Ηλεκτρικά οχήματα

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
43.827
Reaction score
100.438
Βολγκζβάγκεν ρουλζζζ, κάτσε να βγάλει παραγωγή η κβαντουμ σκειπ και θα τους πάρει τα σκαλπ.

Ανακοινώθηκε ήδη πόρσε διθέσια, ηλεκτρική, με σολιντ μπαταρίες, τέλη του 24 μάλλον διαθέσιμη.
 





costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
43.827
Reaction score
100.438
Κανένα ID2 ή ID1 έχει ανακοινωθεί πότε θα βγάλει;
Ούτε καν πρωτότυπο δεν υπάρχει, ακυρώθηκε το προηγούμενο.

Θα ακριβύνουν οι μπαταρίες, για τα επόμενα 2 χρόνια τα πράγματα είναι δύσκολα για φτηνό μικρό ηλεκτρικό από Ευρώπη, μόνο Κίνα. Υποθέτω πως θα γεμίσουμε φτηνά κινέζικα σιγά σιγά.

Μετά παίζει η κβαντουμ, αλλά θα είναι φτηνό; δε ξέρω.

Να τα νέα: (5 ημερών άρθρο)


ΥΓ. Πάρτε μετοχές κβαντουμ. Κάποτε σας έλεγα πάρτε Τεσλα. Πριν το Σπλιτ τα έλεγα. Τώρα λέω πάρτε κβαντουμ. Και Τεσλα πάρτε, αλλά για μακροπρόθεσμα η κβαντουμ είναι ολ δι μανεϊ.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
8.362
Reaction score
18.335
Είχα δει κάτι σχέδια και ήταν ωραία.
Καλά κινέζικο δεν παίρνω.
Ευρωπαϊκό - Ιαπωνικό - Κορεάτικο και όποτε έρθει.
Δεν βιάζομαι άλλωστε.
 











costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
43.827
Reaction score
100.438
Με γειά ρε!

Για πες πρώτες εντυπώσεις..

Τζάμπα στα λιντλ και στο λεροι.
 

Μηνύματα
4.871
Reaction score
3.281
Ευχαριστώ για τις ευχές.

Με μια λέξη: Πολιτισμός.

Μετά από C4 του 2008 πετρέλαιο, το πολιτισμικό σοκ ήταν αναμενόμενο.
Αυτό που δεν περίμενα ήταν να κάνω τον φίλο να γελάσει σαν παιδί από εντυπωσιασμό με την αίσθηση της επιτάχυνσης από στάση και εν κινήσει. Στη θέση sport τολμώ να πω ότι είναι σβέλτο. Ποτέ δεν αισθάνθηκα μειονεκτικά στον δρόμο, το αντίθετο θα έλεγα. Την ανηφόρα της Καρδίας την κατάπιε με άνεση. Αν είναι αυτό έτσι, δεν μπορώ καν να φανταστώ πόσο εντυπωσιακά θα είναι τα πραγματικά γρήγορα ηλεκτρικά.

Μιλώντας για άνεση, εντάξει, η Citroen το τερμάτισε το θέμα άνεσης με τις αναρτήσεις που έφτιαξε. Μαγικό χαλί το ονομάζει στις διαφημίσεις της και είναι πραγματικά τέτοιο. Της πόπης να γίνεται από λακκούβες στον δρόμο, δεν τις νιώθεις, είναι σαν να ακούς να παίζει κάπου εκεί χαμηλά στα πόδια ένα sealed 6ιντσο σαμπ με γρήγορη απόσβεση, γδουπ-γδουπ-γδουπ, χωρίς να μπουμπουνίζει και να σε τραντάζει. Οι εξελιγμένες αναρτήσεις μέχρι εκεί που δεν πάει, σε συνδυασμό με τα 15 εκατοστά αφρό μνήμης στα καθίσματα, ενώ τυπικά μπαίνουν 5, και η πολύ καλή ηχομόνωση του αυτοκινήτου, μαζί φυσικά με την παντελή έλλειψη θορύβου από κινητήρα εσωτερικής καύσης, συμβάλλουν σε μια αίσθηση πρωτόγνωρη, που λογικά θα περίμενε κανείς από πολλαπλάσιας αξίας αμάξι.

Ούτε μουσική δεν θέλω να ακούω μέσα στο αμάξι. Και τον κλιματισμό με το ζόρι, ή χαμηλώνω τη σκάλα ή τον κλείνω τελείως. Τον διαστημικό ήχο του ηλεκτροκινητήρα θέλω να μόνο να ακούω, "οζζζζουουους" σαν μαγική ενέργεια να σπρώχνει ζωηρά το αμάξι. Πρώτη φορά έπιασα τον εαυτό μου να ανυπομονεί να τελειώσει η ταβέρνα για να ξαναμπώ στο αμάξι. Κάθε διαδρομή, μικρή ή μεγάλη, εντός ή εκτός πόλης, αποτελεί πλέον αγχολυτική εμπειρία.
 
Last edited:



Staff online

  • rose.athens
    Not in the mood Mod
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • xfader
    gas-guzzler 🏁🏁

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
164.308
Μηνύματα
2.640.912
Members
36.745
Νεότερο μέλος
iokara
Top