alexis
Reticular Activating System
- Μηνύματα
- 19.502
- Reaction score
- 33.402
Δεν έχω. Απλά τα λέω για όσους αλλάζουν συχνά και θεωρούν τις μικρές μπαταρίες ανάξιο feature.
Τι σε νοιάζει σε αυτοκίνητο πόλης; Θα κάνεις 200 χιλιόμετρα μέσα στην πόλη μονοκοπανιά χωρίς να γυρίσεις σπίτι.Άσε που κανένα leasing δεν λύνει την μειωμένη εμβέλεια στο κρύο - ζέστη.
ΕίναιΤο leasing δεν είναι λύση για τον ιδιώτη.
Το leasing στα BEV είναι ακριβό, εντελώς ασύμφορο και στο τέλος ενώ έχεις πληρώσει σχεδόν την αξία του αυτοκινήτου, δεν έχεις τίποτα.Το leasing δεν είναι λύση για τον ιδιώτη.
Τα έχω γράψει τόσες φορές. Ανατρέξτε σε παλιότερες αναρτήσεις.Τι σε νοιάζει σε αυτοκίνητο πόλης; Θα κάνεις 200 χιλιόμετρα μέσα στην πόλη μονοκοπανιά χωρίς να γυρίσεις σπίτι.
Συμφωνώ 100%.Το leasing στα BEV είναι ακριβό, εντελώς ασύμφορο και στο τέλος ενώ έχεις πληρώσει σχεδόν την αξία του αυτοκινήτου, δεν έχεις τίποτα.
Λόγω της γνωστής εγγύησης στα σημαντικά πράγματα στα BEV, δεν υπάρχει καμία ουσιαστική συντήρηση.
Αντιθέτως, στα ice το leasing έχει νόημα, μπορείς να βρεις πολύ χαμηλά μισθώματα, και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο από οποιαδήποτε βλάβη βγάλει, που θα είναι "εκτός εγγύησης" λίαν συντόμως, και από όλα τα σέρβις.
Ένα από τα 2 τελευταία μου leasing, ήταν το Yaris hybrid, φουλ εξοπλισμού, που το είχα κλείσει με 160€ το μήνα (με το ΦΠΑ μέσα). Και κάνα 2,5-σάρι προκαταβολή. Εντάξει, αστείο. Ανέκδοτο εντελώς.
Τώρα όμως, γιατί να πετάξω τα 9 χιλιάρικα + ΦΠΑ και 459 το μήνα + ΦΠΑ και να μη μου μείνει το αυτοκίνητο;
View attachment 380344
11.160 προκαταβολή
27.320 οι δόσεις
Σύνολο 38.500 €, σχεδόν όσο κοστίζει το αυτοκίνητο, και θα μείνεις με το πουλί στο χέρι.
Παιδιά, ο κόσμος το'χει βούκινο, κι εμείς κρυφό καμάρι
![]()
Είμαι φανατικός υποστηρικτής του leasing, και με την εταιρεία μου για δεκαετίες ήμουν πελάτης τους, αλλά στο BEV, και ειδικά για ιδιώτες, καταντάει μλκία, και δεν υπάρχει δικαιολογία, μη την ψάχνετε.
Τώρα άμα είσαι μεγάλη εταιρεία και θες ξερωγω 50 αυτοκίνητα leasing, και θες να φορτώσεις έξοδα, οκ, παίζει να είναι καλή ιδέα.
Δεν θυμάμαι τι έχεις γράψει, αλλά αυτές οι αποστάσεις μέσα στην πόλη δεν γίνονται σε μια μέρα._Τα έχω γράψει τόσες φορές. Ανατρέξτε σε παλιότερες αναρτήσεις
Δεν είναι μόνο θέμα αποστάσεων.Δεν θυμάμαι τι έχεις γράψει, αλλά αυτές οι αποστάσεις μέσα στην πόλη δεν γίνονται σε μια μέρα._
Όποιος ξέρει, συμφωνεί.Συμφωνώ 100%.
Τι άλλο είναι που μου διαφεύγει;Δεν είναι μόνο θέμα αποστάσεων.
Άσ'το, δεν εξηγείται. Θα πρέπει να δεις ΠΟΛΛΑ videos στο youtube για να το καταλάβεις.Τι άλλο είναι που μου διαφεύγει;
Αρχές Νοέμβρη ξεκινάνε τα τέστ ντραιβ. Από τα μέσα του μήνα θα αρχίσουν οι παραγγελίες και ανάλογα με την έκδοση το χρώμα και τον εξοπλισμό θα υπάρχει η ανάλογη αναμονή. Δε είπε αλλά μάλλον από το καινούριο χρόνο η παραλαβήDemo. Το ξέρω.
Για αγορά ρώτησα.
Fixed..Δεν θυμάμαι τι έχεις γράψει, αλλά αυτές οι αποστάσεις μέσα στη Θεσσαλονίκη δεν γίνονται σε μια μέρα._
Αν σε βολεύει γιατί όχι ; Πλέον κυκλοφορούν πολύ καλά αυτοκίνητα εκεί έξω σε όλες τις πλατφόρμεςΈτσι που τα λέτε δω, μου φαίνεται θα πάρω λήζινγκ θερμικό και θα περιμένω τη μεθεπόμενη γενιά ηλεκτρικών.![]()
Είσαι πολύ μακριά από τα 200.Κάνω 70 την ημερα απλά και μόνο πήγαινε έλα για τη δουλειά.![]()
Παρόμοια απόσταση έκανα καθημερινά για χρόνια.Υ.Γ. Κάνω 70 την ημερα απλά και μόνο πήγαινε έλα για τη δουλειά.
Πωωωω τι είπες τωρα ρε φιλαράκ.Παρόμοια απόσταση έκανα καθημερινά για χρόνια.
Ήταν 10 έως και 12% SOC (με την 58-αρα του iD.3) μόνον για να πάω στη δουλειά, κι άλλο τόσο για να γυρίσω, αναλόγως καιρικών συνθηκών, θερμοκρασίας, βροχής, κίνησης, κλπ, δηλαδή τυπικά λίγο πάνω από 20% SOC κάθε μέρα, μόνο για τη δουλειά.
Χονδρικά, 3 χλμ με 1% SOC, 30 χλμ με 10% SOC, 60 χλμ με 20% SOC.
Τουτέστιν, το χρήσιμο εύρος 20-80% SOC, δεν έφτανε για 3 ημέρες (ή θα γυρνούσα με 10% - ή λιγότερο - την 3η μέρα).
Κι αυτό, μόνο το σπίτι δουλειά δουλειά σπίτι.
Αν έχεις και μια ακόμα διαδρομή, χαίρεται. Να πας για μια ταβέρνα το βράδυ στον Άγιο Πρόδρομο ρε φίλε, απόσταση 70 χλμ. Ή στη Μεθώνη για ψαράκι, πριν την Κατερίνη.
Δηλαδή, κατά βάση μιλάμε για μέρα παρά μέρα στην μπρίζα, με την 58-αρα, και μόνον για το σπίτι δουλειά δουλειά σπίτι.
Εάν παίζει πιο μικρή μπαταρία από 58, σημαίνει κάθε μέρα στην μπρίζα, που σημαίνει πως θα συμπληρωθούν πολύ σύντομα οι χρήσιμοι κύκλοι φόρτισης (που είναι το όριο της φθοράς της μπαταρίας) και που επίσης σημαίνει πως αν έχεις και δεύτερο EV, θα τσακώνεστε για την μπρίζα.
Κάθε μπαταρία, ασχέτως χωρητικότητας, έχει ένα συγκεκριμένο αριθμό κύκλων φόρτισης που προβλέπεται να βγάλει, μέχρι να βγει off.
Αυτό σημαίνει, πως τα χιλιόμετρα που θα "αντέξει" μια μπαταρία, εξαρτώνται από την χωρητικότητα της μπαταρίας, δηλαδή αν μια 40-αρα αντέξει να βγάλει 300.000χλμ, τότε μια 80-αρα όμοια, με όμοιο αριθμό κύκλων φόρτισης, θα βγάλει 600.000χλμ.
Όσο πιο μικρή, τόσο πιο συχνά θα φτάνει στα άκρα της, και τόσο πιο εύκολα θα φθείρεται.
Δηλαδή, το 10% της χωρητικότητας που θα χάσει η μπαταρία έτσι κι αλλιώς, η μικρή θα το χάσει πολύ πιο γρήγορα. Και στο μισό χρόνο από μια διπλάσια μπαταρία, θα τα φτύσει.
Τέλος, με μια 58-αρα, κάνεις και μια εξόρμηση το ΣΒΚ στη Χαλκιδική, γίνεται, ακόμα κι αν χρειαστεί να το πας 100%. Με πιο μικρή μπαταρία όμως, κάτσε στ'αβγά'ς, πάνε με ταξί καλύτερα.
Δεν αξίζει τον κόπο. Μίνιμουμ είναι τα 58-60 σας λέω.
Όσοι δεν το έχετε ζήσει, δεν το καταλαβαίνετε. Κι όσοι δεν κινείστε καθόλου με το αυτοκίνητο, μην ασχολείστε με τέτοια θέματα, πάρτε όποιο να'ναι, κι αφήστε το στο πάρκινγκ, έτσι κι αλλιώς για μόστρα είναι.
Τα σχόλιά μου αφορούν ανθρώπους που θέλουν το αυτοκίνητο για να βγάζει χιλιόμετρα, για να το χρησιμοποιούν, όχι για να κάθεται..
Σε κάθε περίπτωση, εάν θέλετε αυτοκίνητο για να βγάζει χιλιόμετρα και όχι για να κάθεται στο πάρκινγκ, όσο μεγαλύτερη μπαταρία πάρετε, τόσο περισσότερα χιλιόμετρα θα βγάλει πριν χαλάσει η μπαταρία σας. Αυτά τα μεγέθη, είναι ευθέως ανάλογα, και πάντα σε σχέση με το efficiency του αυτοκινήτου.
ΥΓ. Τα 424 WLTP του iD.3 είναι σε καλές συνθήκες 330χλμ, και σε κακές συνθήκες και κρύο; Παίζει και κάτω από 230. Μιλάμε για το 100% SOC, και με αντλία θερμότητας. Σε φτηνό Κινέζο, χωρίς αντλία και με μέτρια αεροδυναμική; Χαχαχαχαχαχχαχαχα, ούτε 200 με την 58-αρα.
Με μικρή; Άστο καλύτερα, δεν έχει νόημα.
Πάντως αν όντως δε χρειάζεστε χιλιόμετρα, δηλαδή εάν δε χρειάζεστε αυτοκίνητο, γιατί δε παίρνετε ένα ταξί όταν χρειαστείτε μια στις τόσες, κι αφήστε τα λεφτά σε καμία επένδυση; Ρητορικό ερώτημα, μην μου απαντάτε.![]()