Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.767
Reaction score
91.909
Αν αμφισβητείς την έρευνα των Καναδικών αρχών να τους το πεις. Του έχουν και αδυναμία. :biggrin:
Εσύ μια χαρά αμφισβήτησες την καμπάνα κάποιων εκατομμυρίων που έφαγε ο προφήτης από τα αμερικανικά δικαστήρια για το ατύχημα με το ADAC.
Έτσι είναι η ζωή.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.365
Reaction score
33.293
Εσύ μια χαρά αμφισβήτησες την καμπάνα κάποιων εκατομμυρίων που έφαγε ο προφήτης από τα αμερικανικά δικαστήρια για το ατύχημα με το ADAC.
Έτσι είναι η ζωή.
Από ότι θυμάμαι αυτό που είπα είναι ότι έχει μηχανικούς μοχλούς. Αυτοί λένε πως δεν έχει. Τι να κάνουμε δηλαδή; Aφού έχει.

Τώρα εσύ μας λες πως οι Καναδικές αρχές, που αγαπάνε τον Elon και την Τesla όσο δεν πάει μετά από τα γνωστά, βρήκαν στοιχεία απάτης και του χάρισαν μερικές δεκάδες μύρια και τα πιθανά πρόστιμα .

ΟΚ. :lolsign:
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.767
Reaction score
91.909
Από ότι θυμάμαι αυτό που είπα είναι ότι έχει μηχανικούς μοχλούς. Αυτοί λένε πως δεν έχει. Τι να κάνουμε δηλαδή; Aφού έχει.
Το άλλο ατύχημα. Όχι αυτό με τις πόρτες.
Τώρα εσύ μας λες πως οι Καναδικές αρχές, που αγαπάνε τον Elon και την Τesla όσο δεν πάει μετά από τα γνωστά, βρήκαν στοιχεία απάτης και του χάρισαν μερικές δεκάδες μύρια και τα πιθανά πρόστιμα .
Μπορεί να μην μπορούσαν να το τεκμηριώσουν. Όπως με τα πάμπερς.
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.767
Reaction score
91.909
Florida
Θα δούμε τι θα γίνει καθώς τα δεδομένα του οχήματος λένε πως ο οδηγός πάτησε γκάζι ελάχιστα δευτερόλεπτα πριν, ακυρώνοντας στην ουσία το autopilot, όπως λέει ο δικηγόρος της Tesla. Το οποίο βέβαια λέει στο manual πως δεν τον αντικαθιστά και πρέπει να έχει τα μάτια του στο δρόμο. Μάλλον καθώς έψαχνε στο πάτωμα ακούμπησε το γκάζι. Η δική, λέει ο δικηγόρος, δεν είναι για την Tesla αλλά για έναν απρόσεκτο και επικίνδυνο οδηγό.

Δεν άνοιξε κανένας ασκός. Έχουν γίνει και άλλες δικές και σε άλλες χώρες για το ίδιο θέμα. Εξάλλου έχει συνηθίσει πλέον η εταιρεία. Της κάνουν μηνύσεις για το οτιδήποτε. Τα έχουμε πει αυτά ξανά. Η δικομανία στην Αμερική είναι next level. Δεν είναι λίγοι αυτοί που βλέπουν άλλη μια δική με στόχο το χρήμα. Εδώ υπάρχει δικαστική απόφαση για δικηγορική αμοιβή 185εκ $ που θα πρέπει να πληρώσει η Tesla. Τι να λέμε. Και όπως αποδεικνύεται η προηγούμενη έδρα ήταν μεγάλο λάθος

O Musk δήλωσε ήδη πως θα το συνεχίσουν.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.365
Reaction score
33.293
Ναι ΟΚ. Που στην ουσία συμβαίνει αυτό.
Ο οδηγός ενός Model S είχε Autopilot, του έπεσε το τηλέφωνο στο πάτωμα, έσκυψε και το έψαχνε, και το αμάξι έπεσε πάνω σε άλλο όχημα. Το παραδέχθηκε στο δικαστήριο όπως αναφέρουν. Αλλά το δικαστήριο αποφάσισε πως φταίει το αμάξι.

Και δεν είναι 200εκ αλλά 329εκ. Θα γίνει έφεση 100%.
 



Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.767
Reaction score
91.909
Ποιος; Δεν κατάλαβα για ποιον μιλάς, και δεν μας αφορά τι νομίζει κάποιος τρίτος.
Εγώ βλέπω μια καταδικαστική απόφαση την οποία εσύ θεωρείς πως δεν είναι σωστή.
Άρα κρίνεις την δικαιοσύνη. Αυτό έκανα και εγώ. Το ίδιο και με τα πάμπερς του Κοσκωτά.
 

Μηνύματα
17.923
Reaction score
25.825
υπάρχει και πρόσφατο συμβάν με το αγροτικό που καήκαν ζωντανοί 3 20χρονοι γιατί δεν μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν την μηχανική λαβή απεγκλωβισμού.

αυτό πάει πίσω στο κομμάτι της εργονομίας και της φυσικής διάταξης κάποιων χειριστηρίων όπου οι όψιμοι κατασκευαστές αναθεωρούν με τρόπους που τελικά είναι εκτός από ανορθόδοξοι , ενίοτε και επικίνδυνοι.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.365
Reaction score
33.293
Δεν είναι νέο αλλά το συμβάν του περασμένου Νοεμβρίου. Το έχουμε γράψει στο άλλο θέμα. Αυτό που δεν ξέραμε τότε είναι ότι

"All four victims had cocaine, alcohol and other substances in their systems at the time, and impaired driving and speeding were both factors in the crash, the California Highway Patrol previously stated"

Με ότι μπορεί να σημαίνει αυτό για την ικανότητα τους στο οτιδήποτε.
δεν μας αφορά τι νομίζει κάποιος τρίτος.
Ποιος τρίτος; Ο οδηγός που τράκαρε τα λέει μόνος του. Δεν κοιτούσε το δρόμο ως όφειλε αλλά το πάτωμα γιατί του έπεσε το κινητό.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.152
Reaction score
145.307
<<Στα 130km/h αντίστοιχα το ηλεκτρικό αυτοκίνητο των Ιαπώνων μπορεί να κάνει 330 km, έχοντας κατανάλωση μόλις 13,8 kWh/100 km.>>



13,8 στα 130; Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχσχαχαχα
Το άλλο με τον Τοτό το ξέρετε; 😂🤣🤣

Εντάξει, ένα λάθος κάνανε οι άνθρωποι, γιατί με 13.8 η 78-αρα βγάζει 570 χλμ.

Με δηλωμένη απόσταση 330 χλμ στα 130χλμ/ω, σημαίνει 23,6 kWh/100km. Νταξ, δεν ανατρίχιασα κιόλας. 🤪
 

Μηνύματα
17.923
Reaction score
25.825
πιο λογικό βλέπω το 13.8 , 23.6 είναι πιο πολύ και απο polestar.
από κάποιο πιο σοβαρό (έν)τυπο θα μάθουμε περισσοτερα
από την άλλη φαίνεται οτι το 330 έχει να κάνει με τη μικρή μπαταρία σε σενάριο 80-10
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
40.195
Reaction score
99.040
Στο Golden Hall υπάρχουν 4 σημεία που νοικιάζονται σε αντιπροσωπείες αυτοκινήτων για την προβολή των νέων τους μοντέλων. Αν σταματήσεις για να δεις, σε πιάνουν οι ευγενέστατοι πωλητές για να σου λύσουν πιθανές απορίες και να σου κανονίσουν test drive εφόσον υπάρχει ενδιαφέρον. Έχω δοκιμάσει τα περισσότερα νέα ηλεκτρικά.

Σήμερα είχα ραντεβού να οδηγήσω το Zeekr 7X Long Range RWD, το μεσαίο της σειράς 7Χ. Μόλις έφτασα στον χώρο του ραντεβού, μου είπαν ότι είμαι ο πρώτος ιδιώτης που το δοκιμάζει. Πλησιάσαμε το αυτοκίνητο με το fob και άρχισε να παίζει μουσική μαζί με φωτορυθμικά patterns. :biggrin:

Μπήκα μέσα με τον υπάλληλο συνοδηγό και ξεκινήσαμε. Στα πρώτα 300 μέτρα κι ενώ πηγαίναμε γύρω στα 40 λόγω κίνησης, ήρθε η τρομακτική έκπληξη: Άνοιξε το καπό μέχρι επάνω! Έβγαλα το κεφάλι έξω από το παράθυρο για να βλέπω και σταμάτησα στο πρώτο άνοιγμα που βρήκα... Ο υπάλληλος είχε μείνει αμίλητος από τον τρόμο του. Βγήκαμε έξω, το κλείσαμε χειροκίνητα και συνεχίσαμε με την ένδειξη να ειδοποιεί ότι είναι ανοιχτό.

Αν είχε γίνει με μεγαλύτερη ταχύτητα θα ήταν πολύ επικίνδυνο.

Το test drive συνεχίστηκε ομαλά με την αναμενόμενη φοβία μην ξανανοίξει το καπό. Κατά τ' άλλα, το 7X είναι πολύ καλό σε όλα. Άπλετοι χώροι, εντυπωσιακή ανάρτηση για το βάρος του, τόσο σε άνεση αλλά και σε πιο γρήγορη οδήγηση, προοδευτική δύναμη και καλή ηχομόνωση.

Το bug με το άνοιγμα του καπό όμως ήταν πολύ χοντρό. Είτε είναι θέμα software είτε κατασκευαστική αστοχία.

Ο υπάλληλος δεν μπορούσε να το πιστέψει και μόλις γυρίσαμε έτρεξε για αναφορά στην εταιρεία.

Την επόμενη βδομάδα θα δοκιμάσω το πιο γρήγορο Zeekr 001 Performance AWD , ας ελπίσουμε χωρίς εκπλήξεις. 8-)
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
25.389
Reaction score
45.902
Στο Golden Hall υπάρχουν 4 σημεία που νοικιάζονται σε αντιπροσωπείες αυτοκινήτων για την προβολή των νέων τους μοντέλων. Αν σταματήσεις για να δεις, σε πιάνουν οι ευγενέστατοι πωλητές για να σου λύσουν πιθανές απορίες και να σου κανονίσουν test drive εφόσον υπάρχει ενδιαφέρον. Έχω δοκιμάσει τα περισσότερα νέα ηλεκτρικά.

Σήμερα είχα ραντεβού να οδηγήσω το Zeekr 7X Long Range RWD, το μεσαίο της σειράς 7Χ. Μόλις έφτασα στον χώρο του ραντεβού, μου είπαν ότι είμαι ο πρώτος ιδιώτης που το δοκιμάζει. Πλησιάσαμε το αυτοκίνητο με το fob και άρχισε να παίζει μουσική μαζί με φωτορυθμικά patterns. :biggrin:

Μπήκα μέσα με τον υπάλληλο συνοδηγό και ξεκινήσαμε. Στα πρώτα 300 μέτρα κι ενώ πηγαίναμε γύρω στα 40 λόγω κίνησης, ήρθε η τρομακτική έκπληξη: Άνοιξε το καπό μέχρι επάνω! Έβγαλα το κεφάλι έξω από το παράθυρο για να βλέπω και σταμάτησα στο πρώτο άνοιγμα που βρήκα... Ο υπάλληλος είχε μείνει αμίλητος από τον τρόμο του. Βγήκαμε έξω, το κλείσαμε χειροκίνητα και συνεχίσαμε με την ένδειξη να ειδοποιεί ότι είναι ανοιχτό.

Αν είχε γίνει με μεγαλύτερη ταχύτητα θα ήταν πολύ επικίνδυνο.

Το test drive συνεχίστηκε ομαλά με την αναμενόμενη φοβία μην ξανανοίξει το καπό. Κατά τ' άλλα, το 7X είναι πολύ καλό σε όλα. Άπλετοι χώροι, εντυπωσιακή ανάρτηση για το βάρος του, τόσο σε άνεση αλλά και σε πιο γρήγορη οδήγηση, προοδευτική δύναμη και καλή ηχομόνωση.

Το bug με το άνοιγμα του καπό όμως ήταν πολύ χοντρό. Είτε είναι θέμα software είτε κατασκευαστική αστοχία.

Ο υπάλληλος δεν μπορούσε να το πιστέψει και μόλις γυρίσαμε έτρεξε για αναφορά στην εταιρεία.

Την επόμενη βδομάδα θα δοκιμάσω το πιο γρήγορο Zeekr 001 Performance AWD , ας ελπίσουμε χωρίς εκπλήξεις. 8-)
Καλά να πάθεις, καλά σου ‘κανε, αααα το φχαριστηθηκα.
 

billpeppas

A/V Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.588
Reaction score
8.272
Την επόμενη βδομάδα θα δοκιμάσω το πιο γρήγορο Zeekr 001 Performance AWD...
R U sure ? :D
Πάρε μερικά zip-ties μαζί πριν αρχίσει η βόλτα να ασφαλίσεις καλού κακού το καπό :D
 


xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
40.195
Reaction score
99.040
@xfader το καπο ανοιγει ηλεκτρικα; Αν οχι μαλλον δε θα το ειχαν κλεισει σωστα.
Ναι. Έχει ηλεκτρικό μηχανισμό. Άνοιξε προοδευτικά.

Αλλά και να μην είχε, με 30-40χλμ/ώρα δεν ανοίγει μόνο του μέχρι πάνω.


Καλά να πάθεις, καλά σου ‘κανε, αααα το φχαριστηθηκα.
Μόλις μου πουν μέρα και ώρα για το επόμενο test drive, θα σε πάρω να πάμε μαζί. 8-)
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.706
Reaction score
11.829
Στο Golden Hall υπάρχουν 4 σημεία που νοικιάζονται σε αντιπροσωπείες αυτοκινήτων για την προβολή των νέων τους μοντέλων. Αν σταματήσεις για να δεις, σε πιάνουν οι ευγενέστατοι πωλητές για να σου λύσουν πιθανές απορίες και να σου κανονίσουν test drive εφόσον υπάρχει ενδιαφέρον. Έχω δοκιμάσει τα περισσότερα νέα ηλεκτρικά.

Σήμερα είχα ραντεβού να οδηγήσω το Zeekr 7X Long Range RWD, το μεσαίο της σειράς 7Χ. Μόλις έφτασα στον χώρο του ραντεβού, μου είπαν ότι είμαι ο πρώτος ιδιώτης που το δοκιμάζει. Πλησιάσαμε το αυτοκίνητο με το fob και άρχισε να παίζει μουσική μαζί με φωτορυθμικά patterns. :biggrin:

Μπήκα μέσα με τον υπάλληλο συνοδηγό και ξεκινήσαμε. Στα πρώτα 300 μέτρα κι ενώ πηγαίναμε γύρω στα 40 λόγω κίνησης, ήρθε η τρομακτική έκπληξη: Άνοιξε το καπό μέχρι επάνω! Έβγαλα το κεφάλι έξω από το παράθυρο για να βλέπω και σταμάτησα στο πρώτο άνοιγμα που βρήκα... Ο υπάλληλος είχε μείνει αμίλητος από τον τρόμο του. Βγήκαμε έξω, το κλείσαμε χειροκίνητα και συνεχίσαμε με την ένδειξη να ειδοποιεί ότι είναι ανοιχτό.

Αν είχε γίνει με μεγαλύτερη ταχύτητα θα ήταν πολύ επικίνδυνο.

Το test drive συνεχίστηκε ομαλά με την αναμενόμενη φοβία μην ξανανοίξει το καπό. Κατά τ' άλλα, το 7X είναι πολύ καλό σε όλα. Άπλετοι χώροι, εντυπωσιακή ανάρτηση για το βάρος του, τόσο σε άνεση αλλά και σε πιο γρήγορη οδήγηση, προοδευτική δύναμη και καλή ηχομόνωση.

Το bug με το άνοιγμα του καπό όμως ήταν πολύ χοντρό. Είτε είναι θέμα software είτε κατασκευαστική αστοχία.

Ο υπάλληλος δεν μπορούσε να το πιστέψει και μόλις γυρίσαμε έτρεξε για αναφορά στην εταιρεία.

Την επόμενη βδομάδα θα δοκιμάσω το πιο γρήγορο Zeekr 001 Performance AWD , ας ελπίσουμε χωρίς εκπλήξεις. 8-)
Συγνώμη, αλλά με το gas-guzzler για μότο σου και την αμερικανική σημαία στο avatar, πώς περίμενες να αντιδράσει; Άτιμα μηχανήματα του (κίτρινου) Σατανά! :roflmao:
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.365
Reaction score
33.293
H Changan ήρθε Ελλάδα από τον Όμιλο Βασιλάκη. Πρώτα οχήματα τα Deepal S07 & S05. Πρώτο κατάστημα κάπου στην Κηφισίας.

Τα Deepal σχεδιάζονται στην Ευρώπη και συγκεκριμένα στο Τορίνο. Υπεύθυνος σχεδιασμού είναι Έλληνας. Ο Γιώργος Κούκος.

Θυμίζω πως έχουμε άλλον έναν Έλληνα σχεδιαστή στα Κινέζικα. Τον Χρήστο Παυλίδη. Από σχεδιαστής της Ferrari πήγε στην BYD ως Concept Design Manager. Είναι πίσω από τον σχεδιασμό του Seal. Πλέον εργάζεται στην Geely και συγκεκριμένα στην Zeekr ως Chief Exterior Designer.
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.306
Μηνύματα
3.048.642
Members
38.540
Νεότερο μέλος
Ionianpower
Top