Ηλεκτρικό ποδηλατο

Μηνύματα
11.463
Reaction score
14.020
έχει 3 κάμερες ο χώρος εκεί και περνάνε μόνο ντελιβεράδες .
θέλει πολύ θράσος να βγάλεις τροχό στο σημείο εκείνο
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
44.334
Reaction score
102.040
Πείτε μου μια πρόταση για ηλεκτρικό ποδήλατο της προκοπής, σπαστό, ελαφρύ, να χωράει στο πορτ παγκαζ.

Η χρήση θα είναι εξαιρετικά μικρή και απλή: από το πάρκινγκ ως τη δουλειά. 😎
 
Last edited:



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
44.334
Reaction score
102.040

Μηνύματα
4.909
Reaction score
3.328
Είπες της προκοπής, όχι της πλάκας.

Πάρε ένα τουλάχιστον στα 2.000 ευρώ ΛΤΠΦ στο όνομα της κυράς, να πάρεις και την επιδότηση των 800 ευρώ.
 

Μηνύματα
5.089
Reaction score
6.305
Πείτε μου μια πρόταση για ηλεκτρικό ποδήλατο της προκοπής, σπαστό, ελαφρύ, να χωράει στο πορτ παγκαζ.

Η χρήση θα είναι εξαιρετικά μικρή και απλή: από το πάρκινγκ ως τη δουλειά. 😎
Βρε φαν μπόι της τεχνολογίας και του ηλεκτρισμού 😍, και τα απλά ποδήλατα επίσης δε μολύνουν και σπάνε χα χα χα.

Δε μου λές ? ... τι λέει ο Μάσκ , θα πάει άνθρωπος στον Άρη ή μόνο ρομπότ Α.Ι. ? Γιατί οι κακές γλώσσες (έρευνες) τελευταία, λένε ότι μετά απο 4 μήνες το γαστρεντερικό σύστημα του ανθρώπου μπαίνει σε total shutdown ανεπιστρεπτί. Κάτι άλλες της Nasa, λένε ότι μάξιμουμ μέχρι 4 εκατοστά μήκος, ζωής βασισμένης στον άνθρακα, μπορούν να ταξιδέψουν και μάλιστα μόνο με πάλι μάξιμουμ το 10 % της ταχύτητας του φωτός. Κατσαρίδες δηλαδή. Αναγκάστηκαν να αλλάξουν όλο το σχέδιο και να κάνουν χιλιάδες μικρά διαστημόπλια λέει, που θα εκτοξευτούν μέσα απο ενα μεγάλο χα χα.

Δηλαδή δε πρόκειται να φύγουμε ποτέ απο εδω παρά μόνο με την πατροπαράδοτη κάσα ε ? :D :D
 
Last edited:

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
13.447
Reaction score
20.924
Είναι σκανδαλώδης η τιμή του. 🤣😜😂


Μάλλον αυτό κοιτάζω προς ώρας :

Δεν πρέπει να ανεβαίνει το τιμόνι σε αυτό, δεν θα σου κάνει. Για τσέκαρέ το πρώτα.
 

Μηνύματα
4.909
Reaction score
3.328
Να παραγγείλουμε δυο τέτοια; Θέλω κι εγώ ένα.
1100 ευρώ κάνει.

cmace.jpg

Δεν χρειάζεται καν να κάνεις πετάλι και ανεβαίνει ανηφόρα με 25% κλίση με 25χλμ/ώρα.
Έχει μοτέρ και στην μπροστινή και στην πισινή ρόδα.

Δες στο 11:20

 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
44.334
Reaction score
102.040
Να παραγγείλουμε δυο τέτοια; Θέλω κι εγώ ένα.
1100 ευρώ κάνει.

View attachment 242336
Δεν χρειάζεται καν να κάνεις πετάλι και ανεβαίνει ανηφόρα με 25% κλίση με 25χλμ/ώρα.
Έχει μοτέρ και στην μπροστινή και στην πισινή ρόδα.

Δες στο 11:20

Έχει ανάρτηση;
Πόσο ζυγίζει;

Τι επιδότηση θα βγει και πόσο θα κοστίσει τελικά;
 


Μηνύματα
4.909
Reaction score
3.328
Μπρος-πίσω ανάρτηση.
Συν τα παχιά λάστιχα που αποσβαίνουν κάθε ανωμαλία.


Εντάξει, είναι βαρύ στα 30 κιλά αλλά θα βρεις τον τρόπο να το βάζεις-βγάζεις στο αμάξι χωρίς να ξεμεσιάζεσαι.

Τα σπαστά ηλεκτρικά είναι αδύναμα, μόνο για ευθείες κάνουν. Σε μια δύσκολη ανηφόρα κατεβαίνεις και το σπρώχνεις ή τρελαίνεσαι στο πετάλι με αγωνία αν σε βγάλει.
Αυτό είναι τέρας απόδοσης, καμία σχέση.

Το μόνο αρνητικό που βλέπω είναι ότι δεν έχει υδραυλικά φρένα.
Τι επιδότηση θα βγει και πόσο θα κοστίσει τελικά;
Δεν επιδοτείται τέτοιο τέρας.
1100 ευρώ τελική τιμή.
 

Μηνύματα
11.463
Reaction score
14.020
πέρα από την πλάκα καλό είναι να βάλουμε λίγο τα πράγματα σε μια τάξη.
ένα ηλεκτρικό με υποβοήθηση έως τα 25χαω και να κάνεις και πετάλι είναι μια καλή λύση για ενδοαστικές μετακινήσεις.
αν ζητάμε μεγάλα μοτέρ , μεγάλες μπαταρίες για μεγάλη αυτονομία και ταχύτητα εκτός από το ότι χάνουμε το νόημα , πάμε και σε όχημα που έχει κινδύνους.
αυτό το πράμμα τώρα πάει 40 φεύγα χαω στην ευθεία χωρίς πετάλι αλλά εξακολουθεί να έχει γεωμετρία και πλάισιο ποδηλάτου.
αρα ΔΕΝ φρενάρει (γεωμετρία) και είναι προβληματικό στον χειρισμό του (πλαίσιο ποδηλατικό).
Είναι ένα επικίνδυνο όχημα αν κινηθεί σε αυτές τις ταχύτητες που δεν εξυπηρετεί και πολλά.
Επιπλέον παρά είναι βαρύ για να εξυπηρετεί σκοπούς ποδηλάτου (πχ το ανεβάζω σπίτι αντί να το δέσω κάτω κλπ) οπότε προκύπτει συνδυασμός σκούτερ και ποδηλάτου κρατώντας όμως τα χειρότερα και των δύο και όχι τα καλύτερα.

αν λοιπόν δεν εξυπηρετεί το "κλασσικό" ηλεκτρικό των 14-18 κιλών τότε πας σε ηλεκτρικό σκούτερ που έχει και αποθηκευτικό χώρο.

καλά χωρίς υδραυλικά δισκόφρενα σε αυτό το βάρος/ισχύ περαστικά σας ασόβαρο εντελώς.
 

Μηνύματα
4.909
Reaction score
3.328
Ανάλογα πού μένεις.
Μια ράμπα ή μια απότομη ανηφόρα να πρέπει να ανέβεις, είναι εφιάλτης με κοινό ηλεκτρικό σπαστό.

Ότι έχει δυνατότητες δεν σημαίνει ότι το πας συνέχεια στο όριο.
Σημασία να έχει αποθέματα ισχύος.
 


Μηνύματα
11.463
Reaction score
14.020
Ανάλογα πού μένεις.
Μια ράμπα ή μια απότομη ανηφόρα να πρέπει να ανέβεις, είναι εφιάλτης με κοινό ηλεκτρικό σπαστό.

Ότι έχει δυνατότητες δεν σημαίνει ότι το πας συνέχεια στο όριο.
Σημασία να έχει αποθέματα ισχύος.
δεν διαφωνώ αλλά σε αυτήν την περίπτωση δεν εξυπηρετεί να έχεις "ποδήλατο" αλλά σκουτεράκι.
σπαστό 30 κιλών δεν προσφέρει και πολλές ευκολίες στην μετακίνηση.
 

Μηνύματα
4.909
Reaction score
3.328
Έχω ήδη δυο ηλεκτρικά, και από συμβατικά ένα αγωνιστικό, ένα touring κι ένα tandem.
Το σπαστό μια χαρά μπαίνει στο πορτ-μπαγκάζ. Θα το παίρνω πιο εύκολα από τα υπόλοιπα.
Και πιάνει και λιγότερο χώρο στο γκαράζ.

Το πώς θα ανέβει το χείλος του πορτ-μπαγκάζ είναι το θέμα; Σιγά, 30 κιλά είπαμε είναι, όχι 130.
 





ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
164.679
Μηνύματα
2.655.004
Members
36.813
Νεότερο μέλος
Kostasviaros
Top