Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.470
Reaction score
74.993
Φτάνω στο πάρκινγκ του χωριού, φίσκα. Πάω στην άλλη μεριά, φίσκα μεν αλλά οι ελεκτροθεσούλες άδειες!
Ααα ρε σμαρτ άηλαντ, πέρσι αυτές είχαν λιωμένα ημιφορτηγάκια μόνιμα παρκαρισμένα.
Βγάζω το καλωδιάκι που παραλίγο να μην πάρω μαζί, νόμιμος! 😍

20220828_230553.jpg
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.616
Reaction score
126.510
Άμα γεμίσει όμως, να πας να το βγάλεις από την ελεκτροθεσούλα. 😇

Έχει ένδειξη φόρτισης, κι αν δείχνει ότι δε φορτίζεις, παύεις να είσαι "νόμιμος". 😎

Επίσης μπορείς να αφήσεις στο plugshare ένδειξη ότι εσύ φορτίζεις, ώστε αν έρθει ένας άλλος και δεν έχει ελεύθερη μπριζα, να επικοινωνήσει μαζί σου. (ειδάλλως αφήνεις αριθμό κινητού σε εμφανές σημείο πάνω στο ταμπλό).

Λέω γω τώρα.. (τι θα ήθελες και συ να κάνουν οι άλλοι ηλεκτροκινητοι, εάν ήθελες φόρτιση και τους έβρισκες βυσματωμένους)


ΥΓ. Οι ελεκτροθεσούλες είναι θέσεις φόρτισης, όχι θέσεις στάθμευσης.
Βεβαίως, και κακά τα ψέμματα, όλοι οι ηλεκτρικοί χρησιμοποιούμε πολλές φορές αυτές τις θέσεις ως "ασφαλείς θέσεις στάθμευσης", όπως κάνω και γω στο cosmos, κυρίως γιατί σε κείνες τις θέσεις έχει πρακτικά μηδενικές πιθανότητες να το βρεις χτυπημένο από άνοιγμα πόρτας του διπλανού, καθώς έχουν άπλα αυτές οι θέσεις όπου παρκάρουν "σοβαρά" αυτοκίνητα κι όχι μπακατελες, και βεβαίως δε ψάχνεις να βρεις παρκάρισμα, πας και το αφήνεις σε βολική θέση, ε, φορτίζει κιόλας, όλα καλά όλα ανθηρα που λένε. Αν δεν φορτίζει όμως, κι απλώς καταλαμβάνει τη θέση φόρτισης (με κλειδωμένο καλώδιο στο φορτιστή) ως θέση στάθμευσης, χωρίς σημείωμα ή ένδειξη στο plugshare, η τροχαία ρίχνει κλήση. 😁
Στο ΙΚΕΑ έχουν φάει κλήση ηλεκτρικοί, που καταλαμβαναν τις θέσεις φόρτισης ενώ ήταν 100% η μπαταρια. Εγώ σε αντίστοιχη περίπτωση δε φώναξα τροχαία, αλλά τους σεκιουριταδες εκεί, που έβγαλαν ανακοίνωση από τα μεγάφωνα κι ήρθε να το πάρει ο χεστης. 🤣😜😂
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.616
Reaction score
126.510
Α, θέλει έναν αιώνα να φορτίσει. Φάγαμε, ήπιαμε και ήταν στο 80%. :tongue:
Τέλεια.
Έτσι ακριβώς γίνεται συνήθως. 😜

Τέλεια δε θα πεις τίποτα. 😝😜🤣

(και γω στο cosmos άμα δω από το κινητό ότι φτάνει 80% η μπαταρία και θέλω να κάτσω κι άλλο, το ρυθμίζω να πάει 90% 🤣😂😜)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.616
Reaction score
126.510
Σταμάτησαν στην ελληνική αντιπροσωπεία της vw να δέχονται παραγγελίες για τα κόκκινα.
Και το e-up εντελώς κόκκινο.

Με τόσες τρέχουσες παραγγελίες, που έφτασαν λένε στο 1,5 έτος οι αναμονές, τι παραγγελίες να δέχονται πλέον, εντάξει, κάπου καταντάει αστείο. Δεν υπάρχουν αυτοκίνητα να καλύψουν τη ζήτηση..

FB_IMG_1661766008235.jpg
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.616
Reaction score
126.510
Εταιρεία leasing ενημέρωσε τους υπαλλήλους της πως το επόμενο εταιρικό αυτοκίνητο που θα τους δώσει πρέπει να είναι υποχρεωτικά ev.
Σε λίγο όλες οι εταιρείες θα δίνουν στους υπαλλήλους τους υποχρεωτικά και μόνον ev.

Όλα είναι με λίζινγκ, και όλα τα ev με λίζινγκ περνάνε 150% υπεραποσβεση στα έξοδα.

Τι συζητάμε...

Μηδέν συντήρηση. Ασχέτως αν είναι λίζινγκ, η μηδενική συντήρηση είναι πάντα ένα πλεονέκτημα.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.487
Reaction score
80.107
Με την επιδότηση+την υπεραπόσβεση όποιος επαγγελματίας δεν αγοράζει ηλεκτρικό είναι άσχετος, και ο λογιστής του εγκληματίας
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.616
Reaction score
126.510
Με την επιδότηση+την υπεραπόσβεση όποιος επαγγελματίας δεν αγοράζει ηλεκτρικό είναι άσχετος, και ο λογιστής του εγκληματίας
Ή δεν έχει ιδιαίτερα δηλωμένα έσοδα. 😂

Άμα δουλεύεις με "μαύρα", όπως αρκετοί σε τούτη τη χώρα, όλα αυτά δεν έχουν έχουν νόημα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.871
Reaction score
28.304
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.616
Reaction score
126.510
Το παρακάτω βίντεο είναι από έναν γνωστό δηλωμένο petrolhead (Βασίλη Σαριμπαλίδη). Αξίζει να το δείτε καθώς προέρχεται από κάποιον που σε καμία περίπτωση δεν είναι φαν των ev, ίσα ίσα, όπως λέει κι ο ίδιος, το αντίθετο, δηλώνει petrolhead.


 


dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.823
Reaction score
11.100
Με την επιδότηση+την υπεραπόσβεση όποιος επαγγελματίας δεν αγοράζει ηλεκτρικό είναι άσχετος, και ο λογιστής του εγκληματίας
Εγω ψάχνω ακόμη λογιστή να ξέρει ποιοι ΚΑΔ και ποιες άλλες προϋποθέσεις πρέπει να ισχύουν για να έχεις το όφελος της υπεραποσβεσης.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.487
Reaction score
80.107
Εγω ψάχνω ακόμη λογιστή να ξέρει ποιοι ΚΑΔ και ποιες άλλες προϋποθέσεις πρέπει να ισχύουν για να έχεις το όφελος της υπεραποσβεσης.
Βρήκες τον νόμο;
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.053
Reaction score
20.601
Εγω ψάχνω ακόμη λογιστή να ξέρει ποιοι ΚΑΔ και ποιες άλλες προϋποθέσεις πρέπει να ισχύουν για να έχεις το όφελος της υπεραποσβεσης.
Πάρε τον λογιστή του @costas EAR!
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.487
Reaction score
80.107

VLASSIS-S

Sιγμοειδής Νέμεσις
Μηνύματα
8.074
Reaction score
14.058

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.823
Reaction score
11.100
Ευχαριστώ πολύ για τα λινκς. Πολύ κατατοπιστικά.

Επιβεβαιώνουν αυτό που φοβόμουν, δηλαδή ότι ένα ΙΧ ΔΕΝ μπορεί να θεωρηθεί δαπάνη για όλους τους ελεύθερους επαγγελματίες.

Αξίζει να διαβάσετε τα παρακάτω παραδείγματα:

Αν είσαστε γιατρός που κάνετε επισκέψεις κατ’ οίκον, σε περιοχές που δεν μπορεί κανείς να πάει με τα πόδια , π.χ. άλλους δήμους σε μεγάλες πόλεις ή κάποια χωριά εκτός πόλη, τότε δικαιολογούμε αυτοκίνητο και τα έξοδα που αναλογούν στις συγκεκριμένες επισκέψεις. Αν όμως το ιατρείο είναι δυο τετράγωνα από το σπίτι και πηγαίνει και μια φορά την εβδομάδα στο νοσοκομείο της πόλης που είναι τρία τετράγωνα από το ιατρείο , δεν μπορούμε να δικαιολογήσουμε αυτοκίνητο- γενικά τα έξοδα που αφορούν τέτοιες δαπάνες.
Αν ένας δικηγόρος έχει το γραφείο του στην πίσω πλευρά του δικαστικό μεγάρου και βλέπει τους πελάτες του μόνο στο γραφείο του, τότε πολύ δύσκολα να θα δικαιολογήσει στις ελεγκτικές αρχές την χρήση αυτοκινήτου.
Τέλος αν έχουμε ένα αυτοκίνητο στην επιχείρηση, που όμως δεν χρησιμοποιείται για τις ανάγκες αυτής, π.χ. αν έχουμε ενοικιάσει ένα αυτοκίνητο και το οδηγεί η σύζυγος του επιχειρηματία , που δεν έχει σχέση με την επιχείρηση, θα πρέπει να καταχωρούμε κανονικά όλα τα έξοδα που φέρουν τα στοιχεία της επιχείρησης (Τιμολόγια για καύσιμα, επισκευές, διόδια κλπ), αλλά να τα αναμορφώσουμε φορολογικά στο τέλος της χρονιάς.


Δηλαδή ωραία τα φορολογικά κίνητρα των EVs αλλά προσοχή σε πιθανούς ελέγχους στα βιβλία ελ. επαγγελματιών ή επιχειρήσεων εάν γίνεται κατάχρηση..
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.079
Reaction score
6.937
Ευχαριστώ πολύ για τα λινκς. Πολύ κατατοπιστικά.

Επιβεβαιώνουν αυτό που φοβόμουν, δηλαδή ότι ένα ΙΧ ΔΕΝ μπορεί να θεωρηθεί δαπάνη για όλους τους ελεύθερους επαγγελματίες.
Απλώς το έχεις μπλέξει λίγο όσον αφορά τα EVs. Ή μάλλον δεν το έχεις μπλέξει, απλά έτσι όπως το ρώτησες αρχικά ίσως δημιουργείται λάθος εντύπωση.

Αυτά που (σωστά) αναφέρεις, αφορούν γενικά το αν ένας επιχειρηματίας ή ελ. επαγγελματίας μπορεί να δικαιολογήσει την αγορά (ή τη μίσθωση) ενός αυτοκινήτου στην εταιρεία. Δεν σχετίζονται με την υπεραπόσβεση ή τα υπόλοιπα κίνητρα που αφορούν συγκεκριμένα τα EVs.

Αν λοιπόν ένας επιχειρηματίας μπορεί να δικαιολογήσει αυτοκίνητο, τότε αγοράζοντας EV θα έχει μεγαλύτερο όφελος. Αν δεν μπορεί να δικαιολογήσει αυτοκίνητο, τότε είτε αγοράσει EV και το περάσει στην εταιρεία είτε συμβατικό, παρανομεί (εκτός αν αναμορφώσει, όπως αναφέρει το κείμενο που παρέθεσες).

Τώρα το αν σε κάθε συγκεκριμένη περίπτωση ο κάθε λογιστής/επιχειρηματίας θεωρεί ασφαλές το να αγοράσει εταιρικό αυτοκίνητο, είναι κάτι που απασχολεί τις εταιρίες εδώ και πάρα πολλά χρόνια και δεν σχετίζεται με τα κίνητρα των ηλεκτρικών. Άλλοι είναι πιο συντηρητικοί, άλλοι παίρνουν μεγαλύτερα ρίσκα, άλλοι εν γνώσει τους κλέβουν όπου μπορούν.

Και αυτό δεν περιορίζεται στα αυτοκίνητα. Πάρε τα ηχεία και τον λοιπό AV εξοπλισμό, στον οποίο πολλοί εξ'ημών ξοδεύουμε μεγάλα ποσά (κάποιοι μεγαλύτερα και από τα αυτοκίνητα). Γνωρίζω ότι πολλοί περνάνε αυτά τα έξοδα στην εταιρεία τους, ενώ σε καμία περίπτωση κάτι τέτοιο δεν μπορεί να δικαιολογηθεί από τη δραστηριότητα της εταιρείας, ούτε καν "τραβηγμένα" όπως το αυτοκίνητο. Το κάνουν όμως, παίρνουν το ρίσκο. Εγώ δεν το έκανα, δεν μπορούσα με τίποτα να δικαιολογήσω (στον εαυτό μου, ή σε ενδεχόμενο έλεγχο) ένα τόσο μεγάλο άσχετο έξοδο στην εταιρεία.

Έκανα καλά; Φιλοσοφική ερώτηση. Ηθικά ναι, οικονομικά μιλώντας όμως, ξεκάθαρα όχι. Γιατί οι έλεγχοι σε μικρές κερδοφόρες εταιρείες είναι ανύπαρκτοι οπότε αξίζει το ρίσκο. Και ακόμα κι αν υπάρξει κάποια στιγμή έλεγχος, έχεις μεγαλύτερο όφελος περνώντας ό,τι έξοδο κάνεις (όσο άσχετο κι αν είναι) και γλιτώνοντας εν τω μεταξύ τεράστια ποσά, αφού με τον έλεγχο "θα τα βρεις". Αν είσαι (εσύ ή ο λογιστής σου) τέτοιος...

Όπως και σε όλα τα θέματα, στην Ελλάδα το σύστημα δουλεύει βασιζόμενο απλώς και μόνο στην καλή θέληση του πολίτη. Έλεγχος και (αποτρεπτική) τιμωρία, δεν υφίστανται.

Υ.Γ. Άσχετο, απλά το θυμήθηκα τώρα: Το μεγαλύτερο κίνητρο για την αγορά εταιρικού EV δεν είναι η υπεραπόσβεση. Είναι η απαλλαγή από την παροχή σε είδος, κάτι που δεν αναφέρεται συχνά.
 


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.808
Μηνύματα
2.876.858
Members
37.952
Νεότερο μέλος
dion10
Top