Ηλεκτρικό ποδηλατο



dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
5.011
Reaction score
11.478
Αν κάποιος το θέλει σαν βασικό μέσο μετακίνησης πάει στον μεγαλύτερο τροχό που μπορεί. Το tern το έχω δει από κοντά και είναι τελειο. Εγώ κοιτούσα και αυτό. https://www.kosmoride.gr/product/lacros-scamper-s400xl-2/ βγαίνει και με μοτέρ στο κέντρο αντί στον πίσω τροχό με άλλη τιμή.
Το πρόβλημα που με κράτησε πίσω είναι οι κλοπές. Θες να μπεις σε ένα σούπερ να πάρεις 1 γάλα μετά τη δουλειά. Το αφήνεις έξω 2.000€ έστω και με 2 καλές αλυσίδες.
Έτσι "έχασα" μέσα σε 5 λεπτά ένα ποδήλατο αξίας 1500 ευρώ. Για αγορά ενός παιχνιδιού από jumbo αξίας ούτε 10 ευρώ.
 

Μηνύματα
17.343
Reaction score
24.830
το σπαστό ποδήλατο θεωρώ οτι το χρειάζεται κάποιος για να το βάλει μέσα σε ένα λεωφορείο τραμ μετρό (ναι και της Θεσσαλονίκης) κλπ.
θα έπρεπε να είναι ελαφρύ το πολύ 10 κιλά αλλιώς δημιουργεί άλλα θέματα.
για αυτές τις περιπτώσεις θα προτιμούσα να δώ ένα ελαφρύ πατίνι που διπλώνοντας το παίρνεις μαζί σου όπου πας.
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
5.011
Reaction score
11.478
Για αυτή τη χρήση το θέλω.

Χρησιμοποιώ πατίνι για ίδια χρήση περίπου 2 χρόνια. Το πατίνι εξυπηρετεί αν η απόσταση που πρέπει να διανύσεις είναι μικρή, σε δρόμο ήπιας κυκλοφορίας/ποδηλατόδρομο και με καλή άσφαλτο. Αλλιώς χρειάζεται πατίνι τέρας (με αναρτήσεις) ή ποδήλατο.

Χρησιμοποιώ και μεγάλου μεγέθους ηλεκτρικό ποδήλατο τακτικά σε συνδυασμό με μετρό. Εδώ τα μειονεκτήματα είναι:
1. Απαραίτητα φυλασόμενο μέρος στάθμευσης (π.χ. στη δουλειά)
2. Δυσκολία μεταφοράς με αυτοκίνητο
3. Σχετική δυσκολία επιβιβασης στο μετρό

Επειδή κάνω καθημερινή χρήση των παραπάνω, σας λέω ότι και οι 3 λύσεις (ποδήλατο, ποδήλατο σπαστό, πατίνι) είναι καλές αλλά υπάρχει κάθε φορά μία που είναι καλύτερη για τις εκάστοτε ανάγκες - δεν υπάρχει global best.
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
22.746
Reaction score
38.578
Στην παραλία σήμερα με προσπέρασε ένα ηλεκτρικό Brompton. Δεν ξέρω εάν ήταν μετατροπή ή μανίσιο, το μοτέρ το είχε στο μπροστικό κέντρο.

Σχαρούλα μπροστά, κουκλί, και πήγαινε και γρήγορα, σίγουρα 25.
 


Μηνύματα
7.096
Reaction score
5.611
Για φτηνό (629€), στα 19 κιλά:

Kukirin V2

Στο review λέει ότι στους αναβάτες πάνω από 1,80 μπορεί να φανεί μικρό.
Σηκώνει 120 κιλά και έχει και δισκόφρενα.
.
 

Μηνύματα
7.096
Reaction score
5.611
Καθώς η μπαταρία είναι στη σέλα, βγάζοντας τη σέλα και παίρνοντάς την μαζί σου στο supermarket, διπλωμένο και δεμένο σε παλούκι έξω το ποδήλατο χωρίς σέλα θα είναι μια άμορφη μάζα, δεν θα τραβήξει το μάτι του κλέφτη.
 

indikos001

Games
Editor
Μηνύματα
4.254
Reaction score
4.367
Καθώς η μπαταρία είναι στη σέλα, βγάζοντας τη σέλα και παίρνοντάς την μαζί σου στο supermarket, διπλωμένο και δεμένο σε παλούκι έξω το ποδήλατο χωρίς σέλα θα είναι μια άμορφη μάζα, δεν θα τραβήξει το μάτι του κλέφτη.
Στη θεωρία είναι ευκολο.Στην πράξη όμως δύσκολο το βλέπω αυτό για καθημερινότητα.

Θα πρότεινα έναν συναγερμό σαν λύση.
 




Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
22.746
Reaction score
38.578
Υπερβολές.
Μέχρι 17-18 κιλά είναι εύκολα διαχειρίσιμο, το πολύ ελαφρύ μεταφράζεται πρώτον σε αρκετά υψηλότερη τιμή, δεύτερον σε συνήθως μικρότερη μπαταρία και τρίτον σε πιο σουσταλίδικη αίσθηση και στον δρόμο και γενικώς. Εκτός εάν μιλάμε για κάτι που θα μπαινοβγαίνει καθημερινά στις αποσκευές του ιχ, εκεί όντως τα 11-12 κιλά θα έκαναν διαφορά.
Πριν 4 χρόνια έμεινα από μέση βγάζοντας έτσι άγαρμπα ένα σπαστό γύρω στα 15 κιλά από το πορτ μπαγκάζ (το κρατούσα ο βλάκας μακριά από τον κορμό μου μη λερωθώ, ήμουν και 'κρύος' ε να πώς την παθαίνει κανείς).


Το ηλεκτρικό της συζύγου είναι γύρω στα 22-23 κιλά (ίσως 24 με τις τσάντες σχάρας), το ανεβάζω καθημερινά έναν όροφο, δεν είναι και τίποτα το φοβερό. Τουλάχιστον για άνδρα.
 

Μηνύματα
7.096
Reaction score
5.611
9 & 10 kg


Ναι, αν ξεχάσει κανείς τα ηλεκτρικά, θα βρει συμβατικό σπαστό που να είναι πραγματικά πανάλαφρο.

Εξάλλου για last mile χρήση, δεν είναι υποχρεωτικό το σπαστό που έχει κανείς στο πορτμπαγκάζ του αυτοκινήτου του να είναι ηλεκτρικό.

Κι αν αυτό το last mile τυχαίνει να είναι μεγάλη ανηφόρα, π.χ. αν μένει κανείς στην Άνω Πόλη, τα μικρά ηλεκτρικά κωλώνουν ούτως ή άλλως.

7,45 κιλά μονοτάχυτο
7,95 κιλά τετρατάχυτο
Τιτάνιο.
 
Last edited:


dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
5.011
Reaction score
11.478
Επειδή κάποιοι έχετε ακριβά γούστα και επειδή κάποιοι άλλοι έχουμε πονέσει από κλοπές, παρακάτω τα δύο καλύτερα u locks που κυκλοφορούν. Όλα τα άλλα, ακόμη και το kryptonite new york που έχω, ανοίγουν σε δεύτερα με λοστό ή με φορητό τροχό από το lidl στη χειρότερη.


Πετάξτε τα φθηνές αλυσίδες και u locks που μπορεί να έχετε. Σας δίνουν μία επικίνδυνη ψευδαίσθηση ασφάλειας.

Α, ασφάλεια κλοπής ποδηλάτου, δεν παίζει. Το έψαξα. Αυτές που πουλάνε είναι μούφες.
 
Last edited:

Μηνύματα
7.096
Reaction score
5.611
Ποιος κλέφτης θα κάτσει να ασχοληθεί με δυο ρόδες κλειδωμένες;
Γιατί έτσι φαίνεται ένα σπαστό ποδήλατο κλειδωμένο.

Αναφέρομαι στα 10 λεπτά που θα είσαι μέσα σε ένα μαγαζί ψωνίζοντας κάτι.
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
5.011
Reaction score
11.478
Ότι έψαξα μέχρι στιγμής. (Κοντύτερα από 1150χιλ. δε μου κάνουν.)

ModelPriceMotor (W)Motor (Nm)BatteryHeightWeightBrakesTorque sensorSuspension
Kukirin V2
629​
250​
36/7.5
1090​
19​
Mechnono
Himo z20 plus
1600​
250​
22​
36/10.5
1050​
22​
Mechyesno
Himo z20 max
820​
250​
22​
36/10.5
1050​
22​
Mechnono
Fiido D21
1100​
250​
35​
36/11.6
1020​
18​
?yesno
ADO air 20
1350​
250/35037/4236/9.6
1150​
16-18Hydroyesno
ADO air 2s
1500​
250/35037/4236/9.6
1150​
16-18Hydroyesyes
ADO a20+
800​
250​
40​
36/10.4
1160​
20​
Mechnoyes
ENGWE EP2Pro
1000​
250/750
55​
48/13
1300​
30​
Mech?yes
ENGWE X20
1500​
1200​
70​
48/22.2
1135​
40​
Hydro?yes
ENGWE C20Pro
1000​
250​
35​
36/15.6
1290​
25​
Mech?yes
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
22.746
Reaction score
38.578
τι λάστιχα φοράει είναι ίσως πιο σημαντικό από τα φρένα (που όλα έχουν δίσκους, τώρα για πόλη μηχανικοί ή υδραυλικοί μικρή διαφορά)
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.232
Μηνύματα
3.005.792
Members
38.433
Νεότερο μέλος
free77
Top