Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.848
Reaction score
33.730
Αυτό το feature που του έκανε εντύπωση, ηχείο στο κάθισμα δηλαδή για το navigation χωρίς να διακόπτεται η μουσική στα υπόλοιπα ηχεία, το κάνουν και άλλα οχήματα. Κάποια από αυτά θα τα δει και στη χώρα του. Το νέο Nissan Leaf ας πούμε, αλλά κάποιο ακριβό. Tα XPENG που το κάνουν, αυτά δεν θα τα δει. Στα XPENG μπορείς και να επιλέξεις αν θες αυτό ή όλα τα ηχεία. Μπορείς επίσης να φτιάξεις macros. Το αμάξι σου δίνει τη δυνατότητα να φτιάξεις δικούς σου αυτοματισμούς που θα σε βόλευαν και δεν υπάρχουν στο λογισμικό. Ας πούμε όταν είσαι μόνος σου nav και μουσική σε όλα τα ηχεία. Όταν έχεις επιβάτη/ επιβάτες nav στο κάθισμα και μουσική στα υπόλοιπα ηχεία. Μπορεί να γίνει το ίδιο και με τις τηλεφωνικές κλήσεις. Γενικά κάνεις σχεδόν ότι εντολή θες με τα macros (X-combo τα λέει), και είναι χαζομάρα που δεν το κάνουν και άλλοι κατασκευαστές. Αλλά τι λέω τώρα. Σε αυτούς δεν δουλεύουν τα βασικά πια macros.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.848
Reaction score
33.730
Αυτά είναι γνωστά. Για να δουλέψει θέλει όλα όσα είπε ως προϋπόθεση, και, να υπάρχει άλλο όχημα μπροστά του.

Το λέει άλλωστε. Δεν είναι τύπου FSD. Για την κίνηση είναι στο σταμάτα ξεκίνα και λίγο αυτοκινητόδρομο. Λέω λίγο καθώς τα όρια ταχύτητας λειτουργίας του είναι αστεία. Και τραγικά ακριβό. $2.500 το χρόνο (wtf?), vs, $1200 για το FSD που δεν υπάρχει καν μέτρο σύγκρισης μεταξύ τους.
 



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.848
Reaction score
33.730
Ωραίο test από τους Νορβηγούς.

Οχήματα:
- Tesla Μodel Y AWD
- Skoda Enyaq Coupe RS
- XPENG G6 AWD Performance

H ιδέα είναι να φτάσουν έτοιμοι για ταχυφόρτιση (ζεστή μπαταρία), να φορτίσουν από 10% SOC για 15' με την θέρμανση σε λειτουργία, και μετά να ταξιδέψουν με 120χλμ/ ώρα ώστε να δουν πόση απόσταση θα διανύσουν με την ενέργεια που έλαβαν αυτά τα 15'. Η εξωτερική θερμοκρασία ήταν 3-5 βαθμούς, και τα οχήματα φορούσαν ιδίων διαστάσεων λάστιχα (20") και όλα χειμερινά.

Αποτελέσματα:
- Tesla Μodel Y AWD
Σε 15' πήγε από το 10% στο 53% και διένυσε 147,6χλμ.

- Skoda Enyaq Coupe RS
Σε 15' πήγε από το 10% στο 57% και διένυσε 162χλμ.

- XPENG G6 AWD Performance
Σε 15' πήγε από το 10% στο 87% και διένυσε 248,8χλμ.

 
Last edited:

Μηνύματα
18.105
Reaction score
26.150
το μη προφανές, είναι οτι σε ποσοστό μπαταρίας/χλμ την καλύτερη επίδοση είχε το skoda μαζί με το Υ ενώ το χπενγκ ήταν κάπου 8% χειρότερο πα΄ρα την ικανότητα φόρτισης με μεγαλύτερη ισχύ.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
32.134
Reaction score
92.683
το μη προφανές, είναι οτι σε ποσοστό μπαταρίας/χλμ την καλύτερη επίδοση είχε το skoda μαζί με το Υ ενώ το χπενγκ ήταν κάπου 8% χειρότερο πα΄ρα την ικανότητα φόρτισης με μεγαλύτερη ισχύ.
Τον χρήστη κυρίως τον ενδιαφέρει ο χρόνος και η απόσταση. Η διαφορά στο έξοδο σε χρήμα δεν είναι σημαντικό, τουλάχιστον για όσους δεν γράφουν εκατοντάδες χιλιόμετρα την μέρα.
 

Μηνύματα
18.105
Reaction score
26.150
ναι ωστόσο αν τα 15 λεπτά φόρτισης γίνουν 20, εκμηδενίζεται το πλεονέκτημα του χπενγκ, καθώς τα skoda/tesla θα αποκτήσουν χρήσιμη αυτονομία αντίστοιχη της φόρτισης των 15 λεπτών ενώ το xpeng θα είναι ήδη σε στάδιο που η ταχύτητα τα έχει πέσει και θα ανέβει ελάχιστα.

αν σταματήσεις για φόρτιση μόνο το χπ μπορεί να σε βολεύει, αν σταματήσεις για καφέ όχι.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.848
Reaction score
33.730
Διαφορετικό test εδώ, με διαφορετικά αποτελέσματα. Τα ίδια οχήματα αλλά αυτή τη φορά σε ένα ταξίδι 200χλμ μέχρι το Όσλο. Εξωτερική θερμοκρασία 5 βαθμούς. Χειμερινά ελαστικά σε όλα, με μόνη διαφορά ότι το Υ φοράει 19" ζάντα ενώ τα άλλα 20".

Μέση κατανάλωση μετά από 30χλμ απόσταση
- Tesla Μodel Y AWD 20kWh/100km
- Skoda Enyaq Coupe RS 22.2kWh/100km
- XPENG G6 AWD Performance 26kWh/100km

Μέση κατανάλωση μετά από 110χλμ απόσταση
- Tesla Μodel Y AWD 20kWh/100km
- Skoda Enyaq Coupe RS 21,8kWh/100km
- XPENG G6 AWD Performance 24,6kWh/100km

Απόδοση υπολογιστή ταξιδιού όσο αφορά την πρόβλεψη SoC κατά την άφιξη.
- Tesla Μodel Y AWD. Ξεκίνησε με 79% SoC, έλεγε ότι θα έχει 20% αλλά έφτασε με 27%. +9%
- Skoda Enyaq Coupe RS. 22.2kWh/100km Ξεκίνησε με 79% SoC, έλεγε ότι θα έχει 25% αλλά έφτασε με 24%. -1%
- XPENG G6 AWD Performance. 26kWh/100km Ξεκίνησε με 80% SoC, έλεγε ότι θα έχει 31% αλλά έφτασε με 22%. -9%

Συνολική κατανάλωση
- Tesla Μodel Y AWD 20,96kWh/100km
- Skoda Enyaq Coupe RS 22,17kWh/100km.
- XPENG G6 AWD Performance 23,1kWh/100km.

Προβλέψιμη εμβέλεια με αυτές τις συνθήκες (με 120χλμ/ ώρα στους 5 βαθμούς):
- Tesla Μodel Y AWD 377χλμ (79kWh Battery)
- Skoda Enyaq Coupe RS 356χλμ (79kWh Battery)
- XPENG G6 AWD Performance 338χλμ (80,6kWh Battery)

Οι οδηγοί οδήγησαν και τα 3 οχήματα στην διαδρομή. Συμφώνησαν πως το καλύτερο σε οδήγηση σε αυτοκινητόδρομο είναι το Skoda και το χειρότερο το Τesla. Στον θόρυβο καμπίνας ο καθένας είχε τη δική του άποψη. Καλύτερη ανάρτηση το Skoda. Καλύτερη καμπίνα το XPENG. Καλύτερο ADAS το Skoda και χειρότερο το Tesla. Στην διαδρομή το Model Y είχε και 4 phantom brakings. Στο ένα μάλιστα χωρίς κανένα λόγο πήγε από τα 116χλμ/ώρα στα 53χλμ/ώρα. Ένας μάλιστα είπε πως "δεν ξέρω αν έχει σημασία αν είναι το πιο αποδοτικό καθώς είναι το πιο επικίνδυνο".

Τελικά ο καθένας θα αγόραζε διαφορετικό όχημα καθαρά για δικούς του λόγους, καθώς σε κάποιον δεν αρέσουν τα Tesla, άλλος θα το αγόραζε καθαρά λόγο εμφάνισης (αυτός έχει ήδη Model 3), άλλος θα έπαιρνε το Skoda λόγο κουμπιών, ανάρτησης και οδήγησης. κλπ κλπ.....

Το κάθε όχημα προσφέρει διαφορετική εμπειρία. Pick your poison.

 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.848
Reaction score
33.730
Τιμές οχημάτων βασικών εκδόσεων στην Ελλάδα.

- Tesla Μodel Y AWD 53.000€
- Skoda Enyaq Coupe RS 59.000€
- XPENG G6 AWD Performance 54.000€

Πρέπει να πούμε εδώ πως στο Model Y και στο G6 οι τιμές είναι τελικές. Δεν δέχονται κάτι άλλο. Τα έχουν όλα. Στο δε Skoda από ότι βλέπω παίρνει άνετα αρκετά χιλιάρικα παραπάνω καθώς δεν έχει HUD, αντλία (έλεος 60k την τρέλα μου), ηλεκτρικά καθίσματα (wtf), 360 view κ.α.

Επειδή έχω τιμές XPENG το Performance σήμερα το παίρνεις 51.000€ (με έκπτωση)

Όλα τα παραπάνω χωρίς επιδότηση.
 
Last edited:

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
4.454
Reaction score
9.678
Το κάθε όχημα προσφέρει διαφορετική εμπειρία. Pick your poison.
Σαφώς και το κάθε αυτοκίνητο προσφέρει διαφορετική εμπειρία, έχει άλλα δυνατά σημεία κλπ. και τελικά ο καθένας θα επιλέξει με βάση τα δικά του κριτήρια. Αυτό λέμε κι εμείς τόσο καιρό.

Και τώρα αυτό γίνεται 100% σαφές και από τα παραπάνω τεστ, όπου φαίνεται ότι το Tesla δεν έχει την καθολική υπεροχή που προσπαθείτε να μας πείσετε ότι έχει (ποιοτικά και ποσοτικά), ούτε απέναντι στους Γερμανούς, ούτε απέναντι στους Κινέζους.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.848
Reaction score
33.730
Καμπύλες φόρτισης, μέση ταχύτητα και c-rates.


Αποτελέσματα:
1) XPENG
2) Skoda
3) Tesla

Flat curve στα 150kW:
1) XPENG 6%-73%
2) Skoda 6%-45%
3) Tesla 5%-33%
 

Μηνύματα
7.771
Reaction score
2.255
Σαφώς και το κάθε αυτοκίνητο προσφέρει διαφορετική εμπειρία, έχει άλλα δυνατά σημεία κλπ. και τελικά ο καθένας θα επιλέξει με βάση τα δικά του κριτήρια. Αυτό λέμε κι εμείς τόσο καιρό.

Και τώρα αυτό γίνεται 100% σαφές και από τα παραπάνω τεστ, όπου φαίνεται ότι το Tesla δεν έχει την καθολική υπεροχή που προσπαθείτε να μας πείσετε ότι έχει (ποιοτικά και ποσοτικά), ούτε απέναντι στους Γερμανούς, ούτε απέναντι στους Κινέζους.
Και επιπλέον είναι ΚΑΙ επικίνδυνο.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.848
Reaction score
33.730
καθολική υπεροχή που προσπαθείτε να μας πείσετε ότι έχει (ποιοτικά και ποσοτικά)
Δεν είπα ποτέ πως τα Tesla έχουν υπεροχή στην ταχύτητα φόρτισης. Πουθενά. Και δεν το έχω πει επειδή δεν έχουν.

Αυτό που έχω πει, και είναι αντικειμενική αλήθεια, είναι πως λόγω του δικτύου των Superchargers και της υποδειγματικής λειτουργίας τους, ένα Tesla είναι ίσως η καλύτερη επιλογή στο εξωτερικό σε αυτό το θέμα. Στην Ελλάδα ούτε λόγος. Και έχουμε διαφωνήσει και με τον Κώστα σε αυτό. Οι 20-25 πρίζες στην Ελλάδα δεν είναι λόγος αγοράς Tesla. Aν γίνουν 130-150 τότε να το δούμε ξανά.

Δεν είπα ποτέ πως τα Tesla έχουν ποιοτικό εσωτερικό ας πούμε, ή ότι το Autopilot είναι ότι καλύτερο (όχι FSD, το Autopliot). Δεν το είπα επειδή δεν ισχύει.

Έχω πει πράγματα που ισχύουν. Έχουν το καλύτερο efficiency, καλύτερο software, καλύτερο app, καλύτερο πλήρως αυτόνομο σύστημα οδήγησης (όχι το Autopilot, το FSD).

Έχω πει τα χειρότερα όταν έβγαλαν τους μοχλούς πίσω από το τιμόνι, όταν καταργούν αξιόλογα μοντέλα για να φέρουν φθηνότερα γυμνά, κ.α.
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
32.134
Reaction score
92.683
Και τελικά καταλήγουμε σε αυτά που ξέραμε ήδη, αλλά κάποιοι δεν θέλαμε να αποδεχτούμε.....:biggrin:

Είδαμε και τα αποτελέσματα των Tesla στα ΚΤΕΟ, να δούμε και σε 5-10 χρόνια τι θα κάνουν και τα κινέζικα εκεί. Φαντάζομαι κάποια θα πάνε καλά και κάποια άλλα όχι.
Στην διαδρομή το Model Y είχε και 4 phantom brakings
Ακόμα συμβαίνει; νόμιζα πως διορθώθηκε αυτό. Τι software version είχε το συγκεκριμένο;
Αυτό που έχω πει, και είναι αντικειμενική αλήθεια, είναι πως λόγω του δικτύου των Superchargers και της υποδειγματικής λειτουργίας τους, ένα Tesla είναι η καλύτερη επιλογή στο εξωτερικό
Σύντομα θα πάψει αυτό να είναι κριτήριο. Λίγο το plug and charge, λίγο που θα γίνουν πιο διαδεδομένα τα φορτιστήρια με pos, λίγο που ανοιξαν πολλά superchargers για όλους, αυτό αρχίζει και γίνεται non issue.

Επίσης, όσο θα μεγαλώνει το δίκτυο πολύ ισχυρών φορτιστών, τόσο θα γίνεται (σχετικά) αδιάφορο και το θέμα του efficiency. Ας πούμε πως θα γίνει τόσο σημαντικό όσο και το θέμα της κατανάλωσης στα ICE. Το κοιτάμε, αλλά δεν το ψυρίζουμε.
Δεν είπα ποτέ πως τα Tesla έχουν ποιοτικό εσωτερικό ας πούμε, ή ότι το Autopilot είναι ότι καλύτερο (όχι FSD, το Autopliot). Δεν το είπα επειδή δεν ισχύει.
Δηλαδή το πραγματικό πλεονέκτημα το αποκτάς με επιπλέον 8000 ευρώ από την τιμή αγοράς; Υποχρεωτικά; Αλλιώς είσαι χειρότερα; χμμμμμμ.......

Για μένα τα πλεονεκτήματα των Tesla είναι:
τα Superchargers
το software και app
το ηχοσύστημα στα τετρακίνητα
το FSD ως το καλύτερο level 2 ADAS
Το πλεονέκτημα του value for money ως προς τον ανταγωνισμό νομίζω έχει χαθεί πλέον με την στασιμότητα της εξέλιξης των μοντέλων της.

Μειονεκτήματα:
Έλλειψη φυσικών κουμπιών-μοχλών (του φλας δεν αρκεί)
Έλλειψη μπροστινής οθόνης ή HUD (μην πει κανείς για after market, δεν θα το κάνουμε λατέρνα)
Αναξιοπιστία σε βάθος χρόνου-πολλές βλάβες (θα μάθουν, εντάξει, αλλά όχι εις βάρος μου)
Οι πόρτες
Πολύ ακριβά τα καλά μοντέλα (S-X), τελείως εκτός ανταγωνισμού. Φτάνουν σε επίπεδα Porsche.
(Δεν συζητάω καν για την αυξανόμενη αντιπάθεια όλων-πλην "ακροδεξιών"- προς τον CEO)

Για τα κινέζικα τα έχω πει: θα πουλήσουν φουλ στα φτηνά+μεσαία, αλλά στα πολύ καλά-Luxury δεν βλέπω να πιάνουν σε πωλήσεις στην Ευρώπη τους "Legacy". Τουλάχιστον να μην έχουν την αναξιοπιστία που είναι απολύτως συνυφασμένη με τα υπόλοιπα προϊόντα τεχνολογίας της χώρας τους, γιατί θα κλάψει πολύς κόσμος σε μερικά χρόνια.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.828
Reaction score
146.238
Προβλέψιμη εμβέλεια με αυτές τις συνθήκες (με 120χλμ/ ώρα στους 5 βαθμούς):
- Tesla Μodel Y AWD 377χλμ (79kWh Battery)
- Skoda Enyaq Coupe RS 356χλμ (79kWh Battery)
- XPENG G6 AWD Performance 338χλμ (80,6kWh Battery)
Ως γνωστόν, βλέπουμε για άλλη μια φορά πως σε πραγματική εμβέλεια και σε χαμηλότερη κατανάλωση (υψηλό efficiency) το Τέσλα θριαμβεύει.

Το έχω ζήσει περισσότερο από πολλούς εδώ μέσα, και αυτό με ενδιαφέρει.

το Tesla δεν έχει την καθολική υπεροχή που προσπαθείτε να μας πείσετε ότι έχει
Δεν ισχύει αυτό, κανένας (ούτε γω) δεν θεωρεί τα Τέσλα τέλεια σε όλα.

Ιδίως στην ταχύτητα φόρτισης, έχει ξεπεραστεί κατά πολύ από όλα όσα έχουν 800 βόλτ αρχιτεκτονική.

Επίσης στο μέγεθος (μεγάλα) και στην μεγάλη ακτίνα στροφής, όπου λόγου χάριν το iD.3 θριαμβεύει, κι ως εκ τούτου το μικρό (αλλά με σημαντικούς εσωτερικούς χώρους - πιθανώς καλύτερους από το μοντελ 3) iD.3 είναι χαοτικά πιο εύχρηστη επιλογή για τα στενά της πόλης (και όχι μόνο).

Σοβαρό μειονέκτημα των Τέσλα, και για μένα το σοβαρότερο απ' όλα, είναι η έλλειψη δικτύου καταστημάτων (αντιπροσωπεία και σέρβις) σε όλες τις πόλεις, όπως οι παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες (και οι κινεζικές που μπαίνουν σε ήδη μεγάλα δίκτυα παραδοσιακών).

Θεωρώ πολύ σημαντικό πρόβλημα να είσαι πχ στην Καβάλα ή στην Αλεξανδρούπολη, στη Λάρισα και δεξερωγωπού, σε μεγάλες πόλεις τελοσπάντων, και να πρέπει να πας ή Θεσσαλονίκη ή Αθήνα. Πόσο μάλλον σε νησιά, όπου πχ στη Λήμνο θα βρεις αντιπροσωπείες και σέρβις για όλες ανεξαιρέτως τις κοινές μάρκες, αλλά για Τέσλα γιόκ. Πραγματικά μεγάλο πρόβλημα.

Προσωπικά πήρα το Τέσλα διότι ήξερα ότι θα ανοίξει αντιπροσωπεία και επίσημο τμήμα σέρβις στην Θεσσαλονίκη, όπως και άνοιξε. Αν δεν έμενα Θεσσαλονίκη ή Αθήνα, αυτός θα ήταν πολύ σοβαρός παράγοντας για να μην επιλέξω Τέσλα. 😎

Επίσης μεγάλο μειονέκτημα σε σχέση με παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες είναι η ανυπαρξία διαμόρφωσης κατά το δοκούν, κι εκεί οι παραδοσιακές, ιδίως οι γερμανικές, μπεμβε, Μερτσέντες, Πόρσε, κλπ, θριαμβεύουν (με σημαντικό κόστος, αλλά η δυνατότητα υπάρχει).
Στο Τέσλα έχεις 2-3 χρώματα, αυτά. Τέλος.
Ανυπαρξία διαμόρφωσης.

Ωστόσο, αυτό εμφανίζει θετικό πρόσημο στην τιμή του αυτοκινήτου, όπου με αρκετά προσιτό κοστολογιο παίρνεις ένα σωρό πράγματα, από πανοραμική ηλιοροφή και εξαιρετική αντλία θερμότητας, μέχρι ιμερσιβ ηχοσύστημα με σαμπ.

Τα Τέσλα έχουν πολύ υψηλό vfm, έχουν πολύ χαμηλό κόστος συντήρησης, και είναι πολύ ανταγωνιστικά προϊόντα στην τιμή τους.

Ακόμα και η αντικατάσταση της μπαταρίας, η οποία είναι αναλώσιμο κι έτσι πρέπει να υπολογίζεται, βρίσκεται σε εξαιρετικά προσιτό κοστολογιο σε σχέση με όλους τους παραδοσιακούς κατασκευαστές. Σημαντικό και αποφασιστικής σημασίας για όσους δεν θέλουν για λίγα χρόνια ή για λίγα χιλιόμετρα το αυτοκίνητο, αλλά για να το κρατήσουν πάνω από 10-ετια και να το χρησιμοποιούν πραγματικά, να βγάζει χιλιόμετρα, όχι να κάθεται..

Επίσης στα κρας τεστ, έχει δείξει εξαιρετικές επιδόσεις, όπως και στα τεστ ταράνδου. Προσπέρασε πολύ ακριβότερες επιλογές από παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες, από αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων.

Ταυτόχρονα, το δίκτυο superchargers για όποιους ταξιδεύουν έξω στην Ευρώπη, είναι τρομερό πλεονέκτημα, και άμα το ζήσετε θα καταλάβετε.

Τέλος, στο σοφτγουερ και στις δυνατότητες του FSD, ως γνωστόν η Τέσλα θριαμβεύει.

Συνολικά, σε καμία περίπτωση δεν θεωρώ το Τέσλα ως την καλύτερη λύση για οποιονδήποτε και για οποιαδήποτε χρήση. Ιδίως για το τυπικό δουλειά σπίτι σπίτι δουλειά, και κίνηση μέσα στην πόλη με λίγα χιλιόμετρα, δεν το θεωρώ καλή επιλογή, μέχρι να βγάλει ένα μικρό μοντέλο (το αναμενόμενο μοντελ 2), και έχει δείξει η Ευρώπη ότι προτιμά μικρότερα αυτοκίνητα. Παρόλα αυτά, συνεχίζει να είναι το πιο καλοπουλημένο μοντέλο ηλεκτρικού αυτοκινήτου στην Ευρώπη, πράγμα που σημαίνει πως η πλειοψηφία του κόσμου το θεωρεί ως την καλύτερη επιλογή, και επιβεβαιώνει το πολύ υψηλό VFM.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.848
Reaction score
33.730
Βάλε μια 20άρα ζάντα όπως και στα άλλα και θα δεις (το λέει και η Tesla άλλωστε), πως η εμβέλεια θα μειωθεί κατά 30χλμ. Οπότε αν υπολογίσουμε και τις συνθήκες (στο περίπου βέβαια), έχουμε:

- Tesla Μodel Y AWD 377 359χλμ (79kWh Battery)
- Skoda Enyaq Coupe RS 356χλμ (79kWh Battery)
- XPENG G6 AWD Performance 338χλμ (80,6kWh Battery)

Tο θετικό του Tesla είναι ότι όταν λέει πως θα φτάσει με τόσα χλμ θα φτάσει και πιθανότατα με περισσότερα. Ότι όταν θα πάει στον Supercharger θα φορτίσει και δεν θα βρίζεις. Ότι είναι η καλύτερη λύση by far για ταξίδια στο εξωτερικό. Είτε έχεις βάση εκεί είτε φεύγεις από Ελλάδα. Δεν είναι καν θέμα προς συζήτηση αυτό.

Μέχρι να έρθει το plug & charge φέξε μου. Θα αφορά εγκαταστάσεις που θα γίνουν μετά το 2028, θα πρέπει να έχεις την τύχη να τους πετύχεις στην διαδρομή σου, και βέβαια εξυπακούεται πως θα πρέπει να το υποστηρίζει και το όχημα σου. Θα εκπλαγείτε από το πόσα ηλεκτρικά δεν έχουν plug & charge. Και πάρα πολλά από αυτά δεν θα αποκτήσουν ποτέ, καθώς δεν είναι μόνο θέμα software.

Υγ: Τώρα που το θυμήθηκα. Στο test εμβέλειας στην Ισπανία με πολύ ζέστη το Model 3 LR είχε 40% απώλεια στην εμβέλεια. Και τώρα με το κρύο το Υ LR πάλι 40% έχει.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
4.454
Reaction score
9.678
Θα εκπλαγείτε από το πόσα ηλεκτρικά δεν έχουν plug & charge. Και πάρα πολλά από αυτά δεν θα αποκτήσουν ποτέ, καθώς δεν είναι μόνο θέμα software.
Χεστήκαμε για το plug & charge, tap-to-pay (δηλαδή πληρωμή με κάρτα χωρίς λογαριασμούς, apps κλπ.) αρκεί.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • spylab
    TrumpoMusk

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.863
Μηνύματα
3.065.425
Members
38.625
Νεότερο μέλος
teamwork
Top