panosop
Συστημικός
- Μηνύματα
- 5.570
- Reaction score
- 668

Με 3 πλατφόρμες στην εποχή της κρίσης; Η πρώτη είναι της Nova , η δεύτερη είναι εκείνη που φιλοδοξεί να βγάλει στον αέρα ο ΟΤΕ , με το Conn-x TV και η τρίτη έρχεται από την εταιρεία Infosport productions . Αύριο στο ΕΣΡ καλείται η εταιρεία «για παροχή διευκρινίσεων σχετικά με αίτηση χορήγησης άδειας παροχής συνδρομητικών τηλεοπτικών υπηρεσιών, μέσω δορυφόρου.» Για την εταιρεία δεν υπάρχουν περισσότερα στοιχεία και ειδικά αν σχετίζεται με τα σχέδια για τον ΟΠΑΠ TV.
http://www.google.gr/url?sa=t&sourc...uLSMCw&usg=AFQjCNEEpwN5D9R3KGhdrzMaAYkSgwN3fQ
Η διαδικασία για τη μετάδοση συνδρομητικού τηλεοπτικού σήματος , μέσω δορυφόρου προϋποθέτει δύο κινήσεις. Πρώτα τη χορήγηση άδειας από το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης και στη συνέχεια την υπογραφή έναντι αντιτίμου, σύμβασης παραχώρησης με το ελληνικό δημόσιο, μέσα σε ένα διάστημα έξι μηνών . Και στις δύο προηγούμενες περιπτώσεις της Multichoice (nova) και της Hellasat (ΟΤΕ), για την υπογραφή των σχετικών συμβάσεων κύλησαν τουλάχιστον έξι μήνες από τη χορήγηση της σχετικής άδειας για από το ΕΣΡ.
Η άδεια της Multichoice έχει διάρκεια 15 έτη . Υπεγράφη στις 15. Ιουλίου 1999 και η σύμβαση έξι μήνες αργότερα το Δεκέμβριο και λήγει στο τέλος του 2014. Η σύμβαση με την Hellasat είχε χρονικό ορίζοντα 5 ετών και αργότερα όταν πέρασε στον ΟΤΕ -και αφού είχε υπογραφεί και η σύμβαση παραχώρησης- επεκτάθηκε για 15 χρόνια.
Η μάχη λοιπόν το επόμενο διάστημα εστιάζεται στην οικιακή ψυχαγωγία καθώς η ύφεση θεωρείται πως θα κλείσει τους ανθρώπους εντός σπιτιού, έχοντας ως κέντρο ψυχαγωγίας την τηλεόραση και το Internet. Σε αυτά τα δύο σημεία εστιάζει η Forthnet , και θέλει να επεκταθεί και ο ΟΤΕ. Ο ΟΠΑΠ πάλι στοχεύει στο δίκτυο των πρακτορείων του , εκεί όπου λόγω της κρίσης, ο κόσμος αρχίζει και συγκεντρώνεται...
ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ
ΜεdiaIndustry
ΜεdiaIndustry