία 70+ χλμ όχι mild hybrid και ππρς.
η ζωή όλων μας θα γίνει καλύτερη όταν τα οχήματα που βρίσκονται στο δρόμο κάθε μέρα για ώρες κινούνται αποκλειστικά ή με βοήθεια ηλεκτροκινητήρα χωρίς χρήση υλικών τριβής (συμπλέκτης/φρένα) και δυνατότητα πλήρους ηλεκτρικής λειτουργίας όταν είναι ακινητοποιημένα στο φανάρι.
αυτό που πρέπει να γίνει είναι να ηλεκτροκινηθεί ο επαγγελματικός στόλος, τα σιχαμερά ταξί, τα φορτηγά διανομών, οχήματα που γράφουν 30+ χιλιάδες χλμ κάθε χρόνο μέσα στην πόλη - μόνα αυτά αλλά με τρόπο να είναι σχεδόν υποχρεωτική η μετάβαση. κατ ελάχιστον υβριδική λειτουργεία με ηλεκτρική αυτονομία 70+ χλμ όχι mild hybrid και ππρς.
η ζωή όλων μας θα γίνει καλύτερη όταν τα οχήματα που βρίσκονται στο δρόμο κάθε μέρα για ώρες κινούνται αποκλειστικά ή με βοήθεια ηλεκτροκινητήρα χωρίς χρήση υλικών τριβής (συμπλέκτης/φρένα) και δυνατότητα πλήρους ηλεκτρικής λειτουργίας όταν είναι ακινητοποιημένα στο φανάρι.