Ημιαυτόματο και αυτόματο. Οι διαφορά που ειναι?

Μηνύματα
467
Reaction score
1
Απάντηση: Ημιαυτόματο και αυτόματο. Οι διαφορά που ειναι?

Αν όμως γνωρίζεις πως έχεις να κάνεις με το ίδιο αυτοκινητο δεν παίζει ρόλο. Η το Aygo παρεις η To Peugeot έχεις ακριβώς το ίδιο αμάξι. Απλά ο υποψήφιος μη ενημερωμενος αγοραστής, θα προτιμήσει το ΑYgo λογω ονόματος Toyota.
Μαλλον αναποδα τα λες...4 χρονια εγγυηση παραπανω για 1000 ευρω δεν ειναι μικρη υποθεση. Εχεις και το κεφαλι σου ησυχο.

Ασε που αν ηταν ΤΟΥΟΤΑ το αυτοκινητο θα σου αλλαζαν το δισκο πλατο στην εγγυηση διχως δευτερη κουβεντα. Τεσπα τωρα για τα manual εχουν δει πολλα τα ματια μου ειδικα στα μεταφρασμενα κειμενα που δινουν οι ελληνικες αντιπροσωπεις....φανταζομαι καταλαβαινεις τι εννοω...
 

Μηνύματα
15.034
Reaction score
20.789
Απάντηση: Ημιαυτόματο και αυτόματο. Οι διαφορά που ειναι?

το οτι φτιαχνονται στο ιδιο εργοστασιο με σχεδον ιδια υλικα και ισια βαση δε σημαινει οτι ειναι ιδια αυτοκινητα.
η φιλοσοφια κατασκευης ειναι αυτη της μαμα εταιριας και αυτο εινα πολυ σημαντικο.
αν τα ψαξεται βαθυτερα ισως ειναι πολυ περισσοτερα τα διαφορετικα ανταλλακτικα που θα βρειτε στα 3 αυτα αυτοκινητα απο οσα πιστευατε.

το ιδιο συμβαινει και σε αλλα εργοστασια που γινεται συμπαραγωγη συναφων μοντελων.
πχ απο το εργοστασιο της isuzu στην ταιλανδη παραγεται το 90% των pickup της αγορας "ευρωπαικων" και "ιαπωνεζικων" προιοντα ομως που δεν εχουν και πολλα κοινα σημεια μεταξυ τους.
 

Μηνύματα
51
Reaction score
0
Στο Fiat Panda μου το οποίο πήρα μεταχειρισμένο με 24.000χλμ, μετά από 10 μέρες έμεινα από κιβώτιο.

Όταν το άνοιξαν με πήρε τηλέφωνο ο μηχανικός και η διάγνωση ήταν αντλία κιβωτίου.
Μου είπε επίσης ότι σύντομα θα χρειαζόταν δίσκο-πλατώ, οπότε μιας και το ανοίγαμε να τα αλλάζαμε και αυτά.

Απορημένος τον ρώτησα πως είναι δυνατόν να φαγώθηκαν αφού είχε μόνο 24.000χλμ και ήταν και ημι-αυτόματο.
Μου εξήγησε λοιπόν ακριβώς αυτό, ότι σταματώντας στο φανάρι ο εγκέφαλος πατάει συνεχώς συμπλέκτη, αφού όπως είπε και ο φίλος παραπάνω είναι ένα κανονικό κιβώτιο με υδραυλικό σύστημα αλλαγής ταχυτήτων, και ότι προφανώς οι προηγούμενοι ιδιοκτήτες δεν το ήξεραν. Το οποίο ίσχυε, αφού όταν το πήρα η συμβουλή ήταν "βάζεις πρώτη και δεν το ξανα-ακουμπάς μέχρι να φτάσεις"...

Βέβαια το κόστος ήταν πολύ μικρότερο (ελέω FIAT...).
 

Μηνύματα
29.257
Reaction score
23.301
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΤΑ ΗΜΙΑΥΤΟΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΑ-ΕΙΔΙΚΑ ΣΕ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ- ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΒΓΑΖΟΥΝ ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ ΖΗΜΙΕΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΟ ΚΟΣΤΟΣ.
ΘΑΛΕΓΑ ΟΤΙ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΤΕ ΙΔΑΝΙΚΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΜΕ 5 ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΠΟΚΛΕΙΩ ΚΑΙ ΤΙΣ 4.
ΣΕ ΒΑΘΟΣ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΣΥΜΒΑΤΗ ΧΡΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΕΥΚΟΛΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΤΕΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ.
ΓΝΩΣΤΟΣ ΜΟΥ ΜΕ ΤΑΞΙ ΕΧΕΙ ΚΑΝΗ 650,000 ΧΛΜ ΜΕ ΜΟΝΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΙΣ 3 ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΛΑΔΙΩΝ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ!!!!!
 

Μηνύματα
1.513
Reaction score
1.844
Απάντηση: Ημιαυτόματο και αυτόματο. Οι διαφορά που ειναι?

Τα ημι-αυτόματα είναι τα σασμάν που στον λεβιέ έχει R N D 3 2 1 ?
 

Μηνύματα
29.257
Reaction score
23.301
ΟΧΙ. ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΑ. ΚΑΤΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ P-R-N-D-S-L H P-R-N-4-3-2-1 H P-R-N-D-D2-D1 ΚΛΠ.

ΤΑ ΗΜΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΔΙΑΤΑΞΗ ΟΠΩΣ ΤΑ ΜΗΧΑΝΙΚΑ.
 

Μηνύματα
29.257
Reaction score
23.301
ΕΠΙΣΗΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΕΤΑΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΣΕ ΣΕΙΡΙΑΚΑ ΜΕ "ΔΙΠΛΗ ΘΗΚΗ-ΟΔΗΓΟ" ΣΤΟΝ ΛΕΒΙΕ ΜΕ ΤΙΣ ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ + ΚΑΙ -.
 

Μηνύματα
1.513
Reaction score
1.844
Απάντηση: Re: Ημιαυτόματο και αυτόματο. Οι διαφορά που ειναι?

ΟΧΙ. ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΑ. ΚΑΤΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ P-R-N-D-S-L H P-R-N-4-3-2-1 H P-R-N-D-D2-D1 ΚΛΠ.

ΤΑ ΗΜΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΔΙΑΤΑΞΗ ΟΠΩΣ ΤΑ ΜΗΧΑΝΙΚΑ.


Ευχαριστώ , άρα έχω αυτόματο .

Καλά ντε μη γελάτε , ένα VITO αγόρασα μτχ και οι οδηγίες είναι στα Γερμανικά μόνο .
Το πήρα για την δουλειά μου και έτυχε να είναι αυτόματο (έτσι μου είπε και βλέποντας και τον λεβιέ είπα εντάξει)χωρίς να γνωρίζω πως υπάρχουν και ημιαυτόματα . Άρα όλα καλά .
 

Μηνύματα
29.257
Reaction score
23.301
ΑΠΛΑ ΝΑ ΘΥΜΑΣΑΙ ΟΤΙ ΓΙΑ ΤΙΣ 99,9% ΤΩΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΤΟ D(DRIVE).
R(REWIND) ΓΙΑ ΟΠΙΣΘΕΝ 100% ΤΩΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ:103:
Ν(NEUTRAL) ΝΕΚΡΑ (ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΑΣ)
P(PARKING) ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΙΩΝ ΤΡΟΧΩΝ.
ΘΥΜΙΣΟΥ ΟΤΙ ΜΟΝΟ Σ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΠΑΙΡΝΗΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ. ΚΑΝΟΝΑΣ ΑΠΑΡΑΒΑΤΟΣ.
 




Μηνύματα
7.704
Reaction score
4
Απάντηση: Ημιαυτόματο και αυτόματο. Οι διαφορά που ειναι?

Έστειλα e-mail στην Lion Hellas και ζητώ να μου καλύψουν το κόστος αλλαγής δισκου πλατό ελατήριο ως αποζημίωση λογω της έλλειψης ενημερωσεως απο το επισημο εγχειριδιο του κατασκευαστή.
Πέταξα στο τέλος και ένα ΄΄επιφυλάσομαι για καθε μου νομιμο δικαιωμα΄΄

Οταν λάβω απάντηση θα σας πω τι έγινε.

Ξέρω πως σε πρώτη φάση θα πάρω τα @@ μου αλλα λέω να το κυνηγήσω λίγο.
Θα ρωτήσω και δικηγόρο για το θέματακι...
 

Μηνύματα
15.034
Reaction score
20.789
Απάντηση: Ημιαυτόματο και αυτόματο. Οι διαφορά που ειναι?

το σωστο ειναι οχι οταν αλλα αμα λαβεις απαντηση.
 

Μηνύματα
7.704
Reaction score
4
Απάντηση: Ημιαυτόματο και αυτόματο. Οι διαφορά που ειναι?

το σωστο ειναι οχι οταν αλλα αμα λαβεις απαντηση.

το σωστο ειναι οχι οταν αλλα αμα λαβεις απαντηση.
:405:

Μα μη νομίζεις πως βαθιά μέσα μου πιστεύω πως θα λάβω απάντηση...
Πάντως αν όντως ευσταθει-στοιχειωθετείται μηνυτήρια αναφορά - εξώδικο whatever (κατι το οποιο θα μου πει δικηγόρος) θα το κυνηγήσω.
Σύμφωνα με την λογική θα έπρεπε να υπάρχει ως κατασκευαστική οδηγία στο εγχειρίδιο.
Σύμφωνα με τα δικηγορικά και τα νομικά μπορεί και όχι.

Όταν θα έχω νέα θα σας πώ...
 

Μηνύματα
1.578
Reaction score
4
Απάντηση: Ημιαυτόματο και αυτόματο. Οι διαφορά που ειναι?

Η εξώδικη διαδικασία δεν έχει μεγάλο κόστος και είναι και τις περισότερες φορές αποτελεσματικότατη.
Νομίζω ότι με ένα 150άρι θα είσαι εντάξει...
 

Μηνύματα
30.533
Reaction score
40
Απάντηση: Ημιαυτόματο και αυτόματο. Οι διαφορά που ειναι?

:405:

Μα μη νομίζεις πως βαθιά μέσα μου πιστεύω πως θα λάβω απάντηση...
Πάντως αν όντως ευσταθει-στοιχειωθετείται μηνυτήρια αναφορά - εξώδικο whatever (κατι το οποιο θα μου πει δικηγόρος) θα το κυνηγήσω.
Σύμφωνα με την λογική θα έπρεπε να υπάρχει ως κατασκευαστική οδηγία στο εγχειρίδιο.
Σύμφωνα με τα δικηγορικά και τα νομικά μπορεί και όχι.

Όταν θα έχω νέα θα σας πώ...

Τέρη, μην ξεχάσεις στο εξώδικο να αναφέρεις και το πρόβλημα που σου παρουσίαζε το σασμάν παλιότερα (και δε νομίζω να το ξεπέρασε) :126:


Βρες πάντως και κάποιο συνεργείο, όχι αντιπροσωπίας, που ξέρουν από Peugeot/ citroen/ Toyota να ρωτήσεις κόστος.
Σου ζητούν πολλά βρε φίλε.
Αν δεν καίγεσαι, θα ρωτήσω και φίλο που δουλεύει στο εξουσιοδοτημένο της Citroen στην Πάτρα :126:
 

Μηνύματα
7.704
Reaction score
4
Απάντηση: Ημιαυτόματο και αυτόματο. Οι διαφορά που ειναι?

Τέρη, μην ξεχάσεις στο εξώδικο να αναφέρεις και το πρόβλημα που σου παρουσίαζε το σασμάν παλιότερα (και δε νομίζω να το ξεπέρασε) :126:


Βρες πάντως και κάποιο συνεργείο, όχι αντιπροσωπίας, που ξέρουν από Peugeot/ citroen/ Toyota να ρωτήσεις κόστος.
Σου ζητούν πολλά βρε φίλε.
Αν δεν καίγεσαι, θα ρωτήσω και φίλο που δουλεύει στο εξουσιοδοτημένο της Citroen στην Πάτρα :126:
To έφτιαξα με 430 ρε φίλε. Δεν περίμενα γιατι φοβομουν μην με αφήσει πουθενα. Ειχε ηδη αρχισει να σηκώνει στροφές το αμάξι...
Ρώτα όμως για peugeot 107 Ποσο παει τετοια αλλαγή δισκου-πλατο-ελατηριου.
 

Μηνύματα
7.704
Reaction score
4
Απάντηση: Ημιαυτόματο και αυτόματο. Οι διαφορά που ειναι?

H μας δουλευουν απο την Peugeot η μας δουλεύουν, αλλιώς δεν εξηγείται.

Απάντησαν στο e mail Που τους έστειλα και μου έστειλαν σε μορφή pdf την οδηγία που υπάρχει στο εγχειρίδιο του 107 στην σελιδα 62 για την σωστή χρήση του ημιαυτόματου κιβωτιου ταχυτήτων.

Μονο που ΔΕΝ υπάρχει καμία οδηγία να βάζεις νεκρά στα φανάρια για να μην φθείρεις τον συμπλέκτη.

Και πιστεύω πως το e mail μου ηταν σαφές και αναλυτικό.

Για διαβαστε ρε παλικάρια το e mail μου. Δεν αναφέρω ξεκάθαρα για την φθορά του συμπλέκτη?

Και παρακάτω επισυνάπτω link με την σελίδα του εγχειριδίου που μου έστειλαν. Αν δείτε πουθενά οτι αναφέρει την χρήση της νεκράς στα φανάρια πειτε το. Μηπως εγω ειμαι τυφλός δεν ξέρω... :141:


Η απαντηση της Peugeot.

Αγαπητέ κύριε Αλεξανδρή,

στο εγχειρίδιο του οχήματος σας στην σελίδα 61 και 62 υπάρχει αναφορά για τον τρόπο λειτουργίας του κιβωτίου ταχυτήτων Twintronic.
Σας παραθέτουμε τις συγκεκριμένες οδηγίες στο συννημένο αρχείο.

Με εκτίμηση,
Τεχνικό Τμήμα
LION ΕΛΛΑΣ Α.Ε

PDF

(Επειδη μπορει να σας τα σπάσει το κατέβασμα ΕΔΩ το έχω σε φωτογραφία. Είναι η επιμαχη σελίδα η οποια ΔΕΝ αναφέρει τιποτα περι νεκράς στα φανάρια.)

Και το e mail που τους εστειλα.


Είμαι κάτοχος ενος peugeot 107 (ημιαυτόματο). Το αμάξι παρουσίασε ολική φθορά δίσκου, μόλις στα 57.000 χλμ.
Η απουσία ενημέρωσης απο το εγχειρίδιο του κατασκευαστή και η έλλειψη ενημέρωσης απο την πλευρά της αντιπροσωπείας και Service ΑΦΟΙ Μόιρης, για την απαιτούμενη χρήση της νεκράς κατα την διάρκεια παραμονής του οχήματος στα φανάρια, δημιούργησαν την πρόωρη φθορά του συμπλέκτη.

Λόγω λοιπόν της απουσίας οδηγιας περι της απαιτούμενης χρήσης νεκράς στα φανάρια από το επίσημο εγχειρίδιο του κατασκευαστή, προκλήθηκε η ολική φθορά του συμπλέκτη, με αποτέλεσμα να προβώ σε αλλαγή (δίσκο πλατό ελατήριο) με κόστος 430 ευρώ, τα οποία και πλήρωσα σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Peugeot.

Ζητώ λοιπόν να προστεθεί στα εγχειρίδια του ημιαυτόματου Peugeot 107 η οδηγία χρήσης της νεκράς κατά την διάρκεια της παραμονής του οχήματος στους φωτεινούς σηματοδότες, και ζητώ και από την επίσημη αντιπροσωπεία Peugeot να μου καλύψει το κόστος το οποίο πλήρωσα για την αλλαγή δίσκου πλατό ως αποζημίωση λόγω της ελλιπής ενημέρωσης από πλευράς κατασκευαστή.

Η χρήση της ταχύτητας κατά την παραμονή του οχήματος στα φανάρια δεν απομονώνει τον συμπλέκτη, και έτσι δημιουργείται η γρήγορη φθορά του. Αυτό πιστεύω πως θα έπρεπε να υπάρχει ως οδηγία αποφυγής τόσο στο εγχειρίδιο του κατασκευαστή όσο και ως ενημέρωση από το service της Peugeot.

Προσμένω με ιδιαίτερο ενδιαφέρον την απάντηση της εταιρείας σας και επιφυλάσσομαι για κάθε μου νόμιμο δικαίωμα

Με εκτίμηση.

Αλεξανδρής Ελευθέριος.
 



ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.621
Μηνύματα
2.868.393
Members
37.940
Νεότερο μέλος
geo kok
Top