Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.158
Reaction score
143.634
Χωρίς να είμαι βέβαιος για το εν λόγω όχημα, ξέρω πως σε όλα τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της Τέσλα, οι πόρτες ανοίγουν από μέσα και μανιουαλι, όχι μόνον από το ηλεκτρικό κουμπί.

Θα μου κάνει μεγάλη εντύπωση να μην ισχύει αυτό και στο cybertuck. Μάλλον δε το γνώριζε ο οδηγός, αν είναι αληθές το γεγονός βέβαια.


Edit: Grok:

Ναι, οι πόρτες του Tesla Cybertruck ανοίγουν από μέσα με μηχανικό τρόπο σε περίπτωση που δεν υπάρχει τροφοδοσία ισχύος, όπως συμβαίνει και στο Tesla Model Y. Σύμφωνα με το εγχειρίδιο χρήσης του Cybertruck, αν το όχημα δεν έχει ισχύ, μπορεί να χρησιμοποιηθεί ένας μηχανικός μοχλός απελευθέρωσης για το άνοιγμα των θυρών.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.967
Reaction score
90.152
Το θέμα είναι να μην "μπεις στο μάτι" του τύπου, και των πολιτών. Όταν συμβεί αυτό, είναι αμετάκλητο, και σε οποιοδήποτε ατύχημα, δυσλειτουργία, κακές πωλήσεις, κακό service, στην έχουν στημένη και θα σου επιτεθούν άγρια, ανεξάρτητα αν έχουν δίκιο ή όχι.
Καλά να πάθει.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.782
Reaction score
32.752
To Cybertruck έχει μηχανική λαβή.
1000003708.jpg

Σε φόρουμ ιδιοκτητών Cubertruck κάνουν λόγο για το πόσο καλή είναι η θέση του μοχλού. Τόσο καλή που την χρησιμοποιούν συχνά οι επιβάτες για να βγουν, ενώ δεν θα έπρεπε. Βολεύει. Ψάχνουν τρόπους πως να μην την χρησιμοποιούν οι επιβάτες, ή να καταλαβαίνουν πως είναι μόνο για ανάγκη. Κάποιοι βάζουν κόκκινες ταινίες, κάποιοι την μπλοκάρουν εντελώς.
20240625_131539.jpg
IMG_1807.jpeg

Οπότε έχει και σε σωστό σημείο. Και κάποιοι την μπλοκάρουν (??)

Φωτογραφίες του οχήματος δεν υπάρχουν. Βρήκα κάποιες χύμα, αλλά έχει και άλλες που δεν ταιριάζουν μεταξύ τους, οπότε μάλλον έβαλαν ότι βρήκαν στο άρθρο. Λέγεται πως χτύπησε σε τσιμέντο. Το θέμα είναι που χτύπησε το όχημα, με πόσα πήγαινε, και αν ζούσε μετά την σύγκρουση ή τουλάχιστον αν είχε τις αισθήσεις του. Θεωρώ πως αν ήταν τουλάχιστον σε κατάσταση να καταλαβαίνει ίσως και να είχε βγει. Εκτός και αν η σύγκρουση έσπασε κάτι στην πόρτα και αχρήστεψε το μοχλό.

Σε κάθε περίπτωση σύγκρουση και φωτιά σε απλές συγκρούσεις δεν το λες και επιτυχία αλλά κακή σχεδίαση.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
24.927
Reaction score
45.040
Το θέμα είναι αν μπορεί να ανοίξει κάποιος την πόρτα απέξω για να απεγκλωβίσει αυτόν που είναι μέσα που πιθανά να μην έχεις τις αισθήσεις του, να έχει τραυματιστεί, να είναι σε σοκ κλπ
Αυτά έγραφε και το άλλο άρθρο που δεν σας άρεσε για τα τεσλα.
Και μετά κατάλαβα γιατί στο βίντεο ριβιου του καρουαου νομίζω έλεγε για τις λαβές της cla ότι μπορείς με ένα κατσαβίδι ή και με μια πλαστική κάρτα να την περάσεις στο διάκενο που υπάρχει και να σπρώξεις τη λαβή προς τα έξω και να την πιάσεις και να ανοίξεις την πόρτα απέξω. Προφανώς έχει γίνει θέμα ασφαλείας πολλές φορές για να το παίζουν αυτό.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.782
Reaction score
32.752
Για αυτό δεν πάω τις ηλεκτρικές εξωτερικές λαβές. Overengineering χωρίς λόγο και επικίνδυνο. Υπάρχουν και άλλοι τρόποι για επίπεδους μοχλούς που να είναι και μηχανικοί. Model 3/Y, Renault Megane etc.
 
  • Like
Reactions: TGD

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.158
Reaction score
143.634
Το θέμα είναι click bait και fake.

Ο βασικός ισχυρισμός του άρθρου, δεν ισχύει, είναι ψευδής.

<<The lawsuit .... the Cybertruck was "defectively designed," trapping him inside and incinerating him. With the power out, Mr Sheehan was unable to open the truck's electronic doors...>>>


1000016355.jpg


Οι πόρτες δεν είναι μόνον ηλεκτρικά ανοιγομενες από μέσα, και ο παθών δεν παγιδεύτηκε για αυτόν τον λόγο.

Αυτοί είναι οι ψευδείς ισχυρισμοί των δικηγόρων στην αγωγή που λένε πως κάνουν, και φυσικά θα χάσουν πανηγυρικά.

Ta υπόλοιπα είναι περιττά.

Τυπικές μπαρουφες, σύνηθες φαινόμενο.


ΥΓ. Ξέρω μια χαρά να ανοίγω τις πόρτες μηχανικά. Είναι πανευκολο, η θέση του μοχλού είναι η αναμενόμενη, λειτουργική, εύχρηστη.

Τώρα άμα μείνω αναίσθητος μετά από τρακάρισμα μέσα σε αυτοκίνητο που θα πάρει φωτιά, είτε θερμικό είτε ηλεκτρικό, και δε περάσει κάποιος τυχαίος να με σώσει, θα καώ. Δε φταίνε οι πόρτες.


ΥΓ. 2. Το αυτοκίνητο στην όψη, δεν φαίνεται να έχει καεί από μπαταρίες. Ελαστικά και προφυλακτήρες δε θα ήταν σε τέτοια κατάσταση. Η φωτιά δεν άγγιξε την μπαταρία υψηλής τάσης, από άλλους λόγους υπήρξε, όπως και σε θερμικά.


ΥΓ.3. Επίσης αναφέρεται ένα περιστατικό όπου διασώστης έσπασε το παράθυρο για να απελευθερώσει αναίσθητο εγκλωβισμένο οδηγό σε cybertruck.

Σε περιστατικό στο Σαν Φρανσίσκο, ένας διασώστης ανέφερε ότι χρειάστηκε να σπάσει τα παράθυρα για να αποκτήσει πρόσβαση.

Αυτό υποδηλώνει ότι εάν το ηλεκτρικό σύστημα είναι εκτός λειτουργίας και ταυτόχρονα ο οδηγός ή οι επιβάτες δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν τους εσωτερικούς μηχανισμούς (εάν πχ είναι αναίσθητοι), τότε η πρόσβαση από το εξωτερικό απαιτεί σπάσιμο των παραθύρων.

Το "bulletproof" γυαλί του Cybertruck μπορεί να περιπλέξει αυτή τη διαδικασία σε κάποιον τυχαίο περαστικό, αλλά παρότι "bulletproof", η θραύση του δεν ήταν καθόλου δύσκολη υπόθεση από επαγγελματίες διασώστες, οι οποίοι βεβαίως έχουν εξοπλισμό για να κόβουν και πόρτες ή άλλα μεταλλικά τμήματα ενός αυτοκινήτου.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.782
Reaction score
32.752
Μην υπολογίζεις στην φωτογραφία παραπάνω. Είναι ξεκάθαρο πως δεν είναι του συμβάντος. Ο άλλος απανθρακώθηκε. Από DNA βρήκαν ποιος είναι. Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να είναι αυτό το όχημα.

Διάβασα επίσης πως στην αγωγή γράφει πως ο μηχανικος μοχλός βρίσκεται σε σημείο που είναι αδύνατο να βρεθεί σε κατάσταση ανάγκης/ πανικού. Για αυτό έδειξα που είναι.

Σε κάθε περίπτωση οι εταιρείες πρέπει να σταματήσουν τις χαϊεντιές με τα εξωτερικά χερούλια και να φτιάξουν απλά λειτουργικά πράγματα. Και πρόσβαση στη μπαταρία εσωτερικά για κατάσβεση.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.967
Reaction score
90.152
Αυτό υποδηλώνει ότι εάν το ηλεκτρικό σύστημα είναι εκτός λειτουργίας και ταυτόχρονα ο οδηγός ή οι επιβάτες δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν τους εσωτερικούς μηχανισμούς (εάν πχ είναι αναίσθητοι), τότε η πρόσβαση από το εξωτερικό απαιτεί σπάσιμο των παραθύρων.
Το οποίο ίσως δεν είναι δυνατό από κάποιον περαστικό.
Πρέπει να είναι διασώστης.
Είναι θέμα, δεν ξέρω πως τους ξέφυγε.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.158
Reaction score
143.634
Ο Έλον στην παρουσίαση του bulletproof τζαμιού, το έσπασε "κατά λάθος" 🤣🤪🤪 με μια πέτρα.

Δεν νομίζω πως έχει σημαντικά αυξημένη δυσκολία να σπάσει από κάποιον περαστικό.

Ωστόσο, ναι, το να ανοίγει μηχανικά απ'εξω, είναι σαφώς μια δικλείδα ασφαλείας σε τέτοιες συνθήκες.

Βέβαια στο περιστατικό που αναφέρεται στο click bait - fake άρθρο, λένε πως δε πέρασε κανένας τυχαίος περαστικός από το ατύχημα, και υποστηρίζουν πως αν τυχόν περνούσε κάποιος και αν πήγαινε να βοηθήσει και αν άνοιγε απ'εξω η πόρτα, και αν τον έβγαζε έγκαιρα έξω πριν καεί, θα τον είχε σώσει τον οδηγό.

Υποθέσεις, με άφθονα "αν" στη σειρά.

Ε, αν έπιανε μια πέτρα, θα έσπαγε το τζάμι και θα έβγαζε τον οδηγό. Να άλλο ένα "αν".


---------+++---

Πάμε σε άλλα: 😎


Σε ότι αφορά τις εκπομπές που παράγονται κατά την κατασκευή των μπαταριών, το ICCT αναγνωρίζει ότι οι αρχικές εκπομπές κατά την κατασκευή τους είναι πράγματι περίπου 40% υψηλότερες σε σχέση με τα βενζινοκίνητα, όμως αυτό το αρχικό “χρέος εκπομπών” συνήθως αντισταθμίζεται μετά από περίπου 17.000 χιλιόμετρα οδήγησης.


 
Last edited:

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
9.917
Reaction score
33.586
Κι αν σπάσει το τζάμι θα πρέπει να γνωρίζει πού ακριβώς βρίσκεται ο μοχλός και να έχει πρόσβαση εκεί. Από την άλλη, γενικά, σε όλα τα τουτού, όταν οι πόρτες έχουν κλειδώσει, ούτως ή άλλως δεν ανοίγουν απέξω για άλλης φύσεως λόγους ασφαλείας. Μπέρδεμα.
 



Μηνύματα
1.497
Reaction score
2.308
Απλα ο μεγαλος αριθμος πωλησεων και για τις 2 μαρκες ειναι απο χρηστες που αλλαζουν το αυτοκινητο στη πενταετια. Οποτε οτι συμβει το καλυπτει η εγγυηση. Μετα το πουλανε στους ελληνες μεταχειρισμενο. ο ελληνας το παιρνει για χρηση τουλαχιστο 10 χρονια. Και εκει ειναι η μεγαλη διαφορα.
δεν είναι ακριβώς έτσι
( να μη σου αναφέρω τα δύο δικά μου VW που είχα για 16 και 14 χρόνια περίπου, με το 2ο να φεύγει απλά και μόνο για να πάρω ηλεκτρικό),
καθώς και στις δύο προαναφερθείσες μάρκες, τα μεταχειρισμένα πουλιούνται εύκολα και σε σχετικά καλές τιμές, πράγμα που δε συμβαίνει με ζημιάρικα μοντέλα καθώς βγάζουν γρήγορα "όνομα" στην αγορά
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.782
Reaction score
32.752






Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.777
Μηνύματα
3.027.073
Members
38.493
Νεότερο μέλος
Mili
Top