Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

melina

Cargo 200
Μηνύματα
25.454
Reaction score
46.034
Εν τω μεταξύ ψάχνω να βρω ποιο citroen πήρε ένα αστέρι 3 αστέρια στο Euro NCAP και μου βγάζει μόνο τα παρακάτω μοντέλα. Βλέπω ένα μοντέλο με 3 αστέρια πίσω στο 2017.
Μιλάτε για εκτός επίσημης λίστας του euro ncap? ή κάνω κάποιο λάθος στην αναζήτηση;

Screenshot 2025-10-21 at 11.59.24.png
 

TGD

Thread Gravedigger
Μηνύματα
11.549
Reaction score
10.956
Δηλαδή μιλάμε για αυτό;

Πούλησε κανένα ή κατέληξε μόνο στο μουσείο της εταιρίας;
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.512
Reaction score
33.410
Δεν το βρίσκω το C3. O τζιπιτίδης λέει πως δεν έχει περάσει. Να κάνω τόσο λάθος; Μπορεί τι να πω. Βρήκα όμως αυτό, και ίσως να τα μπερδεύω. Αν αυτό στα 40k έχει 3 αστέρια, το C3 στα 28k πόσα να πιάσει;

 

Μηνύματα
278
Reaction score
375
Xωρίς να είμαι σίγουρος ,νομίζω ότι πήρε χαμηλή βαθμολογία το θερμικό ΙΝΔΙΚΟ νέο Σε Τργουα.;)
Mε πολλά limitations η Ινδική έκδοση. Κάπου το πήρε το μάτι μου αλλα δεν βάζω χέρι στη φωτιά.
Mπορεί ναναι και fake είδηση δεν ξέρω.
Το οποίο είναι μια αηδία έτσι κ αλλιώς τo νεό C3 (όλων των εθνικοτήτων)αν και συμπαθώ Citroen.
ΥΓ
Συμφωνα με το ρομποτ το ινδικο e c3 πηρε όντως 0 από το Global NCAP ...τωρα τι αληθεια παιζει...
 
Last edited:

Μηνύματα
278
Reaction score
375
Aυτό

Παράγεται Ινδια για αναδυόμενες αγορές όπου η ζωή δεν μετρά το ίδιο για τις κωλο εταιρείες ,το Ευρωπαικό δεν έχει μετρηθεί ακόμη.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.274
Reaction score
145.490
Το γιαπωνέζικο Suzuki Swift που πήρε 3 αστέρια, ήταν κι αυτό περίεργων προδιαγραφών;

Το VW T- cross που επίσης πήρε 3 αστέρια ήταν ψευτογερμανικό ή αυθεντικό γερμανικό εντζινίρινγκ;
Μιλάμε για προχθεσινή αξιολόγηση, του τελευταίου T-cross! Α ρε οι Γερμανοί, ξέρουν να φτιάχνουν σωστά αυτοκίνητα, Ε;
Όχι σα τους κινέζους Ε;

Τα ντατσια που ανήκουν στον όμιλο Ρενό, να τα κοροϊδεύουμε που πήραν 3 αστέρια ή όχι;
(Duster και Bigster)

Το Jeep Avenger που επίσης πήρε 3 αστέρια στα κρας τεστ, τι είδους προδιαγραφών ήταν; Αμερικανικών; Αυτά τα κοροϊδεύουμε ή όχι;

Τέλος πάντων, σε ποια αυτοκίνητα συγχωρούμε τα 3 αστέρια και σε ποια τα κοροϊδεύουμε; Ενημερώστε μας να ξέρουμε πως να αντιδρούμε, για να μη μοιράζετε τα υποτιμητικά σας "Πρινς" από δω κι από κει δηλαδή.

Όταν Κινέζοι παίρνουν 5 αστέρια επιτρέπεται να λέμε ότι είναι καλοσχεδιασμένα και ασφαλή, ή απαγορεύεται γιατί είναι κινέζικα;

Και για τα 4 αστέρια ακριβών γερμανικών (όπως το i4, και όχι μόνο) επιτρέπετε να τα κατακρίνουμε ή είναι καλτ των Τέσλα φανς αυτή η συμπεριφορά, απλά και μόνο γιατί τα πιο φτηνά Τέσλα έχουν εξαιρετικά υψηλές βαθμολογίες στα κρας τεστ;
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.512
Reaction score
33.410
Στο Euro NCAP τα καλούν ή τα στέλνουν οι κατασκευαστές αν και όταν; Eίναι υποχρεωτικό; Μου κάνει εντύπωση που δεν έχει περάσει τόσο καιρό. Πόσο έχει περάσει. Χρόνος; Το R5 πέρασε εδώ και καιρό. Όπως και πολλά Κινέζικα, που ακόμα δεν βγήκαν καλά καλά στην αγορά.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
25.454
Reaction score
46.034
Στο Euro NCAP τα καλούν ή τα στέλνουν οι κατασκευαστές αν και όταν; Eίναι υποχρεωτικό; Μου κάνει εντύπωση που δεν έχει περάσει τόσο καιρό. Πόσο έχει περάσει. Χρόνος; Το R5 πέρασε εδώ και καιρό. Όπως και πολλά Κινέζικα, που ακόμα δεν βγήκαν καλά καλά στην αγορά.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.274
Reaction score
145.490
Σε άλλα νέα για τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες και την παραγωγή BEV, προβλέπεται δύσκολος χειμώνας αν δεν διορθωθεί η παπαριά αυτή, όπως την διηγείται ένα τυχαίο παιδί στο τικ τοκ:



Το ανωτέρω, το επεσήμανα κι εδώ:




Τώρα, πως γίνεται σε ευρωπαϊκό έδαφος να παίρνει το κράτος τα ηνία μιας επικερδούς και υγιούς ιδιωτικής εταιρείας με το "έτσι θέλω", με μια απόφαση ενός υπουργείου, δεν θέλω να το σχολιάσω, θα με πείτε "Πρινς" κάποιοι κάποιοι.

Να δούμε πως θα ξεμπλέξει τώρα η Ευρώπη.
 

TGD

Thread Gravedigger
Μηνύματα
11.549
Reaction score
10.956
Η εταιρία είχε μπει ήδη στο στόχαστρο των ΗΠΑ ως επικίνδυνη για την ασφάλεια τους. Έκλεισε ήδη το εργοστάσιο εκεί. Η κίνηση εξασφαλίζει τη συνέχεια του εργοστασίου της Ευρώπης.

In a crisis, a Chinese-owned company could come under pressure from Beijing to halt supplies or prioritise sales to China, crippling European industries like carmakers and electronics manufacturers. The Hague's move puts economic security "over free-market investment principles".

Εκ των υστέρων οι ΕΕ κάνει ο,τι και η Κίνα: βάζει τους ντόπιους συνεταίρους. Κι αν δεν μπορούν οι ντόπιοι το κάνει το κράτος.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.274
Reaction score
145.490
Οι ΗΠΑ πίεσαν και η Ευρώπη φύτεψε με το ζόρι έναν δικό της CEO σε μια ιδιωτική εταιρεία που λειτουργούσε νομίμως στα εδάφη της.

Τρελά πράγματα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.512
Reaction score
33.410
Να δούμε πως θα ξεμπλέξει τώρα η Ευρώπη.
Και να ήταν μόνο αυτό. Αν ποτέ το θελήσει παγώνει την παγκόσμια παραγωγή BEVs. Εκτός την δικής της βέβαια. Οι φωστήρες μας στην ΕΕ επέλεξαν ένα νέο όχημα (BEV) ενώ ταυτόχρονα δεν ελέγχουν τίποτα. Άσε τις μπαταρίες έξω. Το 70% των ορυκτών και το 90% της επεξεργασίας για την παραγωγή μαγνητών το ελέγχουν Κινέζοι. Ακόμη και να έχουν ορυχεία στην Κίνα τα στείλουν για επεξεργασία. Η Αμερική ας πούμε. Χωρίς μαγνήτες δεν υφίσταται ηλεκτρικό όχημα. Οι περισσότερες κατασκευαστές έχουν κινητήρες που χρειάζονται μαγνήτες για να παραχθεί κίνηση. Και αυτοί που δεν έχουν χρειάζονται μαγνήτες για άλλα σημαντικά σημεία του οχήματος.
 




Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.863
Reaction score
92.105
Γίνεται να πάνε να πάρουνε από την κινέζικη αγορά οχήματα και να τα περάσουν NCAP;
Οχι αυτά που παράγονται για Ευρώπη. Την κινεζική εκδοχή.
Να δω κάτι θέλω :tongue:

Και μετά να ξανασυζητήσουμε για το πόσα πουλάνε παγκοσμίως.
 


melina

Cargo 200
Μηνύματα
25.454
Reaction score
46.034
Τον ιμπεριαλισμό τον δίδαξαν πρώτοι οι ευρωπαίοι. Με άλλα λόγια 100 η αλεπού και το αλεπουδάκι 101 δεν γίνεται. Υπομονή και όλα θα γίνουν όπως πρέπει.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.863
Reaction score
92.105
Απόγνωση
Γελάνε και οι πέτρες. Τι απόγνωση οεο;

Δεν μπορεί να κάνουμε καταμετρήσεις και στατιστικά σε ανόμοια προϊόντα. Δεν έχουν τις ίδιες προδιαγραφές στην Κίνα τα μοντέλα, δεν το είδες στο γιουτιουμπ αυτό;
:lolsign: :lolsign: :lolsign: :lolsign: :lolsign:

Θα μετράμε τεμάχια κανονικά αυτοκίνητα σε μια στήλη, και αυτοκίνητα για αναλώσιμους (σύμφωνα με το καθεστώς τους) σε άλλη. Ετσι πάει.

Απόγνωση έχεις ε;

χαχαχαχαχαχααχαχ
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.405
Μηνύματα
3.052.011
Members
38.557
Νεότερο μέλος
Giorgost
Top