Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

Μηνύματα
467
Reaction score
462
Εγω προσωπικά θα έπαιρνα το καλύτερο αυτοκίνητο. Δηλαδη αυτό που έχει την καλύτερη οδηγική συμπεριφορά. Εννοείται ηλεκτρικό, αποκλειστικά.
ναι φυσικα για ηλεκτρικο. Το θεμα ειναι ποσο ψηλα τοποθετεις την οδικη συμπεριφορα σε σχεση με τα υπολοιπα.
Ενα τετοιο λοιπον με πολυ καλυτερη οδικη συμπεριφορα αλλα
πιθανως με μικροτερη μπαταρια, χωρις αντλια, με πιο αργη φορτιση θα το προτειμουσες σε σχεση με ενα αλλο με χειροτερη συμπεριφορα αλλα ολλα τα αλλα.
Επισης παιζει ρολο και η χρηση του. ενα αυτοκινητο που το 80% της κυκλοφοριας ειναι μεσα στη πολη η ευκολια ειναι προτεομοτερη της οδηγικης συμπεριφορας.
Αν μιλαμε για αυτοκινητα με ακριβως τον ιδιο εξοπλισμο και η διαφορα ηταν μονο στην οδηγηση και εγω θα επελεγα αυτο με την καλυτερη συμπεριφορα. Και οπως προειπα θα μπορουσα να υπερβω τον προυπολογισμο εως 3-4 χιλ αν αυτο ηταν το ακριβοτερο.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
32.157
Reaction score
92.742
Το θεμα ειναι ποσο ψηλα τοποθετεις την οδικη συμπεριφορα σε σχεση με τα υπολοιπα.
Εάν είναι απαράδεκτη η οδηγητική συμπεριφορά απορρίπτεται κατευθείαν με συνοπτικές διαδικασίες. Είτε είναι για πόλη είτε για οτιδήποτε.
η ευκολια
Τι ορίζεται ως ευκολία; Και γιατί το θεωρείς πιο σημαντικό εντός πόλης;
 

Μηνύματα
467
Reaction score
462
Εάν είναι απαράδεκτη η οδηγητική συμπεριφορά απορρίπτεται κατευθείαν με συνοπτικές διαδικασίες.
Τι ορίζεται ως ευκολία; Και γιατί το θεωρείς πιο σημαντικό εντός πόλης;
Αν παρεις ενα αυτοκινητο πολης με ταχυτητες εως 60-70 δε καταλαβαινεις διαφορα στην οδηγηση.
Ομοιως και σε εθνικη οπου το μεγιστο ειναι 120. Αν πηγαινεις στροφιλικι σε βουνο οκ. Καθε ποτε ομως;

Ευκολια ειναι να εχει μεγαλυτερη αυτονομια που θα χρειαζεται πιο αραια φορτιση.
Να ειναι πιο ανετο το εσωτερικο με ενα καλο ηχοσυστημα
Να μπορει να ακολουθει την κινηση στο μποτιλιαρισμα χωρις προβλημα
Να ειναι αποδοτικο στη ψυξη και θερμανση.
Οταν βγεις εκτος να χρειαζεσαι οσο το δυνατο λιγοτερο χρονο για φορτιση.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
32.157
Reaction score
92.742
Αν παρεις ενα αυτοκινητο πολης με ταχυτητες εως 60-70 δε καταλαβαινεις διαφορα στην οδηγηση
Στην Αττική οδό δεν θα πας; Στην Κηφισίας το βράδυ;
Ευκολια ειναι να εχει μεγαλυτερη αυτονομια που θα χρειαζεται πιο αραια φορτιση.
Συμφωνώ, αλλά όχι φανατικά. Δηλαδή αν το βάλω στην πρίζα κάθε δεύτερο βράδυ αντί για κάθε τρίτο, χάθηκε ο κόσμος; Ετσι κι αλλιώς εγώ θα κοιμάμαι όσο θα φορτίζει.
Να ειναι πιο ανετο το εσωτερικο με ενα καλο ηχοσυστημα
Ναι, απαραίτητο.
Να μπορει να ακολουθει την κινηση στο μποτιλιαρισμα χωρις προβλημα
Ναι, χρειάζεται. Νομίζω το έχουν όλα πλέον. Το δικό μου το έχει και είναι σχεδόν τετραετίας.
Να ειναι αποδοτικο στη ψυξη και θερμανση.
Ισχύουν τα ίδια που έγραψα για την φόρτιση.
Οταν βγεις εκτος να χρειαζεσαι οσο το δυνατο λιγοτερο χρονο για φορτιση.
Σημαντικό. Τα VW που θεωρούνται καταραμένα έχουν πολύ αξιοπρεπή καμπύλη φόρτισης. Αλλά τώρα μιλάμε για χρήση εκτός πόλης, όπου η οδηγική συμπεριφορά είναι το απολύτως κυρίαρχο, περισσότερο από το έξτρα δεκάλεπτο για φόρτιση.
 

Μηνύματα
467
Reaction score
462
Ομοιως και σε εθνικη οπου το μεγιστο ειναι 120. Αν πηγαινεις στροφιλικι σε βουνο οκ. Καθε ποτε ομως;
Εδώ δε απάντησες όμως.
Οδηγική συμπεριφορα σε ευθεία στην εθνική όλα ίδια είναι.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
32.157
Reaction score
92.742
Εδώ δε απάντησες όμως.
Οδηγική συμπεριφορα σε ευθεία στην εθνική όλα ίδια είναι.
Διαφωνώ και σε αυτό.

Τέλος πάντων, όποιος σκοπεύει να πάρει αυτοκίνητο καλά θα κάνει να οδηγήσει όλα όσα είναι εντός μπάτζετ και του ταιριάζουν. Επιλογές υπάρχουν πολλές.
Αφήστε το YouTube, τις ιντερνετικές σέχτες, και τις αντιευρωπαϊκές ιδεοληψίες και δοκιμάστε οι ίδιοι τα αυτοκίνητα.
Τέλος, καλό είναι να γνωρίζετε τι σημαίνει καλή οδηγική συμπεριφορά. Στην πράξη, όχι στα χαρτιά. Οδηγήστε ένα πραγματικά καλό αυτοκίνητο, για να έχετε αναφορά.
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.859
Reaction score
146.318
δεν είχα ποτέ phantom braking σε id.3 στα 4 χρόνια στο δρόμο

(έμαθα όμως ότι μπερδεύεται και κοκκαλώνει στην ανηφορική ράμπα στο υπόγειο πάρκιν στη δουλειά όπου σηκώνεται η ράμπα της εξόδου, και ξεκινάω πιο σιγά)
Δεν πάει μόνο του στο δρόμο με υψηλές ταχύτητες για να δεις αν έχει phantom braking.

Δεν μπορεί.

Αν μπορούσε, θα έβλεπες πολύ μεγαλύτερα προβλήματα από αυτό.

Εν τώ μεταξύ εγώ έχω χρόνια να δω phantom braking, κι οδηγώ συνέχεια στο αυτόματο..

Το iD 3 δεν διαθέτει τη δυνατότητα να σε πηγαίνει αυτό, καθόλου.

Ένα lane assist έχει, που είναι της πλάκας, και ΔΕΝ σε κρατάει μέσα στη λωρίδα κυκλοφορίας.

Ταυτόχρονα, οδηγικά δεν έχει καμία σχέση με Τέσλα, είναι χαοτικά χειρότερο, και σημείωσε πως η τιμή του, για να έχει αξιοπρεπή εξοπλισμό, ξεπερνάει την τιμή του Τέσλα μ3..
Tο δικό μου, με σημερινές τιμές, βγαίνει λίγο πάνω από 50 χιλιάρικα. Με 58-αρα..

Εν τω μεταξύ, αν ακούσεις τι λένε οι ως τώρα haters για τα Τέσλα, θα πάθεις σοκ

Πχ



Αν δεις όλη αυτή τη συνέντευξη, που μιλάει για την οδηγική συμπεριφορά του Μ3 περφορμανς, θα πάθεις πλάκα. Εν τω μεταξύ αυτός ήταν σοβαρός hater...
 
Last edited:

Μηνύματα
18.116
Reaction score
26.171
Είναι θέμα βιωμάτων, αν έχεις οδηγήσει καιρό αυτοκίνητα με συγκεκριμένη αίσθηση στο δρόμο δεν μπορείς να συμβιβαστείς με μπλιμπλικια. Επιπλεον είναι θέμα προϋπολογισμού και προτεραιοτήτων , συζητάτε για θέματα που κάτοχος ιχ 50+ χιλιάδων 10ετιας (σα να λέμε 80+ σήμερα) βλέπει εντελώς διαφορετικά.
Ποτε δε θα συνεννοηθούμε
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.859
Reaction score
146.318
Μια χαρά συνεννοούμαστε.

Δες ο ανωτέρω τι "μπλιμπλικια" έχει οδηγήσει, και εκθειάζει τα Τέσλα. Και μιλάμε για hater..
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.862
Reaction score
33.744
Tο δικό μου, με σημερινές τιμές, βγαίνει λίγο πάνω από 50 χιλιάρικα. Με 58-αρα..
Σα να λέμε δηλαδή "βρε δε πάτε ......., 50 χιλιάρικα 60kWh". Ας είναι ότι θέλει. Ότι μάρκα θέλει. Άσε που δεν χρειάζεσαι ΠΟΤΕ Subaru STI ή Deltona ή ΑUDI Quattro ή ότι άλλο για Κολιάτσου Παγκράτι. Είναι όχι υπερβολή αλλά καβάλα στο άλογο. Ούτε για 2-3 ταξίδια το χρόνο να θυσιάσεις άλλα σημαντικότερα πράγματα.

Αυτή η μαμημένη οδηγική συμπεριφορά για διαδρομές Κολιάτσου Παγκράτι, με ξεπερνά. :roflmao:

Όπως και η τετρακίνηση για Κολιάτσου Παγκράτι. :roflmao:

Ή να δώσει 10k παραπάνω, ή ίδια χρήματα, για χειρότερο όχημα επειδή πρέπει να είναι με το ζόρι Ευρωπαϊκό. :roflmao:

Ή ακόμα "καλύτερα" Γερμανικό. :roflmao:


Δες ο ανωτέρω τι "μπλιμπλικια" έχει οδηγήσει, και εκθειάζει τα Τέσλα. Και μιλάμε για hater..
Δεν ανοίγει το link
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.859
Reaction score
146.318



Σε σχέση με τέτοιους ανθρώπους, που έχουν οδηγήσει ο,τι οδηγιέται σ'αυτόν τον πλανήτη, οι απόψεις μερικών γραφικών εδώ μέσα, μπαίνουν στη θέση τους εύκολα. 😎
 

Μηνύματα
1.114
Reaction score
1.681
Σα να λέμε δηλαδή "βρε δε πάτε ......., 50 χιλιάρικα 60kWh". Ας είναι ότι θέλει. Ότι μάρκα θέλει. Άσε που δεν χρειάζεσαι ΠΟΤΕ Subaru STI ή Deltona ή ΑUDI Quattro ή ότι άλλο για Κολιάτσου Παγκράτι. Είναι όχι υπερβολή αλλά καβάλα στο άλογο. Ούτε για 2-3 ταξίδια το χρόνο να θυσιάσεις άλλα σημαντικότερα πράγματα.

Αυτή η μαμημένη οδηγική συμπεριφορά για διαδρομές Κολιάτσου Παγκράτι, με ξεπερνά. :roflmao:

Όπως και η τετρακίνηση για Κολιάτσου Παγκράτι. :roflmao:

Ή να δώσει 10k παραπάνω, ή ίδια χρήματα, για χειρότερο όχημα επειδή πρέπει να είναι με το ζόρι Ευρωπαϊκό. :roflmao:

Ή ακόμα "καλύτερα" Γερμανικό. :roflmao:



Δεν ανοίγει το link
Συμφωνώ, αλλά τελείως διαφορετικό το Παγκράτι -Κολιάτσου, απο το Κολιάτσου-Παγκράτι, μην τα ισοπεδώνουμε όλα. 😂 :lolsign:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.859
Reaction score
146.318
Το iD.3 προσυπογράφω πως είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο οδηγικά. Χαοτικά καλύτερο από παραδοσιακές επιλογές ICE στο ίδιο κοστολογιο.

Πχ σε σχέση με το Audi A3 που είχα πριν, το iD.3 ήταν ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΗ αναβάθμιση οδηγικά.

Υπ'οψιν πως το εν λόγω Audi, κόστιζε περισσότερα λεφτά απ'το iD.3, με τον ίδιο εξοπλισμό, και φυσικά είχε υποδεέστερες επιδόσεις επιτάχυνσης.

Αλλά το iD.3 οδηγικά δίπλα στο Τέσλα; Δεν στέκεται ούτε για πλάκα. Μιλάμε για χαοτική διαφορά.

Βέβαια το Τέσλα μοντελ Υ LR είναι 4-κινητο, και με πολύ καλύτερες επιδόσεις επιτάχυνσης, κλπ, αλλά η διαφορά μεταξύ τους στα λεφτά είναι 15 χιλιάρικα. Λίγα ή πολλά, ο κάθε άνθρωπος θα το κρίνει αναλόγως του δικού του μπάτζετ.

Πόση σημασία έχει η καλύτερη οδηγική συμπεριφορά εντός πόλης; Πρακτικά σχεδόν καμία.

Εκτός πόλης; Βεβαίως, σημαντική.

Εντός πόλης, το iD.3 είναι καλύτερη επιλογή, λόγω μικρότερου κύκλου στροφής και μικρότερου μεγέθους
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
32.157
Reaction score
92.742
Δυστυχώς πρέπει να εξηγούμε τα αυτονόητα.
Μπείτε σε ένα ταξί Skoda Octavia δεκαετίας στο Παγκράτι, και βγείτε Κολιάτσου. Τσαγκαρατζάγκαρα τσαγκαρατζάγκαρα.
Μπείτε αμέσως σε ένα ταξί Mercedes και επιστρέψτε Παγκράτι.
Αν σας φαίνεται ίδιο, όλα καλά.
:tongue:
 

Μηνύματα
467
Reaction score
462
Στο είπαν αλλά δεν το καταλαβαίνεις.
Λες να μη θέλαν όλοι οι ταξιτζήδες να έχουν Μερσεντές; Σίγουρα!!
Αν δεν φτάνει όμως αγοράζει το Σκόντα.
Το προσέχεις το συντηρείς και βγάζεις μεροκάματο.
 

Μηνύματα
18.116
Reaction score
26.171
οι ταξιτζήδες που τα τελευταία 5 χρόνια εξακολουθούν να αγοράζουν οκτάβια είναι ΗΛΙΘΙΟΙ
δεν έχουν ιδέα τι κάνουν , εντελώς ΑΣΧΕΤΟΙ.
δεν περιμένεις βέβαια και περισσότερα από αυτούς που τους εκπροσωπεί συνδικαλιστής που έχεις ν απιάσει τιμόνι 30 χρόνια.

οπότε ΔΕΝ είναι παράδειγμα οι ταξιτζήδες.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
32.157
Reaction score
92.742
Στο είπαν αλλά δεν το καταλαβαίνεις.
Στο είπα αλλά δεν καταλαβαίνεις:
Μάθετε τι είναι καλή οδηγική συμπεριφορά. Δηλαδή καλό αυτοκίνητο. Και για Κολιάτσου, και για Αττική οδό, και για Εθνική. Για όλα. Όχι για ράλι Ακρόπολις, αυτό είναι άλλο ανέκδοτο.

Αφού μάθετε (γιατί μάλλον δεν ξέρετε), βρείτε ένα στο μπάτζετ σας. Με προσωπικές δοκιμές, όχι γιατί το είπε κάποια σέχτα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.859
Reaction score
146.318
οι ταξιτζήδες που τα τελευταία 5 χρόνια εξακολουθούν να αγοράζουν οκτάβια είναι ΗΛΙΘΙΟΙ
Πότε δεν ήταν ηλίθιοι εδώ οι ταξιτζήδες; 🤣😁😂

Εδώ τους δίνανε 20+ χιλιάρικα επιδότηση για να πάρουν ηλεκτρικό, κι οοοοοοχι, με το Μερτσέντες ή το οκτάβια αγκαλιά! 🤣😁😂

Λες να είναι ηλίθιοι οι άνθρωποι στην βόρεια Ευρώπη, που για χρήση ταξί έχουν τιγκάρει στα Τέσλα (και άλλα BEV βεβαίως);
 

Μηνύματα
3.748
Reaction score
3.412
Βέβαια, όποιος έχει απλά ρωτήσει έναν ταξιτζή γιατί αγοράζουν μερκεντέ θα σου πούνε το πολύ απλό: το ζητάνε οι πελάτες!
Ναι, οι πελάτες όταν ζητάνε ταξί, δεν ζητάνε απλά 'ταξί', ζητάνε μερκεντέ...
Οπότε, όποιος ντεν έκει...
Από ταξιτζήδες η πληροφορία φυσικά.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.878
Μηνύματα
3.066.165
Members
38.626
Νεότερο μέλος
silvain
Top