- Μηνύματα
- 8.721
- Reaction score
- 11.849
Εναλλακτικά, μπορεί ο μηχανισμός να είναι πλήρως αυτοματοποιημένος, αλλά το καπό να ανοίγει προς τα εμπρός ώστε η αεροδυναμική πίεση να το κρατά κλειστό σε περίπτωση αστοχίας.
Όχι στο Τέσλα.Μπα, το frunk (ή μήπως froot;) είναι ούτως ή άλλως μικρό, και τα φορτία που βάζεις επίσης.
Αφού χάσαμε τη μάχη, πατριώτη, θα υποστούμε τις συνέπειες.
Πείτε με ψώνιο ,πείτε με ρατσιστη,πείτε με κουτό,εγώ σε κινέζικο αυτοκίνητο δε μπαίνωΑφού χάσαμε τη μάχη, πατριώτη, θα υποστούμε τις συνέπειες.![]()
η οροφή ανοίγει !!! είναι και 4κίνητο;;;;Άλλο ένα Ευρωπαϊκό ηλεκτρικό που πατάει σε πλατφόρμα θερμικού. Το 2025 (φτάσαμε 2026)
Δεν ξέρω. Δεν ασχολούμαι ούτε με BEVs που πατάνε σε ICE ούτε με τον συγκεκριμένο όμιλο.η οροφή ανοίγει !!! είναι και 4κίνητο;;;;
Ναι.Πείτε με ψώνιο ,πείτε με ρατσιστη,πείτε με κουτό,εγώ σε κινέζικο αυτοκίνητο δε μπαίνω![]()
Αν ξεκινάει όμως, και με ενδεχόμενο να χαλάσει ανα πάσα στιγμή.Προτιμω να κυκλοφορώ με ιταλικό 15ετιας
Βρε, καλά κάνεις.Πείτε με ψώνιο ,πείτε με ρατσιστη,πείτε με κουτό,εγώ σε κινέζικο αυτοκίνητο δε μπαίνω
Προτιμω να κυκλοφορώ με ιταλικό 15ετιας και να γουστάρω![]()
δεν βγαίνει 4κινητο , pass...Δεν ξέρω. Δεν ασχολούμαι ούτε με BEVs που πατάνε σε ICE ούτε με τον συγκεκριμένο όμιλο.
Aυτό θα αυξάνεται. Και σιγά σιγά θα γίνεται νόρμα γιατί θα το προσφέρουν οι Κινέζοι στο βασικό εξοπλισμό. Φαντάσου πως το επόμενο Dolphin Surf των 22k - 23k χωρίς επιδότηση θα έχει αρκετά εξελιγμένο ADAS. Τα αντίστοιχα Ευρωπαϊκά θα μοιάζουν σαν χαζά οχήματα.Τα πάντα (τιμόνι, φρένα, ανάρτηση, γκάζι) είναι ελεγχόμενα σε τέτοιο βαθμό που ο οδηγός έχει δευτερεύοντα ρόλο. Σαν να σε πηγαίνει σοφέρ και απλώς συμμετέχεις.