Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

Μηνύματα
415
Reaction score
432
ξεκολλάτε από το κόστος επισκευής της μπαταρίας.
όσο αυτές είναι cells είναι επισκευάσιμες από τον οποιονδήποτε.
Αυτό ακριβώς!!!
Και θα βγουν μπαταρίες και από ανεξαρτητους κατασκευαστές
Και γίνονται ανακοινώσεις για νέου τύπου μπαταρίες που θα βγουν σε παραγωγή. Πότε;
Σε 8 με 10 χρόνια ίσως.
Ήδη από το 2020 έως σήμερα πόση διαφορά υπάρχει στην ηλεκτροκίνηση.
Πριν ήταν μια Τέσλα τώρα υπάρχουν 50.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.465
Reaction score
33.373
Όλες οι μπαταρίες είναι με κυψέλες και όχι δεν είναι όλες επισκευάσιμες από τον οποιονδήποτε. Δεν υπάρχει αυτό.

Δεν ξέρω τι θα γίνεται στο μέλλον. Σήμερα δεν υπάρχει.

Επίσης, κάποιες δεν επισκευάζονται καν. Πας για άλλη.
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
40.249
Reaction score
99.182
Δεν είπε κανείς να μην σου αρέσει. Σίγουρα θα βρεις κάτι, αν δεν υπάρχουν πολιτικές - γεωγραφικές αγκυλώσεις.
Αν είσαι κολλημένος βλέπεις προβλήματα (που δεν υφίστανται).
Προσωπικά δεν έχω αγκυλώσεις αυτού του είδους. Δίνω όμως πάνω από 50% στο brand name και την δημοφιλία του στο κοινό που ταιριάζω.
 



Μηνύματα
17.956
Reaction score
25.892
Όλες οι μπαταρίες είναι με κυψέλες και όχι δεν είναι όλες επισκευάσιμες από τον οποιονδήποτε. Δεν υπάρχει αυτό.

Δεν ξέρω τι θα γίνεται στο μέλλον. Σήμερα δεν υπάρχει.

Επίσης, κάποιες δεν επισκευάζονται καν. Πας για άλλη.
φυσικά και υπάρχει ακόμα και σήμερα ακόμα και στην Ελλάδα . Επισκευάζουν cells σε υβριδικα Toyota υπερδεκαετίας

ΣΙΓΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.216
Reaction score
145.413
φυσικά και υπάρχει ακόμα και σήμερα ακόμα και στην Ελλάδα . Επισκευάζουν cells σε υβριδικα Toyota υπερδεκαετίας

ΣΙΓΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ
Πάνε δώσε συ 60-70-80 χιλιάρικα να πάρεις σοβαρό EV, και όταν βγάλει βλάβη η μπαταρία πάντο για επισκευή στον Μητσάρα της γειτονιάς, που ξέρει από cells, από υβριδικά Τογιότα υπερδεκαετίας.

Νο προμπλέμα.

Εγώ, μόνον στον κατασκευαστή θα το πάω για επισκευή, σε επίσημα εξουσιοδοτημένο συνεργείο της φίρμας, και θα ζητήσω εγγύηση για το ανταλλακτικό, και (εννοείται) αυτοκίνητο αντικατάστασης μέχρι την ολοκλήρωση της διαδικασίας.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.465
Reaction score
33.373
φυσικά και υπάρχει ακόμα και σήμερα ακόμα και στην Ελλάδα . Επισκευάζουν cells σε υβριδικα Toyota υπερδεκαετίας

ΣΙΓΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ
Ήμουν βέβαιος πως αναφέρεσαι σε αυτό. Το έχεις γράψει και άλλες φορές.

Το ότι επισκευάζεται μια συγκεκριμένη μπαταρία του κάποτε, από κάποιον τρίτο, δεν σημαίνει ότι γίνεται το ίδιο στις μπαταρίες του σήμερα ή ότι γίνεται σε όσες έχουν κυψέλες. Όλες οι μπαταρίες έχουν κυψέλες. Δεν υπάρχει μπαταρία χωρίς κυψέλες. Υπάρχει όμως μπαταρία (pack) χωρίς modules. Η λεγόμενη cell to body. Μήπως εννοείς αυτή; Σε κάθε περίπτωση ούτε αυτή επισκευάζεται. Και όχι δεν επισκευάζονται όλες, ακόμη και από τον ίδιο τον κατασκευαστή.

Για να ανοίξει το battery pack πρέπει να είναι σχεδιασμένο ώστε να μπορεί να ξανακλείσει. Πολλά packs δεν μπορούν να κλείσουν. Έτσι και ανοίξουν αντίο. Την κατέστρεψες. Δεν υπάρχει τρόπος να κλείσει ξανά. Αυτές οι μπαταρίες συνήθως είναι structural batteries, που εκεί θα πάνε όλοι οι κατασκευαστές σιγά σιγά καθώς είναι φθηνότερες στην κατασκευή συν ότι μπορείς να έχεις περισσότερες kWh στο ίδιο χώρο σε σχέση με μια άλλη που δεν είναι structural.
 
Last edited:

Μηνύματα
17.956
Reaction score
25.892
Πάνε δώσε συ 60-70-80 χιλιάρικα να πάρεις σοβαρό EV, και όταν βγάλει βλάβη η μπαταρία πάντο για επισκευή στον Μητσάρα της γειτονιάς, που ξέρει από cells, από υβριδικά Τογιότα υπερδεκαετίας.

Νο προμπλέμα.

Εγώ, μόνον στον κατασκευαστή θα το πάω για επισκευή, σε επίσημα εξουσιοδοτημένο συνεργείο της φίρμας, και θα ζητήσω εγγύηση για το ανταλλακτικό, και (εννοείται) αυτοκίνητο αντικατάστασης μέχρι την ολοκλήρωση της διαδικασίας.
απλά πράμματα, όσο είσαι στην εγγύηση πάς σε αυτόν που σου προσφέρει την εγγύηση, αν χαλάσει μετά πας πάλι στον ίδιο , αν δεν σου αρέσει αυτό που θα σου πει πας σε κάποιον άλλο.
υπάρχει ο κάποιος άλλος και κάνει την ίδια και σε μερικές περιπτώσεις καλύτερη δουλειά από τον επίσημο που δεσμεύεται από την πολιτική επισκευής της εταιρίας που με μεγάλη χαρά θα σου πουλήσει καινούριο ανταλλακτικό για να γίνει η δουλειά πιο γρήγορα , θα πάρει το παλιό να το "ανακυκλώσει" και θα οτ επισκευάσει για να στο ξαναπουλήσει καινούριο.
δε θες , κανένα πρόβλημα.

Ήμουν βέβαιος πως αναφέρεσαι σε αυτό. Το έχεις γράψει και άλλες φορές.

Το ότι επισκευάζεται μια συγκεκριμένη μπαταρία του κάποτε, από κάποιον τρίτο, δεν σημαίνει ότι γίνεται το ίδιο στις μπαταρίες του σήμερα ή ότι γίνεται σε όσες έχουν κυψέλες. Όλες οι μπαταρίες έχουν κυψέλες. Δεν υπάρχει μπαταρία χωρίς κυψέλες. Υπάρχει όμως μπαταρία (pack) χωρίς modules. Η λεγόμενη cell to body. Μήπως εννοείς αυτή; Σε κάθε περίπτωση ούτε αυτή επισκευάζεται. Και όχι δεν επισκευάζονται όλες ακόμη και από τον ίδιο τον κατασκευαστή.

Για να ανοίξει το battery pack πρέπει να είναι σχεδιασμένο ώστε να μπορεί να ξανακλείσει. Πολλά packs δεν μπορούν να κλείσουν. Έτσι και ανοίξουν αντίο. Την κατέστρεψες. Δεν υπάρχει τρόπος να κλείσει ξανά. Αυτές οι μπαταρίες συνήθως είναι structural batteries, που εκεί θα πάνε όλοι οι κατασκευαστές σιγά σιγά καθώς είναι φθηνότερες στην κατασκευή συν ότι μπορείς να έχεις περισσότερες kWh στο ίδιο χώρο σε σχέση με μια άλλη που δεν είναι structural.
μπλα μπλα μπλα μπλα, ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΠΙΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΙ, επιστήμη είναι μέχρι να φτάσεις να την κατασκευάσεις την μπαταρία, η επισκευή της είναι για επίπεδο τεχνίτη.
όσο για τον "ειδικό" εξοπλισμό... αυτός που κάνει την δουλειά έχει όλα τα εργαλεία που χρειάζονται, σιγά μην περιμένουν οι γύρω από το αυτοκίνητο τους κατασκευαστές να τους αφήσουν στην απ έξω.

όσο για το 80Κ ευρω bev , όταν θα χρειαστείς την ανάγκη για after market λύση στην μπαταρία ( = εκτός εγγύησης) η αξία του θα είναι με το ζόρι το 1/4 της αρχικής, με βλάβη στην μπαταρία ακόμα λίγοτερο. Δεν ξέρω ποιος λογικός άνθρωπος θα δώσει πχ 15000 (αν εχει τόσο) για μια μπαταρία σε ένα όχημα που αμέσως μετά θα έχει αξία 20 (ή και λιγότερο αν πιάσουμε την 10ετία) αντί να προτιμήσει μια λύση εκτός δικτύου (όχημα εκτός εγγύησης) με πχ 2000 ευρω.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.465
Reaction score
33.373
μπλα μπλα μπλα μπλα, ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΠΙΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΙ, επιστήμη είναι μέχρι να φτάσεις να την κατασκευάσεις την μπαταρία, η επισκευή της είναι για επίπεδο τεχνίτη.
όσο για τον "ειδικό" εξοπλισμό... αυτός που κάνει την δουλειά έχει όλα τα εργαλεία που χρειάζονται, σιγά μην περιμένουν οι γύρω από το αυτοκίνητο τους κατασκευαστές να τους αφήσουν στην απ έξω.
ΔΕΝ ΕΠΙΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΙ ΟΛΕΣ. Άσε τι λένε τα "μαστόρια". ΔΕΝ υπάρχει τρόπος να ανοίξεις το καπάκι του pack χωρίς να το καταστρέψεις. Αυτό, και ότι άλλο έχει από κάτω. Μετά, δεν υπάρχει τρόπος να φτάσεις στις κυψέλες αν πρώτα δεν καταστρέψεις τόσο την πάστα όσο και την καλωδίωση που είναι μέσα στην πάστα. Εσύ νομίζεις ότι είναι όλα βίδες. Βγάλε βίδα, βγάλε εξάρτημα και πίσω. Πάνε αυτά.

Υπάρχει λόγος που κάποιες μπαταρίες έχουν 8k - 10k - 12k και άλλες 30k - 40k.
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.829
Reaction score
92.031
αν δεν υπάρχουν πολιτικές - γεωγραφικές αγκυλώσεις.
Αν είσαι κολλημένος βλέπεις προβλήματα (που δεν υφίστανται)
Κοίτα ποιος μιλάει 🥳
 

Μηνύματα
17.956
Reaction score
25.892
ναι οκ δεν επισκευάζονται, όπως δεν επισκευάζονται οι κάρτες γραφικών με 12επίπεδα πλακέτα , οκ
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.465
Reaction score
33.373
Κοίτα ποιος μιλάει 🥳
Εγώ δεν έχω τέτοιες. Άλλοι έχουν. 8-)

Τα δικά μου θέματα είναι καθαρά τεχνικά που κατά την άποψη μου δεν πληρούν. Για παράδειγμα, δεν πληρώνω BEV θερμικής πλατφόρμας επειδή δεν είναι σωστό.

Άποψη μου οπως είπα. Ο καθένας κάνει ότι νομίζει.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.829
Reaction score
92.031
Εγώ δεν έχω τέτοιες. Άλλοι έχουν. 8-)

Τα δικά μου θέματα είναι καθαρά τεχνικά που κατά την άποψη μου δεν πληρούν. Για παράδειγμα, δεν πληρώνω BEV θερμικής πλατφόρμας επειδή δεν είναι σωστό.

Άποψη μου οπως είπα. Ο καθένας κάνει ότι νομίζει.
Ασε τα σάπια.
Εχεις γράψει επανειλημμένως πως δεν αγοράζεις γερμανικό αυτοκίνητο, και δεν έχει να κάνει με πλατφόρμες BEV και τεχνικά θέματα.
Αοριστολογίες τύπου χάλασε του κουμπάρου μου, και είναι ακριβά, μας κοροϊδεύουν κτλ κτλ.
Καθαρό κόλλημα, από τα πιο έντονα που έχουν εμφανιστεί εδώ.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.465
Reaction score
33.373
Ασε τα σάπια.
Εχεις γράψει επανειλημμένως πως δεν αγοράζεις γερμανικό αυτοκίνητο, και δεν έχει να κάνει με πλατφόρμες BEV και τεχνικά θέματα.
Αοριστολογίες τύπου χάλασε του κουμπάρου μου, και είναι ακριβά, μας κοροϊδεύουν κτλ κτλ.
Καθαρό κόλλημα, από τα πιο έντονα που έχουν εμφανιστεί εδώ.
Ότι μας βολεύει για άλλη μια φορά.

Ναι γενικότερα δεν τρελαίνομαι να πάρω Γερμανικό όχημα. καθώς, θερμικό VW δεν θα έπαιρνα ποτέ επειδή είναι ρημάδια. Ηλεκτρικό όταν έρθει η νέα πλατφόρμα της Rivian βλέπουμε. Mercedes ΒΜW Porsche ίσως να το σκεφτόμουν αλλά δεν βρίσκω κανένα λόγο να δώσω τόσα χρήματα όταν υπάρχει το Model Y Performance ας πούμε που εκτός από τα γκάζια που μου είναι άχρηστα εμφανισιακά είναι σκέτη κ@Υλ@ σε κόκκινο με λευκά καθίσματα. Δεν υπάρχει κανένας για παραπάνω. Περιττά

Ναι έχω πάρα πολλά παραδείγματα γνωστών που χαλάνε τα σαπάκια τους και τρέχουν και δεν φτάνουν. Όπως έχω πει ξανά στα χρήματα που εμείς μπορούμε να δώσουμε είναι σαπάκια. Δεν φταίω εγώ που είναι ρημάδια. Ρημάδια δεν πληρώνω. Στα παραπάνω χρήματα δεν με απασχολεί.

Τώρα για τα έντονα κολλήματα μην αρχίσω καλύτερα.......
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.829
Reaction score
92.031
Ότι μας βολεύει για άλλη μια φορά.

Ναι γενικότερα δεν τρελαίνομαι να πάρω Γερμανικό όχημα. καθώς, θερμικό VW δεν θα έπαιρνα ποτέ επειδή είναι ρημάδια. Ηλεκτρικό όταν έρθει η νέα πλατφόρμα της Rivian βλέπουμε. Mercedes ΒΜW Porsche ίσως να το σκεφτόμουν αλλά δεν βρίσκω κανένα λόγο να δώσω τόσα χρήματα όταν υπάρχει το Model Y Performance ας πούμε που εκτός από τα γκάζια που μου είναι άχρηστα εμφανισιακά είναι σκέτη κ@Υλ@ σε κόκκινο με λευκά καθίσματα. Δεν υπάρχει κανένας για παραπάνω. Περιττά

Ναι έχω πάρα πολλά παραδείγματα γνωστών που χαλάνε τα σαπάκια τους και τρέχουν και δεν φτάνουν. Όπως έχω πει ξανά στα χρήματα που εμείς μπορούμε να δώσουμε είναι σαπάκια. Δεν φταίω εγώ που είναι ρημάδια. Ρημάδια δεν πληρώνω. Στα παραπάνω χρήματα δεν με απασχολεί.

Τώρα για τα έντονα κολλήματα μην αρχίσω καλύτερα.......
Μπλα μπλα μπλα.
Κόλλημα λέγεται.
 





Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.356
Μηνύματα
3.050.613
Members
38.549
Νεότερο μέλος
dimitris.tamp
Top