Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.382
Reaction score
145.617
Πάντως ένα θεματάκι με ότι δεν είναι Τέσλα το έχεις, όπως όταν είμαστε μικροί αυτός που είχε την μπάλα διάλεγε ομάδες, και όταν έχανε έπαιρνε την μπάλα και έφευγε. 😂
Κάνεις τεράστιο λάθος, και διαβάλεις το σκεπτικό μου.

Εκτιμώ ιδιαιτέρως την Τογιότα, και ήμουν για πολλά χρόνια πελάτης της, κατέχοντας ΙΧ της φίρμας.

Η απογοήτευση όμως που φάγαμε από την Τογιότα ήταν κολοσσιαία, διότι μια τέτοια εταιρεία, με εδώ και χρόνια εμπειρία στα υβριδικά, δεν έβγαλε ένα οικονομικό φουλ ηλεκτρικό Yaris, να το πάρουμε όλοι. Όλοι όμως, ανεξαιρέτως.

Για μικρό πόλης, μια χαρά θα προτιμούσα ένα Yaris BEV, παρά ένα Τέσλα μοντελ 2, για πολλούς λόγους (κυρίως για την ύπαρξη πολλαπλών επίσημων αντιπροσωπειών Τογιότα σε όλη τη χώρα, και σοβαρής υποστήριξης).

Περνάνε τα χρόνια, κι αντί να κάνει αυτό ακριβώς που θα ήθελε όλη η Ευρώπη, ένα μικρό οικονομικό ηλεκτρικό ΙΧ από τον Ιάπωνα, εμφανίζει τα μελλοντικά της σχέδια για πλατφόρμες μικτής χρήσης, όχι καθαρόαιμα ηλεκτρικές (οι οποίες έχουν σοβαρά πλεονεκτήματα για την ηλεκτροκίνηση).

Ε, θα έχει το χλευασμό μας.


ΥΓ. Επίσης η προσκόλληση σε ονόματα οχημάτων του παρελθόντος (όπως το "κορόλα") για νέα σύγχρονα αυτοκίνητα, είναι μια γελειότητα από μόνη της..😂🤣😁
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.382
Reaction score
145.617
Κάποτε θαύμαζαν κάποιοι τα κουμπιά στο κάτω μέρος της οθόνης του infotainment του iD.3 που έχω:

12260.jpg


Και έβριζαν το Τέσλα που δεν έχει κουμπιά. 😁🤣😂

Τώρα, στη βερσιόν 5 του σοφτγουερ της VW, που έχει επιτέλους preheating, ω τι θαύμα, έφυγαν τελείως όλα τα κουμπιά! Χαχαχαχαχαχχαχαχα

12402.png


Στη λοξή επιφάνεια κάτω από την οθόνη του infotainment, σέρνεις το δάχτυλο για θερμοκρασία και volume control. Σούπερ! 😁🤣😂

Βέβαια όταν σέρνεις το δάχτυλο, πρέπει να βλέπεις στην οθόνη που θα πας τη θερμοκρασία, γιατί με το σύρσιμο πάει στα άκρα! 😁🤣😂

Τα υπόλοιπα "κουμπιά" μετακόμισαν στην οθόνη, όπως στα Τέσλα. 😎

Αυτό από την παρουσίαση του 4-κίνητου iD.5 GTX.


ΥΓ. Συμπαθητικό το νέο iD.5, αν και λίγο ακριβό.
Αρκετά χαμηλωμένο φαίνεται, μικρό ground clearance.
0-100 σε 5,3", και τελική 180 (το 4-κινητο λέμε)
Πολύ πολύ χαμηλή η ισχύς του regenerative braking.
Πρακτικά, απαιτείται μονίμως να πατάς φρένα, να φθείρονται δίσκοι, τυπικά φρένα όπως τα ice.
Κατά τα υπόλοιπα, επιτέλους, 4-κίνητο!
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.596
Reaction score
33.469
Μετά το Γερμανό καγκελάριο και την πίεση που ασκεί ώστε να σώσει την Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία από τον θερμικό ban το 2035, τώρα έρχεται και η VDA (Ομοσπονδία εκπροσώπησης Γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας), να προτείνει την υποχρεωτική φόρτιση των PHEVs. Aυτό λέει μπορεί να γίνει στα επόμενα PHEVs όπου η άδεια μπαταρία θα συνεπάγεται και μειωμένη απόδοση του θερμικού κινητήρα αν δεν φορτίσει την μπαταρία σε κάποιο χρονικό διάστημα ή χλμ που θα του λέει το όχημα. :O_o::thumbsup::biggrin:

Θέλω να το δω αυτό σε εφαρμογή στα ταξίδια :lolsign:

Αντί να κάνουν ότι μπορούν να φτιάξουν καλά φθηνά ηλεκτρικά, θέλουν να ξοδέψουν χρόνο και χρήμα για να παρατείνουν την ζωή του θερμικού κινητήρα. Αυτό το λες και απόγνωση, και ξεκάθαρη δήλωση αδυναμίας.

Τζέρμαν ινοβέισο
 
Last edited:

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
5.239
Reaction score
11.486
Τα PHEV είναι η λογική λύση.
Δε δουλεύει στα εταιρικά για τους γνωστούς λόγους.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.382
Reaction score
145.617
στα επόμενα PHEVs όπου η άδεια μπαταρία θα συνεπάγεται και μειωμένη απόδοση του θερμικού κινητήρα αν δεν φορτίσει την μπαταρία
Σούπερ!

Μόλις αδειάζει η μπαταρία του phev, να αφήνουν 50 άλογα ίσα ίσα να προχωράει με 80, οικονομικά!

Τζίνιους! 👍👍👍👍👍👍

Θες Όλα τα άλογα διαθέσιμα; Βεβαίως, αφού φορτίσεις τις μπαταρίες όμως!

Τέλειο! 👍👍👍👍👍👍👍👍👍
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.923
Reaction score
92.165
Αντί να κάνουν ότι μπορούν να φτιάξουν καλά φθηνά ηλεκτρικά
Δεν έφτιαχναν ποτέ φτηνά αυτοκίνητα, και δεν νομίζω πως στοχεύουν σε αυτό το κομμάτι της αγοράς. Και δεν νομίζω πως έχει νόημα να μπλέξουν σε λασποκαυγά με τους κινέζους.
Τα φτηνότερα ήταν πάντα τα VW, εκεί θα μείνουν ως φτηνότερη προσφορά. Θα βγάλουν και 1-2 μικρότερα πόλης, αλλά και πάλι θα είναι πιο ακριβοί από αντίστοιχα κινέζικα και γαλλικά. Οπως πάντα.
 



Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • xfader
    Segregation supporter

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.496
Μηνύματα
3.054.206
Members
38.567
Νεότερο μέλος
nikosnx
Top