Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

Μηνύματα
304
Reaction score
433
Μα οι
Τα ηλεκτρικά σωστά το θέσατε οτι είναι στην αρχή τους και είναι λίγο μπιμπλικια. Όσο όμως γίνονται πιο μαζικά θα πρέπει να πεσει και το κόστος. Οπότε αναγκαστικά θα μειωθούν οι οθόνες και θα αυξηθούν τα κουμπιά. Όσο wow είναι η hyper screen της eqs άλλο τόσο κοστίζει. Δεν είναι δυνατόν σε ένα μικρό αυτοκίνητο να βάλεις οθόνη ίση με την αξία του. Θα κάνεις οικονομία και θα βάλεις μια απλή ώστε να είναι φτηνή στην επισκευή. Άλλωστε ο κόσμος δε συγχωρεί εύκολα κάποια πράγματα. Και το κόστος του service είναι ένα από αυτά.

Μα οι οθονες πρακτικα δε κοστιζουν τιποτα...ισως ειναι και φθηνοτερες των διακοπτων.

Αλλα η εργονομια παει περιπατο. Δεν ειναι δυνατον να ελεγχεις το κλιμα (peugeot) μεσω οθονης...τραγικο κατ εμε...και επισης λιγοτερο user friendly. Αποσπας τα ματια σου απ τον δρομο πολυ συχνοτερα απ οτι με τον κλασικο τροπο των διακοπτων.

Ισως ειναι θεμα συνηθειας αν και δε το νομιζω...
 

gid

Μηνύματα
7.432
Reaction score
8.666
Το θέμα της ασφάλειας αλλά και ευκολίας στο χειρισμό των ολοένα και περισσότερων μπλμπικιών των σύγχρονων ΙΧ θα λυθεί οριστικά με τις φωνητικές εντολές. Η τεχνολογία έχει προχωρήσει πολύ στον τομέα αυτόν αλλά δεν φαίνεται να έχει περάσει ακόμη στα αυτοκίνητα. Όταν αυτό προχωρήσει δε θα υπάρχει ο παραμικρός λόγος να πάρει ο οδηγός το βλέμμα του από το δρόμο, αλλα ούτε και να περάσει δύο ώρες διαβάζοντας τις οδηγίες χρήσης.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.421
Reaction score
125.661

porsche-macan-ev-spy-shots.jpg


Porsche already confirms that the Macan EV goes on sale during the 2023 calendar year. This means a full debut could happen in late 2022.

😍





ΥΓ.
Ο δεύτερος κύκλος του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά» αναμένεται να τεθεί σε ισχύ το Φεβρουάριο, με αναδρομική ισχύ από τα τέλη Δεκεμβρίου του προηγούμενου έτους, σύμφωνα με δηλώσεις του Υπουργού Περιβάλλοντος Κώστα Σκρέκα.


😎
 

Μηνύματα
63
Reaction score
108
Αλλα η εργονομια παει περιπατο. Δεν ειναι δυνατον να ελεγχεις το κλιμα (peugeot) μεσω οθονης...τραγικο κατ εμε...και επισης λιγοτερο user friendly. Αποσπας τα ματια σου απ τον δρομο πολυ συχνοτερα απ οτι με τον κλασικο τροπο των διακοπτων.
Ισως ειναι θεμα συνηθειας αν και δε το νομιζω...
Το συγκεκριμένο, όχι μόνο είναι ότι χειρότερο για οδήγηση αλλά είναι και ότι χειρότερο σαν υλοποίηση.
Άθλιο underpowered κακοσχεδιασμένο σύστημα γενικά με bugs.

Η εφαρμογή δεν έχει σωστές μεταφράσεις, fonts. Δεν μπορώ να την γυρίσω σε Αγγλικά ή Γαλλικά επειδή "ξέρει" οτι είμαι στην Ελλάδα (το κινητό είναι στα Αγγλικά).
Το ΑΡΙ που έχουν είναι επίσης άθλιο (αλλά οκ, δεν είναι υποχρεωμένοι).
Το 3d cockpit τους μάρανε τους (συγκεκριμένους) boomers.

Εγώ δεν έχω θέμα με τις οθόνες αρκεί να μην χαλάνε και να μην κολλάνε και να υπάρχουν και πιο βολικές εναλλακτικές (voice recognition πχ).
 

TGD

Μηνύματα
7.220
Reaction score
7.249
Για να καταλάβω, έχετε δουλέψει voice recognition για εντολές κι είστε ευχαριστημένοι; Έχει και ελληνικά;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.421
Reaction score
125.661
Προσωπικά δεν είμαι ικανοποιημένος από το voice recognition της ελληνικής γλώσσας στο software της vw, αλλά να πω την αμαρτία μου, το σκίαατρο στην πανοραμική ηλιοροφη το ανοιγοκλεινω μια χαρά με φωνητικές εντολές στα ελληνικά, παρότι έχει φυσικό διακόπτη. 😂

Θέλει να φας λίγο χρόνο για να εξοικειωθείς με τις δυνατότητες, και δεν τον έχω φάει. 😂😜🤣


ΥΓ.

 
Last edited:


Μηνύματα
15.059
Reaction score
20.840
ούτε οι οθόνες αφής είναι πρακτικές - αφού απαιτούν την προσοχή του χειριστή για να ακουμπήσει την οθόνη - ούτε οι φωνητικές οδηγίες - δηλαδή "άνοιξε το παράθυρο (μησουγαααα)" αντί για μια απλή κίνηση του χεριού ; .
φωνητικές οδηγίες είναι για κάτι που ψάχνεις και θα χρειαζόταν πληκτρολόγηση πχ μια διεύθυνση, ένα τραγούδι , επιλέγοντας πχ μουσική να ακουμπάς το σχετικό πλήκτρο και να λες "dire straits , money for nothing" οπότε εκτός από το κομμάτι επιλέγεται και η καμπύλη ισοστάθμισης καθώς και η επιθυμητή στάθμη, μπαίνει το autopilot και εσύ παίζεις drums και airguitar.
το νόημα νομίζω το πιάνουν στην mercedes με τις κινήσεις χεριών και ματιών ίσως.
τα χειριστήρια - όποια μορφή και να έχουν - πρέπει να βρίσκονται εντός των φυσικών ορίων κίνησης των χεριών.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
22.954
Reaction score
41.236
δηλαδή "άνοιξε το παράθυρο (μησουγαααα)" αντί για μια απλή κίνηση του χεριού
δλδ δεν έχετε παίξει ποτέ με το παράθυρο λίγο πιο πάνω λίγο πιο κάτω, όχι λίγο προς τα πάνω, ακόμη λίγο πάνω, ένα τσικ :roflmao: και αυτό θα το κάνουμε φωνητικά; :laugh:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.421
Reaction score
125.661
Σημερινό

δλδ δεν έχετε παίξει ποτέ με το παράθυρο λίγο πιο πάνω λίγο πιο κάτω, όχι λίγο προς τα πάνω, ακόμη λίγο πάνω, ένα τσικ :roflmao: και αυτό θα το κάνουμε φωνητικά; :laugh:
Το παράθυρο γιατί να ανοίξει; αα, άμα σε σταματήσουν οι μπάτσοι. 🤣😜😂

Τέλος πάντων, πολλά γίνονται (ή μπορούν να γίνονται) με φωνητικές εντολές.

Η οθόνη (για μένα) δεν είναι ιδιαίτερα χρήσιμη, και μπορεί να είναι κλειστή για να μη σε απασχολεί, εκτός κι αν θες χάρτες σε κάποια διαδρομή. Και πάλι, το head up display πρακτικά αρκεί.

Τα πλήκτρα, είτε στο τιμόνι, είτε αλλού, είναι φυσικά χρήσιμα.

Η τακτική της Τεσλα να μην έχει σχεδόν καθόλου φυσικά πλακτρα και να τα έχει όλα σε μια οθόνη, μας ξενίζει, ωστόσο τα Τεσλα πουλάνε και πουλάνε πολύ, και οι κάτοχοι δεν δείχνουν δυσαρεστημένοι.

Μηοως τελικά όλα αυτά είναι στο (γερικο) μυαλό μας; 😜
 
Last edited:

melina

Cargo 200
Μηνύματα
22.954
Reaction score
41.236
Μηοως τελικά όλα αυτά είναι στο (γερικο) μυαλό μας; 😜
Σαφώς, 35 χρόνια βρουμ βρουμ είναι αυτά.
Αν είχα λεφτά πολλά δεν θα με απασχολούσε ποτέ να ασχοληθώ με ηλεκτρικό αυτοκίνητο μέχρι να πεθάνω. Άντε το πολύ ως δεύτερο για γκατζετιά "γιατί έχω και πολλά λεφτά και γιατί να μην έχω και ένα τέτοιο" φάση.
Ας τα ευχαριστηθούν οι επόμενοι.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.421
Reaction score
125.661
Σαφώς, 35 χρόνια βρουμ βρουμ είναι αυτά.
Ε, ναι.. Αφήνουν κουσούρια τόσα χρόνια.

Η Τεσλα που έχει επιλέξει αυτό το άδειο από κουμπιά ταμπλό με ένα ταμπλετ στη μέση, τρόπον τινά θυμίζει το πρώτο Αϊ φόουν, που ήταν το μοναδικό τηλέφωνο χωρίς πολλά φυσικά πλήκτρα, τότε όλα είχαν.

Μετα από χρόνια, εξαφανίστηκαν τα κουμπιά και από τους υπόλοιπους κατασκευαστές κινητών. Ίσως αυτή να είναι η εξέλιξη και στα αυτοκίνητα.

Πάντως στους τόσους χρήστες Τεσλα, δεν ακούς παράπονα για την έλλειψη φυσικών πλήκτρων. Ακούς παράπονα για πολλά πράγματα, για την ποιότητα συναρμολογησης και το βάψιμο κυρίως, αλλά όχι για την έλλειψη πλήκτρων στο ταμπλό.
Τυχαίο; Ειλικρινά, δεν νομίζω.
Τα δεδομένα δείχνουν πως μάλλον είμαστε δεινόσαυροι που δυσκολευομαστε να αλλάξουμε τις παλιές μας συνήθειες.

Ακόμα και τα πλήκτρα αφής στο τιμόνι και στην κεντρική κονσόλα, για ρύθμιση θερμοκρασίας και volume control, προσωπικά με δυσκόλεψαν για κάνα δίμηνο, μετα τα συνήθισα, πλέον τα χειρίζομαι χωρίς να χρειάζεται να τα βλέπω.. Ο γιος μου όμως, τα συνήθησε σε 2 λεπτά... Χάσμα γενεών. 😂🤣😜
 
Last edited:

Μηνύματα
1.059
Reaction score
1.577
κάποια πράματα γίνονται και θα γίνονται πάντα ευκολότερα με φυσικούς διακόπτες,
ακόμη και το iphone έχει 4 (+1 αφής)
για κάποιες συγκεκριμένες λειτουργίες που πρέπει να γίνονται άμεσα και εύκολα, καλό είναι να υπάρχουν
και εκεί θα ξεχωρίζουν οι ακριβότερες από τις φθηνότερες υλοποιήσεις
τα τέσλα καλά είναι για επιδόσεις, μπαταρία, καινοτομίες αλλά δεν είναι μέτρο σύγκρισης για εργονομία και ποιότητα
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.421
Reaction score
125.661
κάποια πράματα γίνονται και θα γίνονται πάντα ευκολότερα με φυσικούς διακόπτες,
ακόμη και το iphone έχει 4 (+1 αφής)
για κάποιες συγκεκριμένες λειτουργίες που πρέπει να γίνονται άμεσα και εύκολα, καλό είναι να υπάρχουν
Συμμερίζομαι τις απόψεις σου.
Απλώς αναρωτιέμαι μήπως και οι δύο μας κάνουμε.. σα δεινόσαυροι. 🤣😂😜

Ως δεδομένα, υπέρ της αμφιβολίας για τις απόψεις μας, φέρνω τις φωτογραφίες από το όχι και τόσο μακρινό 2007 που δείχνουν την εμφάνιση του πρώτου Αϊ φόουν:

cw_evolution_of_the_iphone_02-100771460-large.jpg


Το οποίο είχε ένα πλήκτρο αφής όλο κι όλο στην πρόσοψη.

Την ίδια εποχή, 2007 και 2008, ο ανταγωνισμός ήταν με πληθώρα πλήκτρων στην πρόσοψη:

Nokia3.png

Nokia2.png


Εγώ είχα τότε ένα ερικσον, με μπόλικα πλήκτρα στην πρόσοψη. Μπορεί αν είχε και καπάκι, αυτό δε θυμάμαι. 😜

15 χρόνια μετά, όλα τα τηλέφωνα ακολουθούν το δρόμο που χάραξε τότε το πρώτο i phone.

Και ας θυμηθούμε αν είχαμε αντιδράσει τότε εναντίον του I phone, επειδή δεν είχε πλήκτρα φυσικά στην πρόσοψη, εγώ τουλάχιστον θυμάμαι καλά πως έλεγα ότι δε γίνεται χωρίς τα κουμπιά το τηλέφωνο, τι αηδίες είναι αυτές... 🤣😂😜

Τώρα κάποιοι αναθεματιζουμε τα πλήκτρα αφής του φολγκζβαγκεν, (ή την έλλειψη φυσικών πλήκτρων του Τεσλα) , κι ο παραλληλισμός με το ένα και μοναδικό πλήκτρο αφής του πρώτου I phone είναι αναπόφευκτος.. 😜
 
Last edited:


TGD

Μηνύματα
7.220
Reaction score
7.249
Με το κανονικό τηλέφωνο, παίρνω τα νούμερα χωρίς να κοιτάω. Με το κινητό δεν γίνεται.
Αν δούλευε, θα είχαμε πληκτρολόγια αφής στα πισί. ;)
 

Μηνύματα
1.059
Reaction score
1.577
Συμμερίζομαι τις απόψεις σου.
Απλώς αναρωτιέμαι μήπως και οι δύο μας κάνουμε.. σα δεινόσαυροι. 🤣😂😜

Ως δεδομένα, υπέρ της αμφιβολίας για τις απόψεις μας, φέρνω τις φωτογραφίες από το όχι και τόσο μακρινό 2007 που δείχνουν την εμφάνιση του πρώτου Αϊ φόουν:

View attachment 239012

Το οποίο είχε ένα πλήκτρο αφής όλο κι όλο στην πρόσοψη.

Την ίδια εποχή, 2007 και 2008, ο ανταγωνισμός ήταν με πληθώρα πλήκτρων στην πρόσοψη:

View attachment 239010
View attachment 239011

Εγώ είχα τότε ένα ερικσον, με μπόλικα πλήκτρα στην πρόσοψη. Μπορεί αν είχε και καπάκι, αυτό δε θυμάμαι. 😜

15 χρόνια μετά, όλα τα τηλέφωνα ακολουθούν το δρόμο που χάραξε τότε το πρώτο i phone.

Και ας θυμηθούμε αν είχαμε αντιδράσει τότε εναντίον του I phone, επειδή δεν είχε πλήκτρα φυσικά στην πρόσοψη, εγώ τουλάχιστον θυμάμαι καλά πως έλεγα ότι δε γίνεται χωρίς τα κουμπιά το τηλέφωνο, τι αηδίες είναι αυτές... 🤣😂😜

Τώρα κάποιοι αναθεματιζουμε τα πλήκτρα αφής του φολγκζβαγκεν, (ή την έλλειψη φυσικών πλήκτρων του Τεσλα) , κι ο παραλληλισμός με το ένα και μοναδικό πλήκτρο αφής του πρώτου I phone είναι αναπόφευκτος.. 😜
το ξέρω, το ειχα πάρει από εξωτερικό σε πολύ χαμηλή τιμή (και το έχω ακόμη),
τότε δεν είχανε γίνει μόδα και τα παίρνανε για την επιδότηση στην αγγλία και το σκοτώνανε στο ebay

είχε (και έχει) και άλλα τέσσερα φυσικά κουμπιά όμως :p για τις βασικές λειτιυργίες, που γίνονται και από την οθόνη ή με siri,
αλλά είναι καλό να μπορείς να τις κάνεις και εύκολα και γρήγορα όταν θες,
αυτό λέω και για τα αυτοκίνητα,
να μπορείς να γυρίσεις ένα κουμπί και να χαμηλώσεις άμεσα το ράδιο ή να κλειδώσεις τις πόρτες χωρίς να χρειάζεται να μπαίνεις σε οθόνες και μενού
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.421
Reaction score
125.661
Τα τηλέφωνα δεν είναι αυτοκίνητα
😂



Φήμες λεν ότι τα αυτοκίνητα είναι και τηλέφωνα. 🤣😜

Άλλες φήμες θέλουν τις εταιρείες που κατασκευάζουν τηλέφωνα, να κατασκευάζουν αυτοκίνητα! 🤣😂😜

Μία από αυτές, και η σονι, η οποία λέει το εξης:

<<A Sony executive told Reuters the company wants to add new technology partners to its EV project as part of a greater goal of transforming cars from simply transportation to entertainment spaces.>>



Πάντως άλλες φήμες λένε ότι i-phone ev's θα δούμε πιο σύντομα από Android ev's. 🤣
 
Last edited:

Μηνύματα
3.125
Reaction score
10.333
Με το κανονικό τηλέφωνο, παίρνω τα νούμερα χωρίς να κοιτάω. Με το κινητό δεν γίνεται.
Αν δούλευε, θα είχαμε πληκτρολόγια αφής στα πισί. ;)
Ομοίως στα κοντρολ τηλεόρασης, ενισχυτών, αποκωδικοποιητων κλπ που με την αφή και στο σκοτάδι δινουμε εντολές.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.421
Reaction score
125.661
Με το κανονικό τηλέφωνο, παίρνω τα νούμερα χωρίς να κοιτάω. Με το κινητό δεν γίνεται.
Αν δούλευε, θα είχαμε πληκτρολόγια αφής στα πισί. ;)
Ναι αλλά με το κινητό γίνεται να πάρεις τηλέφωνο με φωνητική εντολή, και ταυτόχρονα αυτοί που δουλεύουν πολύ πληκτρολόγιο δε κοιτάνε που πατάνε. 😂🤣😜

Τέλος πάντων, ζήτω τα φυσικά κουμπιά στην κονσόλα και στο τιμόνι κσι στις πόρτες και στον ουρανό και στο κάθισμα και παντού ολοβερ φυσικά πλήκτρα, Τεσλα γιου νοου ναθινγκ (Τζων σνοου). 👍👍👍

Πάντως σε καμια 15-αρια χρόνια, ως πιθανοτερο σενάριο βλέπω να μην επικρατούν στα ΙΧ τα φυσικά πλήκτρα όπως ήταν προ 15-ετιας, παρά τη γκρίνια μας. 🤣😜

Στο αμι της σιτροεν, αν δε κάνω λάθος, διάβαζα ότι δεν έχει οθόνη, πρέπει να χρησιμοποιήσεις το κινητό σου ή ένα ταμπλετ.
Συνδέεται με το αυτοκίνητο, και σου δίνει όλες τις δυνατότητες από δικό του app.

Μάλλον αυτό το βλέπω να συμβαίνει σε πολλά φτηνά ev στο μέλλον. Αντί να έχουν οθόνη, μικρή ή μεγάλη, ακριβή ή όχι, που να φοβάσαι μη σπάσει και δεξερωγωτι, δε βάζουν τίποτα, βάλε συ όποια θες, ότι μέγεθος θες, κι άμα σπάσει πάρε άλλο όποιο θες, ορίστε, να η λύση! 😎


ΥΓ. Τιμές για αμι, εντός του Φλεβάρη!!!
(φήμες φυσικά, από την αντιπροσωπεία της σιτροεν)
 


Staff online

  • spylab
    Shalom
  • n_olympios
    Μαντιναδόρος!
  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.664
Μηνύματα
2.869.246
Members
37.943
Νεότερο μέλος
triantafyllos1969
Top