- Μηνύματα
- 27.378
- Reaction score
- 79.478
Κοιτάξτε αδέρφια
Εγώ πόδια φτιάχνω. Τα πολυ προχώ της ακουστικής χώρου τα αφήνω να τα συζητάνε στην AES. Εγώ διαβάζω κανένα pdf και κανέναν Toole να ξεστραβώνομαι, αλλά λίγα πράγματα.
Καταλαβαίνω το σκεπτικό και το είπα απο την αρχή.Αλλά δεν μπορώ να είμαι σίγουρος για το αν τα δυο comb filtering θα κουμπώσουν μεταξύ τους σε όλο το φάσμα, δεν μπορώ να προβλέψω πως θα αλληλεπιδράσουν μεταξύ τους τα οριζόντια και τα εκ του ταβανιού modes σε εναν χώρο σε όλο το φάσμα. Πολυ χαοτικό μου φαίνεται.
Δεν τα ξέρω τόσο σε βάθος.
Μου φαίνεται περίεργο που αυτοί που σίγουρα γνωρίζουν-οπως η Neumann που έβαλα πιο πάνω- δεν προτείνουν αυτήν την τοποθέτηση εφοσον ειναι τοσο προβλέψιμο το καλό αποτέλεσμα.
Αν δεν το δω γραμμένο στα σημαντικά βιβλία-pdf εγω θα μείνω με την αμφιβολία, πες λόγω άγνοιας. Άπιστος Θωμάς.
Η αίσθηση μου ειναι πως αυτο λειτουργεί σαν έξυπνο κόλπο σε δικάναλα σαλόνια, γιατι αντιμετωπίζει το κυριως προβλημα εύκολα, και δεν μας νοιάζει τι θα φέρει ως συνέπεια μιας και έτσι κι αλλιως δεν πάμε για το άριστο σε σαλόνι.
Αλλά σε dedicated χώρο με ιδανικές αναλογίες, purpose build, οπως ειναι το θέμα μας, εγω θα πήγαινα με τις γραφές:
in wall ή on wall.
Δεν θα έμπλεκα με τοποθετήσεις που δεν τις εχω δει γραμμένες και αιτιολογημένες σε βιβλίο.
Εγώ πόδια φτιάχνω. Τα πολυ προχώ της ακουστικής χώρου τα αφήνω να τα συζητάνε στην AES. Εγώ διαβάζω κανένα pdf και κανέναν Toole να ξεστραβώνομαι, αλλά λίγα πράγματα.
Καταλαβαίνω το σκεπτικό και το είπα απο την αρχή.Αλλά δεν μπορώ να είμαι σίγουρος για το αν τα δυο comb filtering θα κουμπώσουν μεταξύ τους σε όλο το φάσμα, δεν μπορώ να προβλέψω πως θα αλληλεπιδράσουν μεταξύ τους τα οριζόντια και τα εκ του ταβανιού modes σε εναν χώρο σε όλο το φάσμα. Πολυ χαοτικό μου φαίνεται.
Δεν τα ξέρω τόσο σε βάθος.
Μου φαίνεται περίεργο που αυτοί που σίγουρα γνωρίζουν-οπως η Neumann που έβαλα πιο πάνω- δεν προτείνουν αυτήν την τοποθέτηση εφοσον ειναι τοσο προβλέψιμο το καλό αποτέλεσμα.
Αν δεν το δω γραμμένο στα σημαντικά βιβλία-pdf εγω θα μείνω με την αμφιβολία, πες λόγω άγνοιας. Άπιστος Θωμάς.
Η αίσθηση μου ειναι πως αυτο λειτουργεί σαν έξυπνο κόλπο σε δικάναλα σαλόνια, γιατι αντιμετωπίζει το κυριως προβλημα εύκολα, και δεν μας νοιάζει τι θα φέρει ως συνέπεια μιας και έτσι κι αλλιως δεν πάμε για το άριστο σε σαλόνι.
Αλλά σε dedicated χώρο με ιδανικές αναλογίες, purpose build, οπως ειναι το θέμα μας, εγω θα πήγαινα με τις γραφές:
in wall ή on wall.
Δεν θα έμπλεκα με τοποθετήσεις που δεν τις εχω δει γραμμένες και αιτιολογημένες σε βιβλίο.