Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.237
Reaction score
33.188

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.237
Reaction score
33.188
H Κορέα αρχίζει να βαράει καμπανάκια μετά την ανακοίνωση της CATL πως τον Δεκέμβριο ξεκινά η μαζική παραγωγή της Naxtra, μιας Sodium battery για ηλεκτρικά οχήματα με κόστος ανά kWh που μπορεί να φτάσει μέχρι και τα $10. Η ενεργειακή πυκνότητα είναι ίση έως και μεγαλύτερη μιας LFP. Είναι εξαιρετικά δύσκολο να πάρει φωτιά. Η συμπεριφορά της στο πολύ κρύο τόσο στην φόρτιση όσο και στην διατήρηση της ενέργειας επίσης εξαιρετική. Είναι ασφαλέστερη από μια LFP. "Δεν σπάει δεν χαλάει" ίσως να έλεγε κάποιος.

Οι Κορεατικες εταιρείες που δουλεύουν κυρίως NCM ( LG Energy Solution, Samsung SDI και SK On ), βρίσκονται ακόμη σε στάδιο εξέλιξης και δεν προβλέπεται να παράξουν τέτοια μπαταρία πριν το 2030.

 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.010
Reaction score
145.058
20% BEV, και το 5,5% κινέζικα, με +120% από πέρσι.

43.500 στα 159.700 BEV, κινέζικα, το 27% των BEV, πάνω από 1 στα 4 είναι κινέζικο!

Του χρόνου που να έχουν φτάσει άραγε;
Υποθέτω πάνω από το 50%, ίσως στο 60% (των BEV).

Συνολικά, λίγο πάνω από 10%. Μικρό, Ε;

Καμία επέλαση από Κίνα, εννοείται.


ΥΓ. Η αύξηση του ποσοστού των κινεζικών θα οδηγήσει σε ασύμφορη παραγωγή των ευρωπαϊκών. Από ένα σημείο και μετά, δεν θα είναι απλώς "μειωμένη", θα είναι ασύμφορη, δεν θα μπορεί να συνεχίσει.
 

Μηνύματα
378
Reaction score
402
Το ερώτημα είναι γιατί τότε οι κινεζικές εταιρείες θέλουν παραγωγή στην Ευρώπη;
Ναι είναι οι δασμοί αλλά δε είναι πιο μεγάλο το κόστος παραγωγής στη Ευρώπη; Αν είναι το κόστος όσο οι δασμοί η λίγο μικρότερο ουσιαστικά δε θα έχουμε μείωση τιμής των αυτοκινήτων . Και έμας σαν καταναλωτές αυτό μας ενδιαφέρει. Απλά θα λέμε ότι είναι made in EE.
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.010
Reaction score
145.058
γιατι οι πωλήσεις τους είναι επιδοτούμενες από το κινεζικό κράτος και αυτό δεν μπορεί να συνεχίσει για πάντα.
Όχι.

Κάνουν εργοστάσια εντός ΕΕ ώστε να αποφύγουν την φορολόγηση (να θεωρούνται ευρωπαϊκής κατασκευής, όπως τα Volvo) και να μειώσουν τα έξοδα μετακίνησης από την Κίνα, γνωρίζοντας ότι μπορούν να είναι ανταγωνιστικοί (δηλαδή πολύ φθηνότεροι από τα παραδοσιακά ευρωπαϊκά) και με παραγωγή εντός Ευρώπης, διότι πρόκειται για έξυπνα εργοστάσια, ρομποτικά, με υψηλή χρήση ΑΙ, χωρίς σημαντικό εργατικό δυναμικό και εργατικό κόστος.

Και διότι έχουν ήδη έτοιμα και αξιόλογα προϊόντα, που μπορούν να τα φτιάχνουν σε υψηλούς ρυθμούς παραγωγής, και τα έχουν ήδη δοκιμάσει στην αγορά της Κίνας. Και με software της προκοπής.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.010
Reaction score
145.058
τελειώνουν τα λεφτά κάποια στιγμή.
ακόμα και τα κινέζικα
Εγώ βλέπω να τελειώνουν τα ευρωπαϊκά λεφτά, πολύ πιο γρήγορα απ' τα κινέζικα.

Ανταγωνισμός είναι. Ποιος θα σκοτώσει τον άλλον.
Κάποιος θα πεθάνει σίγουρα, δεν μπορούν να επιβιώσουν όλοι.

Ταυτόχρονα, το κινέζικο κρατικό μοντέλο, θα στηρίξει τις δικές του τράπεζες και τα δικά του επιχειρηματικά συμφέροντα, καθώς πρόκειται για επιχειρήσεις με σημαντική κρατική παρέμβαση και εποπτεία, αλλά και μετοχική σχέση. Η οικονομία της Κίνας είναι βέβαιο ότι θα αντέξει περισσότερο στην επιδότηση των αναγκών των δικών τους εργοστασίων στην ΕΕ, σε σχέση με την επιδότηση των γαλλικών και γερμανικών εταιρειών από τα αντίστοιχα κράτη.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.237
Reaction score
33.188
Καταρχήν σε αρκετές περιπτώσεις δεν μιλάμε για παραγωγή αλλά για συναρμολόγηση. Και το λέω αυτό επειδή δεν ξέρω τι ακριβώς κάνει η Chery στην Ισπανία. Δεν πρόκειται να υπάρξουν πρέσες Giga Casting ας πούμε. Ούτε παραγωγή μπαταριών υπάρχει. Τώρα πρόσφατα έχουν αρχίσει να παρουσιάζονται κάποιες αναλύσεις από δυτικούς γιατί η BYD χρειάζεται παραγωγή μπαταριών στην Ευρώπη για να καλύψει τη ζήτηση. Δεν υπάρχει τέτοιο πλάνο, ακόμα. Και δεν είναι καθόλου βέβαιο αν ποτέ υπάρξει καθώς το Κινεζικο κράτος δεν ενθουσιάζεται καθόλου με την ιδέα.

Μετά έχουν τους δασμούς. Οι δασμοί δεν είναι μικρό νούμερο καθώς ξεκινάνε από 27% και φτάνουν σχεδόν 50% ανάλογα τη μάρκα. Μια τοπική παραγωγή - συναρμολόγηση πιθανότατα θα εξαφανίσει αυτά τα νούμερα. Τώρα προς ποιανού το όφελος είναι άλλη κουβέντα. Οι υψηλές τιμές των οχημάτων τους δεν είναι μόνο δασμοί. Θέλουν κέρδος. Από αυτό που δεν έχουν στην Κίνα. Εκεί πουλάνε μέχρι και κάτω του κόστους απλά για να υπάρχουν, για market share.

Όσο για τις κρατικές επιδοτήσεις προς τους κατασκευαστές αυτές θα τραβήξουν όσο δεν πάει, αλλά θα ζήσουν οι καλύτεροι. Κάθε μεγάλη Κινεζικη αυτοκινητοβιομηχανία έχει από πίσω της τους τοπικούς κυβερνώντες. Τις υποστηρίζουν με κάθε τρόπο για να υπάρχουν εκεί καθώς εκτός από όνομα δίνουν και εργασία. Και θα πιέζουν την Κινεζικη κυβέρνηση όσο υπάρχει ανάγκη για χρήμα. Αυτοί πιέζουν. Όχι ο κατασκευαστής. Αυτοί λένε έχω ανάγκη τόσα αλλιώς δύσκολα τα πράγματα.
 

Μηνύματα
17.847
Reaction score
25.733
Η οικονομία της Κίνας είναι βέβαιο ότι θα αντέξει περισσότερο στην επιδότηση των αναγκών των δικών τους εργοστασίων στην ΕΕ
@@ είναι, το κράτος έχει τεράστια ανοίγματα παντού. υπάρχουν πολλές υποψήφιες φούσκες που θα σκάσουν.
είναι ένα στοίχημα , προκειμένου να κυριαρχήσει θα προσπαθήσει να στραγγαλίσει τον ανταγωνισμό , όποιος προλάβει.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.010
Reaction score
145.058
όποιος προλάβει.
Σύμφωνοι.

Γι'αυτό φωνάζουμε εδώ και πόσο καιρό για την επέλαση των Κινέζων στην Ευρωπαϊκή αγορά ΙΧ, αλλά ακούγονται συνεχώς κάποιες "αντιευρωπαϊκες" (κατά την γνώμη μου) φωνές, που λένε "έλα μωρέ, σιγά την επέλαση, επέλαση ακούμε και επέλαση δε βλέπουμε" και άλλες τέτοιες αηδίες. Να καθησυχάζουμε κι άλλο, μέχρι να μας πάρουν τα βρακιά.

Έλα μωρέ, 5% είναι τα κινέζικα, μην ασχολείστε. Τρέλα..

Γι'αυτό έγινε ξανά έξαλλος ο CEO της στελάντις προχθές, αλλά ποιος τον ακούει.

Γι'αυτό έπεσε τόσο η μετοχή της Porsche και ακολουθεί και της φολγκζβάγκεν, αλλά "μια χαρά πάνε οι πωλήσεις τους", χαίρονται μερικοί μερικοί. Αντί να είναι τρομοκρατημένοι.

Είναι πόλεμος επιβίωσης, κι όποιος προλάβει.
Με χαϊδολογήματα στα αυτιά, δεν κάνουμε δουλειά.

Τώρα οι Ευρωπαίοι ηγέτες κάνουν εργοστάσια της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας να παράγουν τανκς και χαιρόμαστε, αντί να κλαίμε. Τανκς. Θα τρελαθώ..
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.237
Reaction score
33.188
Ο πρώην CEO της VAG έγινε έξαλλος. Ο νέος CEO της Stellantis ετοιμάζει επέλαση HEVs και είπε στην ΙΑΑ πριν λίγες μέρες πως 100% ηλεκτρικά το 2030 είναι εκτός συζήτησης. Σύμφωνα με ξένα άρθρα πάντα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.010
Reaction score
145.058
Europe, on the other hand, is stuck in a rigid strategy which, according to the head of Stellantis, threatens its own industry.

With just a few days to go before the Strategic Automotive Dialogue scheduled for September 12, Antonio Filosa calls on Brussels to move swiftly "from strategic dialogue to strategic action". Time is of the essence, he insists, if we are to avoid further industrial decline. His message is clear: Europe needs to rethink its approach, introduce flexibility and not cut itself off from economic and social realities.



Η Ευρώπη πυροβολεί τα πόδια της.

Το διάβασα πριν 2-3 μέρες σου λέω, ήταν έξαλλος.

Πριν το 2035 "unrealistic" το σενάριο.

Ποιο 2030.. στο 2040 πάμε σιγά σιγά.
Και υποδομές, και και και..
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.237
Reaction score
33.188
Βασικά το ίδιο λέμε. Για τα 2030 έκανα λάθος. Ο CEO Ευρώπης το είπε.

"Jean-Philippe Imparato, Head of Stellantis Europe, announced that the company will no longer aim for a 100% electric vehicle (EV) strategy in Europe by 2030, and has called for an end to the "discussion" about the EU's 2035 emissions targets, stating they are unachievable."
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.010
Reaction score
145.058
Η ΕΕ πρέπει επειγόντως να βάλει βαθειά το χέρι στην τσέπη, να επιδοτήσει γερά την αγορά νέων BEV οχημάτων ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ παραγόμενων εντός ΕΕ και με made in Europe ανταλλακτικά και μπαταρίες, κατά τα πρότυπα των ΗΠΑ. Με ποσοστά παραγωγής εντός ΕΕ, όσο προλαβαίνει.

Οι επιδοτήσεις ΙΧ για τους ιδιώτες και επιχειρήσεις πρέπει να ξεπεράσουν τα 10.000€ σε όλες τις χώρες τις Ευρώπης, για αυτοκίνητα έως 100.000€. Ναι, όχι μόνο για φτηνά, αλλά όχι και πάνω από 100 χιλιάρικα, γιατί αν ο άλλος πάει τόσο ψηλά, δεν έχει καμία ανάγκη το δεκάρικο. Και επιπρόσθετες φορολογικές απαλλαγές, 200% υπεραπόσβεση. Τυράκι.

Οι επιδοτήσεις για φορτηγά και λεωφορεία, πρέπει να είναι αναλογικές των κοστολογίων.

Οι επιδοτήσεις σε εταιρείες με στόλους ΙΧ οχημάτων, πρέπει να είναι ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΑΥΞΗΜΕΝΕΣ, και όχι για leasing, δεν βοηθάει το leasing εδώ που φτάσαμε.

Το leasing πρέπει να το επιδοτήσουν μόνον στα πλαίσια κοινωνικού leasing, δίνοντας τη δυνατότητα σε όλες τις χώρες τις Ευρώπης να παρέχουν νέο ασφαλές ηλεκτρικό αυτοκίνητο σε χαμηλόμισθους με 50 έως 100€ το μήνα. Να κόψουν το λαιμό τους να το κάνουν εφικτό.

Όχι επιδότηση leasing στις εταιρείες, δεν έχει νόημα εκεί.

Στα ταξί, πρέπει να βάλουν το μαχαίρι στο κόκκαλο.

Ταυτόχρονα, πρέπει πάσει θυσία να φτιάξει μπαταρίες, με επιδοτήσεις μέχρι να σβήσει ο ήλιος.

Τέλος, πρέπει να ενισχύσει το δίκτυο ταχυφορτιστών με πολύ χρήμα, για πολλούς και μεγάλης ισχύος ταχυφορτιστές παντού, και να προχωρήσει ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ στην ενοποίηση όλων υπό ενός app, πανευρωπαϊκής ισχύος, χωρίς δυσκολίες χρήσης στους οδηγούς, χωρίς την ανάγκη για κάρτες και συνδρομές και ένα σωρό παπαριές καμαρωτές.

Να επιχορηγήσει δωρεάν φορτιστές (έστω 11-ρηδες) σε απομακρυσμένες περιοχές, σε κάθε χωριό, σε κάθε χιονοδρομικό, σε κάθε γωνιά του χάρτη.

Και να βάλει μπρος σοβαρά σχέδια για ενεργειακή επάρκεια και αναβάθμιση των υποδομών ηλεκτρικής ενέργειας, όχι αερολογιες. Θέλει λεφτά, ΤΩΡΑ.

Αν δε γίνουν αυτά, πυροβολάει τα πόδια της.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.237
Reaction score
33.188
Το θέμα απλό νομίζω. Κίνα και Ευρώπη έχουν τον ίδιο στόχο πες αλλά τον προσεγγίζουν με εντελως διαφορετικό τρόπο. Η Κίνα είπε πάμε για 100% ηλεκτρικά. Ξεκινήστε και εγώ είμαι εδώ. Η Ευρώπη είπε απλά ξεκινήστε. :roflmao:

Εντωμεταξύ οι στόχοι πάνε κάπως έτσι. Η Κίνα τους πιάνει πολύ πριν τα χρονικά όρια, η Ευρώπη λέει είναι μη επιτευξημοι. :biggrin:
 
Last edited:


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.202
Μηνύματα
3.045.189
Members
38.539
Νεότερο μέλος
jabe
Top