Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
40.231
Reaction score
99.109
Aυτό θα αυξάνεται. Και σιγά σιγά θα γίνεται νόρμα γιατί θα το προσφέρουν οι Κινέζοι στο βασικό εξοπλισμό. Φαντάσου πως το επόμενο Dolphin Surf των 22k - 23k χωρίς επιδότηση θα έχει αρκετά εξελιγμένο ADAS. Τα αντίστοιχα Ευρωπαϊκά θα μοιάζουν σαν χαζά οχήματα.
Καταλαβαίνω ότι αυτό είναι πολύ σημαντικό για την πλειοψηφία που θέλει αυτοκίνητο εργαλείο με την μικρότερη δυνατή επέμβαση από τον χρήστη. Για τους υπόλοιπους που έχουν μεγαλώσει αλλιώς, χάνεται η εμπειρία της οδήγησης.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.809
Reaction score
91.976
Καταλαβαίνω ότι αυτό είναι πολύ σημαντικό για την πλειοψηφία που θέλει αυτοκίνητο εργαλείο με την μικρότερη δυνατή επέμβαση από τον χρήστη
Ταξί.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.418
Reaction score
33.333
Καταλαβαίνω ότι αυτό είναι πολύ σημαντικό για την πλειοψηφία που θέλει αυτοκίνητο εργαλείο με την μικρότερη δυνατή επέμβαση από τον χρήστη. Για τους υπόλοιπους που έχουν μεγαλώσει αλλιώς, χάνεται η εμπειρία της οδήγησης.
Και εγώ αλλιώς μεγάλωσα, και οδηγώ ακόμη όχημα "παλιάς σχολής", αλλά περιμένω πως και πως τα νέα δεδομένα.
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
40.231
Reaction score
99.109
Και εγώ αλλιώς μεγάλωσα, και οδηγώ ακόμη όχημα "παλιάς σχολής", αλλά περιμένω πως και πως τα νέα δεδομένα.
Κι εγώ γουστάρω την τεχνολογία που πλέον αποτελεί τον μόνο παράγοντα που με κρατάει στα αυτοκίνητα. Μέχρι εκεί όμως. Η αγάπη έσβησε. :)

Για τις νέες γενιές που θα ξεκινήσουν με αυτά τα δεδομένα δεν υπάρχει πρόβλημα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.194
Reaction score
145.373
Κι εγώ γουστάρω την τεχνολογία που πλέον αποτελεί τον μόνο παράγοντα που με κρατάει στα αυτοκίνητα. Μέχρι εκεί όμως. Η αγάπη έσβησε. :)
Αγάπη μόνο (για καμιά μπριτζόλα)! 😁😂🤣

Πάει το "χόμπι" του αυτοκινήτου και για μένα.

Ανυπομονώ να με πηγαίνει μόνο του όπου θέλω, σα ταξί χωρίς οδηγό, ώστε να μη χρειάζεται να μιλάω μαζί του και να είναι (από μένα) καθαρό το αυτοκίνητο να κάθομαι και να μη σιχαίνομαι. 😁

ΥΓ. Και δικιά μου μουσική να παίζει στο τινταλ.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.731
Reaction score
11.870
Μπορείς να έχεις ένα αυτοκίνητο για να σε πηγαίνει όπου θες τις καθημερινές κι ένα άλλο για να οδηγάς το σαββατοκύριακο στην πίστα ή σε κάτι που της μοιάζει. Διθέσιο, σπορ και ιταλικό, για να θυμάσαι και πως είναι να μένεις στο δρόμο. :biggrin:
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.418
Reaction score
33.333
Renault Twingo. Παρουσίαση μοντέλου παραγωγής 6 Νοεμβρίου.

2 χρόνια νωρίτερα από το iD1.
Τα 2 χρόνια είναι το καλό σενάριο.

1000005233.jpg
 
Last edited:


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.418
Reaction score
33.333
H Changan ήρθε Ελλάδα από τον Όμιλο Βασιλάκη. Πρώτα οχήματα τα Deepal S07 & S05. Πρώτο κατάστημα κάπου στην Κηφισίας.

Τα Deepal σχεδιάζονται στην Ευρώπη και συγκεκριμένα στο Τορίνο. Υπεύθυνος σχεδιασμού είναι Έλληνας. Ο Γιώργος Κούκος.

Θυμίζω πως έχουμε άλλον έναν Έλληνα σχεδιαστή στα Κινέζικα. Τον Χρήστο Παυλίδη. Από σχεδιαστής της Ferrari πήγε στην BYD ως Concept Design Manager. Είναι πίσω από τον σχεδιασμό του Seal. Πλέον εργάζεται στην Geely και συγκεκριμένα στην Zeekr ως Chief Exterior Designer.
 



Μηνύματα
408
Reaction score
418
αυτο το σ/κ στο πεδιο του αρεως εχει εκθεση ηλεκτρικων αυτοκινητων στα πλαισια του 5ου φεστιβαλ ηλεκτρικης και μικροηλεκτρικης κινητικοτητας. Ευκαιρια να τα δουμε μαζεμενα.
 


xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
40.231
Reaction score
99.109
Μπήκα μέσα με τον υπάλληλο συνοδηγό και ξεκινήσαμε. Στα πρώτα 300 μέτρα κι ενώ πηγαίναμε γύρω στα 40 λόγω κίνησης, ήρθε η τρομακτική έκπληξη: Άνοιξε το καπό μέχρι επάνω! Έβγαλα το κεφάλι έξω από το παράθυρο για να βλέπω και σταμάτησα στο πρώτο άνοιγμα που βρήκα... Ο υπάλληλος είχε μείνει αμίλητος από τον τρόμο του. Βγήκαμε έξω, το κλείσαμε χειροκίνητα και συνεχίσαμε με την ένδειξη να ειδοποιεί ότι είναι ανοιχτό.

Αν είχε γίνει με μεγαλύτερη ταχύτητα θα ήταν πολύ επικίνδυνο.
Χθες πέρασα από το stand της Zeekr και ρώτησα αν ανακάλυψαν την αιτία του συμβάντος. Μου είπαν ότι βρήκαν μέσα στην υποδοχή του αριστερού latch ένα σφηνωμένο νάιλον κομμάτι, μάλλον από κάποια συσκευασία που υπήρχε στο frunk, και μπέρδεψε τον σένσορα (δεν εμπόδιζε το κλείσιμο απλά ήταν ανάμεσα στο latch και τον σένσορα).

Τώρα, πώς ο "μπερδεμένος" σένσορας έδωσε εντολή να ανοίξει το καπό, χωρίς προειδοποίηση ή άρνηση κίνησης του αυτοκινήτου, κανείς δεν ξέρει...


frunk.png
 


xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
40.231
Reaction score
99.109
Μάλλον, ίσως, θα μπορούσε, πιθανώς.
Δηλαδή δεν ξέρουν. 😂
Μου το έδειξαν το κομμάτι που βρήκαν. Ήταν κάτι σαν την ενισχυμένη άκρη πλαστικής σακούλας που έχει για να μη σκίζεται όταν τη γεμίζουμε και τη σηκώνουμε.

Αυτό είναι δευτερεύον όμως. Γιατί όμως ο αισθητήρας να δώσει εντολή να ανοίξει το (κλειστό) καπό εν κινήσει για την οποιαδήποτε αιτία;

Στο επόμενο τεστ ντράιβ του ZEEKR 001 Performance θα είμαι πιο προσεκτικός. Από τον άλλο μήνα μου είπαν.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.731
Reaction score
11.870
Στο επόμενο τεστ ντράιβ του ZEEKR 001 Performance θα είμαι πιο προσεκτικός.
Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας, η Zeekr έστειλε ήδη διορθωτικό patch.
1760273338596.jpeg

:biggrin:
 
Last edited:

billpeppas

A/V Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.597
Reaction score
8.293
Μου το έδειξαν το κομμάτι που βρήκαν. Ήταν κάτι σαν την ενισχυμένη άκρη πλαστικής σακούλας που έχει για να μη σκίζεται όταν τη γεμίζουμε και τη σηκώνουμε.

Αυτό είναι δευτερεύον όμως. Γιατί όμως ο αισθητήρας να δώσει εντολή να ανοίξει το (κλειστό) καπό εν κινήσει για την οποιαδήποτε αιτία;

Στο επόμενο τεστ ντράιβ του ZEEKR 001 Performance θα είμαι πιο προσεκτικός. Από τον άλλο μήνα μου είπαν.
Γιατί προφανώς τα κριάρια δεν έχουν βάλει στο software ένα απλό if "vehicle moving=1" then "do not open frunk" :D
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
25.412
Reaction score
45.956
Χθες πέρασα από το stand της Zeekr και ρώτησα αν ανακάλυψαν την αιτία του συμβάντος. Μου είπαν ότι βρήκαν μέσα στην υποδοχή του αριστερού latch ένα σφηνωμένο νάιλον κομμάτι, μάλλον από κάποια συσκευασία που υπήρχε στο frunk, και μπέρδεψε τον σένσορα (δεν εμπόδιζε το κλείσιμο απλά ήταν ανάμεσα στο latch και τον σένσορα).

Τώρα, πώς ο "μπερδεμένος" σένσορας έδωσε εντολή να ανοίξει το καπό, χωρίς προειδοποίηση ή άρνηση κίνησης του αυτοκινήτου, κανείς δεν ξέρει...


View attachment 379783

και πως ξέρουν ότι δεν έδειχνε απλά κλειδωμένο (διάβασμα του σένσορα) αλλά λόγω της σακούλας δεν είχε μανταλώσει και στην κίνηση απλά με τον αέρα σηκώθηκε;
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.731
Reaction score
11.870
Αυτό εκτίμησα κι εγώ εξαρχής ως πιθανότερη αιτία και η εύρεση του κομματιού της σακούλας εξηγεί το γιατί έμεινε ανασφάλιστο το καπό.
Θα έπρεπε πράγματι να υπάρχει πρόβλεψη στο λογισμικό να μην ανοίγει ένα κινήσει και πιθανότατα είναι κάτι που θα ενσωματωθεί μελλοντικά.
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.338
Μηνύματα
3.049.683
Members
38.544
Νεότερο μέλος
stevzap
Top