Καλώδια και θύματα

Μηνύματα
27.076
Reaction score
25.011
Επίσης με ξεπερνάει η συζήτηση περί μουσουργών, συνθετών, μουσικών και μηχανικών ήχου, όπως και ειδικών μουσικών οργάνων και χροιων αυτών, σε φόρουμ τεχνολογίας και μηχανημάτων αναπαραγωγής εικόνας και ήχου.

Είμαι εντελώς ξεπερασμένος.

Ωιμέ.
Ασε μας στην πίκρα μας ρε ξεπερασμένε διαχύσιε.
Πήγαινε να κλάψ(σ)εις σε άλλους ώμους. :lolsign:
 


Μηνύματα
763
Reaction score
1.594
Επίσης με ξεπερνάει η συζήτηση περί μουσουργών, συνθετών, μουσικών και μηχανικών ήχου, όπως και ειδικών μουσικών οργάνων και χροιων αυτών, σε φόρουμ τεχνολογίας και μηχανημάτων αναπαραγωγής εικόνας και ήχου.
Γιατί; Δεν βρίσκεις καμία χρησιμότητα στο να ξέρεις πώς αποτυπώθηκε αυτό που αναπαράγεται;

Να δώσω ένα τυχαίο παράδειγμα: το να γνωρίζω ότι ο τάδε μουσικός ηχογράφησε το Χ κομμάτι με telecaster και όχι με les paul π.χ. με βοηθά να αξιολόγησω και την απόδοση του μηχανήματος αναπαραγωγής, το οποίο θα πρέπει να μεταφέρει στον ακροατή τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του οργάνου.
 

Μηνύματα
2.599
Reaction score
4.585
Γιατί; Δεν βρίσκεις καμία χρησιμότητα στο να ξέρεις πώς αποτυπώθηκε αυτό που αναπαράγεται;

Να δώσω ένα τυχαίο παράδειγμα: το να γνωρίζω ότι ο τάδε μουσικός ηχογράφησε το Χ κομμάτι με telecaster και όχι με les paul π.χ. με βοηθά να αξιολόγησω και την απόδοση του μηχανήματος αναπαραγωγής, το οποίο θα πρέπει να μεταφέρει στον ακροατή τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του οργάνου.
Αλήθεια το λες τώρα αυτό? Μπορείς να ξεχωρίσεις μία τελε από μία λεσπολ μέσα από ηχογράφηση?
 

Μηνύματα
763
Reaction score
1.594
Αλήθεια το λες τώρα αυτό? Μπορείς να ξεχωρίσεις μία τελε από μία λεσπολ μέσα από ηχογράφηση?
Υπό συνθήκες, φυσικά. Μιλάμε για δύο όργανα τελείως διαφορετικού χαρακτήρα. Αν είναι πηγμένες στο overdrive και τα εφέ χρονισμού (delay/reverb κ.λπ.), φυσικά και όχι. Δεν ισχυρίστηκα ότι μπορώ να ξεχωρίσω από τι ξύλο είναι κατασκευασμένες, αλλά ναι, έναν μονοπήνιο μαγνήτη από έναν humbucker νομίζω δεν είναι τόσο δύσκολο να τον ξεχωρίσει κανείς σε μία καλή εγγραφή.
 

Μηνύματα
522
Reaction score
408
Αλήθεια το λες τώρα αυτό? Μπορείς να ξεχωρίσεις μία τελε από μία λεσπολ μέσα από ηχογράφηση?
συνήθως ναι αλλά όχι πάντα. αλλά γενικά με τα ηλεκτρικά όργανα δεν μπορούμε να μιλάμε για πιστή αναπαραγωγή. δεν υπάρχει reference για να συγκρίνει κανείς...
 


Μηνύματα
2.599
Reaction score
4.585
Μα ρε παιδιά οι παράγοντες είναι πάρα πολλοί χωρίς καν να συμπεριλάβουμε τα εφέ και την παραμόρφωση. Έχουμε και λέμε:

1. Έκδοση οργάνου, τι ξύλα, τι μαγνήτες κτλ.
2. Χορδές και τεχνική του οργανίστα.
3. Ενισχυτής, τύπος ενισχυτή, έκδοση ενισχυτή και ρυθμίσεις αυτού.

Κανένα όργανο δεν μπορείς να αναγνωρίσεις με απόλυτη σιγουριά μέσα από ηχογράφηση ή ακόμα και ζωντανά μόνο εξ ακοής. Για να δώσω χαρακτηριστικό παράδειγμα


Αν κάποιος ακούει το βίντεο χωρίς να βλέπει την εικόνα και αντιλαμβάνεται πως ακούει μόνο ένα double bass τι να πω. Εγώ αρχή ακούω ούτι (με κάποια περίεργη τεχνική ή μαλακή πένα) στο 2λεπτο ακούω ιρλανδέζικη βιόλα, σε άλλα σημεία ακούω ακόμα και κρουστά. Αυτό που θέλω να πω είναι πως το αυτί πάντα σε ξεγελά διότι περιμένεις να ακούσεις αυτό που έχει συνδέσει ο εγκέφαλος και η μνήμη σου σαν ήχο με το εκάστοτε όργανο.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.245
Reaction score
78.922
Το πως έχει παραχθεί ο ήχος (η μουσική) είναι παντελώς άσχετο απο το πως θα ανα-παραχθεί το αρχείο που την περιέχει.

Ο σκοπός του συστήματος αναπαραγωγής είναι να αναπαράγει με υψηλή πιστότητα το αρχείο ήχου.
Ο,τι κι αν ειναι αυτό.
 


Μηνύματα
1.864
Reaction score
4.430
Κοιτάξτε, αν δεν μπορεις να ξεχωρίσεις την farfisa από το Hammond και την telecaster από την les Paul κάτι δεν πάει καλά είτε με τον ηχολήπτη είτε με το σύστημα σου.
Αυτό που προσπαθούμε με διάφορους τροπους είναι να καταλαβαίνουμε τέτοιες διαφορές.
Και δεν μπορεί να λέει κάποιος εμένα μ'ενδιαφερει η αναπαραγωγή του αρχείου
δηλαδή ο,τι του σερβίρουν σε τεχνοκρατικό περιτύλιγμα.
 

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.253
Reaction score
13.131
Εντάξει μην το παίρνεις...κατάκαρδα.Είσαι πιο ενήμερος ειδικώς πάνω σε αυτά,αλλά και τον υποφαινόμενο η επιλογή πανιών γι αμιγή ακρόαση Μουσικής...τον ξεπερνά.Όλοι από κάτι και κάποιους...ξεπερνιόμαστε.
:hi: :drinks::lolsign:
Επίσης με ξεπερνάει η συζήτηση περί μουσουργών, συνθετών, μουσικών και μηχανικών ήχου, όπως και ειδικών μουσικών οργάνων και χροιων αυτών, σε φόρουμ τεχνολογίας και μηχανημάτων αναπαραγωγής εικόνας και ήχου.

Είμαι εντελώς ξεπερασμένος.

Ωιμέ.
Επιτελους το παραδεχτηκες ευγε χερ ντοκτορ:lolsign::lol::gamer::prankster:
 
Last edited:

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
8.135
Reaction score
26.694
Και δεν μπορεί να λέει κάποιος εμένα μ'ενδιαφερει η αναπαραγωγή του αρχείου
δηλαδή ο,τι του σερβίρουν σε τεχνοκρατικό περιτύλιγμα.
Αυτό τι σημαίνει ?? Ότι μπορούμε στην αναπαραγωγή να πάρουμε ένα κάλπικο "τεχνοκρατικό" αρχείο και να το μετατρέψουμε σε... "αληθινό" ?? :eek::eek::eek:
Όταν μάλιστα δεν γνωρίζουμε πώς ήταν αυτό το "αληθινό" πριν το πάρει ο τεχνοκράτης και το κάνει κάλπικο??
 

Μηνύματα
631
Reaction score
575
Οι εταιρίες οφείλουν να εμπιστεύονται ανθρώπους με το ανάλογο αισθητήριο που να τιουναρουν τα μηχανήματα τους. Και το κάνουν σίγουρα. Έλεος πια. Κάνετε μόνιμα κάποιοι ότι δεν καταλαβαίνετε.
Και τέλος πάντων μην κάνετε επεμβάσεις με 42 σαμπ, room correction by the book, αφού είναι έτσι. Γιατί δεν βάζετε κι εσείς τον ενισχυτή σας με τα ηχεία που προτείνει ο κατασκευαστής και τέλος;
Αλίμονο να μην έχει έγκυρη γνώμη κάνεις άλλος, εκτός από 10 λάτρεις του ήχου εδώ στο avsite.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.105
Reaction score
124.665
Γιατί; Δεν βρίσκεις καμία χρησιμότητα στο να ξέρεις πώς αποτυπώθηκε αυτό που αναπαράγεται;
Όχι, καμμία.

Διότι:
Το πως έχει παραχθεί ο ήχος (η μουσική) είναι παντελώς άσχετο απο το πως θα ανα-παραχθεί το αρχείο που την περιέχει.

Ο σκοπός του συστήματος αναπαραγωγής είναι να αναπαράγει με υψηλή πιστότητα το αρχείο ήχου.
Ο,τι κι αν ειναι αυτό.
Αν δεν σας αρκεί αυτή η εξήγηση, με ξεπερνά.

Είπαμε, είμαι ξεπερασμένος.


ΥΓ. Ομοίως στο σινεμά. Δεν με ενδιαφέρει διόλου πως γυρίστηκε ο χουλκ και πως ο Τζέιμς Μποντ. Να το βλέπω όπως γυρίστηκε θέλω.
 


Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.051
Reaction score
20.464
Λέω να σας αποκαλύψω κάποιες δικές μου έγκυρες γνώμες.
  1. Όποιος έχει πίεση κάτω από 220 χιλιοστά, είναι υποτασικός. Πρέπει να την ανεβάσει γύρω στα 250 χιλιοστά. Εκεί είναι το φυσιολογικό.
  2. Όποιος έχει γλυκόζη στο αίμα του πάνω από 350mg/dL είναι φυσιολογικός.
  3. Προσπαθήστε να κολλήσετε πολιομυελίτιδα. Έτσι θα ζήσετε περισσότερο και πιο άνετα.
  4. Φάτε ταγκιασμένα καρύδια. Έχουν μιαν ιδιάζουσα, ασυνήθιστη γεύση, που οι περισσότεροι δεν την ξέρουν και δεν θα έχουν την τύχει να τη νιώσουν ποτέ.
Φτάνει, αύριο πάλι...
 

Μηνύματα
763
Reaction score
1.594
Λέω να σας αποκαλύψω κάποιες δικές μου έγκυρες γνώμες.
  1. Όποιος έχει πίεση κάτω από 220 χιλιοστά, είναι υποτασικός. Πρέπει να την ανεβάσει γύρω στα 250 χιλιοστά. Εκεί είναι το φυσιολογικό.
  2. Όποιος έχει γλυκόζη στο αίμα του πάνω από 350mg/dL είναι φυσιολογικός.
  3. Προσπαθήστε να κολλήσετε πολιομυελίτιδα. Έτσι θα ζήσετε περισσότερο και πιο άνετα.
  4. Φάτε ταγκιασμένα καρύδια. Έχουν μιαν ιδιάζουσα, ασυνήθιστη γεύση, που οι περισσότεροι δεν την ξέρουν και δεν θα έχουν την τύχει να τη νιώσουν ποτέ.
Φτάνει, αύριο πάλι...
Ευχαριστούμε πολύ, ανυπομονούμε για τη συνέχεια, η οποία ελπίζω αυτή τη φορά να είναι σχετική με αυτό που συζητάμε. Αυτό με τα νεύρα σας, πάντως, να το κοιτάξετε.
Όχι, καμμία.
Μάλιστα. Δηλαδή σου είναι αδιάφορο το πώς ηχογραφήθηκε ένα έργο, οι συνθήκες υπό τις οποίες ηχογραφήθηκε, τα μέσα που είχαν στη διάθεσή τους οι καλλιτέχνες κ.λπ. κ.λπ.
 

Μηνύματα
763
Reaction score
1.594
Μα ρε παιδιά οι παράγοντες είναι πάρα πολλοί χωρίς καν να συμπεριλάβουμε τα εφέ και την παραμόρφωση. Έχουμε και λέμε:

1. Έκδοση οργάνου, τι ξύλα, τι μαγνήτες κτλ.
2. Χορδές και τεχνική του οργανίστα.
3. Ενισχυτής, τύπος ενισχυτή, έκδοση ενισχυτή και ρυθμίσεις αυτού.
Τα πράγματα δεν είναι τόσο περίπλοκα όσο τα περιγράφεις. Μία les paul custom ξεχωρίζει ηχητικά από μία les paul junior, για κάποιον που ξέρει. Τα ξύλα, η τεχνική, ο ενισχυτής κ.λπ. μπαίνουν μετά στην εξίσωση. Αυτά που συμβάλλουν κατά κύριο λόγο στην ηχητική υπογραφή του οργάνου είναι το είδος του μαγνήτη και η κλίμακα της ταστιέρας. Επίσης, ένας twin reverb ξεχωρίζει εύκολα από έναν plexi. Δεν λέω ότι όλοι σώνει και ντε πρέπει να γνωρίζουν αυτές τις διαφορές, απλώς σοκάρομαι που εδώ μέσα διαβάζω π.χ. ότι οι beatles είχαν μάπα παραγωγές χωρίς μπάσο, και ταυτόχρονα οι ίδιοι άνθρωποι να μας πρήζουν τα συκώτια για την πιστή αναπαραγωγή του... αρχείου. Πηγαίντε σε κανένα λάιβ (όταν και αν ξαναγίνουν), μιλήστε με φίλους σας μουσικούς, προσπαθήστε να ακούσετε ακουστικά και ηλεκτρικά όργανα από κοντά και επαναξιολογήστε τη σχέση σας με το αντικείμενο, διότι έτσι όπως πάμε σε λίγο θα επιτρέπεται εδώ μέσα να μιλάμε για την αξιοπιστία ιατρικών μηχανημάτων, αλλά θα απαγορεύεται να συζητάμε για το κατά πόσο το τάδε ή το δείνα μηχανάκι μάς επικοινωνεί το καλλιτεχνικό έργο.
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.314
Μηνύματα
2.858.221
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top