- Μηνύματα
- 58.145
- Reaction score
- 143.612
Τους περίσσευαν 1,2 δις.
Πολύ λαρτζ τύποι.
Πολύ λαρτζ τύποι.
Η αλήθεια είναι ότι με haters και κολλημένα fanboys ποτέ δεν γίνεται κουβέντα ουσίας.
Μην τολμήσει και πάρει κανείς τογιότα παιδιά, δεν είναι alexis approved.
Εμείς που είχαμε πάντως, δεν μείναμε με τις καλύτερες εντυπώσεις.άντε να τα εξηγήσεις όλα αυτά σε κάποιον που δεν είχε ποτέ ιαπωνικό αυτοκίνητο...
Και εγώ Γιαπωνέζικο έχω. Εκτός από τον κινητήρα που είναι σκυλί το υπόλοιπο όχημα είναι απαράδεκτο για την εποχή του. Το Megane που ήταν 8 χρόνια πίσω σε αυτά ήταν Mercedes μπροστά σε αυτό. Οχήματα ίδιας αξίας και κατηγορίας. Τότε όταν έδινα το Megane για φανοποιεία και έδιναν κανένα Ηyundai ή Toyota, όταν έπαιρνα το Megane νόμιζα ότι οδηγό S Class.Εμείς που είχαμε πάντως, δεν μείναμε με τις καλύτερες εντυπώσεις.![]()
Μέλος σέχτας, ναζί, MAGίτης, hater etc. Δεν τα είπες όλα.είσαι φανμπόης
Ε, μερικοί γουστάρουν ΙΚΕΑ.Είχα ένα Toyota, και ένα της κόρης που οδηγάω τώρα που η CLS μπήκε για πώληση. 20 χρόνια σύνολο.
Και ακόμα ένα ο αδερφός μου.
Κανένα παράπονο.
Δεν είναι;Δε ξέρεις εσύ, είσαι φανμπόης.
Όχι.Δεν είναι;![]()
Το ίδιο το έχει ακόμα ο αδερφός μου. Δεν έχει πρόβλημα.ΥΓ. Το πιο σύγχρονο από το δικό σου γιαρις που είχα, το υβριδικό, στα 5,5 χρόνια ήταν ρεταλι, έτριζε από κάθε γωνιά, ολόβε. Κι εμφάνισε πάνω από 5 προβλήματα που ήθελαν συνεργείο, σοβαρά θέματα, δε μιλάμε για φλας.
Στην αρχή, στο πρώτο εξάμηνο, σκεφτόμουν ότι δε θα το δώσω ποτέ, θα το κρατήσω για μέσα στην πόλη φορέβε. Στο έτος ήταν αποφασισμένο ότι θα φύγει από τα χέρια μου. Στο τέλος, έκανα αμάν να το ξεφορτωθώ.
Μήπως είσαι φανμπόης μωρέ;Το ίδιο το έχει ακόμα ο αδερφός μου. Δεν έχει πρόβλημα.
Τι όχι; Άρρωστοι είστε για θεραπεία απεξάρτησης.Όχι.![]()
Γιατί; Με βλέπεις να αγοράζω Toyota?Μήπως είσαι φανμπόης μωρέ;![]()
Τα ίδια το Citroen της αδελφής μου. Το χρησιμοποιεί ελάχιστα και τα τριξίματα και σοβαρά προβλήματα άρχισαν μετά τα 100.000χλμ. Κουδουνίστρα έχει γίνει. Και το Opel του συζύγου της όλο προβλήματα και δεν έχει ούτε δεκαετία.έτριζε από κάθε γωνιά,
Να σου πω πόσους ξέρω που πάνε τα VW το ένα μετά το άλλο και όλα έχουν προβλήματα;Τα ίδια και η VW.
Κάτι κάνουν σωστά.
αναλόγως πόσα χλμ κάνεις κάθε μέρα στην πόλη μπορείς να φορτίζεις ηλεκτρικό ανά 2-3 μέρες, ανά εβδομάδα ή 2 εβδομάδες.Ξεκινάμε από το ότι ο κύριος λόγος να μην πάει κάποιος σε φουλ ηλεκτρικό να είναι η μη δυνατότητα φόρτισης στο σπίτι του. Μεγάλη μάζα ανθρώπων. Ακόμα και στην εργασία, αν δεν είσαι στα διευθυντικά στελέχη μιας εταιρείας είναι απίθανο να σου έχουν θέση στάθμευσης με φόρτιση.
Βέβαια αν έχεις φουλ δυνατότητα φόρτισης τότε ο μόνος λόγος να μην πας σε φουλ ηλεκτρικό τώρα είναι η προς το παρόν περιορισμένες επιλογές και η απολύτως σίγουρη επόμενη κατάσταση περισσότερων επιλογών πολύ σύντομα, σε 3-5 χρόνια.
Από κει και πέρα, ο καθένας κάνει τις επιλογές του και είναι σεβαστές.
Απλα ο μεγαλος αριθμος πωλησεων και για τις 2 μαρκες ειναι απο χρηστες που αλλαζουν το αυτοκινητο στη πενταετια. Οποτε οτι συμβει το καλυπτει η εγγυηση. Μετα το πουλανε στους ελληνες μεταχειρισμενο. ο ελληνας το παιρνει για χρηση τουλαχιστο 10 χρονια. Και εκει ειναι η μεγαλη διαφορα.Για να είναι όμως στην κορυφή των πωλήσεων εδώ και πολλά χρόνια, κάτι κάνουν σωστά. Δεν μπορεί. Και όπως λες δεν είναι και φτηνά για τον ανταγωνισμό.
Τα ίδια και η VW.
Κάτι κάνουν σωστά.
Στην Ελλάδα η Toyota είναι μονίμως πρώτη στις πωλήσεις. Δεν θα ήταν αν ο κόσμος ήταν απογοητευμένος.Απλα ο μεγαλος αριθμος πωλησεων και για τις 2 μαρκες ειναι απο χρηστες που αλλαζουν το αυτοκινητο στη πενταετια. Οποτε οτι συμβει το καλυπτει η εγγυηση. Μετα το πουλανε στους ελληνες μεταχειρισμενο. ο ελληνας το παιρνει για χρηση τουλαχιστο 10 χρονια. Και εκει ειναι η μεγαλη διαφορα.
Χωρίς να λέω ότι η Toyota δεν είναι καλή μάρκα (γιατί είναι), το αν ο κόσμος είναι απογοητευμένος ή όχι δεν είναι κριτήριο ποιότητας.Στην Ελλάδα η Toyota είναι μονίμως πρώτη στις πωλήσεις. Δεν θα ήταν αν ο κόσμος ήταν απογοητευμένος.