Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)




Μηνύματα
6.687
Reaction score
5.215
Ναι, και τα isofix θα τα βάλω σε σχάρα στο αμαξι κουβαδακι μαζί με τα 2 καροτσια γιατι πισω θα παιρνει ή τα 2 isofix η 1 και τη μαμα!!! Σιγουρα οχι τα 2 με μαμα και μεγαλο παιδακι οπως τωρα. Το άλλο μπρος. Και τα καροτσια πιανουν τεραστιο χωρο. Ειστε λιγο μεγαλοι και ξεχνατε οτι μερικοι εχουμε πιτσιρικια που θελουν καθισματακι και 100 πραγματα!! Ακόμη και για 500 μέτρα ταξιδι το χρησιμοποιω.!! και για την ασφαλεια της οικογενειας!!! Τα κουβαδακια ειναι για εργένηδες φιλε η ζευγαρακια νεα. 6 ατομα μαζι με 2 καροτσια θελουν χώροοοοοοο.
To θέμα με τον χώρο το αναρωτήθηκα τις προάλλες και ήθελα να σε ρωτήσω.
Σε 7θέσιο αυτοκίνητο, που προφανώς μεταφέρει και παιδιά με καρότσι, τα καρότσια των μωρών και οι αποσκευές των 7 ατόμων πού χωράνε; Όσο και μεγάλο να είναι το πορτμπαγκάζ, δεν παύει να είναι ένα απλό πορτμπαγκάζ.

Ειδικά όταν είναι και η τελευταία σειρά στη θέση της, είναι στριμωξίδι:




Ένα 9θέσιο Van δεν θα ήταν πιο άνετο;

Ή τα αποκλείεις τα Van λόγω χειρότερης ενεργητικής/παθητικής ασφάλειας;

Π.χ. από Mercedes το Sprinter Tourer είναι φοβερό.
Στις εκθέσεις αυτοκινήτων πάντα στα επιβατικά βαν θα με δεις να μπαίνω, κι έχω ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά. Όνειρο είναι.
Αν ήμουν πολύτεκνος και άνετος οικονομικά, μόνο βαν θα κοιτούσα, τίποτε άλλο.
Και τα παιδιά επίσης ξετρελαίνονται στα βαν.
Λογικό, ακόμα και τα παιδιά καταλαβαίνουν τι εστί άνεση κι ευρυχωρία, και, πολύ σημαντικό, και καθ' ύψος.

sprinter2.jpg

sprinter.jpg
 
Last edited:


kostas999

Ανάποδη Πυξίδα
Μηνύματα
947
Reaction score
978
To θέμα με τον χώρο το αναρωτήθηκα τις προάλλες και ήθελα να σε ρωτήσω.
Σε 7θέσιο αυτοκίνητο, που προφανώς μεταφέρει και παιδιά με καρότσι, τα καρότσια των μωρών και οι αποσκευές των 7 ατόμων πού χωράνε; Όσο και μεγάλο να είναι το πορτμπαγκάζ, δεν παύει να είναι ένα απλό πορτμπαγκάζ.

Ειδικά όταν είναι και η τελευταία σειρά στη θέση της, είναι στριμωξίδι:




Ένα 9θέσιο Van δεν θα ήταν πιο άνετο;

Ή τα αποκλείεις τα Van λόγω χειρότερης ενεργητικής/παθητικής ασφάλειας;

Π.χ. από Mercedes το Sprinter Tourer είναι φοβερό.
Στις εκθέσεις αυτοκινήτων πάντα στα επιβατικά βαν θα με δεις να μπαίνω, κι έχω ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά. Όνειρο είναι.
Αν ήμουν πολύτεκνος και άνετος οικονομικά, μόνο βαν θα κοιτούσα, τίποτε άλλο.
Και τα παιδιά επίσης ξετρελαίνονται στα βαν.
Λογικό, ακόμα και τα παιδιά καταλαβαίνουν τι εστί άνεση κι ευρυχωρία, και, πολύ σημαντικό, και καθ' ύψος.

View attachment 273491
View attachment 273487
Καμία σχέση το ένα με το άλλο!!! Το ένα είναι σαν τανκ με απίθανη παθητική ασφάλεια, πολύ γρήγορο και τετρακίνηση , το άλλο απλό λεωφορείο. Και επικίνδυνο!!! Όταν έχεις μόνο 1 isofix πίσω χωράνε άλλοι 2, οπότε ανοίγεις μόνο το ένα από τα πίσω καθίσματα και χωράνε όλα για μικρές διαδρομές (στο υβριδικό είναι διαφορετικά τα πίσω και αγοράζεις και το ειδικό προστατευτικό του επιβάτη από αποσκευές), αν πας μεγάλο ταξίδι μπαγκαζιέρα τεραστια και καθάρισες. Έχεις τέτοια ιπποδύναμη που δεν καταλαβαίνει αντίσταση. Απλά τρωει λίγο βενζίνη παραπάνω έως πολύ αν πας με 140 σε μεγάλους δρόμους. Αλλά λόγω των σκαλοπατιών στο πλάι που φυσικά θα βάλεις, φτάνεις αμέσως τα πάντα. Το δεύτερο που θα βάλεις από μαμά είναι ο ηλεκτρικός κοτσαδόρος και το ειδικό σύστημα οπισθοπορείας οταν εχεις trailer ή τροχόσπιτο. Δεν μπαίνουν μετά!
 
Last edited:




Μηνύματα
6.687
Reaction score
5.215
To Sprinter στο οποίο αναφέρθηκα βγαίνει και ως ηλεκτρικό, eSprinter, με 100χλμ αυτονομία. Αλλά μόνο ως επαγγελματικό. Υποψιάζομαι λόγω χαμηλής αυτονομίας.

Φυσικά υπάρχουν άλλες μάρκες που βγάζουν ηλεκτροκίνητα επιβατικά βαν.

Το ερώτημά μου όμως ήταν γενικό, ασχέτως Mercedes, γιατί να μην προτιμήσει κανείς βαν, αν θέλει χώρους.
 

kostas999

Ανάποδη Πυξίδα
Μηνύματα
947
Reaction score
978
Για αμιγώς ηλεκτρικό θα αγόραζα μόνο Mercedes GLB , 7θέσιο, μεγάλοι χώροι, 4 isofix, τρομερή ποιότητα κατασκευής, σχετικά φθηνό. Μέτρια μπαταρία αλλά βολεύει πολύ για οικογένεια.
Τα van πάσχουν σε όλα! Για πιάσε φρένο με 120χιλ ή πάρε στροφή με 140, τρέμει η ψυχή σου! Και crash tests πολύ μέτρια για επιβάτες πίσω.
Για μύκονο καλα ειναι........
 

Μηνύματα
6.687
Reaction score
5.215
Κατάλαβα, ναι.

Παρόλα αυτά πιστεύω θα εξακολουθώ να βλέπω τα επιβατικά βαν με ενθουσιασμό στις εκθέσεις.
Και βγάζοντας όλα τα καθίσματα, προκύπτει χώρος ατελείωτος.

Βέβαια ως όνειρο θα μείνει. Δεν μπορώ να δώσω το ποσό που απαιτείται για ID.Buzz π.χ.

Με την ευκαιρία να πούμε ότι το ID.Buzz πήρε 5 αστέρια σε NCAP crash test.

 

Μηνύματα
6.687
Reaction score
5.215
A, το βρήκα πώς λέγεται το μοντέλο ηλεκτρικού επιβατικού βαν της Mercedes:

EQV

363 χλμ WLTP αυτονομία με 100kWh μπαταρία


Νόμιζα είναι μπέρδεμα τα γράμματα των μοντέλων της Mercedes, αλλά τελικά εύκολο είναι.
Με EQ πάντα ξεκινάνε τα ηλεκτρικά, οπότε μόνο αυτό να θυμάται κανείς, φτάνει. :)
 
Last edited:

melina

Cargo 200
Μηνύματα
22.931
Reaction score
41.199
Το sprinter δεν βγαίνει ΙΧ, μόνο επαγγελματικό και θελει Δ κατηγορίας δίπλωμα.
Το βανάκι για αυτή τη δουλειά είναι είτε το Vito tourer είτε το V class ή eqv σε ηλεκτρική έκδοση.

επειδη έχω και τα δυο (GLE, v class) και ειχα και 7θεσιο suv παλιότερα (BMW x5) θα πω ότι οποιος θελει χώρους οικογενειακούς και άψογη οδηγική απόλαυση παίρνει V class (για eqv δεν έχω άποψη, γενικά πολύ χαμηλή αυτονομία).
Τα 7θεσιο suv είναι βάσανο και περιορισμένων δυνατοτήτων σε ότι αφορά χώρους. Τα περί φρενών και στροφών τα αφήνω ασχολίαστα γιατί προφανώς υπάρχει άγνοια στο θέμα και είναι το κλασικό κάπου άκουσα κάποιος είπε κάποιου.
 


Μηνύματα
6.687
Reaction score
5.215
Θα πρέπει να συγκρίνουμε και τις διαφορές βάρους, ωφέλιμου φορτίου και χώρων, πριν πούμε ότι είναι για κλάματα η αυτονομία και η κατανάλωση του EQV έναντι του ID.Buzz.
 

Μηνύματα
15.030
Reaction score
20.784
η Ιαπωνία λόγω απαίτησης* έχει εξαιρετική συλλογή με βανάκια σε διάφορες διαμορφώσεις και επίπεδα εξοπλισμού εκ των οποίων έχουμε δει να εξάγονται ίσως το 10%.
το βανάκι λόγω ίσιου πατώματος (τουλάχιστον από κάθισμα οδηγού και πίσω) είναι πρακτικά η χαρά της μοντίφας στην διαμόρφωση.
Μπορείς να το κάνεις να έχει διάφορους τύπους και προσανατολισμούς καθισμάτων, να βγαίνουν να μπαίνουν , να πάνε μπρός πίσω κλπ , να παίζεις με τα υλικά κλπ.
μακράν πολυχρηστικότερο οποιοδήποτε 7θεσίου για οικογένειες 5+ μελών, όρεξη να έχεις να το διαμορφώνεις.
αν ξεφύγεις από το την απαίτηση να έχεις γκάζια (ρεύματα) σπάταλα , που πρακτικά δε θα τα χρησιμοποιήσεις σε οποιοδήποτε όχημα έχει 5+ επιβάτες είναι εξαιρετική λύση.
πχ το μη ηλεκτρικό Toyota Alphard

μια ασχήμια την έχει , αλλά τέτοιο εσωτερικό (εργοστασιακό ) δεν το βρίσκεις εύκολα.
Στην ευρώπη αυτή τη στιγμή από όσο ξέρω στην premium κατηγορία υπάρχει μόνο το vclass

* ξαναγυρνάμε λοιπόν στο θέμα βιομηχανικής κουλτούρας. Η Ιαπωνία είναι ένα ορεινό νησί με πεπερασμένο μέγεθος και πολλούς κατοίκους. Ο χώρος που έχει ο καθένας είναι αισθητά πιο περιορισμένος από τα περισσότερα μέρη του κόσμου, συνεπώς η βέλτιστη εκμετάλλευση χώρου είναι απαίτηση στο οτιδήποτε.
Στα αυτοκίνητα ειδικά, απαγορεύεται γενικώς η αγορά οχήματος άνω των 3.50 μέτρων αν πιο πριν δεν έχεις εξασφαλίσει θέση στάθμευσης (ιδιόκτητη ή μισθωμένη). Αυτό δημιούργησε δυο αγορές, αυτήν των αυτοκίνητων κουτιών των 3.499μ μήκους με 5 πόρτες και πολλές θηκούλες για μπιχλιμπίδια (ένα από τα λίγα που πήρε τον δρόμο της εξαγωγής**, ήταν το παλαιότερο ignis) και σε αυτό το μέγεθος προφανώς δεν παίζονται παγκοσμίως (με την έννοια λειτουργικού και χρηστικού οχήματος για μια 3 μελή οικογένεια , όχι για ένα αυτοκίνητο πόλης ή ένα πιο γρήγορο 3θυρο όχημα). Αυτό όσους ξένους σχεδιαστές και να προσλάβεις αν δεν έχεις ζήσει την ανάγκη σαν χρήστης δεν το φτιάχνεις εύκολα.
Η άλλη αγορά ήταν των ρομποτικών πάρκινγκ. Εκεί που αφήνεις το αυτοκίνητο σε μια μεταλλική πλατφόρμα , φεύγεις και αυτό πάει σε ένα jukebox αυτοκινήτων και όταν επιστρέψεις και πληρώσεις με κάποιο τρόπο έρχεται έξω από μία πόρτα μπαίνεις και φεύγεις. Ούτε σε αυτά παίζονται.

** γενικά όποιος δεν έχει πάει Ιαπωνία δεν γνωρίζει τι ακριβώς παράγουν εκεί. Υπάρχουν πολλά domestic market οχήματα που πωλήθηκαν μόνο εκεί μάλιστα τα καλύτερα τους πχ infinity/lexus για πολλά χρόνια τα κρατούσαν μόνο για Ιαπωνία. Αν έχουμε δει στην Ευρώπη 80 ιαπωνέζικα μοντέλα να κυκλοφορούν, στο νησί θα διαπιστώσεις οτι υπάρχουν ίσως ακόμα 80 που δε θα δεις πουθενά αλλού.
 



wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
13.967
Reaction score
20.486
Αν έχουμε δει στην Ευρώπη 80 ιαπωνέζικα μοντέλα να κυκλοφορούν, στο νησί θα διαπιστώσεις οτι υπάρχουν ίσως ακόμα 80 που δε θα δεις πουθενά αλλού.
Στην Κύπρο, έφερναν (φέρνουν) πολλά μεταχειρισμένα λόγω ίδιου συστήματος οδήγησης (δεξιοτίμονα). Μοντέλα τα οποία, για κάποιους λόγους, δεν επιτρεπόταν η εισαγωγή τους ως καινούρια, τα φέρνουν ως μεταχειρισμένα, π.χ. το Nissan Serena.
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.613
Μηνύματα
2.868.094
Members
37.940
Νεότερο μέλος
geo kok
Top